globalmoto_duben_nolan




Motorky a nehody

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CryingDragon (7) napsal 01.03.2011 v 09:33+1

90 procent si za to může samo, a 10 procent uslyší "Já tě neviděl" a nebo "myslel jsem že to stihnu"

Kov (23) napsal 20.02.2011 v 13:48

sonny69 napsal:

Vzkaz pro redakci - s takovejma článkama jděte **** nemáte očem psát tak radši nepište nic lepší než omýlat věci který každej vý a leckdo zažil

Myslím, že kritika od člověka, který napíše ,,každej vý" redakci vůbec nemusí bolet

Rady (9) napsal 15.02.2011 v 21:37

Clanek hezky davam za jedna. Jinak uz aby bylo jaro

Raďas87 (1) napsal 15.02.2011 v 15:47

to sharkis: nezbývá než souhlasit...

sharkis (6) napsal 15.02.2011 v 09:51

Ne že bych byl příznivcem "odboje" proti motorkářům, ale psát ve článku, že by si měli ostatní řidiči uvědomit, že motorkáři jezdí jako prasata a že se přibližujou ke křižovatkám rychle, je teda pěkná hovadina Vyznívá to tak, že je to prostě fakt a ostatní ať se kvůli tomu všichni posadí na prdel...

Osobně si myslim, že když někdo jezdí jako hovado, tak holt musí počítat s tim, že mu tam občas to auto vjede a že za to plechovkář někdy ani nemůže, protože přehlídnout cypa ve 2 kilech je poměrně snadná věc...

Každý svého štěstí strůjce

Raďas87 (1) napsal 14.02.2011 v 20:58

Žádame o zápis do Červené knihy ohrožených živočichu

h.zeryk (0) napsal 14.02.2011 v 20:22

bacil-fazer (0) napsal 14.02.2011 v 00:24

Pravdou je že jako motorkáři jsme ohrožený druh a spolehat musíme jen na sebe.Hlavně vofafrně do nové sezony

Ymps (4) napsal 13.02.2011 v 21:58

Já sebou plácl do škarpy kvůli "kolegovi" a štěrku na místě, kde neměl co dělat (uprostřed křižovatky). Scoot žije, já žiju, to hovado za řídítky asi taky. Nebylo to kvůli rychlosti, nepozornosti či něčemu jinému, ale kvůli bezohlednosti a stavu našich cest. Pokud se na cestě budou lidi chovat stylem já jedu a zbytek mi je u p*dele tak to bude vypadat pořád stejně - jako teď - a pak se tu můžeme dohadovat na forech, nadávat si atd., ale pak to bude vypadat pořád stejně .

Nero1 (17) napsal 13.02.2011 v 21:25

To shadow88: Naprosto souhlasím se Tvým přispěvkem, je to o slušnosti, toleranci a vzájemném respektování všech, co se pohybují na silnici a na motorce o maximálním předvídání - myslet za ostatní (POUŽÍVAT HLAVU), spravedlnosti se člověk nedočká (viz příspěvky) a zdraví taky nikdo nevrátí. I já za to rád vezmu, ale musím vědět kde a kdy a nemohu počítat s tím, že moje chyby napraví někdo jiný (předjíždění zprava...). Hláška dne: " nejezdi rychleji než umí tvůj strážný anděl létat " . Jinak s tím štěrkem na silnici - nejsme v tom sami. V létě v Rakousku na vesnické silnici za horizontem byla na silnici 5cm vrstva štěrku. Zachránil mne kocour, který se před ním uprostřed silnice vyhříval na sluníčku, takže jsm musel zpomalit asi na 20km/h (převlečený strážný anděl?). Hodně šťastných kilometrů.

shadow88 (0) napsal 13.02.2011 v 16:24

wow ... zajímavé příspěvky . Víte podle mě by se to dalo schrnout slovy každej je jenij a bude jezdit jak jezdí ... akorát tady asi všechny slušné motorkáře štve že nás ostatní řidiči motorových vozidel hází do jednoho pytle motorkář = pirát ... měli by se nad tím zamyslet jen ti kteří si cosi dokazují a musí to prostě přes vesnici pálit 150 a nebo tamhle někde na dálnici po zadnim je to zbytečné a myslím že v očích slušných motorkářů spíše klesnete než aby jste vypadali jako borci ... tot vše z mé strany a zakončil bych asi slovy " nejezdi rychleji než umí tvůj strážný anděl létat " ...přeji krásnou motosezónu 2011

Raďas87 (1) napsal 13.02.2011 v 16:03

to SensationBlaack: Tak nikdo nikdy nedodržuje přesně pravidla, to ani nejde... A abych ti pravdu řekl, tak na té své mašině jsem už hezky dlouho nejel, takže nemám co hypnotizovat Já naopak taky zastávám názor, že motorkáři jsou ohleduplnější řidiči než řidiči aut, to ti můžu potvrdit a nebyl to jen jeden případ, kdy motorkář zastavil a pustil mě s busem na cestu a ti plechovkáři jen jezdí a jezdí a nepustí, ani jeden. A co se té rychlé jízdy týče víš jak, s motorkou vždy někam uhneš, s autem to nejde. Já neříkám, že jak je někdy k večeru prázdná dálnice, si tam jeď i 300, pokud nikoho neohrozíš, od toho ta motorka je... Ale jak vidím, jak někdo jede 120 v obci kolem škol, tak to už je na považenou, ale pochopil jsem, že ty to asi neděláš...

toranaga (0) napsal 13.02.2011 v 13:00

jak tak koukám na ty silnice po letošní zimě tak se na nějaký ježdění tady můžu akorát tak víte co...
Dokličkuju to nějak hranicím, motorka se zatím zahřeje a pak hurá klopit do Rakouska.
Solbice lepší, benzín levnější a policajti buzerujou jen ve vesnicích...

SensationBlaack (-18) napsal 13.02.2011 v 09:52

RaďasR1: stejne ti moc neverim ze hypnotizujes tu tycku presne na 90tece ale ubdiz... a co se tyce toho predjizdeni,prijde mi to norpsto v pohode... staci ten kombajn hele ktery se tahne pak nejakej ridic uspechanej s autem ktery nema takove zrychleni atd a takhle prave vznikaji blbe situace... Provoz neodsejpa najde se vzdycky nejakej hazarder a maler je hned tech aut co jsem potka v protismeru a zachranily mne siroke okraje bych mohl vypravet a muzes woe jezdit 90 jak chces... Pravidla dodrzuju ale v zavislosti na okolnostech kdyz nic nejede a vidim jedu proste nez abych se nekde treba motal a bloudil a coumel okolo kde jsem a nevenoval se plne rizeni tim treba myslim nekde odbocovani v cizim meste na prikazany smer... Myslim si ze potencionalne je vetsi pravdepodobnost ze nabouram pri nepozornosti v jizde pri nejake oriantaci nez kdyz odocim do prava i kdyz podle znacky jsem mel doleva jen i kdyz nic nejede... Podle mne pravidla nelze presne poslouchat...

Raďas87 (1) napsal 13.02.2011 v 09:00

to Marex: Souhlasím, ve všem. Co se týče té omezení rychlosti na stavbě, na které se nepracuje, to je bohužel česká tradice- svede se to do zúžené vozovky, omezí rychlost a půl roku se tam díváme, jak tam dělníci vysedávají a vykuřují a nic se tam neděje a pak ke konci termínu se to nahonem spráská a pak to tak i vypadá.
to SensationBlaack: Budeš se divit, ale od té doby, co pracuji jako řidič z povování a viděl ten chaos a několik dopravních nehod i motorkářů, což bys určitě vidět nechtěl, tak jezdím předpisově, nepotřebuji, aby mě kamarádí policajti někde změřili a já přišel o papíry a tím i o prácí a získat je zbět není žádná levná záležitost. No že těch kombajnů tu jezdí a s tím, že přejíždíš plnou čáru bych se tu nechlubil...

Marex (2570) napsal 12.02.2011 v 22:45

Yo a něco bych prosil vysvětlit. Jak se k sakru mohlo to auto dostat na to GSXR?!?!?

Marex (2570) napsal 12.02.2011 v 22:08+1

Raďas: Souhlas,ale je bohužel skutečností, že jsme jenom lidé. Lidé chybují. Chybuje i technika. Když se k tomu přidá i faktor ignoranství a šlompáctví v podobě sypajícího se písku z přeloženého náklaďáku (který mimochodem dělá ze silnice tankodrom), nebo oleje (nafty) na vozovce za zhoršených povětrnostních podmínek, musí při tobě stát svatí,aby jsi dojel domů živ a zdráv. V těchto případech se opravdu používá termín "Nedodržení rychlosti, vůči stavu vozovky." Je to zparchantělá vytáčka na otřesný stav vozovek, které by nemusely vypadat tak, jak vypadají, kdyby se dodržovala pravidla jiná, než je např. omezení rychlosti vedle stavby v době, kdy se na ní nepracuje...

Dominik-Duka (1) napsal 12.02.2011 v 19:50

furt čekám kdy dostane autor článku doživotní ban za spam, ty vole tohle je už fakt moc, jestli se v redakci, nudí má se jít projít

SensationBlaack (-18) napsal 12.02.2011 v 19:15

RaďasR1: no jasny urcite jezdis vecne poctivich 90 ze nechtej me rozesmat...
A co se tyce pravidel nelze je uplne dodrzovat bude dvojita plna cara a pojede tam kombajn... rovinka nic nejde v protismeru... predjedes ten kombajn nebo ne? ja ano teda... kdyz nic nejede tak neresim nejaky cary na silnici... Podle mne je horsi to mezi auty lizat pri prerusovane care nez pri plny kdyz nic nejede tot muj nazor...

Raďas87 (1) napsal 12.02.2011 v 18:06

No, myslím si, že kdyby všichni dodržovali zákon o provozu na pozemních komunikacích (slovem všichni mám na mysli řidiče aut, motorek, kamionu,prostě všechny), nejezdili v obci 200, nepředjížděli tam, kde se to nesmí, nevynucovali si přednost na křižovatkách a hlavně, neohrožovali se navzájem a chovali by se k sobě ohleduplněji, tak by byl tento článek zbytečný,pač nehod by bylo minimum. Každý by si měl uvědomit, že cesta není závodní dráha, ale slouží k tomu, aby se každý dostal BEZPEČNĚ z bodu A do bodu B. A kdo chce jezdit rychle, ať jde na okruh... Toť můj názor...

SirIndy (56) napsal 12.02.2011 v 14:08

LukyCat: Problem je, ze v jinejch zemi maj treba pro ctyrkolky a motorky v lesich znacene cesty, kam nikdo jinej nesmi. U nas nam takhle vstric nikdo nevyjde a pak to dopada ze nas vsichni nenavidej stejne jako na silnici a v krajnich pripadech i napinaj draty nebo pokladaj bodce...

SirIndy (56) napsal 12.02.2011 v 14:05

Anti: JJ, hezky pomalu dovnitr a rychle ven, palit zatacku pod plnym s kolenem na zemi by si mel clovek dovolit pouze v zatacce do ktere vidi a uz ji nekdy jel a tudiz vi ze tam neni treba dira.

LukyCat (2) napsal 12.02.2011 v 13:23

SirIndy NĚCO NA TOM BUDE

SirIndy (56) napsal 12.02.2011 v 10:31

Pryc ze silnic, at zije offroad!!!

Anti (390) napsal 12.02.2011 v 07:52

Opět to nadávání?Pokud vím,tak zákon mluví jasně.Pokud do zatáčky nevidím,tak do ní jedu tak pomalu,abych zvládl cokoliv mě tam čeká.Je fakt že značení by bylo prospěšné,na druhou stranu idiota co tudy pojede po prostředku nikdo značkou neoznačí...

Sema (20) napsal 12.02.2011 v 00:07

Marex>jinak s tím stavem silnic máš naprostou pravdu. Občas mám dojem, že jediný způsob jak přizpůsobit rychlost je tlačit stroj po krajnici, protože vražedná kombinace štěrk, píseček, díra, roleta je nad lidské možnosti...

Tugar747 (9) napsal 11.02.2011 v 23:58

marex: pravdu díš, najížděl jsem v Ml. Boleslavi na dílnici směr Praha a přímo na dálničním nájezdu najednou kuokam že miřim do štěrku, tak se mi to zavrtělo pod zadkem a naštěstí ustál, ale krve by se ve mě v tu chvíli nedořezal a nadával sem snad 5 minut v kuse.

Sema (20) napsal 11.02.2011 v 23:55

Ehm...chybka SVIŽNÁ jízda... ale jak už jsem psal, tím že na motorce spíš cestuju, mám zřejmě větší zábrany. Koukat na motorku rozvěšenou po silnici někde na druhém konci Evropy bych zrovna nechtěl..

Sema (20) napsal 11.02.2011 v 23:52

Marex>ale jo, svižně jízda třeba v horských průsmycích mi cizí není, to určitě ne (A záda kamarádům-většinou se mnou cestují totální kochači, kterým ukazuju záda i když vezmu vyvenčit Jawku ) Jen mě zaráží ty rychlosti, co tady lítají, jezdit 180 km/h po okreskách to opravdu nemám zapotřebí-těžko bych pak mohl očekávat, že na mě budou ostatní účastníci provozu adekvátně reagovat...

Marex (2570) napsal 11.02.2011 v 23:39

Sema: Ale to je zase problém nás- hovad, co si dokazujeme, jak ukázat kamarádům záda. Někdy se necháš trošičku strhnout, ne? Alespoň malinko.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist