journeyman_brezen




Debut motocyklu Blata V6 na domácí Velké ceně v Brně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jenda124 (19) napsal 08.01.2007 v 19:23

GO Blata Go Czech!!!!!!

MedaSV (56) napsal 29.04.2005 v 11:51

Těžko se k někomu přidat.Na jednu stranu jsem moc rád,že se český motorky zase po dloooouhy době ukažou světu.Na druhou je fakt,že kdo aspon trochu sleduje dění kolem moto GP musí soudně uznat,že by byl zazrak kdyby Blata nedojižděla mezi posledními.Na zacatek je to prostě moc velky sousto,spis mel asi zacit ve 125,kde ma s motorama alespon nejaky zkusenosti....

smazany4593 (0) napsal 29.04.2005 v 08:09

Fandím fa.Blata i když to je velký sousto do jakého se zakousli. .<br />
Fandím každému co aspoň zkusí měnit slova v činy

madmax68 (-1) napsal 20.04.2005 v 22:46

tzsrz

smazany9377 (0) napsal 20.04.2005 v 22:07

Zajimalo by me s jakym motorem prijde pan Blata v roce 2007 az se v moto GP snizi kubatura na 800ccm <br />
Ze by vyvijel 1000ccm motor jen na dve sezony???

Angello (0) napsal 15.04.2005 v 16:45

To sem nepsal ja(posledni dva komentare)to muj maly bratr

Angello (0) napsal 15.04.2005 v 15:18

Souhlasím s Luckasem a Potkanem.

Angello (0) napsal 15.04.2005 v 15:18

smazany8947 (0) napsal 14.04.2005 v 19:08

To Luckas a Robin:Si věř s vejm uvidíse

smazany8134 (0) napsal 13.04.2005 v 20:07

TO potkan:Ten kdo tomu nerozumí je nevim kdo asi každej kdo věří českejm kecům ale to je jedno!!!

Angello (0) napsal 13.04.2005 v 19:46

To Potkan: Hele mladej neser se do toho

smazany8947 (0) napsal 13.04.2005 v 18:04

Luckas:Nech si ty keci vůbec tomu nerozumíte Blata vystartuje a vy budete pomlouvat já se vám budu smát protože blata by klidně dojela do třetího místa . Takže si něch ty sví keci pro sebe.

smazany8947 (0) napsal 13.04.2005 v 18:01

Já se nebudu hádat ale myslím si že tato značka vyrazí a ukáže konkurenci co má za motor možná tomu neveříte ale Blata vystartuje to nejsou keci vyrobyli novou silnicu a to se jim vyplatí protože české motocykli mají na Japonce atd...Čz sice nechtěla chytat na startu ale jela výborně kám můžou jít Yamahy v tomto nemají šanci vyhrát Blata bude startovat sem o tomto přesvědčený.

Šafry (45) napsal 13.04.2005 v 14:51

Co se týče mě, tak nebudu dělat předčasný závěry a doufám, že opravdu vyjedou a že z toho něco bude. To že by bodovali to je trochu utopie, ale nějaká sériovka by z toho vzejít mohla. Možná sem naivní, nebo je to možná jen můj sen. Každopádně jim fandím a štve mě jen, že Moto GP nedávaj na český Tv stanici.

smazany8917 (0) napsal 13.04.2005 v 07:50

Nic proti p. Blatovy nemam, ale podle mne je to jen velka &quot;huba&quot; trpici napoleonskym koplexem.<br />
Jen si vzpomente jak od roku 1999 vyhrozoval endurem o oblemu 125ccm. Ze pry pojede letosti Sestideni na Slovensku, ze uspeje...Nic z toho se neuskutecni a pochybuji, ze firma Blata mela aspon nejaky navrh tohoto motocyklu. Pak si vzpomente jak loni na jare v Supermotu vyhrozoval kvalitnim levnym motocyklem o objemu 80-100ccm. Kde je? A k MotoGP. Nejprve mlzil, ze asi nestihnou testy pred Vanoci, ale ze v unoru urcite ano. Pak jeste tyden pred zacatkem MotoGP ujistuji ze vyjedou se sestivalcem a pak na posledni chvili priznaj barvu a ze v az v Brne.<br />
Myslim za fa Blata dela Ceske republice spise medvedi sluzbu nez pozitivni reklamu. Vemte si projekt FGR. Felgr kdyz motor predstavil tak uz vrcel. Rok na to prestavil motorku a ta uz jezdila....Takle se to ma delat. Oni byt krasne designerske studie, ale jen studie, totiz nejezdi. Mozna ze Blate krivdim, ale zatim me nepresvedcili o opaku.

