globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
afro-r1 (513) napsal 26.11.2016 v 23:32

Mr.Stephen Challer na oficialni webovce Loncinu je dobry zasek. : o )

bledemon (126) napsal 24.11.2016 v 10:00

zase upřesnim: v 2007 začal vyrábět loncin jednoválec650, v 2013 dohoda na dvouválcích800 plánována od 2015. Ve stejném roce podepsán plán na 15000ks skútrů bmw350 ročně (připravováno).
zdroj: //www.loncinindustries.com/en/RV/NewsDetail.aspx?catid=646-655-772&id=2146789734

seikos (975) napsal 23.11.2016 v 10:11-1

emánek27: zapomněl jsi tam napsat že ta titanhliníková ojnice byla zkonstruována s ohledem na vyšší štěstí populace delfínů. Což je informace, která by z kontextu rozhodně neměla vypadnout

emánek27 (39) napsal 23.11.2016 v 09:15

hoši,tady je někdy psina..ale teď úplně vážně.petrumr v tom zcela evidentně nemá jasno,tak se mu to pokusím vysvětlit co nejjednodušeji jednou provždy.takže čistě a jen a pouze pro petrumr:u těchto nových motorek,když dáš pravou páčku o tři polohy nahoru,tak ti to dá před zatáčkou 38,7,což při výjezdu do kopce znamená v náklonu26,1 skvll(skuavill-jednotka ostrosti náklonu),asi 38,4 Nm/hod,takže to ani nemusíš moc točit,asi tak na 15%.má to ale tři podmínky:musíš tam mít agip,řemen a správně nastavenou hladinu chladící tyčky.a platí to jen u motorů s žebrováním na druhém válci,kvůli odvodu vzduchu do alternátoru,a musí mít vačku a kliku spojenou titanhliníkovou ojnicí.proto ten agip.je to poměrně starší řešení,které vymysleli korejci tuším v roce 1957,ale moc se o tom nepsalo kvůli vysokému obsahu RW6 ve výfukové kapalině.už tomu rozumíš?

CharlieV (93) napsal 23.11.2016 v 08:32

Nevím nevím, ta palubka je divná. Dejte ty budíky horizontálně a ten displej mezi, pěkně prosím.

sered (113) napsal 22.11.2016 v 21:05

petrumr> no konecne, uz po elektrosokach? Tos musel bejt dnes hooodne hodnej pcos ze do ty vypolstarovany cely pustili wifi! a nejaky cinsky BMW moudro by nebylo? Prej mas primej kabl az do Mnichova

BorisVTR (5) napsal 22.11.2016 v 20:54

Nevim jaka kvalita je momentalne u motoru F800. Ale ja mam ST z roku 2006. Ked sem ho kupoval malo najete 29tisic. A jedina vec co sem menil je alternator v 50tisic km. Momentalne mam na tachu vyse 70tisic km a zadny problem. Uplna spokojenost.

afro-r1 (513) napsal 22.11.2016 v 20:46+1

My v predvyvoji vime, ale jak rika seikos spravne: nemuzeme o tom moc mluvit.

GS a R maji valce o 4° vice zakloneny (na zacatku se nepocitalo s endurem), pristi motor bude pro vsechny stejny. A s Rotaxem nebude mit nic spolecneho. Ale to jeste nejakou chvili potrva.
: o )

petrumr (-185) napsal 22.11.2016 v 20:20-3

Jak to tady čtu, tak je to diskuze mrtvol? Sedět a sedět, nic nedělat. Joo moto guzzi měla kdy naposled nějakou změnu? Nebylo to v roku jak Baťa narazil do toho komína?

seikos (975) napsal 22.11.2016 v 18:17-2

Pedrito: myslim ze nepletu. Jen ta tvoje citace ve vytrzena z casoveho kontextu

sered (113) napsal 22.11.2016 v 18:07

seikos> asi dnes chlapec petrumr zlobil tak dostal elektrosoky. Ale treba se mu zase rozsviti jak je to s 15 a 30. Zitra mu MOZNA daji insulinovej sok tak uz potom nebude ani chtit davat nemrzku do V35/III

Pedrito (49) napsal 22.11.2016 v 17:52

Err, sorry myslel jsem v kanadskym kabate ...

Pedrito (49) napsal 22.11.2016 v 17:40+1

Seikos: Myslim, ze mozna pletes dohromady rady F a G (650/700/800) a jeste dvouvalce a jednovalce. K tomu navic Kymco jeste vyrabelo jednohrnek pro BMW 450cc, kterej pak dostaly nektere modely Husqvarny.

Mimochodem Husqvarni Nuda je upravenej Rotax z F800R (takze to Cina rozhodne neni).

Nejlepsi vysvetleni:
"Rotax in Austria makes the 800cc and "650cc" parallel TWIN cylinder engines for the BMW F800GS & F650GS respectively. Loncin makes the 650cc SINGLE cylinder engine for the G650GS which is why the G650GS can be bought in China (without ABS) for under CNY 100K while the G650GS with ABS is an additional 30K and this compares to the priced of both the F650GS and F800GS which are imported fully built up. The Rotax engines (F600GS/F650GS) simply employs a different tuning/ECU spec on the 650 engine which is after all an 800cc (in sheeps clothing).

