globalmoto_duben_nolan




BMW uvádí na trh nejmenší GS. Známe cenu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vonRammstein (67) napsal 03.07.2018 v 01:45

https://www.novinky.cz/auto/testy/476771-test-bmw-g-310r-modro-bila-vrtule-z-indie.html

MotodědekTonda (11) napsal 11.08.2017 v 08:12

Konečně pěknej , šikovnmej . universální a hlavně lehkej strojek. Velký sylný a těžký stroje jsou k ničemu. Proto , že takovejto strojek mě doveze stejně daleko né li dál jako těžký křápy. A navíc je i hezkej ...!

Pepik1 (4) napsal 19.07.2017 v 21:44

Líbí se mi.

Vencanator (5) napsal 06.07.2017 v 17:04+1

Motorka vypadá slušně. Snad i lépe než Versys. Teď už jenom počkat na cenu V- Stromu (očekávám, že bude identická). U BMW mi ale vadí nenastavitelný zadní centrál a rovněž nenastavitelné páčky (pokud se nemýlím). Ať si kdo chce, myslí co chce, cena nad 150 tisíc není až tak malá, aby omluvila absenci výše uvedeného, když to mají třeba i motorky za 90 tisíc (ano, samozřejmě ne BMW)... I když tak nějak bych si možná radši připlatil za toho Číňana Benelli TRK 502. :D

ladymotozkoncesvěta (2) napsal 06.07.2017 v 09:21

Libi se mi. Cena stejna s kawasaki versys 390...ktera bude lepsi?

brzda (4) napsal 06.07.2017 v 09:14

Radši bych něco takového v duchu XChallenge se 130kg, bohužel to už ale není enduro mainstream

Anti (391) napsal 05.07.2017 v 21:29

" Malé GS sice nemá nastavitelné odpružení, ale dostalo zadní tlumič"
To je fajn,bez něj by se jezdilo blbě
Parametry nejsou zas tak špatný,cena taky ne.

Maxipes_Fík (11) napsal 05.07.2017 v 11:45

Přemýšlím o "hlavě motoru otočené o 180 stupňů" a doufám, že ji budou montovat přesně tak, jak to konstruktér navrhl, protože kdyby hlavu motoru nějakej čiňan namontoval o 180 stupňů opačně (pokud by to vůbec šlo), tak by to určitě nefungovalo

Berka79 (18) napsal 05.07.2017 v 07:35

Chtělo to drátová kola a jak tvarově tak technicky lepší přední světlo, např. LED. Na několika místech je vidět velká snaha o úsporu.

afro-r1 (513) napsal 04.07.2017 v 22:50+4

300ccm, 30 koni a 170 kilo - udaje jako u stary dobry Jawky.

Mike70 (70) napsal 04.07.2017 v 22:30

PS: slušel by jí vyšší větrný štítek...

Kandelábr (104) napsal 04.07.2017 v 22:28

Další "made in eurochina" na trhu. Ukáže čas jak si BMW pohlídá kvalitu. Vypadá to slušně. Ale dráty by tomu slušely víc.

MartinXL650V (172) napsal 04.07.2017 v 22:28

Je fajn, jak se rozjíždí nabídka menších objemů a obecně dostupnějších motorek určených na zábavu
Podle špionážních fotek chystá něco podobného i KTM, ta by mohla být proti BMW možná i hezká a snad časem nasadí nějakou novinku i Honda jako výkonnější alternativu k CRF250L .. akorát doufám, že se Hondě taky nepovede udělat jedoválcovou třístovku se 170 kg, to by jí tu všichni pomluvili, jaká je to těžká kravička

sladis (0) napsal 04.07.2017 v 22:16

Solidní cena...

jungen (7) napsal 04.07.2017 v 21:12+1

no twl

Frankie (731) napsal 04.07.2017 v 20:28+1

Škoda že to nemá drátěný kola a vpředu 21"
Ale třeba chystají napřesrok nějakou verzi Adventure

zemakh (10) napsal 04.07.2017 v 19:53

Zajímavý motor.

puffybodie (390) napsal 04.07.2017 v 19:14

Mike70 - Indie... Hádej

Mike70 (70) napsal 04.07.2017 v 16:01

Pokud to bude i kvalitní, což při dnešní výrobě všude jinde jen ne v Evropě, nemusí bejt jistý, bych to bral jako druhou motorku a každý den a po polňačkách k nejbližším hospodě




TOPlist