journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
snuper (34) napsal 03.09.2017 v 17:32

S gumovanim se dá pěkně zabavit

snuper (34) napsal 03.09.2017 v 17:31

Quiker (13) napsal 22.08.2017 v 20:30

Dneska je den blbec, takze dávám článku za 1 = fakt potěšil, čtení vážně/nevážně jsem fakt potřeboval.
Ale, ty zdejší komentáře, ty jsou ještě daleko hustokrutější, teď teprve se cítím řádně vyprázdněn...

PS: Jdu si najít nějaký vlákno od kapitána Masakra...

Bothrops (249) napsal 18.06.2017 v 19:22

Konecne taky clanek pro blbečky haha

Honza-K (827) napsal 16.06.2017 v 23:28

"Dokud nezačne odněkud lítat voda, tak by nemělo dojít ke snížení životnosti
" ... ??? No, tomu říkám názor odborníka...
Tomu motoru určitě nevadí, že kňučí v omezovači... Hochu, po tobě bych chtěl koupit motorku...

Maeslo (9) napsal 22.04.2017 v 14:22+1

Boží článek :D

Danke (9) napsal 20.04.2017 v 13:07+1

"Pustit spojku" mi nepřijde zrovna šťastný tvrzení..

Majki (673) napsal 19.04.2017 v 20:31

Jooo to bejvávaly čas jak píše Mileek Jednu sezonu jsem šestkrát měnil zadní gumu A vůbec to není o ničení motorky majn got, co to jsou za cocotiny... Je málo videí na youtube jak motorka skučí, výfuky rudé, a stejně na tom frajer ráno odjede po svejch?

jopr (2) napsal 18.04.2017 v 09:20+1

Autor článku jaksi pozapoměl zmínit to nejdůležitější, že se musí pevně mačkat přední brzda. Ano napsal to, ale až u odstavce, jak se pomalu rozjet a přitom gumovat. Budeme tady doufat, že všichni jedinci, co si to chtěj vyzkoušet (neuměli to a četli tento článek ), neutečou do garáže po přečtení poloviny článku.

ariba (100) napsal 18.04.2017 v 08:32

kuwa... to je kritiků vůbec nepochybuju že to každý alespoň jednou vyzkoušel

jo a ABS s tím opravdu nemá nic společného ...

Sonicek (18) napsal 18.04.2017 v 07:12

pálení gumy je podle mě zábava pro blbce, ale jinak to je věc každého soudruha. Raději si užiju jízdu na pěkné zaoblené gumě, než pak na tom viset někde v zatáčce a lámat to přes plošku po pálení Jinak na fichlu a 350ce jsem to zkoušel několiktrát , ale na velké motorce mě to nějak neláká. Na video třeba super, ale na takové to domácí pálení fakt nejsem

Kraťomír (36) napsal 17.04.2017 v 20:17

Já měl vždycky velké objemy a navíc motory konstruované spíše na krouťák, takže nebylo nutné to nikterak moc trápit - např. teď na mém velkém H-D lze pálit guma téměř i na volnoběh - jen tedy nevím, co na to říká řemen...

Každopádně když to jednou nezvládne, tak prostě koupím nový - motorky jsou sice srdcovka, ale i přesto je to pouze stroj, který je na to navíc určen...

Kertézs (4) napsal 17.04.2017 v 20:12+5

Negumuju ,nejezdím pozadním, nikdy sem to nepotřeboval

FishX3 (5) napsal 17.04.2017 v 19:37+1

to dejf: protože takovy ocas nema poradnoou motorku ?
to tom es: samo vim jak by se to mohlo projevit, ale nechapu proc by mělo ABS zabrat pri protoceni zadniho kola . vlastně proč by mělo jakkoli reagovat u motorky pod plynem. Ale to je fuk, hlasim že HONDA ABS podobnou vlastnost nemá a ac se v tomhle nevyzivam, nepovazuji to za trapeni stroje neb 1. opravdu se nemusim ani nahodou blizit omezovaci 2. pokud nejsem debil co si rozšmelcuje podsedlak /případně záda) kordem je to jen o umytí ty gumovy sragory 3.pokud nekurvim gumu , co jeste mohla udelat sluzbu

...nadruhou stranu mi to prijde jako zabava o nicem asi jako 200km spanila jizda bez extremne zavazneho duvodu

Steve-CZ (259) napsal 17.04.2017 v 19:33+4

Všichni vyznavači tohoto "umění" mívají podobný IQ

boneshaker (89) napsal 17.04.2017 v 18:14

Zapal gumu

JWK (2) napsal 17.04.2017 v 18:10+4

Musí to být neobyčejně povznášející pocit takto duševně ejakulovat před osvíceným publikem, plným pochopení a nadšení z toho nerovného boje lidské velikosti nad malostí pryže.

dejf. (1341) napsal 17.04.2017 v 14:29

hlavne nechapu proc radej ze motor musim v podstate trapit v omezovaci pri tom. Palit gumu se da i setrne k bajku...

gresini (4399) napsal 17.04.2017 v 13:26+4

Garo - je pravda,že motka i auto jsou a měly by být spotřební zboží, ale zajímalo by mě, kdo z nás tady má každé tři, čtyři roky na nové?? A pokud je vás hodně ,co to dokážete,prosím o radu Já pořád si ještě těchto věcí strašně moc vážím a určo budu i dál a považuju je téměř za poklad!

Garo (4) napsal 17.04.2017 v 12:11

Někteří jsou strašní volové motorka je spotřební zboží, dodržovat intervaly jinak jezdit, jezdit, jezdit a jezdit. Před výměnou staré gumy za novou je u nás samozřejmosti ji spálit A ten údajný ''kotel'' ten někteří dávají více zabrat při jízdě než při gumování

Spinks (34) napsal 17.04.2017 v 11:49+1

gresini -

tom.es (9) napsal 17.04.2017 v 07:49

to FishX3: Asi aby se ti nerozcukalo zabrzděné přední kolo..to by mohlo být veselo..

FishX3 (5) napsal 17.04.2017 v 01:17

Muze mi nekdo objasnit co s tim ma spolecneho ABS???...ja jen ze ho mam v serii a komplikace s touhle zabavou co mne bavila presne jen jednou mi to neprineslo .

dejf. (1341) napsal 16.04.2017 v 22:11

bubrak> narazel sem na to jeho troll fnukaci vlakno o malym peru, na ktery tady vodi lidi uz asi 3 roky:) Youmustlearn! :)
Samo, ze taky palim gumu na svetlech a delam vseruzny picoviny. To k tomu patri. Zatim sem este nezmoudrel / nevymeknul - jak pise Mileek

gresini (4399) napsal 16.04.2017 v 20:04+4

Pálení gumy je zábava pro gumy!

blade9696 (1) napsal 16.04.2017 v 19:00

Trapárna.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.04.2017 v 17:43+1

dejf: ty mas co kecat s tim wheeliem v profilovce a vubec ze jezdis na motorce

Carlo888 (164) napsal 16.04.2017 v 16:59

jo a proč ne ,jsme se uměli bavit!se nedá psát o všem

Mileek (330) napsal 16.04.2017 v 15:31+2

joo, to byly kdysi casy... Sundat VeTeeRu vyfuky a jen se svodama a nekolika promilema delat kolca na srazech vekem pak clovek zmoudri... nebo vymekne!

ZlomenyUcho (3) napsal 16.04.2017 v 12:50

JA-NE: jj Japonec nakonec

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist