Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
petao: hladový rozpočet? Elektřina je zdaněna, plyn taky, není problém daň zvýšit. Zdaněny jsou i ostrovní solární systémy, to nevíš?
Energie budou zdražovány plošně, nezávisle na typu - vždyť přece nepotřebujeme nic vyrábět, stačí dovážet - zdroj bezpracného "zisku" z cel, přinejhorším montovat - další zdroje úplatků z nabídnutých daňových prázdnin.
Mně se to jako vozítko do města líbí. Žádný hluk, žádný smrad, "laciný" provoz a v neposlední řadě prestiž. Věř tomu, že si tě s tímhle každý všimne.
Nehledal bych v tom emoce a zábavu, na to jsou tady třeba GS a další modely...
Velká baterka na dvou kolech Jak BMW své baterce věří? Dali tam pro sichr normální na elektroniku
Velký, těžký tank za zaručeně směšné peníze. Normální slušný skůtr dváca se vyplatí lepší. Výroba těch baterek je příkladně ne-eko a finančně se to taky nevyplatí. Ty baterky dopadnou za 4 roky stejně jako stará baterka v noťasu... Rychlonabíjení a mega zrychlení? Baterka odejde o pár měsíců dřív.
motorky na benzín nikdy nezakážou,ještě budem ropné lobby a hladovým státním rozpočtům děkovat...ropa je totiž největším byznysem 21.století. elektřina nemá zelenou,její výroba má několik alternativ a nemá na ni monopol jen pár vyvolených jako je to u ropy./opakem je elektřina - soláry,menší větrné el.../
Zminene normy resi jedine: na kazdem clanku je protivybuchova membrana, ktera ho MA zneskodnit. Jenze Li-ion proste obcas biuchnou membrana sem, membrana tam!
Cena to jistě zabije.
Dokud u elktrosamohybů bude platit "kdo chce šetřit, musí platit", nemá to proti té Hondě (PCX 125 např.) finančně šanci.
A ještě mně zajímá hmotnost...
Jakékoli úvahy o ceně jsou zcestné, když ji nikdo nezná.
Cenu určuje trh. Když si koupím Hujdu po součástkách, od nyplů na kolech, taky bude stát půl mega. Kdo nevěří, ať to zkusí :)
Masovostí za rekordy, říkalo se. Přijde doba, kdy budou elektromotorky běžné a ty na benzín zakázané, ať už kvůli hluku nebo emisím (kolik úrovní Euro se ještě může dát technicky realizovat), nebo finančně neutáhnutelné (jak bude končit prodej benzínu v běžné síti). Stačí, aby náklaďáky přešly na plyn, a začnou se dít věci.
Kdyz se spocita energie a ne levne materialy vlozene do vyroby, porad mi prijde Hujdi dvaca jako setrnejsi k tolik oslavovanemu zivotnimu prostredi!
Kolikpak.asi nabijecich cyklu vydrzi tezce zatezovane LiPoly baterky, kdyz musi mit chladic jako svina?
Cena vlastniho skutru asi nebude pod 100 tis.jako te Hujdy.
Secteno podtrzeno, TEZCE PRODELECNA ZAKEZITOST!
Su ludia co si natankuju nekolko tis litrov benzínu do jachty a spália ju za den, lietadlami lietame na dovolenky, chodíme na džípoch po meste a tu sa šetrí na poebanom skútri čo žere max 4 litre. Za mna blbost a poriadna.
100km dojezd je jen papirovej ..realne je to tech 60-80 ... cena te motorky pujde do statisicu ... tzn ..technologie na to jeste neni pripravena. na nic zatim
Pesastor 10kWh = 1,70 EUR, ktorá honda má spotrebu 1,2L/100km? A ktorá dváca spraví 0-100 za 6,5s? Myslím, že to nedokáže žiadny sériový skúter s benzínom, možno GP800. Druhá vec je, že neverím tomu dojazdu, 8kWh nie je v prepočte ani liter benzínu, reálny dojazd podľa mňa neprekročí 50-70km, ale to by mi aj tak bohate stačilo
na skákání do města pecka. Na cestování nic moc, ale to podle mého není žádný skutr. Akorát mi to přijde zbytečně velké, chtělo by to menší model, na podjíždění a předjíždění na světlech.
Jsem zvědav na cenu. Pokud bude na úrovni benzínových modelů tak bych
byl spokojen.
Je to monstrum, ale to už tak u BMW bývá :)
Energetická bilance dobíjení je jasná, 80% účinnost jednoho cyklu nabití akumulátoru je dost slušná, lepší to nikdy být nemůže - akumulátor, který by při dobíjení nehřál, prostě neexistuje a nikdy existovat nebude, dokud uvnitř budou probíhat chemické reakce.
8 kWh je u mě doma 20 Kč na 100 km, takže kdyby aku vyráběli číňani za pár kaček a nepakovali se na tom evropští prodejci, ten stroj se velmi brzy zaplatí.
Paraglidisti už na elektriku houfně přecházejí, modeláři dávno přešli - je to jen otázka měřítka, kdy se to vyplatí i běžnému uživateli silničního dopravního prostředku.
Spptreba pri dobijeni ca 10kWh. To vyjde cenove na stejno jako Hujdi skutr dvaca -> zeleny ekoterorisi by s takovejhlema projektama meli zmizet v propadlisti dejin!!! Jednim slovem FUUUUJ!
Jsem sice fanda těchto technologií,ale poslední dobou začínám být v tomto ohledu skeptický.
Dojezd je určitě dostačující,nicméně 4 hodiny 12 ampér?
Představoval bych si spíš nějaký subtilní skůtr s důrazem na nízkou hmotnost,ale to by musel být jiný výrobce.Kupce si to zřejmě najde,ale v tomto případě bych se přiklonil spíše ke klasice...
Za lidovou cenu supr :)
petao: hladový rozpočet? Elektřina je zdaněna, plyn taky, není problém daň zvýšit. Zdaněny jsou i ostrovní solární systémy, to nevíš?
Energie budou zdražovány plošně, nezávisle na typu - vždyť přece nepotřebujeme nic vyrábět, stačí dovážet - zdroj bezpracného "zisku" z cel, přinejhorším montovat - další zdroje úplatků z nabídnutých daňových prázdnin.
Mně se to jako vozítko do města líbí. Žádný hluk, žádný smrad, "laciný" provoz a v neposlední řadě prestiž. Věř tomu, že si tě s tímhle každý všimne.
Nehledal bych v tom emoce a zábavu, na to jsou tady třeba GS a další modely...
Velká baterka na dvou kolech Jak BMW své baterce věří? Dali tam pro sichr normální na elektroniku
Velký, těžký tank za zaručeně směšné peníze. Normální slušný skůtr dváca se vyplatí lepší. Výroba těch baterek je příkladně ne-eko a finančně se to taky nevyplatí. Ty baterky dopadnou za 4 roky stejně jako stará baterka v noťasu... Rychlonabíjení a mega zrychlení? Baterka odejde o pár měsíců dřív.
motorky na benzín nikdy nezakážou,ještě budem ropné lobby a hladovým státním rozpočtům děkovat...ropa je totiž největším byznysem 21.století. elektřina nemá zelenou,její výroba má několik alternativ a nemá na ni monopol jen pár vyvolených jako je to u ropy./opakem je elektřina - soláry,menší větrné el.../
Zminene normy resi jedine: na kazdem clanku je protivybuchova membrana, ktera ho MA zneskodnit. Jenze Li-ion proste obcas biuchnou membrana sem, membrana tam!
A benzin snad vybouchnout neumi?
Myslim, ze ony zminene normy ISO 26262 a ECE R100 maji s bezpecnosti elektroprovozu hodne spolecneho.
Cena to jistě zabije.
Dokud u elktrosamohybů bude platit "kdo chce šetřit, musí platit", nemá to proti té Hondě (PCX 125 např.) finančně šanci.
A ještě mně zajímá hmotnost...
Jeste detail: Li-ion pri prekroceni 4,3V/clanek (a staci o.0,1V!) VYBUCHUJI!
Kdo chce vsit pod prdeli metrakovej granát?
Mala baterka pro palubni elektroinstalaci, velka pro pohon.
Jakékoli úvahy o ceně jsou zcestné, když ji nikdo nezná.
Cenu určuje trh. Když si koupím Hujdu po součástkách, od nyplů na kolech, taky bude stát půl mega. Kdo nevěří, ať to zkusí :)
Masovostí za rekordy, říkalo se. Přijde doba, kdy budou elektromotorky běžné a ty na benzín zakázané, ať už kvůli hluku nebo emisím (kolik úrovní Euro se ještě může dát technicky realizovat), nebo finančně neutáhnutelné (jak bude končit prodej benzínu v běžné síti). Stačí, aby náklaďáky přešly na plyn, a začnou se dít věci.
Oprava pro hnidopichy: baterky pisou Li-ion a ne LiPoly. Jsem zvedavej co budou chtit za vymenu baterek...
Kdyz se spocita energie a ne levne materialy vlozene do vyroby, porad mi prijde Hujdi dvaca jako setrnejsi k tolik oslavovanemu zivotnimu prostredi!
Kolikpak.asi nabijecich cyklu vydrzi tezce zatezovane LiPoly baterky, kdyz musi mit chladic jako svina?
Cena vlastniho skutru asi nebude pod 100 tis.jako te Hujdy.
Secteno podtrzeno, TEZCE PRODELECNA ZAKEZITOST!
A na co tam je ta baterka pod pravym zrcadkem starter za mě ne děkuji
Su ludia co si natankuju nekolko tis litrov benzínu do jachty a spália ju za den, lietadlami lietame na dovolenky, chodíme na džípoch po meste a tu sa šetrí na poebanom skútri čo žere max 4 litre. Za mna blbost a poriadna.
100km dojezd je jen papirovej ..realne je to tech 60-80 ... cena te motorky pujde do statisicu ... tzn ..technologie na to jeste neni pripravena. na nic zatim
V čase 00:44 mu svítí na tachometru kapacita 74% a dojezd 88km. To by znamenalo že 100km je opravdu reálný dojezd i s nějakou rezervou.
Pesastor 10kWh = 1,70 EUR, ktorá honda má spotrebu 1,2L/100km? A ktorá dváca spraví 0-100 za 6,5s? Myslím, že to nedokáže žiadny sériový skúter s benzínom, možno GP800. Druhá vec je, že neverím tomu dojazdu, 8kWh nie je v prepočte ani liter benzínu, reálny dojazd podľa mňa neprekročí 50-70km, ale to by mi aj tak bohate stačilo
A co váha? Tu radši nikde neuváděj
na skákání do města pecka. Na cestování nic moc, ale to podle mého není žádný skutr. Akorát mi to přijde zbytečně velké, chtělo by to menší model, na podjíždění a předjíždění na světlech.
Jsem zvědav na cenu. Pokud bude na úrovni benzínových modelů tak bych
byl spokojen.
Super, uz se na takovou budoucnost tesim. Jen ta cena asi taky bude monstrozni.
Je to monstrum, ale to už tak u BMW bývá :)
Energetická bilance dobíjení je jasná, 80% účinnost jednoho cyklu nabití akumulátoru je dost slušná, lepší to nikdy být nemůže - akumulátor, který by při dobíjení nehřál, prostě neexistuje a nikdy existovat nebude, dokud uvnitř budou probíhat chemické reakce.
8 kWh je u mě doma 20 Kč na 100 km, takže kdyby aku vyráběli číňani za pár kaček a nepakovali se na tom evropští prodejci, ten stroj se velmi brzy zaplatí.
Paraglidisti už na elektriku houfně přecházejí, modeláři dávno přešli - je to jen otázka měřítka, kdy se to vyplatí i běžnému uživateli silničního dopravního prostředku.
Spptreba pri dobijeni ca 10kWh. To vyjde cenove na stejno jako Hujdi skutr dvaca -> zeleny ekoterorisi by s takovejhlema projektama meli zmizet v propadlisti dejin!!! Jednim slovem FUUUUJ!
Ten rám-nerám je opravdu monstrózní Ale v garáži bych na tento stroj místo měl
Jsem sice fanda těchto technologií,ale poslední dobou začínám být v tomto ohledu skeptický.
Dojezd je určitě dostačující,nicméně 4 hodiny 12 ampér?
Představoval bych si spíš nějaký subtilní skůtr s důrazem na nízkou hmotnost,ale to by musel být jiný výrobce.Kupce si to zřejmě najde,ale v tomto případě bych se přiklonil spíše ke klasice...