husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jindra650 (35) napsal 10.09.2009 v 21:07

clanek uchazejici, jen to startovani okamzite pred odjezdem uz je az moc pritazeny za vlasy ...proste prijdu oblecenej do garaze, nastratuju motorku, vyjedu, dam na bocak, zamknu garaz, nandam helmu a vyrazim ...mezitim bezi motorka na 1500ot na polostazenej sytic, kdyz jsem mimo garaz, tak necham motorku do minuty trochu ohrat a jedu ...jinak posledni tip o nevyrazovani je pekne na hovno, protoze hafo motorek ma blokovanej starter mimo neutral, takze bez vyrazeni stejnak nenastartujou ...treba i moje yama

vlastovo (1) napsal 30.06.2008 v 09:14+1

No, co se týče modrejch kolen, ty mám, protože jezdím i v dešti, nebaví mě totiž furt stát na benzínce a koukat jak za tři kilometry je hezky, pořád to neleštím a je mi to jedno, není to moje poslední motorka a prostě jí za pár let prodám a koupím si novou. Nevidím totiž úsporu ve vynaložené práci s leštěnkou a drátěnkou a cídidlem a finální prodejní cenou ojetého motocyklu, kdybych si za každou hodinu práce s leštidlem účtoval kilo, tak bych si vlastně vydělal na další motorku. Motor se maže a vlastně nevím kolik mikronů olejového filmu tam je nebo není, nemám totiž pochybnosti o tom, že by soudruzi v BMW udělali v tomto směru nějakou chybu, což chápu u soudruhů u Suzuki může být předmětem nekončících vášnivých debat. Na boční stojan to nedávám, mám hlavní stojan a když parkuju ze svahu, tak tam nechávám kvalt jedničku nebo dvojku, je mi to jedno. Před nastartováním řadím neutrál a mačkám spojku, táta mi, když jsem začínal jezdit říkal, že je to lepší, nezkoumám jestli je nebo není, řek to táta, tak je to pravda, v autě to dělám taky tak. Při zastavení motor netůruju, nevidím pro to žádný důvod a na benzínce to dělá kravál, to dělaj jenom troubové s vykuchanejma vejfukama: "Hééj jsem tadýý všimejte sí měé někdo voe!" Jo a zahřejvání, když chvátám nezahřejvám, prostě na to skočím, zařadím a jedu do prd.e, pardon do práce většinou, atd. sitič tam mám dokud motor neběží pravidelně na BMW totiž pokročili dál a sitič je na pravém ukazováku levé ruky hned u páčky spojky, takže žádné nebezpečí při manipulaci. Když nechvátám tak vokouknu stroj, zkontroluju volej, kapaliny, gumy a nastartuju na sitič. Až se vyblbne diagnostika a ABS, tak zkusím brzdy, pak si nandám rukavice, přilbu a jedu. Generál už by se měl taky vzpamatovat a koupit si motorku a ne furt blbnout s tím oldschool čoprem co má sitič někde hluboko pod třílitrovou nádrží

vlastovo (1) napsal 30.06.2008 v 08:17

Moc se zamlouvá ta fotka jak tam generál střílí, děda to měl na bmw taky, ale lafetovaný a jinou ráži myslím, taky tam byli dva nebo tři, aby se mohli v tom střílení střídat asi a pořádně si to užili. Já jsem si teď taky pořídil bmw, ale tu verzi se samopalem už asi měli vyprodanou.

durmanisko (0) napsal 27.11.2007 v 22:30

Soulasím s Pepou, jen další věc co bych doplnil je zahřívání motoru chlaznýho vzduchem a vodou. Z vlastní zkušenosti, když nahodím svýho vetřelce VS 4OO a prakticky ve stejnou chvíli tatíkovu XV 535 tak jeho stroj je na provozní teplotě daleko dřív a ten rozdíl valců není tak velkej. A sytič, ten sna každe dokáže použít podle zvuku motoru. Když slyším, že už je směs moc bohatá a motor se zybtečně točí víc, než musí, tak uberu.

chalco (0) napsal 09.08.2007 v 08:39-1

Ahoj všichni. Myslím si, že ten dko psal tento článek nemá ani potuchu a chování materiálů použitých na svody. To takzvané nazlátnutí se netýká chromovaných svodů. U těch by se to nemělo stát. Ale hodně mašin má svody nerezové a nerez od určité teploty mění svoji barvu na zlatavou až do hněda. Ať si autor článku nejdříve nastuduje něco o daných materiálech a potom píše, a ne aby tady potil kraviny. S tím sytičem jakby smet. za chladna studenej motor nenahodím a nebo mi chcípne.

kotrix (0) napsal 30.07.2007 v 18:54

Žlute VTR: LOL musíš použít spojku

_petan_ (0) napsal 20.02.2007 v 17:59

shanim maunal na yamahu tdr v cestine,da se najit nekde na netu?

jsedlar (0) napsal 02.11.2006 v 17:23

Na stará kolena si pořád nedám pokoj (72let) a pořídil jsem si YUKI Vista 125. Je to hezké, ale přece jen pro mne dost slabé. A tak jsem přidal starší (1986) ale pěknou Suzuki 650 Savage. Ten jeden obrovský hrnec mě prostě fascinuje. Chtěl jsem se zeptat, nemáte někdo nějakou příručku k obsluze a údržbě, manuál nebo podobně? A jaký má být správně rozměr zadní pneu? Já mám v TP uvedeno 140/50x15 70H, což jak jsem zjistil nikdo nevyrábí, ovšem STK trvá na tom co je v TP a hotovo Samozřejmě dá se koupit 140/80 nebo 140/90, ale to ti tupci prostě neuznávají. Prý co je psáno, to je dáno. To, že to někdo při vydávání českého TP napsal blbě, to je prý můj problém.Holt čeký úředník......

smazany31847 (0) napsal 08.10.2006 v 09:55

čau nevíte někdo jestli jde na motorku s nakopávačnou přidělat ele. startér??

fireblade9 (0) napsal 12.08.2006 v 14:32

Nevíte někdo jaká je nejlepší značka oleje pro HONDA CBR 900RR,ROK 2001?prosím odpověd na janakot@tiscali.cz.Děkuju []

ChipGS (0) napsal 19.01.2006 v 10:21

Startuji ve vodorovne poloze, takže na mašině sedím, se sitičem naplno, který okamžitě stáhnu aby mašina jela v otáčkách okolo 1500 a nekuckala, následně nasazuji přilbu cca 20s a po rozjetí a zařazení 1. vypínám sytič a zvolna plynule vyrážím - křižovatka nekřižovatka, po tom co se rozjedu už volnoběh v pohodě drží, 2-3km plynule pomalu a pak tradá.<br />
S přidáváním sytiče za jízdy by nemusel mít normální motorkář problém pokud umí zdravit za jízdy. Motor lze ale přidržet na plynu aniž by bylo potřeba vytahovat sytič.<br />
Protůrování před chcípnutím je blbina.<br />
V kopci, nebo v terénu chcípám se zařazenou jedničkou jen stojanem, kvůli popojetí a po delší době stání 1. vyřadím a startuji na N kvůli možnosti slepení lamel. Ráně při řazení 1. zabraňuji tak, že když můžu po rovince nebo z kopce, tak šoupnu stroj kousek dopředu při řazení, ale záleží na náladě<br />
<br />
Zabte mě VTR a foxové<br />
Tak ať to jezdí;)

Rade25 (-3) napsal 05.12.2005 v 16:06

Čest a sílu.<br />
No je to sice zajímavý, ale já mám Kawu ZX750F(GPX) a u ní, i když mám poldu zaklaplnutýho, se se zařazenou jedničkou nerozjedu. Spojku můžu mačkat jak chcu, ale ten vypínač mě prostě nedovolí nastartovat se zařazenou jedničkou. Musím stejně pro nastartování vyřadit a pak můžu startovat. Proti tomu cuknutí bojuju tak, že těsně před zařazením pohnu motorkou a pak je to v pohodě. Ale co se týče toho ostatního, tak to máš pravdu...Tak ať VÁM to čekání na následující sezonu rychle uteče, já jezdím celoročně

Stavca (-1) napsal 20.08.2005 v 22:09

to VFR 800 -&gt; sice ti asi nepomuzu, ale podle me by snad nemela mit kapalina v chladicim okruhu takovou teplotu, &quot;ja sice nic takoveho na trinde nemam&quot;, ale 100°C je bod varu vody, tak to se nicemu nedivim, ale jak rikam, s vodnikem jsem jeste nemel tu cest

winchester (0) napsal 20.05.2005 v 08:54

Neodpustím si přidat mojí zkušenost a mínění ohledně zahřívání vodních X vzducháč. <br />
Ze zkušenosti a logicky mi vyplívá, že se dříve jednoznačně zahřeje vodník. Zatímco u vzducháče masa hliníku včetně žeber vytahují teplo od válce a tím ho značně a dlouhou dobu ochlazují a to především za jízdy, u vodníka právě díky zmiňované tepelné kapacitě vody, se v malém okruhu zahřeje voda, která pak okolní materiál nadále zahřívá!!!!!!!!!!!!! U vodníka není při zavřeném termostatu nic, co by válec stále dokola ochlazovalo.<br />
Podle předchozích reakcí určitých individuí čekám, že se se mnou někdo bude hádat, takže jen do toho?<br />
Nemám pravdu?

smazany2793 (0) napsal 13.01.2005 v 17:39

Generále, jste ješitný demagog. Napsal jste tak diskutabilní článek, že jste byl nucen uznat individualitu každé motorky a podmínek, ve kterých se provozuje. Stejně si ale nedáte pokoj a svůj článek předkládáte jako dogma . Máte vážný problém s indukcí-zobecňováním.Zapoměl jste asi,že některá mašina např CBR900RR se Vám na takovéhle věci se sytičem vysere a pokud nemá 30°C, tak po zařazení 1.stupně zhyne a můžete startovat znova. A že Vy a Váš Intruder jste taky po pár letech sehraná dvojka. Pomalé ohřívání za jízdy je nutné při každém prvním denním vyjetí. Já sám brázdím kraje na VT750Shadow. Nepochybuju, že ji znáte , ale víte, kde má sytič???? Když bych s ním chtěl šachovat, musel bych dosáhnout mezi válce a poněkud se naklonit ze své pozice,což nese změnu těžiště a u 250kg mašiny se studeným motorem - už mě to za studena jednou vytrestalo a švihla se mnou o zem, ale to byl jiný případ a ne poněkud nebezpečné ladění sytiče před křižovatkou, kde se objevuje mnohem víc maniaků,než jen já .Abyste si nemyslel,že Vás jen kritizuju! Ten Váš postřeh a nápad se zastavením motoru a rozjetím bez řazení je zajímavý, až pojedu,tak to zkusím.Taky nemám rád ty rány v gearboxu. Smývání olejového filmu ve válci se zakládá na pravdě, ale oleje samy tomu svými přísadami částečně předcházejí.Ale ten sytič a rychlost ohřátí motoru, takovou hromadu jsem už dlouho neslyšel [] Odvod tepla do vody je přibližne 17x lepší než do vzduchu. Za jízdy se spíš dřív ohřeje vodouch,při stání vzducháč. Nejschůdnější cesta, jak ohřát motor, je ta střední Klidně se můžeme pobavit přes mail, abyste se nebáll reagovat na příspěvky dimm@centrum.cz

biker-fox (7) napsal 24.12.2004 v 15:22

To salat: Diky za info. Ja bych ji stejne ze zacatku tak moc nevytacel, ale to je jedno. Hlavne vam vsem preju hezky svatky a veseleho Silvestra !!! Caues

smazany4897 (0) napsal 23.12.2004 v 08:14

No nevím, jezdím teprve 11 let a pomalu zjišťuji, že je všechno špatně. To s tím sytičem mě fakt zarazilo. Myslel jsem, že studený motor by se měl nechat chvilku proběhnout naprázdno, aby se promazával v nízkejch otáčkách, protože je olej málo tekutej. Navíc moje současná mašina(Inazuma 1200) je po studenym startu poměrně vzpurná a trvá jí dost dlouho než se zahřeje. Myslím že to o tom sytiči, jak se tu píše nebude tak horký. Podívejte se na mašiny co maj stříkačku. Jestli to funguje stejně jako u aut, tak automatickej sytič prostě běží, dokud motor neni zahřátej.

smazany4835 (0) napsal 21.12.2004 v 18:42

To: biker Fox<br />
Díly dnešních motorů jsou vyráběny s dost velkou přesností, takže si sedat skoro nemusí. Otáček bych se moc nebál, krátkodobě, s malou zátěží(ne na vysoky kvalty, bez prudké akcelerace). Samozdrějmě ne jít do extrému a po ujetí 30 km jí naložit 11 000 ot. Jasně že ze začátku spíš střední pásmo ot. a s postupem najetých km přidávat ot.(u moder. mot. rychleji než kdysi).Zajímalo by mě, co je napsáno v manuálu třeba nové CBR, asi bych se řídil i jím. Důležity je řídit citem, a hlavně nepodtáčet(nejen u zajíždění) <br />

electrarna (0) napsal 21.12.2004 v 13:50

Zdar vsichni. Precetl jsem si celej clanek-a generale, fakt sem se snazil bejt pozornej . No nevim,nevim, nazoru pro a proti tomu ,co pises, je myslim celkem dost. Jezdil sem na Viragu 1100, najezdil sem na nem 120.000km za hodne kratkou dobu. pri koupi mel najeto jen 12.000,navic od duchodce, takze relativne novej stroj. Serizovat sem ho nechaval pravidelne, ale nikdy se mi treba nepovedlo to nakopnout na sytic. Musel bejt vyplej, trochu plynu, a jak to naskocilo, pak sem ho dal tak na pul minuty zahrat a pomalu sem vyjel.Ale bez sytice se motor udrzel uplne v pohode, az ke konci po dost najetejch kms to se to zhorsovalo. Docela by me zajimalo, co takovej start dela s motorem-to neni zadna pruda,abychom si rozumneli! Ted uz mam 2 rok HD Electra Glide a tam je to zas uplne naopak. Bez sytice si neskrtnu. POdle manualu-nemam ho u sebe ,takze citatuse nedockas -se to ma nechat, ted abych nekecal ,snad 2 minuty bezet a v leta pak asi3km, v zime snad dokonce 5km se syticem. PRoblem je v tom, ze on ten twincam, ikdyz je zahratej, tak se prevaluje tak, ze bych ty otacky snad mohl pocitat(coz je mimochodem balada pro my ucho). A kdyz je studenej ,tak mi to je schopny chcipnout i po par kilometrech, coz nejak nechapu. V kramu, kde sem ho koupil (ne na salamounce) mi samozrejme rekli, ze to je HD, tudiz good luck a nauc se s tim zit, ale nevim. POdle toho, co pisu, ti musi bejt jasny, ze nejsem mechanik ani omylem, takze se snazim dozvedet co mozna nejvic. NA HD mam ted najeto skoro 30.000, snazil sme se ridit podle toho manualu a ted doufam, ze nemas pravdu ty, ale tvoji kritici, jinak sem si asi zadelal na peknej pruser. A doufam, ze me VTR s Foxem neukamenujou, ze sem lopata, trubka a ja nevim co jeste.

Bradavice (0) napsal 16.12.2004 v 12:24

Cuzz !<br />
Ja taky startuju na neutral , ale vadi mi ta rana kdyz zaradim jedna ... s mirne povytazenym syticem je to dilema ale hlavne ze za mnou potom lita bahno !!! Mam xt 600e3tb , nevite nekdo jak na vymenu rozvodaku , musi dolu z ramu celej motor nebo se da vyndat to viko ventilovy a jde tam nejak nasoukat ??? <br />
PORADTE dik

biker-fox (7) napsal 15.12.2004 v 00:08

A tim je asi cela debata ohledne startovani u konce, ne ??? Salate, jeste bych se chtel na neco zeptat: Kdybych si koupil u generala Hondu CBR 600 RR , opravdu bych ji mel ZAJIZDET na 10 - 11 tisicich, jak by mi poradil ??? Ja bych se docela bal, ze bych to akorat pekne zkurvil, ale nevim ?! Doted jsem si myslel, ze se musi otacky pridavat pozvolna vuci ujetym km kvuli tomu, aby si na sebe poradne sedly vsechny treci plochy atd..?!

smazany4835 (0) napsal 14.12.2004 v 18:44

Něco z literatury:<br />
------------------------------------<br />
Opotřebení válců: <br />
a)korozivní <br />
b)erozivní <br />
c)abrazivní.<br />
<br />
ad a)vzniká při provozu studeného motoru. Při styku produktů hoření se studenými stěnami válce dochází ke kondenzaci vodních par na vodu, která vytváří s produkty spalování paliva a oleje kyseliny (uhličitou, dusičnou, siřičitou a další). Tyto kyseliny napadají stěny válce.Pro snížení opotřebení válce motoru je nutno zajistit co nejrychlejší prohřátí motoru.<br />
<br />
ad b) vyvolané porušením olejové vrstvy<br />
<br />
ad c)-při přítomnosti nečistot ve stykové ploše píst. kr.-válec (porucha filtrace nasávaného vzduchu), nebo nečistoty v oleji<br />
<br />
kluzná ložiska:<br />
Hydrodynamické ložisko: za provozu je mezi stěnou a čepem ložiska trvale udržována vrstva mazacího oleje a tření je pouze kapalinné, v kontaktu se stěnou ložiska je čep pouze za klidu, startování a doběhu motoru.<br />
<br />
---------------------------------<br />
<br />
To znamená že pro válec je nejlepší rychly zahřátí, ikdyž se do spalovacího prostoru se při stud. motoru dostává více oleje, studený píst má ve válci větší vůli. Pro kluzná ložiska je důležitý přísun oleje, studený-hustší olej se po motoru rozvádí pomaleji, v důsledku jeho hustoty je v olej. systému velký tlak a olej je upouštěn tlakovým pojistným ventilem. To znamená že při zatěžování uplně studeného motoru nejsou na ložiskách vytvořeny ideální podmínky pro kapalinné tření. Navíc nějakou sekundu trvá než se olej vůbec rozvede po motoru a získá tlak, třeba až do hlav k vač.hř. Já zahřívám chvilku na místě,potom pomalou jízdou ne na nejvyšší kvalt.<br />

Interceptor (108) napsal 14.12.2004 v 11:08

Tak naposled:generále určitě máš ve spoustě věcí pravdu ,ale jak již někdo naznačil film se smývá i za jízdy a to ve větší míře kvůli vyšším otáčkám i když po kratší dobu. No a jěště jedna poznámka: jsou i motory, které sytič prakticky nepotřebují a to mluvím z vlastní zkušenosti, kdy v létě (pravém létě) k nastartování sytič nepotřebuji a motor drží volnoběh lehce pod normálem dostatečně na to aby nebyl chod drsný a hlavně nesmýval se mi film.

smazany413 (0) napsal 13.12.2004 v 22:12

TREWe, jestliže jedeš se sytičem, netáhne-li tě jen motor běžící na sytič, o čemž pochybuju, tak otvíráš škrtící klapku plynu, a tím pádem výrazně rušíš funkci sytiče, takže takovýhle výpočty jsou úplně scestný, stejně jako úbytek síly olejového filmu, což je zase myšlenka, která nedá spát Generálovi přičemž by se měl spíš zamyslet nad dopady na motorku při pokusech!!! jízdy po zadním s chopperem!!!!!!!!

smazany4746 (0) napsal 11.12.2004 v 22:11

Jestli kecam, tak mě opravte, ale jestliže motor běží se sytičem 40s na místě anebo 20s za jízdy, tak opotřebení válce nemůže být 2:1 vzhledem k vyšším otáčkám (tzn. vyšší pístové rychlosti) za jízdy.

smazany413 (0) napsal 11.12.2004 v 20:39

jo..taky jsem se tam podíval, Fox má pravdu..člověk se musí něčím pobavit, když už je ta zima <br />
ty vyzváněcí melodie ABBA, nebo co to je..no hmmm..<br />
čopry se mi taky líbí, ale asi to nějak souvisí s věkem, jak tak koukám..asi bych tam moc nezapad <br />
Ale k věci : ty nám tady pořád cpeš, jak ulehčit motoru, netrápit spojku a nesmývat ol. film a pak tě tam vidím jak rveš Introše na zadní a pak tou položenou měkkou vidlicí plácneš o zem a napadá mě, jestli nejseš trošku schizofrenní,, to si tady jako děláš alibi, aby se neřeklo, že to kurvíš,,ale hlavně že víš, jak to moc neopotřebovat <br />
no, krouťáku to má asi dost a kardan taky jen tak neodepíšeš, tak proč si nezablbnout, že???<br />
a co na předek?? jde???

biker-fox (7) napsal 11.12.2004 v 17:18

To General: Tak nevim, jestli by jsme ti spis nemeli rikat James Bond nebo Terminator ?! No jeste ze jsi tak casto nekoukal treba na Hvezdne valky, to by jsme asi vsichni cumeli ?! Stejne ale michas jabka s hruskama - nevim, co maji tve kaskaderske kousky spolecneho s touhle debatou ?! Nebo to pravidelne zahrnujes do predstaveni &quot; ladeni studene motorky na krizovatce &quot; ?! Ale uznavam, ze mas pekne udelany stranky a urcite je fajn, kdyz se ma clovek ve chvilich volna kam mrknout a kde se pobavit. <br />
<br />
To Honza VTR: Brouseni stupacek je pro motocykl naprosto vhodne, snizujes tim jeji hmotnost !!!

smazany413 (0) napsal 11.12.2004 v 13:28

Generále, začíná to bejt dost trapný. <br />
takže ses z toho nakonec přeci jen vykroutil, a budeme to dělat jako doteď.<br />
Na větě o léčení musím trvat, neboť jak říká Fox /asi podobná krevní skupina jako já/ máme to pro zábavu ne? <br />
když si představím jak mě &quot;fauzwei&quot; táhne ke křižovatce a já pořád ještě přemýšlým co udělat se sytičem a jestli mi to nechcípne, tak si říkám o malér.<br />
asi moc rychle nejezdíš co???<br />
A ty tvoje výpočty mikronů si taky strč někam. Potom z tebe vyleze, že jedeš 350m se sytičem a ještě ho povytahuješ...to si nesmýváš olejový film?? a když konkrétní dotaz, tak tady jeden je: o kolik mikronů si ten film ztenčíš tím naším blbým způsobem?<br />
a je to nebezpečný? pomalu se ten svůj stroj začínám bát!!!<br />
a znamená to, že po 200 000 startech budu mít vylágrovanej motor??<br />
a slyšel jsi někdy o tom, že otvírání klapky plynu se zap. sytičem výrazně ruší jeho funkci? viz. tech. rukověť motocyklisty.<br />
a co broušení stupaček o zem, není to nevhodné? tím asi motorce nedávám to co chce, že?<br />
o gumování na křižovatce radši mluvit nebudu <br />
Občas mě to holt chytne a to potom mikrony lítaj, hlava nehlava

Generál (0) napsal 11.12.2004 v 08:48

To : bikef Fox<br />
Cituji : Takze stelovani cehokoliv za jizdy, kdyz to jde i jinak - NE a NE a NE !!! <br />
<br />
Cože ???? to mi chceš jako říci, že si za jízdy ani nezastřílíš ??? : //www.k1400.cz/images/K1400/1-12/general/12.JPG <br />
..... jářku – pantáto ….. tak to by mne teda nebavilo [] <br />
<br />
<br />

biker-fox (7) napsal 11.12.2004 v 02:53

Musim reagovat na Generaluv clanek: Mel jsem GSX-R 750 r.v. 88&quot; a vetu : &quot; Copak jsem blázen, abych za jízdy !!! hrabal pod nádrž a šteloval se sytičem? &quot; bych urcite nepodcenoval !!! Pri predstave, co by me cekalo po nastartovani/okamzitem vyjeti na prvni krizovatce cca 30 m od garaze ... ???? Nezlob se,ale to si fakt nedam ! ( tve doporuceni plynule a neprerusovane jizdy zni jako rajska hudba - sam ale pises, ze ani u tebe se to nekona ) A to si ani nechci predstavovat, ze by me pri mych &quot; hratkach se syticem &quot; sejmul nejaky debil, ktereho bych si vcas nevsimnul a pozde reagoval ( se skubajicim studenym motorem ). To by mi bylo par usetrenych mikronu uplne k h... ! A ty tu jeste vyzdvihujes nejaky stelovani predstihu za jizdy ??? Chces nas snad zabit ??!! ... proc to tam teda porad neni, kdyz je to tak skvelej pocit ?! Takze stelovani cehokoliv za jizdy, kdyz to jde i jinak - NE a NE a NE !!! A co zminka o VFce, jejiz majitel ( Glider ) uz roky zahriva podle tebe &quot;uplne spatne&quot; ( tedy na miste ) a pritom ma motorka v pohode nalitano az hruza. To jen tak splachnes vetou: &quot; žádnou radu nejde brát jako univerzální a za všech okolností použitelnou. &quot; ??? Tak co se tu vlastne porad resi ??? Takovych je nas tu myslim dost, co mame motorky v cajku a delame to &quot;spane&quot; ... A veta z tveho predchoziho komentare : &quot; Zkus někomu říci, ať jede půl hodiny se sytičem a budeš za trubku. &quot; Teda promin - to sis delal legraci, vid ??? Sorry, ze kritizuju jen tebe, ale jses autor clanku a doprovodnych komentaru - nic ve zlym.... Tak jsem si trochu zamudroval a stejne napisu to co minule : At si kazdej startuje podle svyho ! ( kdyz mu to tak dela dobre - i kdyby ten pocit stal par mikronu, ne ?! vzdyt na masinach jezdime pro radost a ne proto, aby jsme se bali nastartovat !!!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist