husqvarna_svartpilen_801_2

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

KarelP11 (0) napsal 05.05.2021 v 17:05

Nedávno jsem řešil jak jezdit i v zimě na skútru, docela mě štvalo, že se mi na něj celou zimu jen prášilo v garáži.. Nakonec tohle mi celkem pomohlo https://www.dopravniznaceni.com/je-jezdeni-na-skutru-ci-motorce-v-zime-bezpecne teď konečně docela jezdím i přes zimu, když není úplná námraza a je to fajn :)

motojanie (32) napsal 27.10.2014 v 12:37

Pokud je i v zimě sucho a aspoň tak ty tři nad nulou, tak vyjíždm... Motorku vlastně nezimuju, jezdím pořád pokud to aspoň trošku počasí dovolí... Sněžení a mznoucí déšt fakt nemusím (taky vyzkoušeno na vlastní kůži)

ufafil (12) napsal 27.10.2014 v 06:26

no nevim, to uz musi fakt bavit. kupoval sem motorku v prosincu a prevazel po vlastni ose. 60km v noci. zamlzena helma, zamlzeny bryle. zmrzle jak soboli ho*no.zadny hadry nepomuzou

Opl (59) napsal 11.12.2012 v 12:06

Elefant mě dříve lákal,ale je to příliš mega.Raději něco komorního - viz Lasky.Tam mě to letos nevyšlo.

TwoWheels (31) napsal 11.12.2012 v 11:15

//roadstar16.rajce.idnes.cz/2012-1_Elefantentreffen_56/

TwoWheels (31) napsal 11.12.2012 v 11:13

Když zima, tak Elefantentreffen!!!

Laskyyy (12) napsal 11.12.2012 v 10:19+1

Tak ten kdo má lešťenku, tak pro toho jistě zimní ježdění není.Sůl je opravdu svinstvo. Já ovšem s lešťěnkáři nikdy společnou řeč nenašel.Chrom a lak to je pro mě sprostý slovo. Při koupi koupi motocyklu mě estetické vady nechávají zcela chladným a zajímá mě hlavně technický stav. Při údržbě upřednostňuji namazání a péči o techniku před mytím a leštěním. Je mi úplně jedno,že ostaní neslintají nad krásou mojí motorky,protože mě uspokojuje pocit z jízdy na ní a ne pohled. Nicméně já lešťěnkáře neodsuzuji a neprudím do nich minimálně do té doby, než se do mě začne navážet,že to mám špinavý.

Opl (59) napsal 11.12.2012 v 07:22

Vím,že Ural je jiná kategorie,ale zimní ježdění nemá chybu.
//stopl.rajce.idnes.cz/zima_2012-2013/

kawajawa (12) napsal 10.12.2012 v 22:26

v zimě se jezdilo a jezdit bude ale mimo silnici srát na silnice

Katana (8) napsal 10.12.2012 v 22:02

Zimní ježdění není nic pro toho kdo si hledí stroje, pokud chcete mít i nadále pěkný chromy, hliníky, šroubky tak se na to vykašlete, sůl dá motorce sakra zabrat. A slickách se vůbec nepokoušejte najet na silnici.

Honzuna (12) napsal 10.12.2012 v 15:47-1

Jen navádějte pito mce ať jezdej i v zimě (na zasněžených silnicich) ... fakt dobrej nápad.

PS: Proboha proč je tady pitom ec sprosté slovo, na co si kdo hraje ?

Laskyyy (12) napsal 10.12.2012 v 10:41

Ty návleky na řidítka jsem teď o víkendu testoval na zimním extrém srazu a nebyl jsem spokojen. Velmi špatně se v nich ovládají přepínače blinkrů a dálková světla. Musím to předělat tak,aby byl přepínač uvnitř toho návleku. Jinak tady mám pár fotek: //mastodontenduro.rajce.idnes.cz/5.Extrem_zimni_motosraz_v_Krusnych_horach%2C_aneb_setkani_magoru/

shadow_7pade (25) napsal 10.12.2012 v 09:46

ja pouzivam vyhrievanu bundu,nohavice a ladvinak zn,gerbings,som max spokojny,suhlas s predchadzajucim prispievatelom,ak je sucho a hoci aj -10 tak je to v pohode(moj osobak je -13),sranda zacina ked je na ceste brecka ,a samozrejme poriade umyt od soli

Kamy (13) napsal 06.12.2012 v 09:01

Když je sucho tak není problém. Ty moto směsi si myslím nízké teploty zvládaj. Ale tak jak jsem vyrazil dneska, nasněženo namrzlo, je hned vymalováno... Opravdu tak 15kmh a stačí. Zaprvé se nedá brzdit. Rozhodně nepoužívat přední brzdu víc jak zadní jinak budete zbytečně pokládat... Ale zkusit by si to měl v zimě asi každý... rozhodně nejsou takové škody jako v létě, kdy položit v 10kmh a ve 100 je docela rozdíl Jakmile kloužou nohy kola, je to o dršťku a Bubrak je správnej blázen

tom.kranych (1) napsal 27.11.2012 v 08:39

jezdím dokud nenapadne první snih..Pak už jí nevytahuju kvůli soli ale jinak v prosinci předjíždět káry a sledovat jak si řidiči klepou na čelo??Velká parádička

ThomsonMotorson (108) napsal 07.10.2012 v 11:32

Sezona končí s prvním sněhem, pak jde motka chrupat. Scoot je v permanenci celoročně a je to zážitek. V 98% zimy, se to v pohodě dá, pak jsou dny náledí a hald sněhu, to už je horší, ale jde to..

Bubrak ZX10R: ORTODOXNÍ BIKER

Alp_CZ (8) napsal 18.02.2012 v 18:01

Pardon, takze takto

Alp_CZ (8) napsal 18.02.2012 v 18:00

Alp_CZ (8) napsal 18.02.2012 v 17:59

Jinak doporucuju toto, letos jse mjel poprve a luxus... Jak cesta celkvoe ~600 km, tak sraz, tak spani na snehu v -15C atp

Alp_CZ (8) napsal 18.02.2012 v 17:57

Na motorce jsem jezdil do konce listopadu, pri teplotach kolem nuly bez problemu. Do soli bych ji nevzal, ale na skutru jezdim komplet cely rok, vynechal jse masi jen tri dny, kdy bylo uplne ledovate. Zimni gumy, tukano deka, tukano navleky na ruce, plexi a vyhrivany rukojeti, no problem. Kazdy den cesta do prace, z prace, mrznu min nez na tramvaji.

astandera (0) napsal 23.01.2012 v 11:25

Naháč GSR600
Do 6°C jezdím katší projížďky normálně, zahřívám, gumy standard BS BT014 a pak MCH Pilot Road, oblečení textil s připnutými vložkami proti chladu. Letní rukavice nestačí, zkoušel jsem plast. kryty rukou z endura - lepší jen o 20%. Zimní ruce časem.
1. Zkušenost - prosinec
- olezlá vlhká silnice, 3°C, mrholení, spěchal jsem = moto = chyba. Brzo tma, odlesky kapek na helmě při protijedoucích autech peklo a klouzalo to! Při dobržďování n á h l e stojící kolony v 60km/h jsem jel na obou brzdách jak sáňky. Opatrně, vše se ovlivnit nedá.
2. Zkušenost - srpen, Alpy, Grossglockner - v den akce průsmyk léto, azůro, modroha. Po pár hodinách liják, sníh, do rána v sedlech 5 cm sněhu, lilo, sněžilo. TomTom ze zoufalství mě opravdu vzal nejkratší cestou = přes sedlo. mezi krávami, 5cm sněhu, spolujezdec, s nohama na zemi na jedničku 18km v kuse, ruce na kámen, bolest, hnus a o hubu. Zážitek to je (úsměv). To bylo poprvé, kdy když začal jenom liják, křičeli jsme hurá.

Pipa31 (16) napsal 21.01.2012 v 00:25

Já bohužel musím přidat i jednu z těch horších zkušeností Taky jsem vyrazil těsně před Vánocema rošku to projet,ale z vedlejší mi tam vjel chlapík a zadup to na šířku přes můj jízdní pruh-snaha o prudší brzdění a uhybnej manévr byla marná, ustlal jsem si dřív než jsem ho stačil promyslet , naštěstí už to bylo v celkem malý rychlosti takže to odnesly kapoty,zadní brzda, zrcatko... ale i tak souhlasím, že má jízda v zimě něco do sebe

Baworak525 (0) napsal 20.01.2012 v 08:39

Ty jo,krásné a zahřívací počtení v lednu.Asi vytáhnu skůtr aspoň na projíždku na Mušov nebo Macochu .-) aspoń bude nějaký krásný jednostopý zážitek v novém roce.-)

meduzars (0) napsal 16.01.2012 v 14:20

3.1.jsem byla jezdit.Bylo fakt nádherně a nepřipadá mi to šílené.Když se teda nesnažíte škrtat stupačkama. Když bude sucho pojedu.Taky nejsem pako abych si kurv...mašinu solí a sněhem, ale tohle co je venku snad není ani leden.

Ond3x (21) napsal 14.01.2012 v 21:09+1

Konečně zajímavé články a ne jen blbiny typu - Nová R1 2012 má mový tvar čumáku a všeci jsme z toho na prdel.

spendla (3) napsal 05.01.2012 v 18:42

Jak kdo chce ja svou sportovne-cestovni motorku na hnusne a posolene silnice vytahovat nebudu
Ale jinak jak kdo chce
Ja se budu tesit na jaro

Jendaaa (5) napsal 04.01.2012 v 15:08

jezdim dokud neni sníh/led/břečka/sůl na silnici. Letos to začalo v listopadu, vzhledem k tomu že to už přestalo, tak to asi vytáhnu až bude čas..

Anti (390) napsal 04.01.2012 v 14:42

Nikdy jsem příliš nerozlišoval roční dobu a jezdil i v zimě.Má to něco do sebe,za předpokladu že člověk vyjede po delším absťáku a je natěšenej,že si vybere alespoň trochu ucházející počasí a že je to projížďka "okolo komína".
A v dnešní době,kdy je k dispozici kvalitní oblečení,by to vůbec neměl být problém.Přesto že mám starší oblečení ze "základní řady" tak zimu necítím,pouze o ruce bych se potřeboval lépe postarat.

MiLíK (34) napsal 04.01.2012 v 11:33

Trhalo by mi srdce vytáhnou motorku na posolené silnice. U skútru nebo krosku ok, ale jinak ne.

callowsick (463) napsal 04.01.2012 v 10:07

taky jsem jezdil přes zimu a třeba ve městě se to celkem dá, přes poledne taky dobrý,ale jet ráno za tmy frekventovanou silnicí rozjetýma sračkama,kdy tě neustále někdo ohazuje, předjíždí (bo se tomu v těch podmínkách prostě bojím naložit, abych se nevyválel) mi už dneska přijde dost o život...

jasně,romantika prázdný venkovský silnice,kdy se člověk jen tak vozí, nikam nespěchá je pěkná,ale ne moc reálná (alespoň pro mě)