Fiktivní zájemci z Anglie

Zeal (0) napsal 10.05.2021 v 09:01

Ahoj,
zase nám tu řádí...
měl jsem kupce z Dánska pravděpodobně odcizený pas na jméno Jesper Hvid.
údajně poslal přes švédskou banku Handelsbanken peníze za moto + 20700 Kč na transport.
poté mi napsala "banka" doména handelsbanken-online@financier.com (už to je zvláštní když banka která existuje používá doménu @handelsbanken.com) že mají připravené pro mě peníze a uvolní je jakmile pošlu potvrzení o úhradě za transport.

ještě je vtipné, že přepravu měla zajišťovat firma BERGE LOGISTICS což je přepravce působící Columbie Mexico a Španělsko...takže ideální partner pro převoz motorky z ČR do Dánska

tak bacha ať se nenachytáte
T.

bengy (0) napsal 06.09.2017 v 13:55

I já přidávám zkušenost s kupcem z.Litvi,když jsem napsal,že leda z ruky do ruky už se neozval!!! :(

JMÉNO UDÁVÁ:Bernard Anker ankerbernard@gmail.com
Jsem kupec z Vilnius, Litva (EU), omlouvám se za špatnou ceského prekladu, jsem preložil z on-line, mluvím Norwegian (Jsem norský)) a anglicky.

Udelám usporádání shromaždovat kolo na své místo po dohode.

V cene je prímo s muj rozpocet. Chci si koupit co nejdríve, jak je to možné, jsem mohl prijít a podívat se na motorku, ale nemohu udelat výlet do zahranicí ted, protože pracovní nasazení, ale jsem si jistý, mužeme naši dohodu prostrednictvím e-mailu a poté, co jsem poslat mou plnou zálohu na vás na kole, mohu poslat dopravce, který bude shromaždovat na kole ze svého umístení a dorucit ji na me.

Navrhl jsem, aby dopravci, aby peníze pro me a zaplatit na míste, ale nosice mají politiku, která není zasahování do nákupu a zaplacení zboží, jejich jedinou služba je vyzvednout položky poté, co bylo zaplaceno, a tak jsme muset opravit vydání platebních sami.

Mohu provést platbu za motocykl na váš bankovní úcet prostrednictvím EU preshranicní bankovním prevodem, protože umožnuje stejný den platbu do zemí v rámci Evropy unie.v jiných odeslat mezinárodního prevod,budu potrebovat jméno majitele úctu,císlo úctu, IBAN, SWIFT kód. A poté, co jste obdrželi mou platbu,budeme diskutovat s prepravní spolecností na nejlepší cas, aby prišli a prijímat motocykl ve vašem míste. Bude také prijít s všechny potrebné identifikaci a dokument dokoncit Odhlásit motocyklu a také s plnou mocí.

Pokud souhlasíte s mými podmínkami, Prosím, poskytnout informace poslat Platbu.

The price is right with my budget. I want to buy as earliest as possible,I could come and see the motorbike but i can't make trip abroad now because of work commitment but I am certain we can make our arrangement through email and after I send my full advance payment to you for the bike,I can send a carrier who will collect the bike from your location and deliver it to me.

I suggested to the carrier to bring cash for me and pay you on the spot but the carrier have a policy of not interfering in purchase and payment of goods,their only service is to pick up the package after it has been paid for,So we have to fix the payment issue ourselves.

I can make payment for the bike to your bank account via EU cross-border bank transfer, because it allows same day payment to countries within Europe union, to send this international transfer, I will need name of owner of account,Account number, IBAN , swift code. And Once you have received my payment, we will discuss with the carrier on the best time to come and receive the bike at your location. He will also come with all necessary identification and document to complete the unsubscribe of the bike and also with power of attorney.

If you agree with my terms, Please provide information to send my Payment.Litvi,když jsem napsal,že leda z ruky do ruky už se neozval!!! :(

TAK POZOR JE TO NYNÍ NA HONDU DN-01 !!! :(

wilks (0) napsal 16.05.2017 v 14:07

Přikládám dalšího "zájemce " o koupi motocyklu ze zahraničí, text sms, co mi přišel na telefon: Hello friend, do you still have your bike on sbazar.cz for sale? If yes please contact me directly to my email solomonbenitez30@gmail.com

JOSKAA (0) napsal 27.09.2016 v 16:06

Niklas Durand (niklas.durand@gmail.com)
dnes mi napsal na můj inzerát

Dobrý den, chtel bych si koupit tento motocykl, jaká je konecná cena,kterou chcete prodat, je kolo skvele pracují nebo jakékoli závady?. Jaký je váš podmínky vztahující se k prodeji tohoto motocyklu. muže vám poskytnout více fotek pokud budete mít jakékoliv?

Jsem kupující od Vilnius, Litva(EU), omlouvám se za špatný ceský preklad, jsem preložil z on-line, mluvím švédsky( já jsem švéd) a anglicky.

Budu delat usporádání sbírat kolo na vašem míste po dohode.

jmxx (0) napsal 08.09.2016 v 21:59

Zdravím, tak mě také kontaktoval Niklas. Asi jedou po všech novejch inzerátech a on se někdo chytí.

Mikel (0) napsal 07.09.2016 v 20:50

Zdravím,tak i mě začal tento člověk psát. napsal přesně tohle :

Budu delat usporádání sbírat kolo na vašem míste po dohode.

tasemnice (0) napsal 07.09.2016 v 19:11

Dobrý den,
ode mě chce právě "spatna cestina" Fazera ,ale teď je pro zmenu ze Švédska.Neodepisuji...dv.

bikerone (0) napsal 07.09.2016 v 17:55

Tak tady něco k Niklas Durand
taky jsem si s ním psal jako ostatní, dokonce mi zaslal i toto udajně jeho udaje vč. kopii občanky. Kdyby to někdo řešil přes policii tak poskytuji tyto udaje co jsem od něho obdržel. Je opravdu mazaný, nevím až k jakému závěru by to došlo. Děkuji za toto forum!

adresa Niklas Roffe Durand
Kauno street 9,
Vilnius,
lithuania
03212

Ajbi (1) napsal 18.08.2016 v 08:41+1

Ahoj chlapi. Od včerejška mi také píše Niklas Durand, že má velký zájem o mého Fazera. Že chce poslat peníze na účet a pro motorku zašle přepravce. Chce po mně údaje jako jméno majitele bankovního účtu, kódy atd. Řeší to někdo přes Policii ČR. Pokud můžu být nějak nápomocný, ozvěte se mi. 727 959 174.

piknik007 (0) napsal 03.08.2016 v 23:02

tak mne take kontaktoval, napsal jsem mu ze je to bastard a ze jsem jeho emaily predal policii, tak uvidime jestli odepise fiskus jeden, nakopat je dokouli hajzly jedny

KrisDragstar (0) napsal 19.07.2016 v 16:42

Take me to kontaktoval.

Lojzin (0) napsal 18.07.2016 v 22:44

Přidávám se,taky me včera kontaktoval NiKLAS DURAND,že je to stále baví

KAWASAK (0) napsal 12.07.2016 v 14:08

Zdravím, potvrzuji další výskyt NIKLAS DURAND.

TomyNav (3) napsal 24.06.2016 v 16:39

Ahoj motorkáři, právě jsem dostal nabídku na koupi mého CéBéčka inzerovaného na Motoinzerci od niklas.durand@gmail.com a byla tam omluva za "spatný čeština", že on line přeloženo, že Švéd z Litvy a blablabla... V palici začal blikat maják, protože jsem si nějak vzpomněl na varování které jsem někde četl, možná že i tady. Tak jsem si ho zadal do vyhledávače a ejhle!!! Takže díky vám, co tady sdílíte zkušenosti!!! Počkám na férovýho kupce, Mazlík musí jít do dobrých rukou!!! Ať vám to jezdí!!!

Milan333 (0) napsal 20.05.2016 v 20:06

Kolegové, dneska se mi ozval Od: Niklas Durand <niklas.durand@gmail.com>, rádoby zájemce o koupi motoky. Údajně je Švéd žijící v Litvě a sváží motorky z Evropy. Zajímavé je, že ze začátku se omlouval za neznalost češtiny, ale ve třetím mailu již docela zvládal diakritiku.
Tak jsem mu napsal, že pouze hotově a z ručky do ručky při podpisu Kupní smlouvy. Že je to baví, na to snad nemůže nikdo skočit.

posik.p (2) napsal 27.04.2016 v 14:01

Cus,me odpovidali zajemci Roman Kachnich a Niklas Durand. Take chteli platit pres paypal.Bylo mi to divne ,ze nechtel ani jeden motorku videt,ani nevolali o info,koukl jsem se sem a potvrdilo se mi,ze jde o podvod,diky.

Terezita (0) napsal 13.04.2016 v 15:34

Dneska přišel email od niklas.durand@gmail.com říkala jsem si, že mu teda odpovím a uvidím, co a jak. Vím, že když táta prodával auto v AUS, chtěl ho koupit nějakej novozélanďan údajně a že prachy pošle přes paypal. Čekala jsem teda, jestli se tenhle Niklas taky zmíní o paypalu, ale zřejmě už přešli na jiný systém a to tento, šmejdi

tomas2222 (0) napsal 30.03.2016 v 17:58

Já jsem dostal nabídku od jistého Romana Kachnika z Liverpoolu. už mi bylo divný že se nechce přijet kouknout na motorku pak mi psal že peníce poslal ale že je tam navíc 15 000 a ty mam poslat nějakému bělorusovi tak to už sem vzdal.

Fiky01 (0) napsal 28.09.2015 v 10:29

Mám podobné zkušenosti ale od jistého Jacob Russell z UK (jakob.russell212@gmail.com). A nedávno mi psala dokonce z Estonska Telisa Koppel (lisabishop500@gmail.com) že to má pro manžela jako dárek. Už na to ani neodepisuju...

chillavert (0) napsal 03.04.2015 v 11:09

Budte opatrni na prodej motorky do pobaltí Lauren Hartley napr.
Pise o velkem zajmu,ze posle penize i s financemi za transfer jakymusi agentoví co transport uskutecni. Kdyz vse vypada dobre, napise, at ze sveho posleme ty penize za transport, obratkou on uskutecni celou platbu na vas ucet.

Myšák-Plišák (0) napsal 15.11.2014 v 12:59

Anderson mi psal také,že koupí můj motocykl. Postup byl tak nějak podobný. Tak jsem mu odepsal,že hezky prašulky na ruku a osbní jednání,Od té doby se neozval,,,proč asi??To samé mi přišlo z Litvy,stejný postup.

Mahoney (0) napsal 08.10.2013 v 14:05

Mně včera napsal Adam Richardson z VB . Už podle toho jak to bylo napsaný je jasný, že chce s prodávajícím vyjebat . Ani snad není možný, že na to někdo skočí, ale nedělám si o některých iluze.

zuzankaa (0) napsal 28.09.2013 v 16:58

další čerstvý úlovek... motoinzerce,David Anderson,UK.. :(

Emptytank (0) napsal 23.09.2013 v 18:48

Čerstvý úlovek. Stejný postup, VB, jméno David Anderson

zikot (0) napsal 15.03.2013 v 06:22

Mě se ozval z Anglie Martin Marcio =)

Strawx (0) napsal 26.07.2012 v 11:32

Také jsem byl kontaktován údajným Peterem Martinsem tak dostal fiktivní údaje..jsem zvědav co napíše děkuji za článek ...stejný postup jako ve všech ostatních případech

Leinad (1) napsal 09.07.2012 v 10:13+1

Ahoj kamarádi, koncem května jsem prodával svůj H-D VROD. Okamžitě se mi ozval pan Kelvin Andersson ( Kelvin je správně)z GB. Chtěl znát jen pár údajů o motorce,má velký zájem, ihned by poslal přepravní firmu atd.Peníze slíbil poslat na mé konto. Tušil jsem levárnu, takže jsem opakovaně trval na tom, že motorka bude k mání až tehdy, až se na mém účtu objeví celá částka. Nabízel mi tzv. bankovní úschovu u Bank of England,s tím,že až motorku převezme, penízky mi uvolní. S tím jsem ho poslal do řitě a dál jsem trval na tom,že nejdříve bude CELÁ částka na mém účtu u mé banky a pak teprve bude možné motorku předat. Dál jsem mu psal,že nutně potřebuju jeho adresu (nebo adresu jeho firmy) kvůli polopřevodu. Adresu dát nechtěl a pak už se neozval.
Pro z toho mne tedy plyne toto ponaučení :
1/ Vyhnout se "kupcům" z ciziny
2/ Pokud bude mít nadále zájem - musí napřed poslat celou částku na můj vlastní účet. Žádná bankovní úschova u nějaké jiné banky mne nezajímá !!
3/ Nutné je požádat je o adresu a identifikaci - pokud se začne vytáčet - je to podvod !
Přeju mnoho štastných km a zdravím, Dan

Chopperák (0) napsal 03.07.2012 v 15:36

tak koukám že je nás víc co po něm chtěl někdo koupit moto z anglie.Mě se ozval Chris robinson.

Jirka4137 (114) napsal 14.05.2012 v 10:04

Po mě taky chtěl mou vymazlenou jawku Kevin Anderson že peníze pošle předem.Pak už je to známí scénář přesně podle článku.8000kč navrch na přepravu.Ta angličtina nic moc
Začátek věty malé písmeno,věta přes dva odstavce.
Kamarád má podobnou zkušenost z anglické IP adresy registr. v Praze.

karCOOLka.600 (0) napsal 14.03.2012 v 14:28

Tak já jsem byla na tom stejně, ale byla jsem včas upozorněna chtěli po mě kombinézu na mašinu, kterou prodávám. Jméno mého kamaráda z USA je Dennis Richardson <dennisrichardson247@gmail.com> takže vidím, že řady zájemců z USA se rozšiřují