Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
navedu.. měl jsem tu čest se dostat k rozebraným quadům z číny.. nebyla to jen jedna značka.. šlo o závadu motoru na klice.. protočilo se ložisko na karteru.. což to se stane i u značkových.. tak jsem se jal to vyvařit tak aby to šlo zpjet protčit na míru a vsadit tam origoš.. a co se nestalo.. zavařit to nešlo páč z toho lez takovej bordel.. (myslím z porú a z materiálu) tak že se to protočí a vyvložkuje za studena... kámoš tam hráb frézou a to se mazalo jak máslo na chleba.. tak zas nic...prostě slitina něčeho s něčím.. jakost 0 pevnost na úrovni bakelitu... tohle jestli chtějí propagovat u BMW tak to mohli zavřít rovnou a nehledě na to, že cena nebude jinčí než je u výrobků originál
je to skoda ze ten 650 motor takhle pohrbili a nahradili stupidnim dvouvalcem ... byl to snad nejlepsi motor na trhu - s malou spotrebou, dobrym vykonem, univerzalnim pouzitim. skoda
mam otazku, mam svoje prvni moto, tak nevim,jestli je to normalni nebo ne...dneska jsem vytlacil masinu pred garaz a nastartoval ji, aby se to proste protocilo,ohralo,vypalilo atd...astala tak mesic v kuse, v garazi je kolem 19°C.Nechal jsem j ohrat (cca 2-3 minutky), pak jsem to chvilku vytacel a najednou mi u leveho krytu sani zacala teci nejaka kapalina,smrdela po benzinu,ale byla cira,benzin cirej neni,fakt fest to smrdelo po benzinu tak se ptam, co to je (na druhe strane to nevytekalo,ale to mozna proto,ze motorka byla na stojanku a tim padem naklonena na jednu stranu).Je to nejaky kondenzat vody a paliva ,ktery se projevi jen pri techto studenych startech po dlouhe dobe a v mrazivem prostredi?Je to neco jako je ,,odvzdusneni" vyvedene do sani u aut(tam take jde u tech starsich humus k sani)?Nebo mam nejaky vetsi problem?Diky za rady.Jinak jeste doplnim,ze po chvilce to kapat prestalo,ale jak jsem se rozjel do garaze,zase z toho trosku vyteklo (zvedl jsem otacky),pak jsem to utrel,motorku vypnul a vse OK.
Hm k tem "specialne" proskolenym pracovnikum.Je to VELKY nesmysl.S tim se setkas v jakemkoliv oboru, kdyz nekdo chce neco obhajit - zde presun do CHINE... Pochopte, ze i kdyz jsi u pasu,musis premyslet, ze to napr. kladivem, tam nedostanes.Jinak, muj nazor. NIKDY si nekoupim motorku, ktera je delana v CHINE.Nejsem sebevrah.A ta kontrola?Hm.. Zazil jsem vyrobni kontrolu pro jednu renovovanou znacku.Kontrola v CHINE - to znamena,ze kdyz neco odpadava ze stroje,tak ten stroj neposlou a pokusi se to opravit.Kdyz to prijde do evropy,tak se to v podstate (vyrobek) rozebere a zase slozi,kvuli overeni, zda je vse ok.A to se vubec nebavim o kvalite pouziteho materialu.Jinak,pokud chci usetrit,koupim si "znackovou" motorku od Korejce ci made in CHINE, ne BMW.I kdyz ta kvalita motorek od BMW sla hodne dolu.Staci si precist zahranicni fora.Tyka se to modelu F800, R1200GT.Nedokazu si predstavit,jak bude kolisat kvalita vyrobku vyrobenych pro BMW v CHINE. (Berte to z nadhledem tento komentar)
Já osobně bavorským věřim, možná jsem naivní a chápu obavy druhých, ale jak Anti správně napsal, Němci si potrpí na kvalitu a drahý zpracování. Například stejně jako Němci vždycky vyráběli kvalitní stroje, Češi vždycky chlastali pivo. Tím chci říct, že i kdyby byl Čech v Číně, kde se pivo moc nechlastá, neznamená to, že ho chlastat nebude, stejně tak Němec nebude vyrábět v Číně nekvalitní stroje, protože je to tam "zvykem". Všechno má svuj postup výroby, od slitin, který maj základní neměnný poměry slévaných prvků, tak montáž bavoráka šroubek po šroubku. Tim mě taky napadá, napsal jsi, že: "materiály už nebudou taková jakost"... jaký materiály máš přesně na mysli? Oplastování bych nejspíš vyloučil, už kvůli prvnímu vzhledu a omaku zaručujícímu propadák. Pak už ale zbývají vesměs pouze plechy, kovové součásti a elektroinstalace + pár, podle mě, méně zajímavých částí celku... Já bych rád sdílel Tvůj názor, tak kdybys mě trošku navedl...?
speciálně proškolený lidi maj což to jo.. jen materiály už nebudou taková jakost jako na GS. pokud budou dělat to bahno čemu říkají karter i na baworech tak to má firma za lacinější nákup po kšeftu. nevěřím, že budou jen montovat.. že se tam neobjeví žádný z dílů jejich výroby a jejich materiálů... to může být pro bmw taky konec..
Já jen,má to BMW zapotřebí?Je to samozřejmě běžný postup firem,ale u nacionalisticky založených a předražených Němců kteří kladou důraz na kvalitu mě to překvapuje...
SiSpo> .. kdo to kdy slysel? Rek bych, ze vetsina lidi tady... viz treba Bandit, Fazer nebo Hornet - vzdy jde jen o to pouzit "proflaknuty" nazev k podpore prodeje noveho neosvedceneho modelu.
To, že to montujou žlutý nic neznamená! Maj tam specialně proškolený lidi, který každej rok se jdou přeučovat, jen tak někoho ke svejm motorům nepustěj, na východ se bude stěhovat velká většina výroby, a to nejen strojů, na východě je montáž stejný kvality levnější, nic víc, podporuje to rozvoj značky, ušetřený peníze se zpět vrací do vývoje. To, že bmw montuje motory na východě neni žádnej ukazatel kvality, je to ekonomický jednání a ty firmy co si hrajou na strašnou prestiž, jim daj nakonec za pravdu. Vážně si myslíte, že zrovna bmw by chtělo vyrábět něco o třídu míň kvalitního?? to asi ne...
Nevím co vás na tom překvapuje???to není jediná věc od BMW co se vyrábí na východě.Ono se pořádně podívejte na vysačky kde je co vyrobené at jsou to věci na motorku nebo oblečení.
miras83> chápu tvoje pocity, ale je vidět že znalosti z outsourcingu a výrobních procesů jsou ti naprosto cizí. Kdyby jsi věděl něco ze zákulisí byl by jsi velmi překvapen. Vzdělávej se, studuj a měj oči otevřené .good luck
To je hnus velebnosti tahle globalizace. Ještě že ty rakušáci v oranžovým nedělaj takový zběsilosti, bo by za chvilu nebylo na čem jezdit. Než mít pod sebou nálepku made in China, to radši budu chodit pěšky.
Koukam ze BMW skoro konci s jednovalcema. dere se mi na mysl, ze by vyklizela pole husqvarne (kterou vlastni). Tak logicky by to bylo, BMW vicevalce a husqvarna spis sportovni jednovalce, kdyz uz jsou rodina
..mimochodem tady jsou informace že G650Xcountry pokračuje //www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/December/15-21/dec1808-revised-bmw-xcountry-for-2009/?&R=EPI-105075
Tak on sice Tajw. je součástí velké Číny,ale pouze papírově. Na rozdíl od čínských "výrobků" jsou výrobky výše zmíněné značky na vysoké úrovni a rozhodně bych se nebál o kvalitu jako takovou. Spíš mě překvapuje to, co tady popsal SISpo, protože u BMW vymýšlejí názvy modelů ufoni
Šli na to jinak - úplně pitomě, kdo to kdy slyšel pojmenovat novou, ale úplně jinou motorku stejně, zcela identicky a zas tu starou vránu úplně jinak. Nevím proč té nové F650GS(té s tím 800 motorem) nemohli dát např. když už klamou objem např. F660GS/F700GS apod. .
Tento dobrý jednobuch mohl v klidu spát a se i probudit jako dnes se stejným jménem a ne takto poprasečeně, prý G650GS (po čem že? že by po síle G - Gambrinusu )...
Jde o levnou pracovni silu, ne o nekvalitni material a spatne zpracovani..Nevim proc silite.
navedu.. měl jsem tu čest se dostat k rozebraným quadům z číny.. nebyla to jen jedna značka.. šlo o závadu motoru na klice.. protočilo se ložisko na karteru.. což to se stane i u značkových.. tak jsem se jal to vyvařit tak aby to šlo zpjet protčit na míru a vsadit tam origoš.. a co se nestalo.. zavařit to nešlo páč z toho lez takovej bordel.. (myslím z porú a z materiálu) tak že se to protočí a vyvložkuje za studena... kámoš tam hráb frézou a to se mazalo jak máslo na chleba.. tak zas nic...prostě slitina něčeho s něčím.. jakost 0 pevnost na úrovni bakelitu... tohle jestli chtějí propagovat u BMW tak to mohli zavřít rovnou a nehledě na to, že cena nebude jinčí než je u výrobků originál
je to skoda ze ten 650 motor takhle pohrbili a nahradili stupidnim dvouvalcem ... byl to snad nejlepsi motor na trhu - s malou spotrebou, dobrym vykonem, univerzalnim pouzitim. skoda
Zdravim,
mam otazku, mam svoje prvni moto, tak nevim,jestli je to normalni nebo ne...dneska jsem vytlacil masinu pred garaz a nastartoval ji, aby se to proste protocilo,ohralo,vypalilo atd...astala tak mesic v kuse, v garazi je kolem 19°C.Nechal jsem j ohrat (cca 2-3 minutky), pak jsem to chvilku vytacel a najednou mi u leveho krytu sani zacala teci nejaka kapalina,smrdela po benzinu,ale byla cira,benzin cirej neni,fakt fest to smrdelo po benzinu tak se ptam, co to je (na druhe strane to nevytekalo,ale to mozna proto,ze motorka byla na stojanku a tim padem naklonena na jednu stranu).Je to nejaky kondenzat vody a paliva ,ktery se projevi jen pri techto studenych startech po dlouhe dobe a v mrazivem prostredi?Je to neco jako je ,,odvzdusneni" vyvedene do sani u aut(tam take jde u tech starsich humus k sani)?Nebo mam nejaky vetsi problem?Diky za rady.Jinak jeste doplnim,ze po chvilce to kapat prestalo,ale jak jsem se rozjel do garaze,zase z toho trosku vyteklo (zvedl jsem otacky),pak jsem to utrel,motorku vypnul a vse OK.
G650GS ,jinak s nadhledem a bez ironie: vidím že někteří antičíňánci se furt nemohou smířit s tím, že země je kulatá
Hm k tem "specialne" proskolenym pracovnikum.Je to VELKY nesmysl.S tim se setkas v jakemkoliv oboru, kdyz nekdo chce neco obhajit - zde presun do CHINE... Pochopte, ze i kdyz jsi u pasu,musis premyslet, ze to napr. kladivem, tam nedostanes.Jinak, muj nazor. NIKDY si nekoupim motorku, ktera je delana v CHINE.Nejsem sebevrah.A ta kontrola?Hm.. Zazil jsem vyrobni kontrolu pro jednu renovovanou znacku.Kontrola v CHINE - to znamena,ze kdyz neco odpadava ze stroje,tak ten stroj neposlou a pokusi se to opravit.Kdyz to prijde do evropy,tak se to v podstate (vyrobek) rozebere a zase slozi,kvuli overeni, zda je vse ok.A to se vubec nebavim o kvalite pouziteho materialu.Jinak,pokud chci usetrit,koupim si "znackovou" motorku od Korejce ci made in CHINE, ne BMW.I kdyz ta kvalita motorek od BMW sla hodne dolu.Staci si precist zahranicni fora.Tyka se to modelu F800, R1200GT.Nedokazu si predstavit,jak bude kolisat kvalita vyrobku vyrobenych pro BMW v CHINE. (Berte to z nadhledem tento komentar)
650GS...nesmrtelnej stroj.
Já osobně bavorským věřim, možná jsem naivní a chápu obavy druhých, ale jak Anti správně napsal, Němci si potrpí na kvalitu a drahý zpracování. Například stejně jako Němci vždycky vyráběli kvalitní stroje, Češi vždycky chlastali pivo. Tím chci říct, že i kdyby byl Čech v Číně, kde se pivo moc nechlastá, neznamená to, že ho chlastat nebude, stejně tak Němec nebude vyrábět v Číně nekvalitní stroje, protože je to tam "zvykem". Všechno má svuj postup výroby, od slitin, který maj základní neměnný poměry slévaných prvků, tak montáž bavoráka šroubek po šroubku. Tim mě taky napadá, napsal jsi, že: "materiály už nebudou taková jakost"... jaký materiály máš přesně na mysli? Oplastování bych nejspíš vyloučil, už kvůli prvnímu vzhledu a omaku zaručujícímu propadák. Pak už ale zbývají vesměs pouze plechy, kovové součásti a elektroinstalace + pár, podle mě, méně zajímavých částí celku... Já bych rád sdílel Tvůj názor, tak kdybys mě trošku navedl...?
speciálně proškolený lidi maj což to jo.. jen materiály už nebudou taková jakost jako na GS. pokud budou dělat to bahno čemu říkají karter i na baworech tak to má firma za lacinější nákup po kšeftu. nevěřím, že budou jen montovat.. že se tam neobjeví žádný z dílů jejich výroby a jejich materiálů... to může být pro bmw taky konec..
Já jen,má to BMW zapotřebí?Je to samozřejmě běžný postup firem,ale u nacionalisticky založených a předražených Němců kteří kladou důraz na kvalitu mě to překvapuje...
SiSpo> .. kdo to kdy slysel? Rek bych, ze vetsina lidi tady... viz treba Bandit, Fazer nebo Hornet - vzdy jde jen o to pouzit "proflaknuty" nazev k podpore prodeje noveho neosvedceneho modelu.
souhlasim s bombistou, GSko mam, a je to kvalita.
To, že to montujou žlutý nic neznamená! Maj tam specialně proškolený lidi, který každej rok se jdou přeučovat, jen tak někoho ke svejm motorům nepustěj, na východ se bude stěhovat velká většina výroby, a to nejen strojů, na východě je montáž stejný kvality levnější, nic víc, podporuje to rozvoj značky, ušetřený peníze se zpět vrací do vývoje. To, že bmw montuje motory na východě neni žádnej ukazatel kvality, je to ekonomický jednání a ty firmy co si hrajou na strašnou prestiž, jim daj nakonec za pravdu. Vážně si myslíte, že zrovna bmw by chtělo vyrábět něco o třídu míň kvalitního?? to asi ne...
tak už žádné BMW ale CHMW( china motor werk) jj ty rákosky to zničej šecko...
Nevím co vás na tom překvapuje???to není jediná věc od BMW co se vyrábí na východě.Ono se pořádně podívejte na vysačky kde je co vyrobené at jsou to věci na motorku nebo oblečení.
Ruské,Americké...ne,všechno je to Taiwan...
Tak,a už nechci slyšet nic o německé preciznosti...
miras83> chápu tvoje pocity, ale je vidět že znalosti z outsourcingu a výrobních procesů jsou ti naprosto cizí. Kdyby jsi věděl něco ze zákulisí byl by jsi velmi překvapen. Vzdělávej se, studuj a měj oči otevřené .good luck
To je hnus velebnosti tahle globalizace. Ještě že ty rakušáci v oranžovým nedělaj takový zběsilosti, bo by za chvilu nebylo na čem jezdit. Než mít pod sebou nálepku made in China, to radši budu chodit pěšky.
Koukam ze BMW skoro konci s jednovalcema. dere se mi na mysl, ze by vyklizela pole husqvarne (kterou vlastni). Tak logicky by to bylo, BMW vicevalce a husqvarna spis sportovni jednovalce, kdyz uz jsou rodina
Tak si tak říkám, zda tenhle článek neměl vyjít spíše na Silvestra...BMW pro USA vyráběné v Číně pod Tchajvanskou značkou Kymco
jj, jak jsem zmínil v článku - "V Evropě ... zůstane jediný jednoválcový zástupce, kterým je univerzální endurko G650 Xcountry."
..mimochodem tady jsou informace že G650Xcountry pokračuje //www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/December/15-21/dec1808-revised-bmw-xcountry-for-2009/?&R=EPI-105075
Tak on sice Tajw. je součástí velké Číny,ale pouze papírově. Na rozdíl od čínských "výrobků" jsou výrobky výše zmíněné značky na vysoké úrovni a rozhodně bych se nebál o kvalitu jako takovou. Spíš mě překvapuje to, co tady popsal SISpo, protože u BMW vymýšlejí názvy modelů ufoni
BMW motorrad China girl.
G650 X-Challenge se na trhu moc neohřálo ...
Tyjo, toje pjekná motolka . SUA má dycky njěco lepčí.
Mě se moc líbí,uvažovala jsem o Country,ale tohle je samozřejmě lepší a do města ideální a hlavně pro ženu lehčí.
Zajímala by mě cena.
Slečínka
Šli na to jinak - úplně pitomě, kdo to kdy slyšel pojmenovat novou, ale úplně jinou motorku stejně, zcela identicky a zas tu starou vránu úplně jinak. Nevím proč té nové F650GS(té s tím 800 motorem) nemohli dát např. když už klamou objem např. F660GS/F700GS apod. .
Tento dobrý jednobuch mohl v klidu spát a se i probudit jako dnes se stejným jménem a ne takto poprasečeně, prý G650GS (po čem že? že by po síle G - Gambrinusu )...
Těmi názvy motají pátý přes devátý...
X-challenge asi ubohé prodeje a málo zisku ach ty nenažraní němčouři
Proč sakra přestanou vyrábět X-challenge?