Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tifone: Zopakuju to. Srovnal bych přímo ty motorky co jsem vyjmenoval. Ve wsbk nejezdí RC213V, za druhé BMW, duc a Aprilia nejsou ve wsbk specifikaci (karbonové díly, vrtání, ovládání ventilů atd atd) a do třetice dostupnost. Tyhle stroje je možno si koupit
Gresini, podle mně to hraješ. Tenhle motor má ke speciálům z MotoGP velmi blízko a proto stojí tolik kolik stojí... Běžné S1000RR koupíš za daleko menší částku a i tak je to motorka stonásobně převyšující možnosti většiny pilotů... myslím možnost využít její potenciál.
netreba pozerat na financie, toto kupi zavodny tym ktory ma za sebou sponzora .. neni to pre bezneho cloveka ktory jednak nedokaze vyuzit jej kvality a pozencial tak ju ani nedokaze zaplatit
Dva miliony korun a nejspíš i víc za motorku!!, - když si to řeknu několikrát po sobě,tak je pro mě neuvěřitelné co si dovolí říct a kam se svět ubírá! A to je ještě nicotná nebo malá částka oproti speciálům motoGP a dalším...
Měl jsem však na mysli motorky co jdou v podstatě "normálně" koupit v krámě Ty motorky co jsem vyjmenoval jsou výstavní skříní jednotlivých značek na závodní okruh, i když jsou odvozeny z rozdílných šampionátů, tak by mě zajímalo která z nich bude by si vedla nejlíp.
Nojo, ale to už pleteš jablka s hruškama, SBK a GP...A taky jde o to, že to není jednotný (ten karbon, atd.). Proto máš hodnotnější srovnání přímo v šampionátu, kde se všichni musí držet určitých pravidel a srovnání potom něco vypovídá
Black: Ale tam nejede RC213V, bávo a duc nemají karbonové díly leckde a aprilka je tam o něco více sériovější, např nemá vrtání 81 a pneumatické ventily jako stroj z Motogp Prostě klasický srovnávací test, vystřídali by se různí piloti, různé podmínky a nastavení atd atd
Moc hezké. Téměř SBK pro civilní trh. Výkon nedali na maximum, aby to něco vydrželo. 215 koní měla už i K5 s Yoshimura kitem.
Jen teda nevím, jak je to v pravidlech ohledně těch kol a rámu. Každopádně pěkný kus techniky a konečně to i vypadá hezky bez těch světel...
Tak nejdulezitejsi zpravou jsou kola a ram vyrobene velkoseriovym stylem produkce. Ostatni je jen takova omacka okolo.
Proti tomu je superlegerra jen takovym jednorazovym rucne laminovynym cvicenim pro par movitych kupcu.
Jeste, ze nikdo nikoho nenuti to kupovat.. D16 mela 200 koni, tak ti nevim..
Je to pecka a brzy se to vyproda. Je to urceny pro jinou sortu, ktera se nebude bat s tim litat na draze..
kurna to je nadhera. jako to co nabizi za dve mega tak myslim ze ani sampionatovej superbike nestoji tak malo. vzhled technika pecka a kdo to chce a ma koupi.
Tifone: Zopakuju to. Srovnal bych přímo ty motorky co jsem vyjmenoval. Ve wsbk nejezdí RC213V, za druhé BMW, duc a Aprilia nejsou ve wsbk specifikaci (karbonové díly, vrtání, ovládání ventilů atd atd) a do třetice dostupnost. Tyhle stroje je možno si koupit
Totok je paradni pecka
Cena asi sedi a je i spousta lidi, kteri dve mega dat muzou. Takze ok, krasna je.
Gresini, podle mně to hraješ. Tenhle motor má ke speciálům z MotoGP velmi blízko a proto stojí tolik kolik stojí... Běžné S1000RR koupíš za daleko menší částku a i tak je to motorka stonásobně převyšující možnosti většiny pilotů... myslím možnost využít její potenciál.
BlackSabbath (138) napsal Včera v 19:25
+1
Majki> Však to máš v SBK... A ještě jako plus to řídí profi jezdci.
A ve WSBK je BMW více méně dopočtu takže srovnání už je hotové
netreba pozerat na financie, toto kupi zavodny tym ktory ma za sebou sponzora .. neni to pre bezneho cloveka ktory jednak nedokaze vyuzit jej kvality a pozencial tak ju ani nedokaze zaplatit
Dva miliony korun a nejspíš i víc za motorku!!, - když si to řeknu několikrát po sobě,tak je pro mě neuvěřitelné co si dovolí říct a kam se svět ubírá! A to je ještě nicotná nebo malá částka oproti speciálům motoGP a dalším...
Měl jsem však na mysli motorky co jdou v podstatě "normálně" koupit v krámě Ty motorky co jsem vyjmenoval jsou výstavní skříní jednotlivých značek na závodní okruh, i když jsou odvozeny z rozdílných šampionátů, tak by mě zajímalo která z nich bude by si vedla nejlíp.
SuperSic58> Není třeba. Já jsem skromný člověk, spokojím se se svou motorkou...
Nojo, ale to už pleteš jablka s hruškama, SBK a GP...A taky jde o to, že to není jednotný (ten karbon, atd.). Proto máš hodnotnější srovnání přímo v šampionátu, kde se všichni musí držet určitých pravidel a srovnání potom něco vypovídá
tk borcí, už objednáváte? Nebo se spokojíte s plakátem na vratech garáže vedle vaší panelky?
Black: Ale tam nejede RC213V, bávo a duc nemají karbonové díly leckde a aprilka je tam o něco více sériovější, např nemá vrtání 81 a pneumatické ventily jako stroj z Motogp Prostě klasický srovnávací test, vystřídali by se různí piloti, různé podmínky a nastavení atd atd
Majki> Však to máš v SBK... A ještě jako plus to řídí profi jezdci.
Totální střela Teď by to chtělo vedle sebe na dráze postavit tuhle raketu, 1299 SL, Aprilku Rsv-GP a Hondu RC213V-S
Na kolik asi přijde když to položíš? (rozumněj padne ze stojánku )
Moc hezké. Téměř SBK pro civilní trh. Výkon nedali na maximum, aby to něco vydrželo. 215 koní měla už i K5 s Yoshimura kitem.
Jen teda nevím, jak je to v pravidlech ohledně těch kol a rámu. Každopádně pěkný kus techniky a konečně to i vypadá hezky bez těch světel...
Tak nejdulezitejsi zpravou jsou kola a ram vyrobene velkoseriovym stylem produkce. Ostatni je jen takova omacka okolo.
Proti tomu je superlegerra jen takovym jednorazovym rucne laminovynym cvicenim pro par movitych kupcu.
Jeste, ze nikdo nikoho nenuti to kupovat.. D16 mela 200 koni, tak ti nevim..
Je to pecka a brzy se to vyproda. Je to urceny pro jinou sortu, ktera se nebude bat s tim litat na draze..
Kde udělali soudruzi z NDR chybu??? Před 10 lety Ducati udělala Desmosedici 16 R, která byla o 10 kilo lehčí a o hezkých pár koní silnější.
kurna to je nadhera. jako to co nabizi za dve mega tak myslim ze ani sampionatovej superbike nestoji tak malo. vzhled technika pecka a kdo to chce a ma koupi.
Na to co vše nabízí - včetně materiálů a vzhledem k dnešní hodnotě peněz to není zase tak moc
Je to MRDA konstrukčně i cenově
tak to není nic pro mě,na to nejspíš nikdy nebudu mít a ani bych ty peníze za to nedal