BMW představuje bagger K 1600 B

Další novinku pro příští rok si německá značka nechala pod pokličkou až do skončení výstavy Intermot a důvod je celkem zřejmý. Bagger s řadovým šestiválcem, který vychází z konceptu 101, je stavěný především pro nekonečné americké silnice.

BMW představuje bagger K 1600 B

Kapitoly článku

Ve srovnání s konceptem Rolanda Sandse, který firma BMW představila vloni na festivalu Concorso d’Eleganza Villa d’Este, má sériová podoba blíž cestovnímu modelu K 1600 GT, ze kterého vychází. Přesto pořád nese typické prvky baggeru - nižší přední plexi, rovná řídítka, předkopnuté stupačky a splývavou záď s nezbytnými bočními kufry, do nichž jsou po americku zasazena světla. Zatímco tvar pevně uchycených kufrů je podřízen snadnému ukládání zavazadel, nezapomělo se ani na případnou demontáž zadního kola. Blatník se za tímto účelem dá odklopit směrem nahoru. Přední kapotáž, byť opticky působí menším dojmem než u cestovního K 1600 GT, slibuje díky důmyslnému uspořádání deflektorů stejně kvalitní ochranu před větrem.

Nové K 1600 B pohání stejný motor jako modernizovaný cesťák, který byl představen před týdnem na Intermotu, tedy řadový šestiválec o objemu 1 649 ccm s maximálním výkonem 160 koní (118 kW) při 7 750 otáčkách a točivým momentem 175 Nm v 5 250 ot. za min. Motor, který splňuje normu Euro 4, nabízí v základu tři jízdní režimy a dynamickou kontrolu trakce DCT. Za příplatek pak může být vybaven elektrickou zpátečkou a quickshifterem Shift Assistant Pro, umožňujícím řazení bez spojky nahoru i dolů.

Součástí standardní výbavy pak je elektronický podvozek Dynamic ESA s možností volby dvou režimů tlumení; základní Road a komfortnější Cruise. K 1600 B je po novém GT druhým modelem v nabídce BMW, ke kterému lze od roku 2018 přiobjednat systém Intelligent Emergency Call, ale tím nabídka příplatkové výbavy nekončí. Najdete v ní známé i novější vychytávky, jako například adaptivní přední světlomety, které v náklonu svítí směrem do zatáčky, asistenční systém pro rozjezd do kopce, audio systém, bezklíčkové zapalování, kontrolu tlaku v pneumatikách a další praktické i designové prvky. 

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.31
Známkováno: 13x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist