yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DavidOMG (0) napsal 25.11.2018 v 17:29

Chtěl jsem si jít koupit motorku, konkrétně YZF-R1 ( 2005-2007 ) Snažím se někde načerpat rady. Ale podle fór bude lepší když našetřené prachy vyhodím do kanálu a půjdu si to uvázat na strom. Chtěl bych pořídit v Německu, jelikož zde žiji ale dalo by se říci že jsem lajk a s odborným doprovodem jsem také na čtýru. Má někdo zkušenosti ohledně rozmězí tohoto modelového roku ? Děkuji

dinosaurus (16) napsal 13.04.2018 v 06:31

radialni vúle kotouču znamená nájezd + 50000 km /radialni ve směru otáčeni- né do strany /
blbost
moje fungl nový kotouče NG ji maj - po zahřáti je to napevno, kamarádove taky.
polovina nových motorek na showroomu ji má taky...

seki88 (9) napsal 12.04.2018 v 21:10-3+2

Nevim přoč takové sračky pořád a dokola někdo píše.Kurva jdu koupit ojetou jebku,páchám riziko.Skoro vše se nechá slušně zamaskovat.Navíc,skoro vše má svěho kupce.Tyhle chytré sračky se píšou pořád dokola a k hovnu.Stejné jako se říká důchodcům - Kurva nechoďte na předváděčky a stejně nosej domu kastroly v "ceně "ojetýho auta...
Prostě rady k hovnu...

00Inferno00 (13) napsal 12.04.2018 v 15:23

Nesouhlasím, že japonský motor nechrastí. Moje FZ6 Fazer v určitých otáčkách zachrastí, a dělá to 98% Fazerů 600ccm r.v. 2004+ Je to známý problém s napínákem rozvodů.

kopv (46) napsal 29.03.2018 v 21:23

Nejlépe při koupi jetého moto, nechat změřit geometrii rámu laserem. Odhalí případnou bouračku, která je jen nastrojená. Motor je jasnej, tluče netluče, ale s ním se dá ještě dost udělat. Ale křivá motorka je nebezpečná a k tomu prodělek

Cenda85 (-4) napsal 22.03.2016 v 13:22

Koupil jsem další motorku teď pos hlášce nově dělanej olej, sedneš a jezdíš, jsem udělal výměnu...no olej byl spíše jako ropa a místo 4 litrů ho tam bylo 2,5 ... takže asi tak.

Vítali (7) napsal 02.09.2015 v 21:17-1+2

Tendenční článek s podtextem:"Nekupujte ojetinu,kupte si novou motorku".

21hopperfun (2) napsal 08.04.2015 v 12:22

tak ted si pripadam jak vul ze sem na svy babicce zx9r nechal udelat prevodovku ... je to 16 stara motorka tak to uz se prece do ni neinvestuje ... no nic dojezdim ji a pak ji prodam na hlinik

letecsletadlem (-2) napsal 15.03.2015 v 17:00+2

Dobrý den,
očekával bych, že když na takto vyhlášeném serveru jakým Motorkáři jistě jsou, někdo napíše článek s radami laické veřejnosti, bude v tomto článku trocha profesionality. Ale jak autor sám píše "woe to je dobrý", tak asi natolik je woe tenhle článek profesionální a pravdivý.
Tak například pokud u BMW zachrastí na nepatrnou chvíli po startu rozvody, je na 100% jasné, že má vytahaný rozvodový řetěz. Síla dopínání rozvodového řetězu u většiny BMW se skládá s tlaku pružiny a tlaku oleje. Pokud je řetěz vytahaný, tlačná pružina nedosáhne na konec napínáku a tím napínák netlačí na vodící lištu a zatlačí na ni až díky tlaku oleje. A mezi tím slyšíte rachot s motoru. Pokud se rozvodový řetěz vymění, tento jev zmizí.
Na Většině italských motocyklů je běžné, že mají poměrně velkou radiální vůli v čepech brzdových kotoučů už při najetí do 20tkm, není tedy na 100% jasné, že takovéto motocykly mají najeto přes 50tkm.
Pokud chcete poučovat širokou laickou veřejnost, nejprve se poučte sám. Většina motorkářů sbírá informace na forech a z takovýchto článků. Člověk se pak nestačí divit, jaké bludy mezi nimi kolují.

-Nio- (22) napsal 25.05.2014 v 21:40

Krásně napsáno. Je pravda že čím starší mašina tím je menší ochota majitelů do ní investovat a tím pádem člověk vlastně nekupuje 20let starou motorku ale kupuje vrak motorky u kterého nikdy neví co se stane a ani odborník nevidí z venku co je tak časovanou bombou.
Nejlepší je opravdu počítat se vším a počítat s dalšími výdaji. Olej,filtry a další hovadiny jako vábnička na kupující je skutečně reálnou praxí a na to by nikdy neměl spoléhat.

gresini (4454) napsal 24.02.2014 v 21:01

nejlepší je balit těžce ojetou babu-nikdy jsem s nikým ještě nic neměla-byla jsem pouze jednou znásilněna a nemůžu se z toho už 20 let vzpamatovat a přitom ti dá za 10 minut a za chvíli z ní vylítne ,že to má nejraději se čtyřma černochama naráz

dareckov (14) napsal 24.02.2014 v 17:29+4

Přišel jsem, koupil jsem. Takhle už 3 motorky. Pokaždé se něco našlo ale nejsem magor co chce za 1/5 ceny vonavku. Prostě jsem s tím smířený a hotovo.

Diaboluss (42) napsal 17.02.2014 v 21:56-2+4

Nejlepší je koupit fungl a je to! Aspoň si to zajedeš sám podle sebe a máš OPRAVDOVOU jistotu, co se motorkou dělo a věříš tomu od počátku. Např. inzeráty s hláškama: Jeta jen za dobrého počasí, nikdy nehavarovaná, nikdy nejeto v terénu apod. jen svědčí o tom, jak je prodejce nedůvěryhodný... je to těžký, ale buď bych koupil moto od opravdu důvěryhodného zdroje nebo raději pár tisíc přidal a bral novou a měl klid!

Zedsdead (293) napsal 11.01.2014 v 13:12+1

Ja muzu doporucit koupi primo u dealera znacky v D. Kilometry realne, motorka v supr stavu. V CZ prodejne motorek jsem taky naletel. Oni koupi bouranou v D, naoko to spravi, pridaji 20 000 a streli. Po case to novy majitel musi predelat. U mne to byla bourana vide, na rade je prosakujici, spatne opravena nadrz..Stesti, ze motor je OK.
To uz je lepsi tu bouracku koupit primo a nechat odborne opravit...

GPZBlueRider (3) napsal 08.01.2014 v 18:29+2

ty kilometry na tachu je věčná diskuze já to beru tak že na každý rok stáří připadá minimálně 3-4k km takže když má 10 let stará motorka najeto 15k tak je to trochu divné

jpobo (0) napsal 07.01.2014 v 13:17

na kilometry bych zas až tak moc nehleděl. loni jsem hledal f650f od BMW a VŠECHNY měly stav +/- 40.000km a bylo jedno jak je stará... nakonec jsem koupil jednu jedinou s 67.000km a zatím spokojenost, ťukťuk

JakobR (-1) napsal 07.01.2014 v 12:50-1

Zdravím chtěl bych si pořídit ducati monster 900, potřeboval bych vědět na co si dát při koupi pozor, díky za rady.

Starane (23) napsal 06.01.2014 v 17:31+3

Když jsem kdysi koupil Jawu 350, tak mi říkali známí: Ježíši v tom chrastí, to se rozletí. To je po smrti koupil jsi mr.ku. A já s ní najel bez problémů ještě 36 000 km do prvního výbrusu (od výbrusu už má zase přez 50 000 km a stále šlape). Některé zvuky motorka vydává prostě jenom z radosti .

pítrsprsin (13) napsal 06.01.2014 v 12:44+16

Je to stejné jako s holkama kolikrát si myslíš, že si večer našel princeznu a zatím to je volítanej dostihovej kůň s vůlema na podvozku a když se ráno probudíš zařveš strachy

Rookie (18) napsal 06.01.2014 v 08:06+5

Diskuse pod článkem je informačně kvalitnější, než článek samotný.

rak72 (0) napsal 04.01.2014 v 16:39

V článku se mi líbí zmínka o podružnostech. "Jak vypadá řetězovka, destičky, gumy, atd.", jako bych slyšel kolegu z práce. Pak nesouhlasím s částí o japonským motorkách. Sám vlastním vzducháče Bandita 600 a za studena to je koncert. Má najeto přes 70000 a šlape jak hodinky. Vlastní zkušenost říká, že není třeba se bát vetšího počtu kilometrů. Nejhorší je že neznáte minulost a řidiče, to by se jinak nakupovalo.

DAV1D (5) napsal 31.12.2013 v 11:34

Hezký článek, jako úvod. Bylo by dobré tu mít nějaký seriál o koupi a stavu ojetých krasavic. A neméně zajímavá je diskuse, ve které se řekne ta druhá polovina. Rozumný člověk si pak může udělat obrázek sám a v té "zamilovanosti" nenaletět nějaké té lehké dívčině... slušně řečeno k**** nebo jejímu pasákovi

Mlsoun13 (-2) napsal 21.06.2013 v 14:09-3+3

tenhleten článek je uplne k hovno

Dolin (19) napsal 17.06.2013 v 12:34-1+6

Ono to asi nebude ani tak o stočených kilometrech jako o celkovém "trápení" motorek... na jednom srázku kde sem byl od pátku do neděle rána se jako vždy vytáčely motorky, střílelo se z výfuků.. vytáčet 10minut 1400Intrudera stojícího na místě na stojánku je třeba dle mě taky,..."věc!"

SemiTLR (5) napsal 13.06.2013 v 10:15+3

Navíc znám dost lidí ,kteří na jedné motorce najeli víc jak 130 tis. km. Kdyby u nás každý hovado nestáčelo km tak má skoro každá motorka starší 10 let nalítáno 70 tis a více Neříkám ,že nejsou výjímky kdo hledá najde i moto s poctivými km a v super stavu

SemiTLR (5) napsal 13.06.2013 v 06:33-2+4

Tak tohle jsou hovadiny co tu ten autor článku píše!!§ Já mám
doma 15 letou babičku a má lepší péči než motorka co má namotáno 10 tisíc km.O zvukách v motoru ani nemluvím ...mám japonce TL 1000 R a cváka v motoru a známka nějaké špatnosti to není..sdlyšel jsem asi dalčích 15 motorů TLR a cvakají všechny a pak ,že japonci necvakají...blbý žvásty a poškozovaní majitelů starších kousků ..kdyby se lidi řídily podle těhle keců ,tak nemáme šanci naše stroje prodat ani za hubičku!!!

spajazacatecnik (30) napsal 11.06.2013 v 23:37+6

Každopádně obchod na základech "kupující = blbec" a "prodejce = podvodník" nebude nikdy poradně fungovat. Dokud nebude mít kazda strana respekt a důvěru k te druhé, bude tu pořad tenhle bordel a podvody. Ja myslím, ze začít musí jednoznačně obchodník. Ten je profesionál. Toho to živí.

Interceptor (108) napsal 11.06.2013 v 22:33-1+7

Když jsem prodával své první VFR (rc24) tak mi borec řekl, že v tom hlučí, že mám špatnej rozvoďák ... po této a dalších mnoha zkušenostech s českými "odborníky motorkáři" si myslím, že v téhle zemi všichni všemu rozumí, chtějí všechno nejlépe zadarmo -jak jinak než právem atd.atd..

Mikymoto (47) napsal 11.06.2013 v 17:46+2

No to já nezapomenu na koupi Introuše. Jeden z prodejců mě ani nechtěl nechat projet a že prej jen když bude řídit sám. Byl jsem děsně natěšenej, tak sem na tu blbost kývnul. No ještě že tak - borec za to bral jak za motorovou pilu, mě se vzádu párkrát udělalo blbě a věděl jsem že tohle ne. Chudák motor vytáčenej už zastudena do neskutečných výšin mě odradil během pěti minut. Mladej a blbej se byl, ale tohle bylo i na mě silný kafe.
Nakonec jsem pořídil mášu dovezenou z německa. Servisák mi vyměnil náplně, seřídil karburátory a zadní gumu a od tý doby jezdím.

Georgik (76) napsal 11.06.2013 v 16:58+6

Nejlepsi jsou komici, co zavolaj a hned druha veta je: " co nejaka sleva, bude?" Se slovy "nebude" pokladam. . Jinak souhlas, ze pro laika je zkusenej poradce k nezaplaceni. KM na tachaku, to je vecne tema. Lidi si za to ale muzou sami. Idealni je kupovat od kamose, ale bacha od opravdoveho kamarada nebo u autorizovaneho prodejce, kde to nekdo nechal jako protihodnotu pri koupi nove motky. Ale i to je vetsinou pod moznosti mladaku, kteri proste nemaj love a nizka cena je jedine hledisko pri rozhodovani.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist