Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Petrumr> co přesně na tom motoru neomrzí?
Před týdnem jsem se svezl s novým hi-tech boxerem vodohlavem... a pro mě tedy trochu zklamání.
Těch 120Nm mi přišlo dost vlažných...čekal jsem nějakej brutální zátah...ale nic strašnýho se nedělo. ... v 6trpm už ti jasně říká "no no no...kam si jako myslíš, že se jako budu točit. ..ŘAĎ!"
... no a dál už jen protestuje. Vyváženost na spodu je asi nádherná...ale ve 120 tam dáš šestku. ..a ve 180 už jsi v pásmu otáček co ten motor vysloveně nechce... zábavou bych to tedy nenazval.
Kazdopadne doba se vraci, veteran se vraci a tim I cafe racery. to je proste takove to klasicke retro, stejne jako HD nebo 30-50 leta ktere bzli nejrasnejsi co se tyce predelavek a motorek :)
Obávám se, že kdybych si měl kupovat všechny motorky, o kterých si myslím, že jsou fajn, garáž by mi nestačila.
Nicméně, musíš nabídnout něco, čím se odlišíš a pak si můžeš nechat slušně zaplatit.
A hodnotu to má takovou, jakou jsou ochotni jim za to kupci dát:)
deluxa> jojo, chtělo by to něco úplně nového, třeba hvězdicový tříválec s vertikální klikovou hřídelí. To tu ještě nebylo. Btw, jak staré jsou koncepce vidlicového dvouválce, jednoválce, řadového dvouválce atd.? Dokonce i ta nejrozšířenější koncepce na světě (hlavně v autech) - řadový čtyřválec - něco pamatuje...
Nikdy som nepochopil preco je nikto ochotny zaplatit take prachy za 100rocnu koncepciu 100rocny motor 100rocny ram aj podvozok len zabaleny do ineho pozlatka. Ked chcem byt cool zozeniem si za tu cenu poriadneho veterana. Ked si chcem zas riadne zajazdit nekupim toto. Ale kazdemu sa paci nieco ine budiz ale tato koncepcia je uz riadne otravna...
Racer i Pure jsou pekne motorky.
Schaller kasle na sport a rve peniz do retra. Pri rocnich cekacich dobach si muze dovolit prodavat jednoduche motorky za balik penez.
Vzduchac je po letech doladen, zaplacen, navic extra zadan, jen trouba by ho ted vyradil z vyroby. Na pristi rok staci vetsi kat, dve odrazky na bok a jede se dal.
Petrumr> co přesně na tom motoru neomrzí?
Před týdnem jsem se svezl s novým hi-tech boxerem vodohlavem... a pro mě tedy trochu zklamání.
Těch 120Nm mi přišlo dost vlažných...čekal jsem nějakej brutální zátah...ale nic strašnýho se nedělo. ... v 6trpm už ti jasně říká "no no no...kam si jako myslíš, že se jako budu točit. ..ŘAĎ!"
... no a dál už jen protestuje. Vyváženost na spodu je asi nádherná...ale ve 120 tam dáš šestku. ..a ve 180 už jsi v pásmu otáček co ten motor vysloveně nechce... zábavou bych to tedy nenazval.
Kazdopadne doba se vraci, veteran se vraci a tim I cafe racery. to je proste takove to klasicke retro, stejne jako HD nebo 30-50 leta ktere bzli nejrasnejsi co se tyce predelavek a motorek :)
Obávám se, že kdybych si měl kupovat všechny motorky, o kterých si myslím, že jsou fajn, garáž by mi nestačila.
Nicméně, musíš nabídnout něco, čím se odlišíš a pak si můžeš nechat slušně zaplatit.
A hodnotu to má takovou, jakou jsou ochotni jim za to kupci dát:)
No ved si to kludne kupte ked si myslite ze to je fajn motorka a ma vazne taku hodnotu :D
Takové Porsche dává plochý boxer do 911ky už taky pěkně dlouho. Asi by tam měli dát nějakou žhavou novinku, třeba tříválec.
deluxa> jojo, chtělo by to něco úplně nového, třeba hvězdicový tříválec s vertikální klikovou hřídelí. To tu ještě nebylo. Btw, jak staré jsou koncepce vidlicového dvouválce, jednoválce, řadového dvouválce atd.? Dokonce i ta nejrozšířenější koncepce na světě (hlavně v autech) - řadový čtyřválec - něco pamatuje...
Nikdy som nepochopil preco je nikto ochotny zaplatit take prachy za 100rocnu koncepciu 100rocny motor 100rocny ram aj podvozok len zabaleny do ineho pozlatka. Ked chcem byt cool zozeniem si za tu cenu poriadneho veterana. Ked si chcem zas riadne zajazdit nekupim toto. Ale kazdemu sa paci nieco ine budiz ale tato koncepcia je uz riadne otravna...
Racer i Pure jsou pekne motorky.
Schaller kasle na sport a rve peniz do retra. Pri rocnich cekacich dobach si muze dovolit prodavat jednoduche motorky za balik penez.
Vzduchac je po letech doladen, zaplacen, navic extra zadan, jen trouba by ho ted vyradil z vyroby. Na pristi rok staci vetsi kat, dve odrazky na bok a jede se dal.
Ten motor neomrzí nikdy a ti co psali že končí jsou kde?
spíš by mně zajímalo, proč když vzducháč zachovali, nedali ho i do GS a mohli mít klidně oba motory, puristé by si to pochvalovali:)
Řada Nine-T jsou celkem zajímavý motorky, ale mě už ta retro vlna celkově leze krkem...