Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pro 12012...Lord Alexander Hesketh vlastnil v 70tých letech stáj formule 1 za kterou jezdil James Hunt...následně pak začal vyrábět krásné Heskethy...teda aspoň mě se líbí
//www.carandclassic.co.uk/cat/15/778/
Tak to přehnali - ten rám bude zaručeně tlačit do kolen, je blbost dát do tohoto místa něco tak ostrého a členitého. Je jasné, že chtěli aby byla motorka podobná Atomu a nepřipomínala třeba starý Monster, tak šla praktičnost stranou.
je to pěkný, hlavně ta verze s tou netradiční vidlí. Ale kdyby Honda dělala naháče s tímhle motorem, stálo by to polovinu. A to je škoda. Nemyslím si, že to bude až tak životaschopný projekt za tyhle prašule, už i bohatí cizinci otáčejí dvakrát eurokorunky a kde je Horex a FGR? Uvidíme.
..přijde mi to jako mnoho povyku pro nic. Hesketh (pro mě neznámý název firmy) udělá 24 motorek s asi brutální cenou a mluví se o znovuzrození značky - obávám se, že jim to k nějakému komerčnímu úspěchu moc nepomůže. Spíš to bude velmi velmi úzkoprofilové zboží.
Ariel udělal docela pohlednou moto, ale konkurence je dost silná. Kdo bude chtít vyčnívat tak si toto dopřeje.
A že tu nie sú pindy na to, že ariel nepoužil vlastný motor ako to bolo v prípade Jawy
Tu by to malo aj opodstatnenie, lebo Ariel narozdiel od Jawy vyvíjal aj vlastné motory.
Hmm, kolik muze mit ta nadrz, 5 litru?
škoda, lepší kdyby to mělo s historií něco společnýho.
je ale otázka jestli je při takové přetržce vazba možná
Asi bych se toho tolik nebál co se vzhledu týče .
Ale ten instalovaný agregát z VFR1200 bude mít v tom šasi "koule"
pro 12012...Lord Alexander Hesketh vlastnil v 70tých letech stáj formule 1 za kterou jezdil James Hunt...následně pak začal vyrábět krásné Heskethy...teda aspoň mě se líbí
//www.carandclassic.co.uk/cat/15/778/
Tak to přehnali - ten rám bude zaručeně tlačit do kolen, je blbost dát do tohoto místa něco tak ostrého a členitého. Je jasné, že chtěli aby byla motorka podobná Atomu a nepřipomínala třeba starý Monster, tak šla praktičnost stranou.
hustokruta magorina
je to pěkný, hlavně ta verze s tou netradiční vidlí. Ale kdyby Honda dělala naháče s tímhle motorem, stálo by to polovinu. A to je škoda. Nemyslím si, že to bude až tak životaschopný projekt za tyhle prašule, už i bohatí cizinci otáčejí dvakrát eurokorunky a kde je Horex a FGR? Uvidíme.
Ariel používá i do Atomu motor z Civica, takže spojení s Hondou je docela logické. Ošklivé to není, ale radši bych si pořídil Atoma.
Vite někdo co to má bílá varianta za vyfikundaci místo přední vidlice?
Koukám, že z blázince utekl nějaký konstruktér mostních konstrukcí a našel uplatnění u výrobce pracích prášků.
no potěš Pánbůh
Ume zatom vede confederate... ale ram zajimavy extrem...
Předražená Honda s pěkným kabátem.
Ariely Four byly a ty původní jsou krááásný motorky! VFRko sice nemusím, ale budiž.
Jenže tenhle šílenšj kočkopes... brrrr!
..přijde mi to jako mnoho povyku pro nic. Hesketh (pro mě neznámý název firmy) udělá 24 motorek s asi brutální cenou a mluví se o znovuzrození značky - obávám se, že jim to k nějakému komerčnímu úspěchu moc nepomůže. Spíš to bude velmi velmi úzkoprofilové zboží.
Ariel udělal docela pohlednou moto, ale konkurence je dost silná. Kdo bude chtít vyčnívat tak si toto dopřeje.
Za chvíli bude výrabět motorky i Franta s Karlem od vedle, jen si najít v historii padlou značku aby byl zajímavý název...
A že tu nie sú pindy na to, že ariel nepoužil vlastný motor ako to bolo v prípade Jawy
Tu by to malo aj opodstatnenie, lebo Ariel narozdiel od Jawy vyvíjal aj vlastné motory.
Ta cena ta cena. Nato,že motor už byl vyvinutý bych řek,že tu exkluzivitu trochu nadsadili
...opět mašina kterou potkat na cestě bude opravdu svátek.
Ale jo,motor dobrý, zadní uchycení kola taky
Po dlouhé době zajímavá motka