globalmoto_duben_nolan




BMW má nového šéfa designu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
radosek (31) napsal 02.02.2012 v 12:21

To TomCBF1000:
Pořekadlo, že "Japonec není pitomec" neznám. Znám jenom všeobecně rozšířený názor "Japonec až nakonec"...

Ale k tématu:
BMW R1200GS je, co se designu týká, nezaměnitelná motorka. Kdyby David Robb nevymyslel už nic jinýho, tak za tenhle počin má podle mě nárok pomník...

Jinak si myslím, že by se u BMW a řady GS měli držet osvědčenýho trendu. Vylepšovat jo, ale zachovat charakteristický prvky GéeSa - zobák, telelever atd. Hlavně zakroutit krkem konstruktérům, co jim do motorů silničních endur chtějí nacpat vodu...

Pjercak (48) napsal 01.02.2012 v 00:13

a tedka ten desing pujde do szacek ja ko u aut

Pjercak (48) napsal 01.02.2012 v 00:12

Umelce normalni lidi nikdy nepochopí

Pjercak (48) napsal 01.02.2012 v 00:11

TO je skoda ma silene kreace a me se líbi bylo jasne ze jeto bmw

Lemur.R1 (13) napsal 31.01.2012 v 22:16

Tak snad se konečně hnou ledy a začnou vyrábět Concept 6. Na ten produkční odpad se nedá dívat.

DMC.motobiker (-23) napsal 31.01.2012 v 21:54

TomCBF1000 píše: ...jeden příklad za vše - kdo asi přišel první s kapalinou chlazeným motorem?


Uff, tak to fakt netuším , snad Henry Ford? Ne, to jen tak hádám , určitě to byl už někdo dávno před ním...

Pawka (79) napsal 31.01.2012 v 19:32

rr pusobilo hlavne desingem,za me horsi

Drakis (67) napsal 31.01.2012 v 17:32

byl už nejvyžší čas

TomCBF1000 (1) napsal 31.01.2012 v 15:31

člověk si nesmí plést Japonsko a Čínu a pak teprve pochopí , etalon a u motorek ??? to je dobrej vtip , levná pracovní síla v Japonsku - chce to trošku větší všeobecný přehled a něco si přečíst, pak se dozvíš, že právě Japonci mají jedny z nejdražších PRACOVNÍCH sil na světě ( proto taky třeba moje Honda CBF 1000 má na rámu vyražené made in Italia ), vývoj, patenty, technologie ehm jeden příklad za vše - kdo asi přišel první s kapalinou chlazeným motorem ? Ale jinak dobrý

DMC.motobiker (-23) napsal 31.01.2012 v 14:58

sykyweb> Asi tak , kdyby toho dokázal někdo nasekat tolik a za tak malou cenu jak Japončík, tak by byl nejlepší zase on... Ale tohle na západě nejde a nikdy nepůjde , tady neseženeš tak levnou pracovní sílu (za hrstku rejže) a k tomu ještě na patřičné úrovni! Navíc na západě mají většinou i vývoj , ne jen copy / paste - centrum jako v Asii! A mimochodem, která ta Japonská motorka je teda nejlepší? Já jsem se už na pár svezl a žádná z nich nebyla "lepčejčí" než její původní přeloha...

sykyweb (6) napsal 31.01.2012 v 13:37

to TOMCBF1000: ...není pitomec, ukradl co se dalo, dobře to prodal a vytvořil si etalon (motorka=JAP )... Na to hlupák nestačí, na to potřebuješ žaludek a levný ruce

BlackSabbath (434) napsal 31.01.2012 v 13:33

Že by konečně začali dělat aspoň tak pěkný motorky, jako jejich auta?

TomCBF1000 (1) napsal 31.01.2012 v 12:42

BMW taky moc nemusím ( co se designu týče ), škoda, že neumějí dělat tak pěkné motorky jako italové s jejich pověstnou kvalitou... ale to by si za takovou motorku už určitě neřekli méně než půl míče s DPH . Stejně jsou nejlepčí japonský stroje ... a proč ? Japonec přece není pitomec

DMC.motobiker (-23) napsal 31.01.2012 v 11:38

No super , tak to snad už možná konečně po třiceti letech začnou zase dělat pěkný motorky , ne?

Měli by se inspirovat u aut BMW - ty jsou ve své "nižší-střední" třídě jedny z nejlepších a nejkrásnějších na světě! Tak proč by to nešlo i u motorek?

Pokud by BMW začlo dělat koukatelný stroje, tak bych o něm možná i pouvažoval , ale s tím co dělají teď si u nich bohužel nemám z čeho vybírat...




TOPlist