MichoCZ (0) napsal 12.04.2005 v 20:53

Ja myslim ze Blata vi co dela. Jsou dost zkuseni a chytri na to aby vedeli ze kdyby to nejelo tak to stavet prece nebudou. Takovy projekt se nedela v garazi na kolene ale ve spickove tovarne v CR!!! Budme pysni na to ze mame takove nadsence kterym japonske stroje lezou krkem a chteji na sebe upoutat pozornost. Ono to nemusi byt jen o tom postavit stroj ale da se tak vytvorit idealni prostredi pro zakazky. Staci aby se motorka objevila v MotoGP a je ji videt po celem svete. Projek FGR ma taky velkou budoucnost. Jako jeden z mala jsem byl v depu pri zavodech a kdyz jsem videl jak si s ni Brezina hraje a jak mu jezdi tak se ma Honda na co tesit a myslim ze pokud nepride s necim extra tak nebude v ceskym mistraku jen jedna ale minimalne dve.

Angello (0) napsal 11.04.2005 v 23:10

to Kakin: už se nebudu hádat uvidíme. A o technologii u Blaty taky moc nevim. Ale to je jedno. Ale Kawasaki má lepši technologii a trvalo jim hodne dlouho než to vubec jelo a dlouho než to zaclo jezdit trochu vepredu.

jirkaktm@seznam.cz (1) napsal 11.04.2005 v 22:39

Pro Kakina kterej do toho vidí. FGR je smělý projekt s jistou šancí už jen pro to že se nepouští<br />
do žádných extravagancí, dváca s obtékáním k.skříně<br />
a válcem podle A kitu Hondy musí jet otázkou je<br />
životnost.<br />
V6Blata je něco zcela jiného věřím že by to <br />
fungovalo kdyby se tam nastěhoval Valentino<br />
a jeho tým včetně sponzorů.<br />
Zatím je to jen plácnutí do vody, kdyby motorka lítala v brně jedno kolo za druhým a tak po dvou<br />
letech by se začlo uvažovat o závodním nasazení<br />
rozuměl bych tomu.

Kakin (0) napsal 11.04.2005 v 21:40

VIdím žes mě naprosto nepochopil - právě že na Jawu mm stejné názor jaok ty - tuto značku taky vůbec nemusím ale uvídíš že budeš v této sezoně překvapen, že ta motorka není jenom na papíře! Jenom bohužel si trošku fa. Blata nas... na hlavu tim že trošku moc mluvili hlavně o tom že by chtěli motorku nasadit už od prvních závodů a tak což jak vidmo necvyšlo a je jasný že to taková rychlovka nebude .... ale ta motorka jezdit bude a to si piš a s těma technologiama ani netušíš co za technologie má a nemá Blata ..... je vidět že vo tym prostě nic nevíš a moc do toho nevidíš bohužel! :((

Angello (0) napsal 11.04.2005 v 21:06

No vidim ze si každej mysli neco jinyho. Ale až v Brne bude startovat jen WCM se čtyřvalcem yamaha. Tak to budem my kdo se bude smat Problem je ze zancky jako NORTON už sou kdo ví kde. A byly daleko pred Jawou tehdá...A ted taky nic a komunismus tam nemeli. A my tady taky komunismus nemáme nejakej pátek a vase slavná JAWA delá furt ten stejne zaostalej motor a skladačky typu DANDY 125(Honda125) a byzon650 (20let starej ROTAX) A Blaty si mysli že skočí z minibiků hned na litra...blbost. Kawasaki velká znacka která zacala trochu jet až loni má na to love který blata s jeho minibajkama nikdy mejt nebude. Tak o co se snaží. Tahle motorka zustane jen na papíře a nikde jinde. Tak teda v Brne se budem smát. Tchuss

Kakin (0) napsal 11.04.2005 v 17:07

To Luckjas a Robin! Nechcu byt sprosté ale místo takovéch blbéch keců si radši ty svý bludy ověřte jo!!! Je fakt že kdysi p. Blata asi začal tim, že kopíroval Pollini apod. ale to byla právě otázka jenom toho si vše vyzkoušet, naučit se jak to pracuje apod a dál za tim je už jen a jen jejich vývoj jako firmy!!! Proč asi dostal cenu za design jeho Midi biku Origami B1 - celá konstrukce včetně motoru je jen dílo této Blanenské firmy a designéra p. Hanuše který teď &quot;páchá&quot; i design V6!!! A jestli ještě pochybuješ že Blata asi dává do svéch motorek stále nějaký motory od Polinyho apod, tak seš těžce na omylu!! Motory se vyrábí a sou vyvinuty zde a chtěl bych tě vidět jak s něma zápasíš, apč ten náš motor má 9 i víc KW a to myslím že z jednoválcovýho dvoutaktu o objemu 40 ccm je docela umění vyvinout. A taky V8m rejpalům asi nedošlo že se Blata v Moto GP spojil s už &quot;zkušeným&quot; týmem který má ledacos za sebou a hodně poznatků dokážou přinést právě oni.... hold prostě někteří lidi sou tupci - buďte rádi že se tady někdo do takovéch projektů jako je právě V6 nebo FGR vůbec pouští jinak bysme byli zakopaní pod zemí - su naprosté antiJawa fanoušek ale všichni moc dobře víme jak to bylo s Jawou a Japoncama kdysi dávno - učili se voni vod nás akorát že tady to komunismus tak ..... že to všechno skončilo a Jawa je teď někde jinde ....

Fillous (0) napsal 11.04.2005 v 13:43

Jedinej kdo je tu tupej jsi ty. <br />
podívej se do minulosti, kde a na jaký úrovni byla třeba jawa, japonci si maximálně stříkli do boudy-pak 40 let třešniček a Čechy v pí.i<br />
A když se podíváš na to jak jsme malej národ a kolik nej. věcí máme tak by se to mohlo povíst.<br />
<br />
Není nad zlatý český ručičky__!!!<br />
<br />
<br />
To: mac - jednoznačně <br />
<br />
To:_Blata - jen tak dál, držím palce.

smazany8134 (0) napsal 11.04.2005 v 13:01

Všichni plivaj na zahraniční motorky a nechaj si do hlavy namlátit č¨tupý český kecy!!!!Jedinej normální člověk je tady robin některý značky si totiž vymejšlej pro reklamu Pan Blata nevymyslel nikdy nic svýho!!!A jestli bude jezdit s nákresem motorky jezdit po okruhu tak to bude velice zajímavé!!!!!

Angello (0) napsal 10.04.2005 v 22:40

Narozdil od firmy BLATA...Yamaha delá krome motorek hudební nástroje...Honda delá auta a Kawasaki vyrabi nakladni lode(tankery atd.) Pro tyto firmy je vyroba motorek a zavodení konicek a ne druh obzivy. A co se tyce ze blata v minibicich namlati polini...no donedavna do toho montovaly a kopirovali motory polini. Jak je to ted to nevim ale nedivil bych se kdyby to tak bylo i nadale. Jde jen o muj nazor a at si kazdej mysli o me co chce.

smazany8539 (0) napsal 10.04.2005 v 21:56

Být takových odvážných lidí víc, tak tato republika je úplně někde jinde než dnes. Hodně štěstí...

