husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
maxpayne74 (12) napsal 05.01.2018 v 18:33

A viděli někdy ti úředníci seroš Americký chopper,
Asi ne ,to by je na místě kleplo.

JirkaZippo (0) napsal 11.04.2017 v 10:52

Ja jsem to i nekde četl ze podle eu přední plexi štít nemusí mit homologaci pokud splňuje nějaké ty regule o radiusech atd,nevíte někdo odkaz prio na ten článek nebo tak? Vyroil jsem si plexi a myslím ze je to cajk,ale pro jistotu bych rad ten radius atd prekontroloval.Dekuju



ELVISEK20 (0) napsal 19.02.2017 v 22:28

Mám koupený nový výfuk Marving na Kawu ZXR 400 H1 1989.Je homologovaný ale nemá vložku.Nebylo v balení ani ve výfuku.Docela to řve.Mě to samozřejmě nevadí.Má to ale větší spotřebu.STK jsem tím už prošel a dívaly se že tam není.Prošel jsem protože mám homologaci vyraženou na koncovce.Dále řešily světla na kterých je prý udájně americká norma(DOT něco).Taky jsem neměl identifikační štítek rámu.Jelikož motorka byla vyrobená před vstupem do evropské unie tak jí neměla už z výroby.Nechal jsem si jí v Kawasaki ČR za 2500 kč vyrobit.Nakonec mě řekly že to nebylo potřeba.Dost mě to naštvalo když mě před prohlídkou říkaly že bez toho neprojdu.Blinkry taky nemají homologaci teda jenom ve předu nebo vzadu jsou to repliky tet nevím.Uvidím další prohlídkou jak to dopadne.

Pepiňoza (0) napsal 17.02.2017 v 13:30

jaki prumer ma mit zrcato na motorce

Rum1 (0) napsal 01.11.2016 v 13:05

Zdarec.Presne jak rika PavelFru podemnou..
Jebani a cistokrevna buzerace..
Zajimaji se o kde jake homologacni E,a kde jake blbosti ale ze masina nebrzdi,to uz nikdo neresi...

PavelFru (1) napsal 29.10.2016 v 19:01+1

Moje zkušenost ze srpnové stk: kde maji kufry homologaci? Jsou originál. A kde je homologace? Co já vím, je to originál. Musí to mít homologaci. Tak si to zjistěte je to originál od výrobce, máte 500,- Kč asi za 15 min tak snad nějaká profesionalita ne ? Nakonec jsem z stk odjel, ale mám takovej dojem, že to rok od roku bude horší. Jestli motorka brzdí nikdo nezjišťuje, ale jestli je na každým díle nějaká samolepka s éčkem je důležitý. Pakárna.

Dalkan (0) napsal 05.10.2016 v 20:41

Ahoj,
taky jsem se nedobrovolně dostal na STK. Cena lidová - 650,- Moto nafotil a spustil - motorka CBR600F4i 2006, dovoz USA. Není parkovačka - chyba. Kde máte E na předním světle? Není, takže chyba. Zrcátka s integrovanými blinkry, určitě nejsou originál. Tak přeměříme... o 3mm menší. No to by ještě šlo... ale kvůli té parkovačce... Uvidíme se do měsíce. Tak Nashle.
Takže řeším dilema zda nové světlo (zda existuje EU verze) nebo zažádat o vyjímku. Co bude lepší?
Díky

Haribabu (-1) napsal 23.09.2016 v 22:19

https://youtu.be/Pgo1_TjU7K4

pistapista31 (20) napsal 22.08.2016 v 15:06+1

ignorujme spoločne nezmyselné zákony
npr.
d) mať oranžovú farbu podľa normy RAL 2003, 2004, 2008, 2009, 2010 alebo 2011 na celom jeho povrchu; na lícnej strane obalu v jeho strede je umiestený rovnoramenný biely kríž s minimálnou veľkosťou 7 cm, pri lekárničke podľa § 1 ods. 1 písm. a) s minimálnou veľkosťou 4 cm.
Asi sa niekto veľmi nudil v kancelárii keď je modra tak ju nenájdem ?

HaroldENG (0) napsal 18.08.2016 v 07:45

Řeší na STK kryt motoru (původně byl plastový, ted mám hliníkový) a jak se staví ke krytům páček (blástry)?

bacoch123 (0) napsal 29.07.2016 v 11:11

dnes podruhé na stk a zase si našli že blinkry nemají homologaci (E), koupit krosku a jezdit bez SPZ!!, NAZDAR!!!

Bary. (0) napsal 29.07.2016 v 08:13

Tak já byl na STK dnes, otázka asi 3 minut.. Technik si motorku nafotil, pak vyfotil VIN a výrobní štítek. Pak ho jen zajímalo jestli to svítí a jestli blinkry blikají.. Nic víc ho nezajímalo, žádná éčka neřešil a nehledal.. akorát ta cena.. 560,-

evaD (1) napsal 28.07.2016 v 15:40

OD KDY JE V POVINNE VYBAVE VESTA... NEJAKA BLBOST NE?

joel6 (25) napsal 28.07.2016 v 08:58+2

Technici na STK jsou pořád jenom obyčejný úředníci a všechno je to o lidech. Když narazíš na blbce kterej má tu moc tě vyrazit neuděláš nic. Je to všechno zase byznys, focení = zdražení, debilní evidenčka kde u motorky která tu 10 let jezdí na technickou se kontroluje a fotí VIN a platíš za to 300Kč PROČ??? Co to má za smysl? Tahat prachy a buzerovat. Stejně u každý STK jsou fronty překupníků s autama tahanýma ze západu na kterých projde všechno. A když pak na silnici potkáš shnilýho favorite plnýho cigánů kterej není dvoustopej a 4stopej a má technickou tak může celej aparát jít do prdele.
Skoda jen že ze silnic zmizí ty krásně upravený motorky a budem zase jak ovce jezdit na tom co nám posraná unie dovolí. Kurvy.

art007 (8) napsal 27.07.2016 v 22:35+2

Bezpecnost... Kecy. Kdyby jim slo o bezpecnost, tak davno zakazou to cukrovani sterkem na horky asfalt (rikaji tomu oprava silnice). I v 30 km hod rychlosti se na tom da uletet tak, ze protijedouci auto ma najednou motorku i s jezdem pod napravou...

KATRTER (4) napsal 27.07.2016 v 20:17

Zase kurva jenom kšeft

Left (30) napsal 02.07.2016 v 23:17

Tak jsme jednou zase královštější od krále, to co není například v DE , GB a NL vůbec žádný problém , zapsat do techničáku(myšleno rozumné úpravy a tuningové díly např. od Touratechu) je u nás od ledna nepřekonatelný problem a schvalovací řízení je v reálu neuskutečnitelné. Myslím, že normu vymyslelo hovado co doslova nenávidí motorky a motorkáře, natož ty co levný díl od výrobce co dělá už jen levné motorky nahradí kvalitním, např. nestavitelný podvozek stavitelným, úzkou krátkou klouzající stupačku širokou s ozubem, odstraní dusítko EUR 4 co bere 10Ph a zvyšuje spotřebu a tedy i množství spalin apod. A motorkářská veřejnost zas jen mlčí a přemýšlí, kde si to nějak zařídit . A mohu Vás ujistit jak tu někdo jednodušší plácá něco u policii, že na silnici nikdo nebude nic ohledně úprav řešit, nemá ani podle čeho by postupoval, tahle zhovadilost je čistě věc z ministerstva dopravy a realizovaná výhradně přez STK, tak si to prosím nepleťte

martjan_1098 (283) napsal 29.06.2016 v 16:26

bubububu

vizitor (0) napsal 27.06.2016 v 17:54

Haliburda , ještě mi nikdo na STK nevysvětlil koho a jak ohrožuji, že jezdím sám (bez batůžku) a nemám zadní sedlo. Ale protože je motorka dvoumístná tak mne vyhnali pro druhé sedlo. Jestli tohle není buzerace tak co už pak? Ale dostal jsem jednu radu od technika: pane vy máte choppra? tak to tady nikdo dělat nechce.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 26.06.2016 v 10:00

Brenek (10) napsal 24.06.2016 v 15:46+2

Tak ahoj,plechovkáři tahaj na střeše rakve kola a vše možné! A do nás se bude furt někdo srát ! Všechno stejně půjde do sraček . Britové to už začali

MadMan683 (1) napsal 20.06.2016 v 20:36+1

Jak je to s povinnou zadní odrazkou jiného než trojúhelníkového tvaru na motorce, která byla prostě vyrobena bez ní?

Jurawood (12) napsal 20.06.2016 v 11:18

StandoVéefere popravdě? neviděl, ty zřejmě ano. Pokud vložka není v přímém průřezu zaslepena a odrzaová vlna nemíří do absorubční vaty, pak odrazem sama proti sobě a zpět a teprve dírkami ve vložce opět to akustického zkratu proti sobě, dojde k citelnému potlačení ak.tlaku. Jestli tam bude díra v přímém směru více jak 20 mm vysvětli mi jakým trikem se dá udělat homologace. Nebo nevysvětluj, tvoje know-how jistě dobře peněžíš a jen tak to yošimůře, akrapům a dalším nepovíš, natož mě...

Homologace zaniká také v nedovolené úpravě svodů, odstraněním katíků, což je první krok při nákupu laďáku že... i tak ti ale homologační značka zůstane.
Je na kontolorovi, aby správně identifikoval kód homologace, určil k čemu se vztahuje, zda je součástí i katík apod.

Pak se nedivte, že strkají dráty apod...

(PS Mě se šikana na STK také nelíbí, na druhou stranu, co je moc...)

hell-rider (0) napsal 19.06.2016 v 21:15-2+2

je to smutný,místo toho,aby se zaměřili na nebezpečnost a příčinu nehod tak jen se řešej éčka a hluk,fakt směšný,ted borec co pojede tak nebude slyset vubec a driv ho clovek prehlidne.A pridavny svetra kufry jsou jen kuprospechu ponevadz vono se asi vse nevleze do báglu žeeeeeeeeee? A pridavny svetla jsou vic videt neeeeee?A padaky co no tak mi zaplatite 30 za opravu motoru,kdyz bude na silnici bordel neoznaceny znackou,ze tu byla prace na silnici Dejte lidím německý platy a každý si može kupit nove bmw gs a je v klidu Bude to opravdu zajímavé. (n)

standavfr (96) napsal 19.06.2016 v 19:54

Jurawoode,tak nám prozraď,k čemu ta homologace vlastně je.Zřejmě jsi ještě neviděl průchozí vložku,která jen zmenšuje průměr a výfuk je průchozí i s ní.

Jurawood (12) napsal 19.06.2016 v 19:00

STANDA VFR:
mohu ti to vysvětlit... výfuk s homologací jsem si taky už natiskl. Ale teď vážně.
Homologace je vždy s tlumící vložkou, která není průchozí, pokud ji odděláš, homologace neplatí, ale na výfuku stále je. Pro tyto dvě věci se to zkouší tím drátem. Ale není to absolutně potřeba žádným drátem zkoušet. Stačí nastartovat a je vymalováno. Už jsem takhle pokutu v rakousku dostal. Není třeba něco měřit, laďák bez vložky je slyšet už od hranic.
Pokud půjdu až do extrému, máš homologaci? a je to originál? Není takže nazdar.
Homologace je pěkná, výrobce chudák udělá 30 ti kolový lauf s dvěma katíkama, investuje do titanu aby to bylo alespoň 28,5kg... a ty si koupíš lešenážskou trubku na to akrapa s Éčkem a to jako že co plníš? Homologaci? Tu určitě ne i když na lufu je.

Hog (11) napsal 19.06.2016 v 12:59+2

A co takhle se dát dohromady a požádat STK, aby pracovala jako DEKRA v Německu, která po
prohlídce úpravy na motorce nebo autu ,kterou (když to "nemlátí futrama") kvalifikovaný technik povětšině schválí
a zaplatíš určitý poplatek, napíše to do techničáku a už přes to vlak nejede!
To, co tady s námi debilové z ministerstva dopravy dělají, to už přesahuje v š e c h n y meze
Jsme zase "papežštější jako papež" jako byly některé věci "za bolševika" !
Ale technické kontroly byly jiné...dělali je totiž většinou rozumní lidi ! A ne k r e t é n i o d s t o l u !!!

jezdec68 (3) napsal 19.06.2016 v 12:01+1

Mám vepředu dvě 5W diodová světla, nezávislá na hlavním osvětlení. Jdou zapnout samostatně po zapnutí klíčku zapalování. Používám je z důvodů minimální spotřeby, když vjíždím, nebo vyjíždím z garáže. Ještě jsem na STK nebyl, je možné, že to uzná STK jako pracovní světlo ? Ještě se na závěr musím zastat policajtů kteří jsou převážně rozumní a pokud nemá někdo na motorce do očí bijící nesmysly, tak jsou tolerantní. Největší problém je ministerstvo dopravy, které v čele s Ťukem je jako "aktivní blbec".

KARLOSS-B.A.T. (1) napsal 19.06.2016 v 00:19+1

Buzerovat a votravovat...to si maji nalepit na dvere, protoze s chranenim a pomahanim to vetsine uniformovancu moc nejde...welcome in bananistan

Roox (1) napsal 18.06.2016 v 14:32+1

Byl jsem na STK před dvěma lety. Pán se prostě rozhodl, že mě vyhodí a bylo mu jedno, v jakém stavu je motorka. Uviděl koncovky LeoVince homologované s vložkami a tak mě za ně chtěl vyhodit. Nejsou to sériové koncovky, s tím na silnici jezdit nemůžete. A konec. Již si zapisoval, že technický stav nevyhovuje.. Měl jsem s sebou papír o homologaci a schválení pro EU. Pravděpodobně to nečekal. Tak mě musel vyhodit za to, že moje sériové světlo není sériové, protože v sérii svítí jinak. Ať žije STK v Ještěticích. Kdyby měl někdo ten blbý nápad tam jet, i kdyby jste jeli rovnou z výrobní linky, pravděpodobně neprojdete

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist