journeyman_brezen




BMW C evolution jde do výroby

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RadekTDM (0) napsal 15.09.2013 v 09:30

Za lidovou cenu supr :)

rrss (0) napsal 12.09.2013 v 09:40

petao: hladový rozpočet? Elektřina je zdaněna, plyn taky, není problém daň zvýšit. Zdaněny jsou i ostrovní solární systémy, to nevíš?
Energie budou zdražovány plošně, nezávisle na typu - vždyť přece nepotřebujeme nic vyrábět, stačí dovážet - zdroj bezpracného "zisku" z cel, přinejhorším montovat - další zdroje úplatků z nabídnutých daňových prázdnin.

Mig_35 (345) napsal 12.09.2013 v 08:09

Mně se to jako vozítko do města líbí. Žádný hluk, žádný smrad, "laciný" provoz a v neposlední řadě prestiž. Věř tomu, že si tě s tímhle každý všimne.
Nehledal bych v tom emoce a zábavu, na to jsou tady třeba GS a další modely...

Ond3x (20) napsal 12.09.2013 v 00:59-1

Velká baterka na dvou kolech Jak BMW své baterce věří? Dali tam pro sichr normální na elektroniku
Velký, těžký tank za zaručeně směšné peníze. Normální slušný skůtr dváca se vyplatí lepší. Výroba těch baterek je příkladně ne-eko a finančně se to taky nevyplatí. Ty baterky dopadnou za 4 roky stejně jako stará baterka v noťasu... Rychlonabíjení a mega zrychlení? Baterka odejde o pár měsíců dřív.

petao (86) napsal 11.09.2013 v 22:13

motorky na benzín nikdy nezakážou,ještě budem ropné lobby a hladovým státním rozpočtům děkovat...ropa je totiž největším byznysem 21.století. elektřina nemá zelenou,její výroba má několik alternativ a nemá na ni monopol jen pár vyvolených jako je to u ropy./opakem je elektřina - soláry,menší větrné el.../

pesastor (7) napsal 11.09.2013 v 19:29

Zminene normy resi jedine: na kazdem clanku je protivybuchova membrana, ktera ho MA zneskodnit. Jenze Li-ion proste obcas biuchnou membrana sem, membrana tam!

afro-r1 (512) napsal 11.09.2013 v 19:13

A benzin snad vybouchnout neumi?
Myslim, ze ony zminene normy ISO 26262 a ECE R100 maji s bezpecnosti elektroprovozu hodne spolecneho.

kopr1 (10) napsal 11.09.2013 v 19:11

Cena to jistě zabije.
Dokud u elktrosamohybů bude platit "kdo chce šetřit, musí platit", nemá to proti té Hondě (PCX 125 např.) finančně šanci.
A ještě mně zajímá hmotnost...

pesastor (7) napsal 11.09.2013 v 18:40-1

Jeste detail: Li-ion pri prekroceni 4,3V/clanek (a staci o.0,1V!) VYBUCHUJI!
Kdo chce vsit pod prdeli metrakovej granát?

afro-r1 (512) napsal 11.09.2013 v 18:10

Mala baterka pro palubni elektroinstalaci, velka pro pohon.

rrss (0) napsal 11.09.2013 v 17:06

Jakékoli úvahy o ceně jsou zcestné, když ji nikdo nezná.
Cenu určuje trh. Když si koupím Hujdu po součástkách, od nyplů na kolech, taky bude stát půl mega. Kdo nevěří, ať to zkusí :)
Masovostí za rekordy, říkalo se. Přijde doba, kdy budou elektromotorky běžné a ty na benzín zakázané, ať už kvůli hluku nebo emisím (kolik úrovní Euro se ještě může dát technicky realizovat), nebo finančně neutáhnutelné (jak bude končit prodej benzínu v běžné síti). Stačí, aby náklaďáky přešly na plyn, a začnou se dít věci.

pesastor (7) napsal 11.09.2013 v 14:57

Oprava pro hnidopichy: baterky pisou Li-ion a ne LiPoly. Jsem zvedavej co budou chtit za vymenu baterek...

pesastor (7) napsal 11.09.2013 v 14:48

Kdyz se spocita energie a ne levne materialy vlozene do vyroby, porad mi prijde Hujdi dvaca jako setrnejsi k tolik oslavovanemu zivotnimu prostredi!
Kolikpak.asi nabijecich cyklu vydrzi tezce zatezovane LiPoly baterky, kdyz musi mit chladic jako svina?
Cena vlastniho skutru asi nebude pod 100 tis.jako te Hujdy.
Secteno podtrzeno, TEZCE PRODELECNA ZAKEZITOST!

