husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Střelec_Max (1) napsal 09.05.2015 v 11:05+1

Člověk se fakt musí v zimě pořádně ustrojit a to co je napsané v článku je pravda.

Kdo to v zimě neskusil ať radši k článku nic nepíše,protože o tom moc neví.
Dá se jezdit i v -15 a na sněhu a ledu,ale to musí mít řidič motky v hlavě rozum a přispusobit jízdu.

Je pravda,že ti co na podzim motku zaparkují (a nejen ti ,ale i salámisti z paneláku - a že tu u nás ve městech je - tady u nas jsou i tací panelakoví lidi co by i autem jeli na WC autem pokud by tam i do 6.patra vyjeli) ) a pak si vozí v zimě pr..el ve vyhřátem autě nepočitají s motorkářem - i třeba řidičem skutu na silnici.

Neříkám,že všichni ti co bydlí v paneláku (a nejenom tam) ,že je házím do jednoho pytle a,že jsou všichni stejní.Každý si musí sáhnout do svědomí sám jaký je.

Motorkář musí počitat s pomalou jízdou a vyjet si o něco dříve a jet pomaleji,ale o to bezpečněji.
Už jsem nějakou zimu takto odjel a vím o čem mluvím.
------------------------
Jinak díky za článek.

Italofil (41) napsal 01.11.2014 v 08:35

kawa...pavel : tak mi ukaž diskusi, kde jsem to dělal Pro mě je člověk co jezdí v zimě na sněhu a ledu blázen co si neváží vlastního zdraví a navíc nutí i ostatní řidiče vozidel, aby si kolem něho dávali větší pozor. Jeden takový člověk se mi na scooteru už totiž ve městě v zatáčce před autem složil a málem dojezdil

kawa...pavel (101) napsal 28.10.2014 v 20:44

Italofil: No a pak zbylo víc času se tady pochlubit jací jste motorkáři co?

Italofil (41) napsal 25.10.2014 v 23:03-2

V práci jsme měli také pár maníků co v zimě jezdili na scooterech a řečičky o času stráveném škrábaním a čištěním auta jsou jen silácké řečičky. Sice vždy odjeli z parkoviště jako první, ale to vůbec nic neznamená. Za pár minut jsme je stejně vždy předjížděli a ve výsledku jsme byli doma mnohem dříve v klidu a hlavně v teple.

krf (2) napsal 30.12.2013 v 19:20

Když sme jezdili na padesátkách v zimě na sněhu i ujetým, mel kámoš značné problémy se skůtrem, mopedem nebo co to bylo, prostě to klouzlo, skutrik zadni kolečko roztočil jako prd během vteřiny a už ležel a ja na motorce z kvaltama jsem s tim problemy neměl, prostě to drželo stejny otacky podle plynu. dnešní skůtry to mají jinak s tím variátorem?

GeorgePanek (18) napsal 16.12.2013 v 22:17

jezdim treti rok v zime na skutru u nas v Jizerkach a je to bozi,obcas se bavim kdyz panove z Prahy nandavaji retezy a ja kolem profrcim jako by nic...

Alp_CZ (8) napsal 05.11.2013 v 01:48+1

Diky za clanek. Potvrzuju beze zbytku, na skutru jezdim celorok, minuly snad jen mimo 2 dnu, kdy byl opravdu souvisly led jsem byl venku kazdy den. Tucano deka, navleky, plexy, vyhrivany rukejete, zimaky IRC, smetacek a skrabka, parkuju na ulici. Pokud jsem mel bouracku, tak to nikdy nebylo kvuli snehu, ale kvuli tomu, ze me nejaky hovado sundalo autem. Tolik odpoved tem, kteri placaji teorie o tom, co sami nezkusili. Komentar ohledne zniceni motorky soli chapu. Skutr je alespon pro me spotrebni zbozi a jako takove pro me spada do rezimu jako auto na priblizovani, nikoliv pro radost. Porad lepsi nicit skutr nez auto, a to zvlast po meste, o uspore casu a parkovani nemluve. Debata o soli mi ohledne skutru prijde stejne mimo, jako za totace, kdy se debatovalo v hospode o tom, zda jezdit se skodovkou a zigulikem v zime. No jo, rezne to, tak vystrikej Pepo dutiny a spodek asfaltem!!! Svuj nazor nenutim, jezdeni v zime je kazdeho osobni vec.

GeorgePanek (18) napsal 02.11.2013 v 06:40+1

tak ja bydlim v miste kde snih je na silnici temer celou zimu a musim rict ze co mam na skutru zimaky tak je to jiny kafe veme to a cerstvej snih a drzi to pekne vsem doporucujijinak pekny clanek

ThomsonMotorson (108) napsal 02.11.2013 v 01:48+1

Jezdím celoročně a denně. Když je sníh a led, tak scoot, protože dám nohy na zem a stylem lyžovačka jedu. Sranda je hluboký sníh. Někdy mi zastavoval scoota (chcípnutý koně)
Na velké jezdím do prvního sněhu, pak období zasněžení ne a jak sleze sníh, jedu zas. Vánoce, Nový rok, to miluju. Chce to opatrnost.. Auta jsou v tomto období k bláznům velmi hodní a posádky hází utrpný pohledy. Chudák, musí mrznout. Ale pokud jsou dobrý hadry, je to bez mrznutí..
TM

Tugar747 (9) napsal 02.11.2013 v 00:47

No pěkný článek, ale co když někdo nemá scooter, ale enduro. Neví tu někdo o gumách ze zimních směsí i v moto rozměrech?

MajoKE (51) napsal 01.11.2013 v 19:03+1

Mne robí najväčší problém brzdenie zadnou brzdou...berie to súčasne aj predný kotúč a je veselo. Aj kvôli tomu som presedlal z Hondy SW T 400 na PCX 150.

wochomurka (14) napsal 01.11.2013 v 16:07

Durex: Mno já mám prakticky to samý z itošky. Když jsem viděl, co z toho udělal Janovskej vzduch, tak je mi jasný, co s tím udělá naše sůl od polských přátel. Hlavně trpěly sváry na rámu a uložení motoru. Tam byla oloupaná barva a rezlo to. Musel jsem si ten rám stříknout znova a pořádně. Oni to berou jako těžkou spotřebku. Auta maj pozink, ale tohle je jen trubka stříklá barvou, aby se neřeklo. Mimochodem tenhle motor navrká hodně přes sto tisíc, pokud se o něj člověk stará, a taky bych chtěl vidět, jak někdo tohle nechává pozinkovat. Já mám maxíky rád a trhá mi to srdce, když někdo drbe takovou krásku v soli.
Nechápu nesouhlasný hlasy, ale asi jsou od lidí kteří jsou za vodou, jezděj celou zimu, a na jaře hoděj motku do popelnice a jsou si koupit novou.
Tou vránou jsem myslel třeba taliánský pošťácký Liberty, značně unavený. S takovým by to nevadilo ani mě.

fapeko (-3) napsal 01.11.2013 v 15:58-2

Je rozdíl kde jezdíš jestli ve městě nebo někde na vesnici .Město má posoleno celou zimu a silnice jsou udržované a polosuche , ale tady na vesnici kdy ti projede sypač ze škvárou 1x za den a cesta stejnak zůstane uježděná a zledovatěla tak tam ti žádný zimní pláště na moto nepomůžou a dokonce to je i s autem o hubu projet ten 4km úsek co není chemický ošetřen. Zjevně pán redaktor bydlí ve městě a snaží se nám tady něco vnutit co nefunguje všude

ecza (2) napsal 01.11.2013 v 15:15

Taky jezdím na skutru víceméně celý rok. Používám deku Tucano Urbano a návleky na řidítka Elefantinos. Jediná nevýhoda deky je,že ten materiál v mrazech strašně ztuhne, je to skoro jako kapota . Také je dobré vzít si návleky na kolena, dírou na klíček, která je v dece občas pěkně profukuje (používám cyklistické, dávám je pod džíny). Důležitý je také kopřivák (štítek, nebo jak se to plexi před řidičem jmenuje), čím větší, tím lepší.

Durex (31) napsal 01.11.2013 v 14:51

wochomurko,je jedno,zda je to auto nebo moto ne? Trpí to stejně. Než shnije ten rám (kterej se dá teda opískovat a pozinkovat)tak ten motor bude mít navrkáno tolik,že se to vyhodí stejně ...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.11.2013 v 13:09-1+2

nektery komentare jak z duchodaku

jackm (3) napsal 01.11.2013 v 12:43

díky za článek

wochomurka (14) napsal 01.11.2013 v 12:05-3+1

Chuděrka Xevo . Já sice jezdím do práce taky, ale vždy do prvního sněhu, než to posolí. Na pížu není žádná antikorozní úprava, a s takovým přístupem bude tenhle skútřík za pár let úplně na kaši. Prostě schnije před očima. Na takový ježdění naximálně nějakou starou omlácenou vránu z itošky nejlépe 125tku, která se dá bez emocí zahodit do příkopu.

callowsick (463) napsal 01.11.2013 v 12:05+2

zimní jízda je sranda takhle v sobotu v poledne - je světlo, málo aut...

zážitek, kdy se člověk ráno za tmy prokousává břečkou, nebo se snaží ve světle motorky rozpoznat zamrzlý louže, silnice je plná aut s vyškrábanejma průzorama na dvě oči, plexi na helmě zdárně zamrzá...to už tak pěkně nezní. Občas má člověk strach o život

Mike70 (70) napsal 01.11.2013 v 11:15+2

Už jen při prohlížení zimních fotek ve článku je mi špatně od žaludku...

double-J (0) napsal 01.11.2013 v 10:19

Máte někdo zkušenost s Metzeler Feelfree Wintec?

CR500 (142) napsal 01.11.2013 v 09:53

Auto mi nabourali cizinci, nahradni vuz mi vcera sebrali - penize na opravu auta stale nikde. Dnes uz jsem jel do prace skoro na moto. U nas bylo rano -2. Strasna mlha a obecne vlhko = jsem rad ze mi nakonec rodice pujcili auto. Na papirech mam jen starou kawou zzr600 se ztvrdlou zadni gumou. Se kterou mam strach i pomalu v lete na mokru.
Zas nadruhou stranu jizdu v zimne na MX moto po snehu a ledu miluju(mam nemale zkusenosti i z motoskijoringem).
Muj nazor je ze strasne zalezi na geometrii podvozku a typu mota. (Na led a snih je lehna nebo cestovni moto i skutr v porovnani s krasne vyvazenou lehkou kroskou ci ostrym endurem jenom nebezpecne trapeni!)

DOMINATOR (1260) napsal 01.11.2013 v 09:41

Jarda to se nepřu, v zimě jsem se najezdil dost, to si každy spočita co se mu vyplati jestli se oblikat dlouho a převlikat a u toho mrznout a riskovat ničit si motorku nebo jet autem. každopadně diky za članek!!

mr.michael (8) napsal 01.11.2013 v 09:26

V zime na snehu i ledu mam odjezdeno hodne, Je to prdel, i kdyz obcas trochu o hubu nejlip se mi jezdi na skutru 125cc, dobry vzorek, trochu podhustit a trada Babetta je ve snehu uz moc slaba a B250ka moc tezka a neohrabana.

kawa...pavel (101) napsal 01.11.2013 v 09:10

Já to letos testnu na malinkaté yamaze (50ccm), zimáky už objednávám tak jsem zvědav kolikrát se vyválím někde v závěji

Durex (31) napsal 01.11.2013 v 09:00+3

Osobně preferuji nasněženo a nevyhrnuto popřípadě jen vyhrnuto. V břečce se jezdí na prd. Ale když jedeš ráno v chmelenici 15 km do práce,tak je to slušná rozcvička. Vždycky přijedu do práce s hubou od ucha k uchu Navíc když auta jedou třeba kolem 40 a ty se kolim nich proženeš 60 s nohama na zemi Plochá dráha mě nikdy nebavila,ale na sněhu je to fakt prdel

Starane (23) napsal 01.11.2013 v 08:40

Pěkný článek. Ani jsem netušil že zimní pneumatiky na motorky se už taky vyrábí . Jezdím na Jawce takřka celoročně (včera ráno jsem se z motorky smál pitomcům škrábajícím námrazu z předních skel u aut , ale souvislá vrstva sněhu není nic pro mně. Upřímně si nedovedu představit zvládání rozjeté motorky když před vámi někdo lehne na brzdy v osobáku s ABS. Jisté řešení spatřují samozřejmě v polopásech .

Jarda (281) napsal 01.11.2013 v 08:13+1

DOMINATOR> Sebevražda to není, ale jedeš prostě pomalu a ztrací to potom smysl rychleho přesunu z bodu A do bodu B za levný peníz (3 litry na 100). Problém v zimě je v tom, že jedu třeba půlku trasy po sněhu po okreskách pomalu (60 km / hod) a půlku po silnici rychleji, která je už čistá a případně mokrá (100 km / hod). Takže někde ušetříš, jinde ztratíš, ale dá se to. Hlavně tě netrápí zácpy ve městech.

Durex (31) napsal 01.11.2013 v 08:12+2

Tak paradoxně jsem na sněhu rychlejší na skůtru nebo babettě než v autě. Lidi neumí v autech jezdit a jedou jak posraný. A v neposlední řadě. jak jinak se chceš dostat na Elefanty? Teda pokud není kolem nuly a nechčije jako letos v únoru

DOMINATOR (1260) napsal 01.11.2013 v 07:35+2

Jako zimni gumy na chladne počasi podzimni atd. ano! ale, jezdit na skutru ve svehu nebo ve vyjetych kolejich podle mě a zkušenosti sebevražda!




TOPlist