yamaha_demo_tour




Ariel: návrat k motorkám

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Manzak (5) napsal 05.07.2014 v 23:12

Hmm, kolik muze mit ta nadrz, 5 litru?

memphis.unv (17) napsal 29.06.2014 v 13:30

škoda, lepší kdyby to mělo s historií něco společnýho.
je ale otázka jestli je při takové přetržce vazba možná

Skrunch (1403) napsal 28.06.2014 v 10:54

Asi bych se toho tolik nebál co se vzhledu týče .
Ale ten instalovaný agregát z VFR1200 bude mít v tom šasi "koule"

Stadakk11 (277) napsal 27.06.2014 v 20:48

pro 12012...Lord Alexander Hesketh vlastnil v 70tých letech stáj formule 1 za kterou jezdil James Hunt...následně pak začal vyrábět krásné Heskethy...teda aspoň mě se líbí
//www.carandclassic.co.uk/cat/15/778/

megacruiser (38) napsal 27.06.2014 v 01:44

Tak to přehnali - ten rám bude zaručeně tlačit do kolen, je blbost dát do tohoto místa něco tak ostrého a členitého. Je jasné, že chtěli aby byla motorka podobná Atomu a nepřipomínala třeba starý Monster, tak šla praktičnost stranou.

maestro (88) napsal 26.06.2014 v 20:09

hustokruta magorina

Lemur.R1 (13) napsal 26.06.2014 v 18:41

je to pěkný, hlavně ta verze s tou netradiční vidlí. Ale kdyby Honda dělala naháče s tímhle motorem, stálo by to polovinu. A to je škoda. Nemyslím si, že to bude až tak životaschopný projekt za tyhle prašule, už i bohatí cizinci otáčejí dvakrát eurokorunky a kde je Horex a FGR? Uvidíme.

matrixbiker (457) napsal 26.06.2014 v 15:25

Ariel používá i do Atomu motor z Civica, takže spojení s Hondou je docela logické. Ošklivé to není, ale radši bych si pořídil Atoma.

jack.fx (1) napsal 26.06.2014 v 13:21

Vite někdo co to má bílá varianta za vyfikundaci místo přední vidlice?

Marex (2570) napsal 26.06.2014 v 13:03+2

Koukám, že z blázince utekl nějaký konstruktér mostních konstrukcí a našel uplatnění u výrobce pracích prášků.

Steve-CZ (259) napsal 26.06.2014 v 01:31

no potěš Pánbůh

Pjercak (48) napsal 25.06.2014 v 21:19+2

Ume zatom vede confederate... ale ram zajimavy extrem...

Amík (5) napsal 25.06.2014 v 19:36+1

Předražená Honda s pěkným kabátem.

sered (113) napsal 25.06.2014 v 19:09

Ariely Four byly a ty původní jsou krááásný motorky! VFRko sice nemusím, ale budiž.
Jenže tenhle šílenšj kočkopes... brrrr!

12012 (21) napsal 25.06.2014 v 16:42

..přijde mi to jako mnoho povyku pro nic. Hesketh (pro mě neznámý název firmy) udělá 24 motorek s asi brutální cenou a mluví se o znovuzrození značky - obávám se, že jim to k nějakému komerčnímu úspěchu moc nepomůže. Spíš to bude velmi velmi úzkoprofilové zboží.
Ariel udělal docela pohlednou moto, ale konkurence je dost silná. Kdo bude chtít vyčnívat tak si toto dopřeje.

Interceptor (108) napsal 25.06.2014 v 16:23

Za chvíli bude výrabět motorky i Franta s Karlem od vedle, jen si najít v historii padlou značku aby byl zajímavý název...

jean192 (153) napsal 25.06.2014 v 15:27

A že tu nie sú pindy na to, že ariel nepoužil vlastný motor ako to bolo v prípade Jawy
Tu by to malo aj opodstatnenie, lebo Ariel narozdiel od Jawy vyvíjal aj vlastné motory.

karlos65 (5) napsal 25.06.2014 v 14:49

Ta cena ta cena. Nato,že motor už byl vyvinutý bych řek,že tu exkluzivitu trochu nadsadili
...opět mašina kterou potkat na cestě bude opravdu svátek.

tencotancismoto (99) napsal 25.06.2014 v 14:46+1

Ale jo,motor dobrý, zadní uchycení kola taky

Paulo (2561) napsal 25.06.2014 v 13:58-1

Po dlouhé době zajímavá motka




TOPlist