What can/may prove confusing for the casual observer is that until last year BMW used to call the single cylinder 650cc GS bike a "F650GS" (note that this is a single cylinder and not the newer twin 650cc). From last year onwards BMW changed the model prefixes used... the single cylinder 650 went from being named a F650GS to G650GS and the parallel twin cylinder 650 (detuned 800cc) was named F650GS while the 800cc was named the F800GS. Yep, confusing to the uninitiated... "

MImochodem ROTAX pokud se nemylim patri do konsorcia Bombardier - takze Rakusaci v Brazilskym kabate :)

Mig_35 (345) napsal 22.11.2016 v 17:18-1+1

čím víc takových komentářů čtu, tím víc se utvrzuji v tom, že jsem vybral dobře:)
hoši víc makat a míň diskutovat a i na vás jedna zbude:)

seikos (975) napsal 22.11.2016 v 17:15-1

Pedrito: tak ono BMW si ty dvouválcové motory přehazuje jak horkej brambor. Začali s Loncinem (2007) a ty motory byly katastrofa. Pak je dali do výroby Kymcu (Tchaiwan), protože to jim zajistilo lepší kvalitu. V dubnu 2015 podepsali zase s Loncinem, na 15tis ks 800ccm motorů ročně, což je cca objem výroby GS a R motorek u BMW za rok. Asi šel Loncin s kvalitou nahoru. Čínské motory by měl jít do řady GS a R a řady GT, S a ST by měly mít motor made in Austria (Made by Rotax). Možná se v detailech pletu. BMW o těchto přesunech nikdy moc nemluví.



Ale počkáme na petrumra až mu zapnou net. On má do BMW nataženou přímou linku a ví nejlépe

Pedrito (49) napsal 22.11.2016 v 16:52

Seikos: Sorry muzes mne jenom vysvetlit, jaks to myslels s cinskym motorem?

Nevidel jsem, ze by byly nejaky zmeny v produkci. A GT i R historicky vzdycky mely rakouskej Rotax.

Pouze nektery serie GS mely Kymco, nebo dalsi cinsky klony, ale ST/S/R/GT vzdycky mely pouze Rotax.

Zmenilo se neco pro modely 2017? Nikde jsem to necetl, ale je pravda, ze uz to moc nesleduju. Mas nejaky zdroje?

K Rotaxu mam svoje vyhrady, ale na druhou stranu ta firma vyrabi dobry motory (napr. pro Bombardier, Sea Doo, Ski-Doo, Rotax-Kart, apod.).

seikos (975) napsal 22.11.2016 v 16:28-1

sered: v Kroměříži v blázinci pouštějí pacientům net kolem 17-18 hod. Jen o víkendu a o svátcích ho mají přes celý den. Takže by se tady měl co nevidět objevit

elvis78 (133) napsal 22.11.2016 v 15:22

Sázím, že čínskej motor bude lepší než ten můj z počátků výroby

RTourer (68) napsal 22.11.2016 v 13:31+1

BMWhateři všech zemí, spojte se!

bukic (8) napsal 22.11.2016 v 12:54-1+3

Japonci pomali triezveju zo svetlometov ala transformers, u BMW to zda sa ovjzvili. To svetlo na starom eRku bolo poznavacie znamenie strojov BMV, teraz aby som isiel pozret zboku, ze co to je za motorku. Mam za to, ze BMW nepotrebuje kopirovat dizajn japoncov. Maju tak kvalitne stroje, ze by sa mohli kludne drzat svojej extravagancie a o zakaznikov nepridu pretoze BMW...

tazmanskyčert (8) napsal 22.11.2016 v 11:41+1

Kuwa, kdo mi dal ten nesouhlas???

Komorerth (60) napsal 22.11.2016 v 11:35+1

je super, ze zachovali remen u F800GT.. je to paradna vec

tazmanskyčert (8) napsal 22.11.2016 v 11:18-2+3

Sejkos jede. Přesně jsem věděl kdo tady bude.

sered (113) napsal 22.11.2016 v 10:51+1

Seikos> uz tady chybi jen obdivovatel cinskyho BudesMitWydaje petrumr! . Ten bude placat rucickama, nozickama jak je to inovativne krasny - jstli byl v ty Kromerizi hodnej a do vypolstarovany cely mu pustej wifi a pujcej nerozbitnej prumyslovej tablet...

bulldogbiker (-3) napsal 22.11.2016 v 10:08

Ach jo to BMW,je mi jich líto

Zelinář (292) napsal 22.11.2016 v 09:52

Ja myslim, ze kdyz clovek najednou stoji a odrazi se nohama, tak to pozna i bez kontrolky...

seikos (975) napsal 22.11.2016 v 09:43-1+4

Nová kontrolka poruchy motoru? U toho čínskýho motoru se hodí

vašek-b (4) napsal 22.11.2016 v 09:36

Kdyby tam nebyla placka BMW. tak řeknu že je to stará Honda Deauville.

maovec (10) napsal 22.11.2016 v 09:25

Jaké nové přístrojovky,když já už ji mám na R1200R z roku 2008 ?

Zelinář (292) napsal 22.11.2016 v 09:13

Polobavorak...




TOPlist