husqvarna_svartpilen_801_2




BMW má patent na tříválec

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sirr (55) napsal 15.03.2015 v 19:26

Na plakatu bylo napsano "woushowsupershoppercruiser"

Lihy (3) napsal 15.03.2015 v 18:22

Jde to i pěkně za sebou...sice je to už nějakej pátek co o tom psali v motocyklu...něco kolem roku 2000, ale kdyby mi tu motorku někdo dal tak bych se vůbec nezlobil :)
https://www.youtube.com/watch?v=oWL1Kk2PDmo
Feuling w3

pavsa66 (5) napsal 15.03.2015 v 17:34

Něco na ní je

alexa7 (101) napsal 15.03.2015 v 11:19+1

To ako keby si patentovali teplu vodu

seki88 (9) napsal 15.03.2015 v 03:40

tříválec do w?nehezké.já jsem asi staromodní,ale cruiserům patří v-twin.navíc i ten "criuser" od BMW je podle mě dost ošklivej...

Deadman (25) napsal 14.03.2015 v 20:53-1

Technická zhovadilost. Mám pocit, že to plánovali patentovat 1.4. ale nějakou chybou to prošlo dřív. A nebo tak jako v mnohých jiných firmách, konstruktéři v BMW dostávají prémie za patenty bez ohledu na smysluplnost a použitelnost.
BMW má výhodu, že jeho tradiční koncepce boxeru má nejlepší vlastnosti ze všech možností, jak lze dva válce uspořádat.
Pokud jsou pro velký cruiser dva válce málo, 4-válcový boxer je také dobře fungující osvědčená koncepce, při objemu 2L+ by si zákazníky našel a v Cruiseru by nevadila délka, tam je to dokonce plus.

laďa-prášil (73) napsal 14.03.2015 v 16:19-2

Vypadá to nesymetricky...

Anti (390) napsal 13.03.2015 v 22:03

Trochu zavádějící název,ale obsah zajímavý.Jen chybí nějaké info proč zrovna tato koncepce.Podle mě je to jednoduché.Když prorazila Yamaha,tak proč né mi...

Sancho-7935 (262) napsal 13.03.2015 v 13:39

Přesně tak stejně jako si Kawa patentovala sice motor s přeplňováním, ale celý patent nebyl o přeplňování jako takovém. Šlo o způsob jakým je kompresor připojen k motoru (protože díky jejich řešení není třeba mezichladič vzduchu) a myslím že tady to bude obdobné, přesně jak píše Redguy. Půjde tam o úhly, koncepci a uchycení pístů na klikovnu 1+1+1 nebo 2+1 ;)

Redguy (116) napsal 13.03.2015 v 12:54+1

Tak tam pujde urcite o detaily, jinak by si nekdo patentoval "motor" a bylo by Rekl bych, ze patentovat jde jen konkretni usporadani vcetne uhlu rozevreni, tvaru, mozna objemu, takze i pres patent BMW by MG mohla klidne ten svuj trivalec vyrobit i ted.
Souhlas, ze motor vypada divne a o to asi jde

Maho (33) napsal 13.03.2015 v 12:02

To je fakt, když už to někdo vyrobil a nepatentoval tak by mělo být právo na výrobu pro kohokoli nebo alespoň i pro předchozího výrobce.
Jinak je ten motor divný... a to je dobře. Proč ne.

seikos (975) napsal 13.03.2015 v 11:23-2+5

Stejnak je to divnej svět, když si někdo patentuje W3 motor, přičemž byl ten motor vyroben někým jiným před desítkami let




TOPlist