yamaha_demo_tour




Automatické brzdové světlo Stoptix

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ScooterBil (1) napsal 26.03.2015 v 11:43

Samozrejme je to o nastaveni citlivosti. Nechapu prizpevky jako to ze to bude svitit porad... Proste to nastavim tak, aby zpomaleni pri ubrani na petku to nerozsvitilo, ale zaklapnuti v obci pri dvojce, kdy dvouval flekuje zadni kolo jo za me

vilemx (228) napsal 25.03.2015 v 22:34+1

Předpokládám, že tvůrce není úplný trouba a nastavil citlivost rozsvícení až od určitéhé hodnoty zpomalení (výrazná změna rychlosti v krátkém čase, pro fyziku méně znalé). Takže polovina zdejších negativních komentářů bude úplně mimo mísu.

Festina_lente (0) napsal 25.03.2015 v 19:47

Takže je to nepoužitelné například pro moje GS 500, když mám vzadu dvouvláknovou žárovku? Neviděl jsem, že by to mělo funkci svícení + zvýšení intenzity světla při brzdění...?

gato1962 (2) napsal 25.03.2015 v 16:02

výborná vec,hlavne pri 1 a 2 valcových motoroch,kde je brzdny účinok motora významný,otázka stojí ako táto vec bude fungovať reálne..

stráťa (104) napsal 25.03.2015 v 10:06

jean192: Naopak myslím že si na to trefil, 3 hodiny na baterii budou v tom "pohotovostním režimu" kdy to jenom snímá jestli zpomaluješ a každý rozsvícení bude tu dobu zkracovat (podobně jako třeba u telefonů - taky se uvádí výdrž na baterku když telefon nic nedělá).

sered (113) napsal 25.03.2015 v 09:51

napad dobrej, viz BMW ALE provedeni = KURVITKO!

Honza-K (830) napsal 25.03.2015 v 09:02

Nápad dobrej, pro jedno a dvouválce určitě užitečný. Jde spíš o to, jak je to citlivý, aby to neblikalo pořád...

Marex (2570) napsal 24.03.2015 v 21:13+2

Neodsuzoval bych to. V pžípadě poruchy motoru, nebo při dojití benzínu to může zachránit život. Je fakt, že u twina je brzdnej moment silnej a kámoš se často divil, že mi před zatáčkou nesvítí světlo... :)

honza.tar (15) napsal 24.03.2015 v 19:46

Automobily Bmw i3 a Tesla S Už jsou tímto systémem vybaveny v základu od výroby . Důvod. Velmi silný efekt Rekuperace energie při sundáním nohy z plynového pedálu. Tyto auta jde také doslova řídit jedním pedálem .
//play.iprima.cz/bmw-i3-0
https://www.youtube.com/watch?v=YXwqp9GsGa8

Pjercak (48) napsal 24.03.2015 v 19:44

blost kdyby to bylo k cemu tak to výrobci daji do serie viz čtverky ci blikani u mercedesu nebo elektromobili... viva led

olha (4) napsal 24.03.2015 v 19:10-1

Totální chujovina. Akorát to udělá víc škody, než užitku .

Dolph-cz (58) napsal 24.03.2015 v 18:54

to může vymyslet jen debil.
na každé ubrání se rozsvítí brzdovky a až opravu zabrzdí,tak do něj 100% někdo vletí.

FrogySkoky (132) napsal 24.03.2015 v 18:29+1

Další krávovina á la Coca Cola Truck...
Brzdové světlo je od toho, aby byla informace o brzdění...ne o ubrání plynu.

crowack (58) napsal 24.03.2015 v 17:03+6

Podle mě je to nebezpečné. Když se rozsvítí brzdové světlo, je to informace, že brzdím. Tím ti za mnou automaticky zpozorní, co se děje, proč brzdí, když třeba jede na rovině. Takhle stačí když zavřu plyn a už ta mrcha vzadu svítí, ze začátku na to lidi budou čumět, jakože co ten blb furt hrabe na brzdu, to bude asi nějakej dement co neumí jezdit, pryč od něj, pak až to bude promořenější, tak si lidi zvyknou, že brzdovka svítí pokaždý když zpomaluješ, a ve chvíli, kdy fakt pudeš zvostra na brzdy, tak tě smetou...
Pokud někdo trochu řídí, pozná, že vozidlo před ním zpomaluje, a nepotřebuje na to hloupý světýlko. Ale informace, že řidič hrábl na brzdu je daleko důležitější...
Možná když se jede v koloně tělo na tělo tak to nějaký význam mít bude, ale zase, pokud máš mozek v hlavě, nelepíš se na toho před tebou jako dement a necháš si prostor pro reakci...
Obávám se, že toto mi nesmí do baráku... leda by to bylo dvoustupňové, třeba 5W decelerace 20W brzda...

