Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motorku sedlám od roku 1973 a s vědomím této zkušenosti souhlasím s Hraběnkou. Jsou to bláboly. Docela rád bych autorku viděl, jak např. stojí na jedné noze s půltunovou motorkou pod zadkem...
Jsem ráda za každou dobrou radu, ale v tomto článku jsem jich ani při sebelepší vůli moc nenašla. Nevybíat motorku podle výšky? Nejezdit ze začátku s někým zkušenějším? Sorry za kritiku, ale tohle jsou opravdu bláboly.
MaraXJ: Ale nikdo přece netvrdí, že to je snadné. Naučit se to dá zabrat a je dost možné, že tomu bude předcházet spousta pádů, ale věř, že to jde i na těžším stroji.
Tak ale stejse si myslim ze naklopit si tezkou motorku na jednu nohu uz muze byt krucek od toho aby se polozila az k zemi. Sam sem toho byl na jedne benzince svedkem a to se nejednalo o holku ale o mensiho kluka na vetsi motorce, kdy doslap na jednu nohu, ale tam kam doslap byl vymacklej dolik cimz dostal teziste motorky za unosnou mez a odporoucel se na zem. a Dle otlucenin kapot to vypadalo ze se mu to nestalo poprve.
Nechci nejak znevazovat clanek, je to napsany dobre a sem rad za ty clanky, ze je tu alespon trochu inteligentni ctivo oproti, nekterym tematum v diskuzi. Ale nesedi mi v clanku jedna vec, a to je to, jak muze autorka ( pokud se nejedna o shodu jmen domnivam se CSholka ) rozdavat rady o tom, ze nazalezi na vysce sedla... kdyz sama ma mozna skusennost jen ze 125ccm, kterazto je znacne lehci nez nejakej vysokej litr. u tak maly motorky je jasny ze staci balancovat na spickach, ale udrzet nejakou mrchu 200kg+ na spicce nohy a porad na to davat pozor a sledovat kde clovek zastavuje mi prijde spis jako takovy utrpeni.
Nechci hrotit ale jak je Kapitola ''Zatáčky'' tak bych řekl že sice je většina těch rad pravdivých,lepší přidat než brzdit ale termín klopitco to jde a pak ještě víc, je docela na český silnice přehnanej plus ještě to jak jede ta osoba v zatáčce rychle a na jakejch gumách a nejde mi ani o směs spíš o to jestli je to silniční nebonějaká cestovní ůzká vysoká guma,pak je taky škarpa nevyhnutelná když se to přehoupne přes hranu.Ale to byl jen můj názor,každopádně celej článek je napsanej dobře a je tam dost dobrejch rad.
V článku je dost dobrých rad,ale k některým bych měl výhrady.Děvčata by si měli zvolit styl,do kterého chtějí jít.Motorka která má 15 koníků,i když je lehká a ovladatelná neumí v zatáčce rychle zabrat,když se to trochu víc překlopí a tam to potřeba je,stejně jako při předjíždění.Váha motorky je druhořadá,znám ženy,které při své váze 45kg a výšce 155cm začínali na motorce o váze 350kg a absolutně bez problému.
tak tohle podle mě není dobrý článek. Jak se člověk nemá dívat na výšku sedla motorky, když si ji vybírá? A jak může být jedna noha stabilnější než dvě? Která motorkářka řekne, že design není důležitý? Jasně, že je důležitější bezpečnost, ale v této době máme takové věci jako bezpečné i krásné oblečení.. A nejezdit pod pohledem? Neučit se od zkušenějších? No sorry, ale co to je???
Kousek: Já teda nevím, připadá mi to napsaný jasně. Že výška sedla nehraje takovou roli, ale nemá se jít do extrémů, jako třeba začínat hned na ostré vysoké krosce.
Párkrát se mi stalo, že jsem viděl, jak holka neudržela motorku (ale občas i chlap). Většinou mi to tak směšný nepřišlo. Místo smíchu jsem jim šel pomoct.
Pěkný článek Taky jsem tyto rady slyšela, než jsem lezla poprvý na moto a je dobře, že se to tady objevilo Ještě bych přidala, že není na škodu si přečíst knížku "Dokonalá jízda na motocyklu " //www.automotoknihy.cz/inshop/katalog/ostatni/dokonala-jizda-na-motocyklu.html
2 Dr: tak třeba hned v prvním bodě si několikrát protiřečí: nejdříve je to nesmysl vybírat podle výšky, hned v další větě se to ale zohlednit musí . Pak si ale stejně má koupit co sce bez ohledu na výšku a tím nakonec vyhraje nad fyzikálními zákony, kdy s méně opěrnými body bude mít lepší stabilitu.
Znám pár takových, co musely mít mermomocí velkou motorku a je to kino je sledovat na křižovatce, kde nemusí být ani vyjeté koleje, stačí pouze sklon cesty, nebo při zastavení u krajnice, jak je přepadá panika a neví kterou nohu vystrčit, protože to maj natrénované na jednu stranu.
tož článek dobrý a sem tam mě i pobavil,akorát nesouhlasím s tím že i "zmrzliny" mohou na polňačky atd.,ano po zpevněných to jde ale není to enduro!Stačí trochu bláta nebo rosa na trávě a letíš tlamou ani nevíš jak a nemusíš jet rychle Jinak podle mého tento článek mnohým a nejen holkám trocha pomůže a jak jsem tu četl o těch autoškolách-je tomu opravdu tak,vidím to i v provozu,motorkám ZDAR
Tak tento clanek se mi velmi libil a bylo krasne videt, ze autorka nejde po tom co by se melo napsat, ale co sama vi, ze se hodi = ma odjezdeno a chce pomoci dalsim Tak at se dari
Hezky napsaný...z vlastní zkušenosti vím, že "pravou" ženu nějakých 100dolů a 100nahoru za sekundu moc neohromí . Odpověď už asi 3x zněla ..."no a?...to je hodně?"
Moc pěknej článek, hned jsem zas o něco chytřejší Už dlouho toužím po velké motorce, ale vím, že mám ještě rezervy. Takže mě čeká další sezona v sedle 125ccm. Až se na to budu cítit, tak teprve osedlám pořádnej stroj Jo a ten růžovej slon mě dostal!
Bože to je blbost, znám spoustu holek co jsou vyšší než kluci a naopak, jsi nějak zapoměla, kluci na to mají sílu a my holky se naučíme vše, žejo...
Mám 750 a taky nedosáhnu oběma na zem tak stojím na jedné noze a nevydím v tom problém
Motorku sedlám od roku 1973 a s vědomím této zkušenosti souhlasím s Hraběnkou. Jsou to bláboly. Docela rád bych autorku viděl, jak např. stojí na jedné noze s půltunovou motorkou pod zadkem...
Jsem ráda za každou dobrou radu, ale v tomto článku jsem jich ani při sebelepší vůli moc nenašla. Nevybíat motorku podle výšky? Nejezdit ze začátku s někým zkušenějším? Sorry za kritiku, ale tohle jsou opravdu bláboly.
Super článek=) Jsem začátečnice a myslím, že to perfekně sedí=)
Pěkný
MaraXJ: Ale nikdo přece netvrdí, že to je snadné. Naučit se to dá zabrat a je dost možné, že tomu bude předcházet spousta pádů, ale věř, že to jde i na těžším stroji.
Tak ale stejse si myslim ze naklopit si tezkou motorku na jednu nohu uz muze byt krucek od toho aby se polozila az k zemi. Sam sem toho byl na jedne benzince svedkem a to se nejednalo o holku ale o mensiho kluka na vetsi motorce, kdy doslap na jednu nohu, ale tam kam doslap byl vymacklej dolik cimz dostal teziste motorky za unosnou mez a odporoucel se na zem. a Dle otlucenin kapot to vypadalo ze se mu to nestalo poprve.
MaraXJ: Autorka především odrazuje od balancování na špičkách, jak ses mohl dočíst v článku.
Nechci nejak znevazovat clanek, je to napsany dobre a sem rad za ty clanky, ze je tu alespon trochu inteligentni ctivo oproti, nekterym tematum v diskuzi. Ale nesedi mi v clanku jedna vec, a to je to, jak muze autorka ( pokud se nejedna o shodu jmen domnivam se CSholka ) rozdavat rady o tom, ze nazalezi na vysce sedla... kdyz sama ma mozna skusennost jen ze 125ccm, kterazto je znacne lehci nez nejakej vysokej litr. u tak maly motorky je jasny ze staci balancovat na spickach, ale udrzet nejakou mrchu 200kg+ na spicce nohy a porad na to davat pozor a sledovat kde clovek zastavuje mi prijde spis jako takovy utrpeni.
Nechci hrotit ale jak je Kapitola ''Zatáčky'' tak bych řekl že sice je většina těch rad pravdivých,lepší přidat než brzdit ale termín klopitco to jde a pak ještě víc, je docela na český silnice přehnanej plus ještě to jak jede ta osoba v zatáčce rychle a na jakejch gumách a nejde mi ani o směs spíš o to jestli je to silniční nebonějaká cestovní ůzká vysoká guma,pak je taky škarpa nevyhnutelná když se to přehoupne přes hranu.Ale to byl jen můj názor,každopádně celej článek je napsanej dobře a je tam dost dobrejch rad.
V článku je dost dobrých rad,ale k některým bych měl výhrady.Děvčata by si měli zvolit styl,do kterého chtějí jít.Motorka která má 15 koníků,i když je lehká a ovladatelná neumí v zatáčce rychle zabrat,když se to trochu víc překlopí a tam to potřeba je,stejně jako při předjíždění.Váha motorky je druhořadá,znám ženy,které při své váze 45kg a výšce 155cm začínali na motorce o váze 350kg a absolutně bez problému.
tak tohle podle mě není dobrý článek. Jak se člověk nemá dívat na výšku sedla motorky, když si ji vybírá? A jak může být jedna noha stabilnější než dvě? Která motorkářka řekne, že design není důležitý? Jasně, že je důležitější bezpečnost, ale v této době máme takové věci jako bezpečné i krásné oblečení.. A nejezdit pod pohledem? Neučit se od zkušenějších? No sorry, ale co to je???
pravda nejen pro holky ,to plati pro kazdyho
Kousek: Já teda nevím, připadá mi to napsaný jasně. Že výška sedla nehraje takovou roli, ale nemá se jít do extrémů, jako třeba začínat hned na ostré vysoké krosce.
Párkrát se mi stalo, že jsem viděl, jak holka neudržela motorku (ale občas i chlap). Většinou mi to tak směšný nepřišlo. Místo smíchu jsem jim šel pomoct.
Pěkný článek Taky jsem tyto rady slyšela, než jsem lezla poprvý na moto a je dobře, že se to tady objevilo Ještě bych přidala, že není na škodu si přečíst knížku "Dokonalá jízda na motocyklu " //www.automotoknihy.cz/inshop/katalog/ostatni/dokonala-jizda-na-motocyklu.html
2 Dr: tak třeba hned v prvním bodě si několikrát protiřečí: nejdříve je to nesmysl vybírat podle výšky, hned v další větě se to ale zohlednit musí . Pak si ale stejně má koupit co sce bez ohledu na výšku a tím nakonec vyhraje nad fyzikálními zákony, kdy s méně opěrnými body bude mít lepší stabilitu.
Znám pár takových, co musely mít mermomocí velkou motorku a je to kino je sledovat na křižovatce, kde nemusí být ani vyjeté koleje, stačí pouze sklon cesty, nebo při zastavení u krajnice, jak je přepadá panika a neví kterou nohu vystrčit, protože to maj natrénované na jednu stranu.
Velké DĚKUJI za super článek
Výstižné, vtipně napsané, povzbuzující Jsem ráda, že v tom nejsem sama
tož článek dobrý a sem tam mě i pobavil,akorát nesouhlasím s tím že i "zmrzliny" mohou na polňačky atd.,ano po zpevněných to jde ale není to enduro!Stačí trochu bláta nebo rosa na trávě a letíš tlamou ani nevíš jak a nemusíš jet rychle Jinak podle mého tento článek mnohým a nejen holkám trocha pomůže a jak jsem tu četl o těch autoškolách-je tomu opravdu tak,vidím to i v provozu,motorkám ZDAR
dobrý
velký růžový slon
Pěkně napsané, poklona...
Kvalitní článek, který pomůže mnoha holkám přehodnotit priority a jezdit podle sebe a pro sebe, né podle okolí a jiných věcí...
Jo a ty fotky
Moc pěkně napsané,hodně věcí mi to připomělo.Holt každá jsme nějak začínala.
2Kousek: kdybys napsal konkrétní pověru a uvedl ji na pravou míru, nebyl by tvůj příspěvek tak zbytečný.
Tak tento clanek se mi velmi libil a bylo krasne videt, ze autorka nejde po tom co by se melo napsat, ale co sama vi, ze se hodi = ma odjezdeno a chce pomoci dalsim Tak at se dari
Hezky napsaný...z vlastní zkušenosti vím, že "pravou" ženu nějakých 100dolů a 100nahoru za sekundu moc neohromí . Odpověď už asi 3x zněla ..."no a?...to je hodně?"
Moc pěknej článek, hned jsem zas o něco chytřejší Už dlouho toužím po velké motorce, ale vím, že mám ještě rezervy. Takže mě čeká další sezona v sedle 125ccm. Až se na to budu cítit, tak teprve osedlám pořádnej stroj Jo a ten růžovej slon mě dostal!
Super článek, je poznat...že autor to necucá z prstu, ale zná realitu. K tomu všemu ještě luxusní fotky