Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zaujimave je že ked som sa koncom minuleho leta začal viac zaujimat o Benelli TRK 502 bola udajne v ponuke aj verzia na vypletanych kolesach 19 a 17 palcov dokonca ma predajca utvrdzoval že nieje problem si objednat aj ten model ale zvlaštne bolo že okrem pár fotografii z vystavy som o nom nič nenašiel žiadne videa nič ...no a teraz aa dozvedam že to udajne bude novy model na rok 2018. Zvlaštna politika benelli no po tomto naozaj ďakujem ale nechcem
Od roku 1911, kdy tato značka vznikla, nebyla to nikdy taková ostuda jako dnes a to začínali s opravami kol a motorek. Dle mého názoru, byla tehdy tato značka o několik levelů výš, než dnes.
Zajímavé motorky. Jenom mě mrzí, že do toho malého endurka nehodili alespoň motor z mé BN 302, to by bylo konkurenceschopnější dle mého. Ale to velké enduro, to se mi vážně líbí.
tak si dáme poslední odkaz na ofiweb co znam. Hmotnosti 500,750tek přehnané. Modely trk502X (dříve adv), leoncino500 a bn125 dostupné údajně už začátkem roku, u ostatních očekávám zase zdržení až do 2019. Pěkná ofenzíva , ale některé motky jsou už snad na žalobu za design od ducati xdiavel a enfield.
Zaujimave je že ked som sa koncom minuleho leta začal viac zaujimat o Benelli TRK 502 bola udajne v ponuke aj verzia na vypletanych kolesach 19 a 17 palcov dokonca ma predajca utvrdzoval že nieje problem si objednat aj ten model ale zvlaštne bolo že okrem pár fotografii z vystavy som o nom nič nenašiel žiadne videa nič ...no a teraz aa dozvedam že to udajne bude novy model na rok 2018. Zvlaštna politika benelli no po tomto naozaj ďakujem ale nechcem
Od roku 1911, kdy tato značka vznikla, nebyla to nikdy taková ostuda jako dnes a to začínali s opravami kol a motorek. Dle mého názoru, byla tehdy tato značka o několik levelů výš, než dnes.
Zajímavé motorky. Jenom mě mrzí, že do toho malého endurka nehodili alespoň motor z mé BN 302, to by bylo konkurenceschopnější dle mého. Ale to velké enduro, to se mi vážně líbí.
Souhlas s tou se sedmpade.Moc pěkný.Ale jinak se teda benelli moc s autorskýma právama nesere..Ten malej diavel už je prostě za hranou..
Ta 750 naháč vypadá pěkně. Snad to nezabijou přehnanou hmotností, jak maj ty china benelky ve zvyku..
19,7 koní u čtyřkila Imperiale? Snad mysleli kw
I když v dnešní době vzducháč,aby splnil euronormy,se asi musí pořádně uškrtit...
Imperiale je slušná lahůdka.
Imperiale Tak to je pecka. Uvidíme cena, ale jinak naprostý luxus.
To čtyřkilo je naprosto kouzelný! Naprosto vážně o něm přemýšlím.
A hele, benelli Diavel .
kdyby radsi reinkarnovali TNT, Tornado apod...
DUCATI cez kopirak
Jako hezký, ale kdo v těch naháčích vidí
a) Diavel
b)Huska Vitpilen
c) BMW GS700
ať se přihlásí...
Nadlitrove TNT sa uz nekona?
tak si dáme poslední odkaz na ofiweb co znam. Hmotnosti 500,750tek přehnané. Modely trk502X (dříve adv), leoncino500 a bn125 dostupné údajně už začátkem roku, u ostatních očekávám zase zdržení až do 2019. Pěkná ofenzíva , ale některé motky jsou už snad na žalobu za design od ducati xdiavel a enfield.
//www.presskit.benelli.com/presskit/my_moto_eng.html
Changu ... kupte Evropu
TRK502 ADV nic? Chtělo by to ještě TRK 752...
To víte číňani,ti se neserou...Ale to Imperiale 400 to je přesně pro mne a další senilní dědky.Pokud to bude pod 150 tak do toho jdu na 100%
Ti do toho šlapou
Čím dal tím více se mi líbí modely od Benelli. Ten naháč v té zelené I ten cruiser ala Xdiavel za čtvrtinovou cenu, si myslím bude hodně poptávaný.