DOMINATOR (1260) napsal 11.09.2013 v 11:56

A na co tam je ta baterka pod pravym zrcadkem starter za mě ne děkuji

alexa7 (101) napsal 11.09.2013 v 11:08+2

Su ludia co si natankuju nekolko tis litrov benzínu do jachty a spália ju za den, lietadlami lietame na dovolenky, chodíme na džípoch po meste a tu sa šetrí na poebanom skútri čo žere max 4 litre. Za mna blbost a poriadna.

Burop (-2) napsal 11.09.2013 v 10:35-2

100km dojezd je jen papirovej ..realne je to tech 60-80 ... cena te motorky pujde do statisicu ... tzn ..technologie na to jeste neni pripravena. na nic zatim

tfoltynek (21) napsal 11.09.2013 v 10:06+1

V čase 00:44 mu svítí na tachometru kapacita 74% a dojezd 88km. To by znamenalo že 100km je opravdu reálný dojezd i s nějakou rezervou.

jean192 (153) napsal 11.09.2013 v 09:39-2+2

Pesastor 10kWh = 1,70 EUR, ktorá honda má spotrebu 1,2L/100km? A ktorá dváca spraví 0-100 za 6,5s? Myslím, že to nedokáže žiadny sériový skúter s benzínom, možno GP800. Druhá vec je, že neverím tomu dojazdu, 8kWh nie je v prepočte ani liter benzínu, reálny dojazd podľa mňa neprekročí 50-70km, ale to by mi aj tak bohate stačilo

Mike70 (70) napsal 11.09.2013 v 08:37

A co váha? Tu radši nikde neuváděj

Mig_35 (345) napsal 11.09.2013 v 08:10

na skákání do města pecka. Na cestování nic moc, ale to podle mého není žádný skutr. Akorát mi to přijde zbytečně velké, chtělo by to menší model, na podjíždění a předjíždění na světlech.
Jsem zvědav na cenu. Pokud bude na úrovni benzínových modelů tak bych
byl spokojen.

MimoCZ (25) napsal 11.09.2013 v 08:04+1

Super, uz se na takovou budoucnost tesim. Jen ta cena asi taky bude monstrozni.

rrss (0) napsal 11.09.2013 v 08:04+1

Je to monstrum, ale to už tak u BMW bývá :)
Energetická bilance dobíjení je jasná, 80% účinnost jednoho cyklu nabití akumulátoru je dost slušná, lepší to nikdy být nemůže - akumulátor, který by při dobíjení nehřál, prostě neexistuje a nikdy existovat nebude, dokud uvnitř budou probíhat chemické reakce.
8 kWh je u mě doma 20 Kč na 100 km, takže kdyby aku vyráběli číňani za pár kaček a nepakovali se na tom evropští prodejci, ten stroj se velmi brzy zaplatí.
Paraglidisti už na elektriku houfně přecházejí, modeláři dávno přešli - je to jen otázka měřítka, kdy se to vyplatí i běžnému uživateli silničního dopravního prostředku.

pesastor (7) napsal 11.09.2013 v 07:05-1

Spptreba pri dobijeni ca 10kWh. To vyjde cenove na stejno jako Hujdi skutr dvaca -> zeleny ekoterorisi by s takovejhlema projektama meli zmizet v propadlisti dejin!!! Jednim slovem FUUUUJ!

Paulo (2543) napsal 11.09.2013 v 06:41+1

Ten rám-nerám je opravdu monstrózní Ale v garáži bych na tento stroj místo měl

Anti (389) napsal 11.09.2013 v 06:23

Jsem sice fanda těchto technologií,ale poslední dobou začínám být v tomto ohledu skeptický.
Dojezd je určitě dostačující,nicméně 4 hodiny 12 ampér?
Představoval bych si spíš nějaký subtilní skůtr s důrazem na nízkou hmotnost,ale to by musel být jiný výrobce.Kupce si to zřejmě najde,ale v tomto případě bych se přiklonil spíše ke klasice...




TOPlist