Mr.Dreamer (46) napsal 24.03.2015 v 16:53

Jsem rád, že se někdo snaží o větší bezpečnost.
Jen doplním, že pokud máte jako já dvouvál a někdy výrazně zpomalujete jen motorem, tak u většinu brzd je čidlo nastavené tak, aby zabíralo ještě dříve, než se překoná vůle a začnete brzdit, tak je možné jí jen mírně chytnout a rozsvítit tak brzdové světlo bez toho, abyste brzdili.
Osobně mám vzadu několik ledek, tak si tam tuto věc, jakkoli je funkční, nenamontuji.

jean192 (153) napsal 24.03.2015 v 15:57

A berem späť, to by bud musela mať privedené extra napájanie, alebo brať napájanie s obrysovky pri dvojvláknovej žiarovke a potom by interná batéria nemala význam. Asi použil kondenzátor alebo odrbáva

jean192 (153) napsal 24.03.2015 v 15:54

J.M.K. lenže tá zabudovaná batéria slúži len pre napájanie obvodov polohového čidla, ktoré má odber 0,00prd. Dnes to majú už aj náramkové hodinky.

DaveV (0) napsal 24.03.2015 v 15:28

Jo, nápad dobrej. Jak už tu zaznělo, v mém případě jednoválce 650 opravdu brzdu moc používat nemusím.. Avšak je potřeba vyřešit i negativa, aby pak po silnicích nejezdily blikající světlušky

stařík62 (24) napsal 24.03.2015 v 14:47-1

Bez homologace k ničemu. S homologací bych to použil na Jawu a na Pionýra, bo ten žádný brzdový světlo nemá. Bez homologace hrozí nebezpečí, že si toho někdo nedejbože při nehodě všimne a nikdo mi pak neodpáře, že jsem jel na stroji, co neměl na silnici co dělat, a pojišťovna pak na mě udělá dlouhej nos.

soccer (480) napsal 24.03.2015 v 14:03

Je to nejen na motorky, ale i na auta. Bohužel si dokážu představit vagón případů (hlavně na dálnici), kdy auto přede mnou bliká brzdovkama jen proto, že je řidič "cukač" (plyn-pustit-plyn-pustit a tak pořád dokola.)

Redguy (116) napsal 24.03.2015 v 13:24

To by se mi dost hodilo mam senzor jen na zadni brzde a vyssi svitivost by byla jen dalsi bonus, sem s tim

lynx (98) napsal 24.03.2015 v 13:16+5

Tak konečně zase něco pro bezpečnost . Rozhodně je jednodušší namontovat chytré žárovky, než si osvojit čumět před sebe. Brzdit se nemusím učit, když mám ABS a vzít za plyn v plnym náklonu taky není problém, je tu přece CT. Jen houšť, ono těch hňupů (zdaleka nejen na mašinách), co nic neumějí a plně se spoléhají na podobné vychytávky je na silnicích málo

kozka (66) napsal 24.03.2015 v 12:41+3

Rozhodně to není špatný nápad. Když na SVčku zavřu plyn musím brnknout i o brzdu, jinak mám ty čtyřválce co jedou za mnou na zádech

J.M.K. (4) napsal 24.03.2015 v 12:15-1+1

Docela bych pochyboval nad reálností údajů o vestavěném akumulátoru - aby při tak malých rozměrech, aby se vešel do patice, vydržel napájet supersvítivé LED 3 hodiny a natož aby pak na plné dobití stačily 2 vteřiny, to nezní moc hodnověrně. Přinejmenším by akumulátor tak prudkým nabíjením dost trpěl. Jedině, že by místo akumulátoru byl použit zálohovací kondenzátor, ovšem ani ten nesnese vysoké vybíjecí/nabíjecí proudy.
Jinak nápad je to dobrý a dost by se využil u motorek s vidlicovým dvouválcem, který po ubrání plynu kolikrát brzdí tak dobře, že brzdy leckdy ani není nutné použít.

Yevgen (3) napsal 24.03.2015 v 12:07

Pěkna lampa. myslim že bys ji koupil.. jinak ukazuju zpomalení kratkym mačkaním pačky při popojiždění v kolonach - již jsem na to i zvyk

Explora (-1) napsal 24.03.2015 v 12:05-1

Nad tymto som vela krat rozmyslal.




TOPlist