Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Konečně pěknej , šikovnmej . universální a hlavně lehkej strojek. Velký sylný a těžký stroje jsou k ničemu. Proto , že takovejto strojek mě doveze stejně daleko né li dál jako těžký křápy. A navíc je i hezkej ...!
Motorka vypadá slušně. Snad i lépe než Versys. Teď už jenom počkat na cenu V- Stromu (očekávám, že bude identická). U BMW mi ale vadí nenastavitelný zadní centrál a rovněž nenastavitelné páčky (pokud se nemýlím). Ať si kdo chce, myslí co chce, cena nad 150 tisíc není až tak malá, aby omluvila absenci výše uvedeného, když to mají třeba i motorky za 90 tisíc (ano, samozřejmě ne BMW)... I když tak nějak bych si možná radši připlatil za toho Číňana Benelli TRK 502. :D
" Malé GS sice nemá nastavitelné odpružení, ale dostalo zadní tlumič"
To je fajn,bez něj by se jezdilo blbě
Parametry nejsou zas tak špatný,cena taky ne.
Přemýšlím o "hlavě motoru otočené o 180 stupňů" a doufám, že ji budou montovat přesně tak, jak to konstruktér navrhl, protože kdyby hlavu motoru nějakej čiňan namontoval o 180 stupňů opačně (pokud by to vůbec šlo), tak by to určitě nefungovalo
Je fajn, jak se rozjíždí nabídka menších objemů a obecně dostupnějších motorek určených na zábavu
Podle špionážních fotek chystá něco podobného i KTM, ta by mohla být proti BMW možná i hezká a snad časem nasadí nějakou novinku i Honda jako výkonnější alternativu k CRF250L .. akorát doufám, že se Hondě taky nepovede udělat jedoválcovou třístovku se 170 kg, to by jí tu všichni pomluvili, jaká je to těžká kravička
Pokud to bude i kvalitní, což při dnešní výrobě všude jinde jen ne v Evropě, nemusí bejt jistý, bych to bral jako druhou motorku a každý den a po polňačkách k nejbližším hospodě
https://www.novinky.cz/auto/testy/476771-test-bmw-g-310r-modro-bila-vrtule-z-indie.html
Konečně pěknej , šikovnmej . universální a hlavně lehkej strojek. Velký sylný a těžký stroje jsou k ničemu. Proto , že takovejto strojek mě doveze stejně daleko né li dál jako těžký křápy. A navíc je i hezkej ...!
Líbí se mi.
Motorka vypadá slušně. Snad i lépe než Versys. Teď už jenom počkat na cenu V- Stromu (očekávám, že bude identická). U BMW mi ale vadí nenastavitelný zadní centrál a rovněž nenastavitelné páčky (pokud se nemýlím). Ať si kdo chce, myslí co chce, cena nad 150 tisíc není až tak malá, aby omluvila absenci výše uvedeného, když to mají třeba i motorky za 90 tisíc (ano, samozřejmě ne BMW)... I když tak nějak bych si možná radši připlatil za toho Číňana Benelli TRK 502. :D
Libi se mi. Cena stejna s kawasaki versys 390...ktera bude lepsi?
Radši bych něco takového v duchu XChallenge se 130kg, bohužel to už ale není enduro mainstream
" Malé GS sice nemá nastavitelné odpružení, ale dostalo zadní tlumič"
To je fajn,bez něj by se jezdilo blbě
Parametry nejsou zas tak špatný,cena taky ne.
Přemýšlím o "hlavě motoru otočené o 180 stupňů" a doufám, že ji budou montovat přesně tak, jak to konstruktér navrhl, protože kdyby hlavu motoru nějakej čiňan namontoval o 180 stupňů opačně (pokud by to vůbec šlo), tak by to určitě nefungovalo
Chtělo to drátová kola a jak tvarově tak technicky lepší přední světlo, např. LED. Na několika místech je vidět velká snaha o úsporu.
300ccm, 30 koni a 170 kilo - udaje jako u stary dobry Jawky.
PS: slušel by jí vyšší větrný štítek...
Další "made in eurochina" na trhu. Ukáže čas jak si BMW pohlídá kvalitu. Vypadá to slušně. Ale dráty by tomu slušely víc.
Je fajn, jak se rozjíždí nabídka menších objemů a obecně dostupnějších motorek určených na zábavu
Podle špionážních fotek chystá něco podobného i KTM, ta by mohla být proti BMW možná i hezká a snad časem nasadí nějakou novinku i Honda jako výkonnější alternativu k CRF250L .. akorát doufám, že se Hondě taky nepovede udělat jedoválcovou třístovku se 170 kg, to by jí tu všichni pomluvili, jaká je to těžká kravička
Solidní cena...
no twl
Škoda že to nemá drátěný kola a vpředu 21"
Ale třeba chystají napřesrok nějakou verzi Adventure
Zajímavý motor.
Mike70 - Indie... Hádej
Pokud to bude i kvalitní, což při dnešní výrobě všude jinde jen ne v Evropě, nemusí bejt jistý, bych to bral jako druhou motorku a každý den a po polňačkách k nejbližším hospodě