Eicma: v honbě za lepším výkonem
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Lulop, Mivv, Akrapovič, Termignoni, Brembo, Öhlins | Zveřejněno: 30.11.2017 | Zobrazeno: 13 643x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Lulop, Mivv, Akrapovič, Termignoni, Brembo, Öhlins | Zveřejněno: 30.11.2017 | Zobrazeno: 13 643x
Yoshimura tam byla taky...
A komu se bude zdat, ze si za svoje penize od nas koupil moc efektivni brzdu, muze si ji nasim novym koleckem ztupit do puvodniho stavu. A to se vyplati..!
Jako nemáte u té radiální brzdy jen opsaný nějaký marketingový blábol?
Vždyť to nastavení brzdného účinku RCS je jenom jedno a to pomocí posunu pivot pointu. Tím se nastavuje ta síla potřebná k zabrždění. Zároveň se ale logicky prodlužuje chod páčky. Žádná tuhost :D. Ještě se určitě šteluje vzdálenost páčky.
jaký GSXR ? jo ona je na poslední fotce i nějaká motorka !
A že já si ji hned nevšiml
Zajímavá informace !
Člověk by si myslel, že se na brzdách nedá už nic moc vylepšovat a ono jo Zatím je to mechanická záležitost, časem třeba někdo vymysli něco jako brzdové mapy a motorka bude brzdit každou zatáčku jinak
Jinak chválím snahu výrobců výfuků o zkrášlení sériových strojů a ta Afrika na Öhlinsech, ta je voňavá...
GSXR rozhodně prokouklo s koncovkou Mivv, než ten původní trombón
Ten černý Akrap by mému AK moc slušel...