Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No.Skoro žiadna zmena.Samozrejme je pekne toto GS,no ak by som si vybral medzi touto GS alebo Yamaha XT 660Z Tenere,tak idem po Yamahe a to jednoznačne.A to som zastanca Baworakov.Mne sa tento ich skôr facelift nepozdava.Takže tak.
Já jsem zcela spokojen s tím , že BMW 650Dakar jede dál v kromě plastů v nezměněné podobě - zdroj náhr.dílů pro mého 10 let starého dakara.Na druhou stranu je opravdu smutné, že kromě detailů jako plasty a multifunkční display ala F800 na moto nic nezlepšily. Přitom by stačilo pouze dát lepší podvozek a odlehčit moto o 20 kg, tedy na úroveň xt660 a dalších 600 a 650 z devadesátých let a byly bychom hnedle jinde. Bohužel, i BMW se již vydalo cestou japonských moto- tj. na prvním místě cena a kdo chce do terenu, ať zaplatí znovu u Touratechu, zkrátka doba kdy bylo možné moto koupit a druhý den se s ním vydat na dálkovou rallye odešla spolu s XRV 750, stará Tenere apod.
Kdo se svezl na staré f650gs tak si nad novou g650gs ani neodplivne,poněvač výkon,průběh motoru je tak na hovno,že (jak tady už někdo podotknul)párátka místo přední vidlice čí profil za dvacet korun místo vidlice zadní je už jen podružná záležitost.Stupidní emisní a hlukové limity pomalu,ale jistě pošlou všechny dobré jednoválce na smetiště dějin.
Mam deset let stareho Dakara a krome vysokych vibraci nad 110km/h mne na nem vubec nic nevadi. Vykon neni to pro dva, ale pro cestovani v jednom je to vyborne. Vzhledem k BMW spotrebe je 14 litrova nadrz na 300-400km, coz je vic, nez vetsina podobnych stroju s vyjimkou bavorackych boxeru. puvodnich 17 by bylo lepsich, ale neni to krize. Co bych ale rad videl jineho, je motor. Kdyby to byl dvouvalec (kvuli vibracim) a mel tak 60 koni, tak by to bylo vyborne enduro - ovsem pri zachovani vahy, dojezdu na nadrz. apod.
Segment jednoválcových endur tak trochu dostal ránu od osmistovek. Před pár lety byl Dakar snem mnohých z nás, dnes už máme nároky trochu jiné. Není pochyb o tom, že BMW a Yamaha jsou dobré motorky, ale třeba na cestování s plně naloženým bikem a ještě třeba ve dvou, to už se jednoválec pomalu dostává na hranici možností. Na druhou stranu kvalita jednobuchů od BMW a Yamahy je už léty prověřená, takže se není čeho bát.
Je pravda,že tolik charakteristický zobák byl(snad) poprvé k vidění na Bigovi...
Dneska jsem nad tím tak přemýšlel a napadlo mě,že segment těchto jednoválců tak nějak stagnuje.Rozdíl mezi tímhle a dvacet let starými stroji v parametrech není,snad kromě spotřeby.Zřejmě nejsou potencionální kupci tak nároční jako v jiném segmentu...
Jak jsem zde už četl, tak ten přední blatníček nad kolem by to jistě chtělo a co ta zadní kyvka - to se báwo moc nevytáhlo. Vidle jak na kolo a né na cestovní enduro Můj názor je tento a když s ním někdo nebude souhlasit, tak mě hned neposílejte do pr... je to jen novodobý okopčený Big od Sůzy, kterej bude vždy kultovní a hlavně spolehlivější než elektrika od BMW. Vím Big byl 750 a 800, ale kladivooooo
asi sem neustále jen remcal. nicméně by mě zajímalo, jak se bude chovat chodidlo na řadičce, které je mimochodem hned vedle svodu? nebude trochu teplo? a kde je klasické lízátko na zadku? kde je přední blatník? neměl Dakar v základu vyhřívaný hefty? a co ty přední vidle? vždyť to vypadá jak nateklý párátka...
wario: Nesmíš hledět jen na čísla. Oproti XT má GS svody vedené bokem motoru, nádrž pod sedlem, menší spotřebu a snad i o něco lepší podvozek. Mrzí mě, že udělali jen designový facelift, protože tento model má potenciál i z dlouhodobého hlediska a nějaký vývoj by se určitě na prodejích vrátil.
48 koni na 193kg? to je nejak malo. kdyz se to nalozi nejakejma kuframa, vakem, daji se na to nejake doplnky tak to bude razem 250kg k tomu jezdec a jsme kolem 350kg a 48 koni? nic moc teda
Takže,jaký je rozdíl oproti verzi Dakar,že tu máme "nový" model?Ty přední tlumiče vypadají fakt masivně.
Redakce tento citát:" To už se pomalu blížíme k parametrům motokrosového speciálu!",to je jen taková sranda,že?
Nádrž 14 LITRŮ??? Prooooč sakra. Sice jediná muška na nádhnerný motorce, ale pro mě rozhodujicí na to abych si vybral u konkurence. 193 kg je hodně, ale pravde, že mín jak u Tenere 660... Ale šetřit kila na objemu nádrže, to mi přijde jako fakt blbost. Škoda, jinak je úžasná.
Dovi, souhlas. Docela by mě zajímalo jakými prameny tečou k výrobcům moto info od zákazníků ohledně poptávky po moto? Jakým způsobem se pak rozhoduje o tom, který model se bude vyrábět?
Český trh jistě není dostatečně reprezentativní. Ale proč mizí třída "malých" cest.endur? Copak se nenajde dost zákazníků? Proč z nabídky BMW zmizel např. X-Challenge?
Za dobré moto snad budeme muset psát petice...!?
Konečně se jim podařilo tu svoji vlastní sabotáž v podobě svévolného několikaletého výpadku dakarovitého endura nějak eliminovat a konečně někdo rozumný ve vedení prosadil návrat "Dakara".
Akorát že asi zase někdo musel dostat cílovou prémii za ten "podařený" název. Ach jo, proč nemůžou být věci jednduché, a proč se musejí osvědčené a žádané výrobky zavrhovat, aby se pak zas musely pracně a s většími náklady znovu zavádět. A mezitím musela fabrika za ty roky od ukončení výroby oblíbeného jednobuchu Dakara přijít o dost kupců...
zdarec poradí mi někdo kde sehnat na BMW f 650 r.v.98 střední díl lízátka zadního kola
Předem díky
tel. 737400961
email jo.borris@seznam.cz
Koukam, že BMW má plný sklady dílů na starý F 650 GS ...
No.Skoro žiadna zmena.Samozrejme je pekne toto GS,no ak by som si vybral medzi touto GS alebo Yamaha XT 660Z Tenere,tak idem po Yamahe a to jednoznačne.A to som zastanca Baworakov.Mne sa tento ich skôr facelift nepozdava.Takže tak.
Já jsem zcela spokojen s tím , že BMW 650Dakar jede dál v kromě plastů v nezměněné podobě - zdroj náhr.dílů pro mého 10 let starého dakara.Na druhou stranu je opravdu smutné, že kromě detailů jako plasty a multifunkční display ala F800 na moto nic nezlepšily. Přitom by stačilo pouze dát lepší podvozek a odlehčit moto o 20 kg, tedy na úroveň xt660 a dalších 600 a 650 z devadesátých let a byly bychom hnedle jinde. Bohužel, i BMW se již vydalo cestou japonských moto- tj. na prvním místě cena a kdo chce do terenu, ať zaplatí znovu u Touratechu, zkrátka doba kdy bylo možné moto koupit a druhý den se s ním vydat na dálkovou rallye odešla spolu s XRV 750, stará Tenere apod.
Kdo se svezl na staré f650gs tak si nad novou g650gs ani neodplivne,poněvač výkon,průběh motoru je tak na hovno,že (jak tady už někdo podotknul)párátka místo přední vidlice čí profil za dvacet korun místo vidlice zadní je už jen podružná záležitost.Stupidní emisní a hlukové limity pomalu,ale jistě pošlou všechny dobré jednoválce na smetiště dějin.
Mam deset let stareho Dakara a krome vysokych vibraci nad 110km/h mne na nem vubec nic nevadi. Vykon neni to pro dva, ale pro cestovani v jednom je to vyborne. Vzhledem k BMW spotrebe je 14 litrova nadrz na 300-400km, coz je vic, nez vetsina podobnych stroju s vyjimkou bavorackych boxeru. puvodnich 17 by bylo lepsich, ale neni to krize. Co bych ale rad videl jineho, je motor. Kdyby to byl dvouvalec (kvuli vibracim) a mel tak 60 koni, tak by to bylo vyborne enduro - ovsem pri zachovani vahy, dojezdu na nadrz. apod.
Segment jednoválcových endur tak trochu dostal ránu od osmistovek. Před pár lety byl Dakar snem mnohých z nás, dnes už máme nároky trochu jiné. Není pochyb o tom, že BMW a Yamaha jsou dobré motorky, ale třeba na cestování s plně naloženým bikem a ještě třeba ve dvou, to už se jednoválec pomalu dostává na hranici možností. Na druhou stranu kvalita jednobuchů od BMW a Yamahy je už léty prověřená, takže se není čeho bát.
Je pravda,že tolik charakteristický zobák byl(snad) poprvé k vidění na Bigovi...
Dneska jsem nad tím tak přemýšlel a napadlo mě,že segment těchto jednoválců tak nějak stagnuje.Rozdíl mezi tímhle a dvacet let starými stroji v parametrech není,snad kromě spotřeby.Zřejmě nejsou potencionální kupci tak nároční jako v jiném segmentu...
Hepan: i starý Dakar měl takovýhle vidle a nikdy si na to nikdo nestezoval. Včetně mě.
Jinak už prosím tě nehul.
no dobré až na par detajlu...
Jak jsem zde už četl, tak ten přední blatníček nad kolem by to jistě chtělo a co ta zadní kyvka - to se báwo moc nevytáhlo. Vidle jak na kolo a né na cestovní enduro Můj názor je tento a když s ním někdo nebude souhlasit, tak mě hned neposílejte do pr... je to jen novodobý okopčený Big od Sůzy, kterej bude vždy kultovní a hlavně spolehlivější než elektrika od BMW. Vím Big byl 750 a 800, ale kladivooooo
až bude na trhu a já budu mít nějaký ten peníz... tak bych do toho i šel. Oproti předchozím ročníkům změna k lepšímu skoro jako F800GS
asi sem neustále jen remcal. nicméně by mě zajímalo, jak se bude chovat chodidlo na řadičce, které je mimochodem hned vedle svodu? nebude trochu teplo? a kde je klasické lízátko na zadku? kde je přední blatník? neměl Dakar v základu vyhřívaný hefty? a co ty přední vidle? vždyť to vypadá jak nateklý párátka...
u BMW dostali rozum. 3x hurá. Krásná motorka, jakkoliv vlastně nevidím žádný kvalitativní posun oproti 10 let starému Dakaru
wario: Nesmíš hledět jen na čísla. Oproti XT má GS svody vedené bokem motoru, nádrž pod sedlem, menší spotřebu a snad i o něco lepší podvozek. Mrzí mě, že udělali jen designový facelift, protože tento model má potenciál i z dlouhodobého hlediska a nějaký vývoj by se určitě na prodejích vrátil.
pěkný! :)
a malou nádrž vyřeší Touratech...
vlastně ty technický data jsou horší než u 8let starýho XT660R
48 koni na 193kg? to je nejak malo. kdyz se to nalozi nejakejma kuframa, vakem, daji se na to nejake doplnky tak to bude razem 250kg k tomu jezdec a jsme kolem 350kg a 48 koni? nic moc teda
Moc pěkná motorka . Uvítal bych více info o tlumičích.
..prostě začali po pauze vyrábět starou dobrou motorku
Takže,jaký je rozdíl oproti verzi Dakar,že tu máme "nový" model?Ty přední tlumiče vypadají fakt masivně.
Redakce tento citát:" To už se pomalu blížíme k parametrům motokrosového speciálu!",to je jen taková sranda,že?
Nádrž 14 LITRŮ??? Prooooč sakra. Sice jediná muška na nádhnerný motorce, ale pro mě rozhodujicí na to abych si vybral u konkurence. 193 kg je hodně, ale pravde, že mín jak u Tenere 660... Ale šetřit kila na objemu nádrže, to mi přijde jako fakt blbost. Škoda, jinak je úžasná.
Jak šibalsky mrká No ale trvalo jim to ... konečně se zas bude na polňačkách na co dívat.
ikdyž v roce 2012 jednovál 193 kilo ? kde je nějakej pokrok proti 8-10let starším 600 endurum ?
Těžký a slabý Samozřejmě,že na UA,nebo v RO to parádně vyhovuje,ale ty přesuny budou chtít trpělivost...
myslel jsem si, ze to tak dopadne a jsem za to rad!
Dovi, souhlas. Docela by mě zajímalo jakými prameny tečou k výrobcům moto info od zákazníků ohledně poptávky po moto? Jakým způsobem se pak rozhoduje o tom, který model se bude vyrábět?
Český trh jistě není dostatečně reprezentativní. Ale proč mizí třída "malých" cest.endur? Copak se nenajde dost zákazníků? Proč z nabídky BMW zmizel např. X-Challenge?
Za dobré moto snad budeme muset psát petice...!?
Nějak nevidím, žádný podstatný rozdíl proti starému Dakaru..
Konečně se jim podařilo tu svoji vlastní sabotáž v podobě svévolného několikaletého výpadku dakarovitého endura nějak eliminovat a konečně někdo rozumný ve vedení prosadil návrat "Dakara".
Akorát že asi zase někdo musel dostat cílovou prémii za ten "podařený" název. Ach jo, proč nemůžou být věci jednduché, a proč se musejí osvědčené a žádané výrobky zavrhovat, aby se pak zas musely pracně a s většími náklady znovu zavádět. A mezitím musela fabrika za ty roky od ukončení výroby oblíbeného jednobuchu Dakara přijít o dost kupců...