Štěpán (0) napsal 10.04.2005 v 20:55

Ja se necham prekvapit, ale pokud by se vse zdarilo myslim si ze by to byl zázrak. Postavit konkurenceschopny motor pro motoGP je velky orisek a to nemluvim o podvozku. Prejit z maloobjemovych dvoutaktu na ctyrtaktni litr je náročné. Sposta Firem ma v tomto oboru mnohalete zkusenosti a stejne se v motoGP neobjevuji nebo nemaji valne vysledky. Je treba nakoupit spustu velmy drahych technologii a zaplatit spickove konstruktery. Yamaha, Honda maji k dispozici nemale zisky z prodeje komercnich stroju vyrabenych ve velkych seriich. Zaplatit vse z reklamy atd. proste dle meho nazoru neni mozne. Proto pouziju heslo &quot; kdyz by to bylo tak jednoduche tak to delaji vsichni&quot;<br />

smazany4860 (0) napsal 10.04.2005 v 17:46

A treba proziravost firmy Blata je tak velika , ze uz se radeji do MotoGP pousti v teto dobe aby dnesni zkusenosti mohla vyuzit pro rok pristi spolu s rozrustajicim se technickym a financnim zazemim ...

jirkaktm@seznam.cz (1) napsal 10.04.2005 v 12:04

Firmě KTM trvalo řadu let než měli konkurence schopné moto 125 a to mají špičkové zázemí a <br />
skvělého motoráře Bartola od projektu moto GP<br />
upustili. Proton, Sauber, WCM tyto stáje bez <br />
zázemí silné továrny investovali miliony s téměř<br />
žádným výsledkem. MotoGP je liga pouze velkých<br />
továrních týmu schopných financovat nikdy nekončící vývoj na všech úrovních od motoru softvare až po pneumatiky včetně tisíců testovacích kol.<br />
Proto si myslím že je snažší a ekonomicky logičtější vyrábět atraktivní motocykl a pokusit<br />
se ho prodat, než se pouštět do boje který nelze<br />
ne jen vyhrát ale ani se slušně utkat.<br />
Motorsport na úrovni podobné MotoGP může v této republice dělat pouze Škoda auto a všichni víme jak dlouho vyvíjí WRcéčko a s jakým výsledkem. <br />

Kakin (0) napsal 10.04.2005 v 11:04

Ale tady nikdo nemluví o žádné malosérii pro normální provoz - to snad i pravidla GP zakazují ne - si pleteš asi Superbiky a Moto GP kde sou právě pro othle naprosto rozdílný podmínky!!! A taky blamáž neblamáž - blamáž to asi nebude když už jezdci WCM jezdí v kombinézách Blata a jmenuje se tak celé tým - a je snad každýmu jasný že taková motorka která se staví od píky se neposkládá za 14 dní a je lepší když ju ukážó světu třeba až v tym Brně a nepojedó o dva závody dřív na nějakým &quot;prvotně poskládaným&quot; nikdy nenastartovaným hankrovi ne!! A navíc pokdu si to dobře pamatuju tak v Brně to bude právě rok od té &quot;první myšlenky&quot;!!! Jo a taky že je to závodění dvozu značek - to je jasný - ale když odejdou ty ostatní značky co tma sou tak je ten seriál v prdeli!!! Nikdy to nejde i bez těch slabéch - a Blata nechce nikomu nic dokazovat že bude jzdit vvavříny v prvním roce - chcou hlavně &quot;nachystat&quot; řádně motorku na další sezóny!!!!

jirkaktm@seznam.cz (1) napsal 09.04.2005 v 23:58

Kdyby chtěl pan B takto exkluzivní bike<br />
malosériově vyrábět pro běžný provoz bez ambicí na<br />
vavříny velkých cen, rozuměl bych tomu jako sice <br />
odvážnému záměru ale proti gustu...<br />
Nicméně celá tato šestivácová kampaň mi zatím připadá jako úvěrový podvod, to není znevažování<br />
ale prostá realita.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist