husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Arcon214 (0) napsal 08.09.2011 v 17:26

nic proti BMW me se jejich motorky docela libi (s1000rr k1200s nebo GS ) ale tohle je hnus škaredá totálně nepraktická motorka. odpad at se drzi takoveho designu jako ted a bude to ok zadny futuristicky smejdy

SuperSic58 (1307) napsal 16.08.2011 v 19:30

K čemu taková motorka? Na naše silnice? Ne-e děkuji, raději knihu!
Jinak taky mi vaděj ty elektronický nesmysly, beztak to tam dávaj, jen aby se toho mohlo víc vysypat a aby si na tom člověk nemoh nic sám udělat

Zedsdead (293) napsal 15.08.2011 v 21:29

Takovýho vejra si můžou v BMW strčit..

Slavek_Street_R (4) napsal 15.08.2011 v 15:00

MAZEC

DMC.motobiker (-23) napsal 14.08.2011 v 23:34

Richia> Já bych teda takový blbosti jako je ABS, TC, antihop a další volovinky na mašině nechtěl ani za nic! Raději pojedu pomaleji a budu to mít jen ve svých rukou , raději dám z 0 na 100 za 4 vteřiny s citem v ruce , než za 3,6 s tím, že dám full-gas a rychle pustím spojku, protože ostatní za mě přece udělá elektronika! To je pro mě prostě o ničem , pro tohle fakt nejezdím! Ducati zatím ale naštěstí takové věci do svých strojů nedává... Ale uznávám, pokud se někdo necejtí a chce mít větší jistotu, že nic moc nemůže pokazit , pak se mu to určitě hodí - to už je ale na každém jedinci, co on osobně víc preferuje a co je pro něj u motorky důležité!

BTW: Tu zadní brzdu fakt moc nepoužívám...

Richia (2) napsal 14.08.2011 v 21:39

No,jako obvykle mne nazory pod clankem strasne rozesmali...Nevim, zda lide jsou tak tupi ci ...Dam ruku do ohne,ze jen par(a to nemusim pouzit vice jak 60% prstu na jedne ruce),jsou skutecni motorkari, a ne "nedelni turisti".Jen ma motorka ma temer 200 koni a kroutak k 150 N/m ... Z nuly na 100 za mene nez 2.6 (gear shift automat).To, ze mohu ridit tuto bestii na silnici mi pomahaji systemy ABS a ACS. Vse se da vypnout.Nikdy jsem to neudelal.Jednine kde by to slo ,je zavodni draha.Ano, chapete to dobre, je to K1300s. Diky ABS se nemusim bat jet rychle, ne RISKANTNE!!! Takovym zvastum,jako ze ABS je nepouzitelna,no, musim se smat... V silnicnim provozu je to neocenitelna vec.Stejne,jako kdyz mi nekdo rekne, ze nepouziva zadni brzdu... TO nenma cenu ani komemtovat.
Mimoto, ABS je standart s BMW motorkama. To znamena, ze pokud chcete bez ABS, musite cekat nekolik tydnu dele. Na vsech motorkach typu R,K ci F se daji vypnout.

BMW je prosnula svym technickym ressenim a mene servisem - ja se treba soudim, s Renocar a.s. Brno, nebot mi zpusobili skodu pres 200.000 Kc na me motorce.

laďa-prášil (73) napsal 14.08.2011 v 21:20

Jsou lidi, že žádají poslední a nejlepší techniku a pak ti, co jim stačí harley, guzzi, triumph, nějaký ducny... pak skutry...činy ...a jawy :) Tuším, že v počtu moto je BMW největší z nejaponců,to jenom tak bokem.. Jsou lidi, že chtějí něco jako retro nebo klasika, ale je jich menšina.

memphis.unv (17) napsal 14.08.2011 v 00:14

laďa prášil: a proto nemá nikdo zájem o nic jinýho než o poslední a nejlepší techniku, harleye, guzziny, triumphy, nějaký ducny a atk dále se dělají pro srandu králikům

laďa-prášil (73) napsal 12.08.2011 v 23:37

memphis: Z vlastní zkušenosti buhužel vím, že je to jenom plané utěšování...Až budeš mít na bmw (a současně i na ostatní věci), znměníš trochu názor, to je zkušenost prostě. Lepší je prostě lepší, objevíš spoustu jiných zajímavých věcí. Ale budou zřejmě s elekronikou, ale možná si postavíš motorku sám a to je bych řekl ten vrchol..

Marex (2570) napsal 12.08.2011 v 21:02

Nelíbí. Sorry.

memphis.unv (17) napsal 12.08.2011 v 17:57

laďa prášil: neznervózňuje ale zábavná je ta vyplavovaná hladina adrenalinu a tim pádem je určitě zábavnější jet kilo na hraně než dvě kila jak ve vlaku, ne?
a o tom to je

laďa-prášil (73) napsal 12.08.2011 v 14:50

Memphis - my jezdíme na jawě - nesrovnávej dudy a varhany v bazilice na Svatým Kopečku Jestli tě zneklidňuje ta blízkost hrany, tak si udělej tlačítko na palec - vypínání jedné fáze alternátoru

memphis.unv (17) napsal 12.08.2011 v 13:37

Petr-RSV: nevim jak kdo jinej ale baví mě když si s ní v zatáčce hraju sám, ona u hrany začíná zneklidňovat a já zkouším kde je ta hrana než aby to elektronika vyžehlila a já jsem měl snadnej průjezd
na druhou stranu do alp nejezdím, delší výlety co si dělám tak jsou v okruhu těch 150 km (plus zpátky)

Dzimy (8) napsal 12.08.2011 v 12:05

no musím říct, že mně se to líbí... výraz v xichtě to má fakt jako ta sova ... tohle se bramborákům fakt povedlo

Najt_Rajdr (0) napsal 12.08.2011 v 07:49

Že by si designér BMW přečetl neněmecký časopis, kde byly fotky Bennelky TNT? Ale vypadá to dobře, se musí nechat

laďa-prášil (73) napsal 11.08.2011 v 20:39

Pedrodelgado: sice jdou řeči o tom, že i s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo... ale jsou okamžiky, kdy více je prostě více

jean192 (153) napsal 11.08.2011 v 18:14

Petrodelgado, mením názor, kde to zoženiem ?

Petr-RSV (38) napsal 11.08.2011 v 13:50

Nori: Taky obvykle remcají lidi, kteří jezdí na motorce kolem komína a jen pokud je hezky. Každý kdo někdy na motorce cestoval, za každého počasí, po všech možných cestách, tak dokáže elektronické "pomocníky" ocenit. Ono když se v Alpách z ničeho nic ochladí, začne bouřka jako prase, člověk se motá někde mimo hlavní tahy, tak pak ocení vyhřívané rukojeti, navigaci, ABS, TC i "šílený" podvozek BMW, když spěchá do tepla penzionu . Na kafáče se kterým jedu 50 km kolem baráku zamachrovat před roštěnkama na koupáku, bych to taky nepotřeboval - ale nezavrhujme elektroniku obecně

Pedrodelgado (0) napsal 11.08.2011 v 13:47

jean192: to nevíš, že Ti takováhle motorka prodlouží péro min. o deset čísel? Neboj, eště se nevyrábí, je to jen návrh v kompu

Nori (35) napsal 11.08.2011 v 12:02

Abych se trošku nachomejtl do diskuse,tak já mám geeso dvanáctku v plné výbavě,včetně všech elektronických "nesmyslů".Původně jsem si myslel,že je zdaleka nevyužiju,ale jak jsem se mýlil.S ESA si hraju pořád,to je bomba.ABS mi asi pár krát zamezilo pádu a to mám fakt něco najeto a zdaleka ne pomalu.
Abych to zkrátil,s geesem mi na běžných českých nebo-li rozbitých silničkách málo co stačí,včetně superbiků.Hlavně kvůli neskutečnému podvozku a skvělých brzd se kterýma můžu brzdit na poslední chvíli.Prostě BMW mám nejenom jako cesťáka,ale jako jako supersporta na okresky.Akorát bych si ještě představil takových 40 koníků navíc.
A tady je elektonika jasně k prospěchu.Přijde mi,že hlavně remcaj ti,co si podobné bajky nikdy pořádně nevyzkoušejí.

jean192 (153) napsal 11.08.2011 v 09:59

Načo sa vôbec vyrábajú takéto nezmyselné stroje? Naháč a 160k+? Kde sa to využije bez kapot? Ja som zástanca toho, že objem ničím nenahradíš, ale 160Nm? K čomu, aby nejaký elektronicky asistent neustále škrtil motor aby neustrelilo zadné koleso? Ešte pri turistickej mašine budiš, tam to význam má, ale tuto mi to príde dobré len k tomu, aby si mikrodick zväčšovali sebavedomie.

memphis.unv (17) napsal 11.08.2011 v 09:29

laďa prášil: a já jsem vždycky myslel že na mašině jedu kvůli požitku, ne kvůli časům...
notak aby už přišly ty teleporty, to bude cestovaní zdokonalený na 100%

Pedrodelgado (0) napsal 11.08.2011 v 09:09

koupi: jo, jo - máš pravdu. Je to podle vkusu každýho soudruha. Já na elektroniku nedám dopustit. Zatímco soused furt šteluje karbce, já si jezdím. Zatímco kámoš se "učí" brzdit na max. před zatáčkou, já zahamtnu brzdy a ABS-ko se stará abych neuklouznul. A až budu velký a koupím si GS-o ve full elektrice a budu zase o kousek jistější na cestě.
memphis napsal, že elektronika zamaskuje, že sem blbec - má pravdu, sem blbec. Ale já sem na cestě díky elektronice rychlejší blbec, jistější blbec a hlavně bezpečnější blbec. Motorku jsem si koupil, abych si užíval jízdu a né abych se s motorkou při jízdě rval. A já si jízdu užívám.
Vývoj jde dopředu a směr je jasný - elektronika - víc a víc. Můžeme s tím polemizovat, můžeme s tím dokonce i nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeme dělat (třeba můžem plkat tady na fóru - ale to konstruktéři nečtou)

koupi (3) napsal 11.08.2011 v 08:02

laďa prášil: Jasně , zákazník to chce a oni chtěj prodávat , tak to holt je. Nechci hájit retro za každou cenu (Lada 1600 ) , taky mám novou motku , ale chci mít nějakou odezvu a ne tupě bezmyšlenkovitě kroutit heftem , protože se to zkrátka díky asistentovy neurve. Zase na druhou stranu při krizovce vzít za brzdu a díky ABS neskončit na asfaltu je taky fajn.
Je to na každým z nás , co si kdo vybere a je to dobře , že si můžeme vybrat. Takže elektroniku neodsuzuju , ale za mě-děkuji nechci.

laďa-prášil (73) napsal 11.08.2011 v 07:36

No možná dělá horší řidiče z blbých řidičů...ale jsou to taky zákazníci. Jinak mám na elektroniku jiný názor: Je to dráhá a často nepraktická věc, ale hájit retro moto je jako považovat za vrchol blaha Ladu 1600 a manuální 4kvalt a tvrdit, že je to požitek "si řadit". Čemuž jsem taky kdysi věřil - dnes můžeš mít automat 7-8 stupňů a jsi rád. že ho máš, protoe když jedeš opravdu rychle, jsi rád, že se držíš volantu Osobně fandím třeba nové vfr 1200 pro tu techniku, Jasně, emoce z toho, že něco ovládáš, kopeš si kvalty atd chápu. Ale s elektronikou dokážou být mašiny bezpochyby lepší.
koupi: Lepší pocit je prostě lepší pocit- když budeš na bedně druhý bez elektroniky, budeš mít lepší pocit? Leda tak jako cenu útěchy..

koupi (3) napsal 11.08.2011 v 07:26

memphis.unv

laďa prášil: elektronika je od toho aby nebylo vidět že blbec je blbcem. když to někdo neumí tak to zasupluje elektronika
a tomu kdo to umí kazí prožitek

Souhlas. Dle mého názoru elektronika dělá z lidí horší řidiče, jak na moto tak v autech. Nevěnujou se řízení tak, jak by měli - elektronika to přece zachrání, kdyby něco.( Ale co pak , až se el. pomocníci pose...)
A získávat lepší časy díky elektronice ? Nejezdíme na PlayStationech , ale na motorce. Jak můžu mít lepší pocit z toho, že jsem rychlejší než někdo jinej jenom díky tomu , že mi pomohla elektronická vychytávka ?
Pokrok nezastavíme , ale já chci motorku ovládat , ne se jen vozit.
Ale budiž , ať se každej rozhodne , co od ježdění očekává.

leo41 (0) napsal 11.08.2011 v 06:43

jako prezentačka natože je to BMW nic moc ...a servis těch eleftko/kravinek 2500 kč/h + matroš (cena ve vídni)

Marty93 (23) napsal 11.08.2011 v 00:38

každopádně se mi líbí že bmw si jde cestou svou a neohlíží se tak moc po ostatních.. Tím ale neřikam že bmw žeru

2stroke (63) napsal 10.08.2011 v 20:32

Mě se to celkem líbí, celkem povedené...no malou výtku bych měl k té masce, je hezká, o tom žádná, ale auttor ji patrně nakreslil po shlédnutí Transofmerů

dareckov (14) napsal 10.08.2011 v 20:07

MASAKR

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist