husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bohuslav38 (0) napsal 11.06.2022 v 17:26

A co dělat,když prodávající zatajil že byla padlá?

deluxa (347) napsal 12.02.2015 v 13:01

Tak ja som minulu sezonu natahal 42tis :D .. osobne si myslim ze v tej dzungli jazdeniek sa furt da najst motorka v dobrom stave treba vyberat s rozumom. S jazdenkou je to tak ze vzdy si pripocitajte k cene beznu udrzbu olej, filtre, drobnosti, gumy, prehliadka v servise to by som urobil na jazdenke okamzite nech si hovori kto co chce jazdenka nikdy nie je v stave ze sadnem a idem nie je to nova moto a vzdy vyzaduje investiciu a je jedno v akom obdobi ju kupujem. Inak mam pravidlo nekupovat na bezne jazdenie moto starsiu ako 5 rokov a najlepsie kupovanu v krajine v ktorej zijete ziadne dovezenky, tam sa da najlepsie overit minulost a servis. Lepsie si priplatit ako potom riesit neprijemne veci ktore vas budu stat 2x tolko.

Temnoplodec (-2) napsal 03.06.2013 v 12:35

Pokud má člověk všech pět pohromadě, tak je to fuk.

suprzajic (0) napsal 02.06.2013 v 08:58

Jak je v článku zmíňka o průběhu km, tak můj roční nájezd je opravdu cca 2500km a pokud se rozhodnu moto prodat tak tomu bude kupující věřit nebo ne. Věřím že i pár slušných bazarů se najde a kupující nebude víc servisovat jak jezdit.

dasik (10) napsal 29.05.2013 v 08:59

jo a to jsem opomenul napsat, že to bylo za celý loňský rok...

dasik (10) napsal 29.05.2013 v 08:31+4

No s těmi kilometry je to asi jeden hokej, mám doma tři kousky... 750 jela jednou do Turnova, 999 natočila asi 900km a krosku jsem nevytáhnul. Takže bych zase v tvrzení, že pokud motorka má nájezd 2500 za rok tak se jedná o podvod, zas tak silnej nebyl...

MimoCZ (25) napsal 28.05.2013 v 15:52-1

Vzdy je nutne najit kompromis. Existuji slusni prodejci/kupci, tak i podvodnici. Mam par zkusenosti s koupi a prodejem pres soukromniky. Obcas kdyz se floutka zaptam na co tu masinu chce, tak mu ji radeji neprodam

BRUTUSSS (16) napsal 28.05.2013 v 08:45

TAKY SOUHLASÍM. Za posledních pár let jsem pár motorek prodal a pár koupil, naposledy včera. Najít pěkný stroj dá práci. Kupuju zásadně od soukromych prodejců, nebo ověřenych motobazaru. Samozřejmě za kvalitu je potřeba připlatit, což ovšem v CR az na vyjímky nefunguje. Bohužel jsou motorky od prvních majitelů, koupene v CR s jasnym servisem velmi málo prodejné. Každý kupující příjde s navrhem daleko nižší ceny, protože ted viděl jeden dovoz z Italie...v bazaru, jako novy, po panovi co nejezdil..a se samozřejmě " zmizelou serviskou" o několik tisíc levněji. No nezbývá než popřát hodně štěstí . Rovněž "omyly" motobazarů jasně dokazují, co jsou prodejci zač.
Tachometr vyfoceny v milich a stejny pocet mil uvedeny, jenze v kilometrech!!! V kolonce rok vyroby uvedeno uvedení do provozu !! Nedávno jsem jednoho prodejce kontaktoval a tento " omyl" mu oznámil...snažil se ze mně udělat vola a řekl, že moto je přepnute na km, což u této motorky není vůbec možné!! Takže pozor.

RATBIKER (2) napsal 28.05.2013 v 06:38

souhlasím z článkem pán ví o čem píše

motorbreath (487) napsal 28.05.2013 v 04:08+5

myslím, že všichni kritici by se měli zamyslet sami nad sebou. Každý kupec chce podvědomě to nejlepší za co nejnižší cenu. Hlavně nepadlou, s co nejvíce doplňky (které, ale jak následně zjistíte při prodeji vlastně nemají žádnou cenu) s minimem Km a se slevou na benál. Přitom za mně v tom, že je moto padlé, není problém, jen to musí být řádně opraveno a nejlépe mít od vyměněných dílů papíry. To, že je motorka bouraná nutně neznamená, že je horší. Jen je potřeba se podívat, jak je opravená. Ale u nás kupec na inzerát bouraná tak a tak, opravná ani nepřijede. Radši zajde na nebouranou, při prohlídce zkontrolije VIN a km a domů si přiveze vrak. A co by jste chtěli, když se u nás prodávají motorky pomalu levněji než v německu. Já jsem to s poslední motorkou vyřešil tak, že jsem si zajel ven pro rozbitou, přivezl ji domů, vše opravi a většinu věcí koupil novou. Když jsem ji prodával, tak jsem s lidmi jednal na rovinu a všichni se hned stavěli na zadní a chtěli nesmyslné slevy, přitom motorka byla ve stavu 1A. Ale jak to jednou věděli, tak spekulovali, jak mně ohnout. Tak jsem se na to nakonec vy... a motorku jsem vyměnil s jedním maníkem a oboustraná spokojenost. Měli by jste se nad tím zamyslet, protože 99% procent motorek někdy leželo a bylo opravovaných. Z čeho se asi živí prodejci ND? N8kup a prodej je vždycky boj dvou stran s odlišnými prioritami. A když chce být zákazník v globále klamán, trh se tomu přizpůsobí.

pawel (0) napsal 28.05.2013 v 00:44

3x jsem kupoval ojetou moto ,2x jak štakš ,jednou katastrofa moto z Itálie které v 25.tis km explodoval motor.Naposled funglovka 500cm ,myslím,že jsem spíš sváteční jezdec a i přes to za 4 roky najeto vic jak 40.tis km.a bezproblémů. Za sebe když ojetinu pojedu se klidně podívat na 5.let staré moto s 50.tis km než desetileté s 20.tis.km, akorát,že u nás moto s 50.tis km vlastně neexistuje. což je zvláštní,nemyslíte ? ale nová je nová.Nejhorší je že vždy na novou není,ale nakonec častokrát zjistíte,že kdyby jste hned koupili novou, tak to vyšlo stejně jako ojetina a hlavně jste si jezdili a né jen po servisech.

Vítali (7) napsal 27.05.2013 v 23:47+1

Nejsme jenom my - Češi - divný národ.Jeli jste někdy někdo pro motorku do Německa? Na inzerátu "Fahrbereit,optisch und technisch gut - probefahre moeglich" atd.Pak jedete 300km,motorka má prázdný gumy,stojí pod kurníkem,baterka v pr... Takže asi tak.A pak jí tady chcete prodat vypiplanou za třeba 25 000kč a kupec vám řekne:"Já jí viděl na Mobile.de za 700 euro" Tak si jí tam jeďte za těch asi 17500kč koupit...

alexa7 (101) napsal 27.05.2013 v 21:47+1

Predával som motorky, prevádzkoval som aj motobazár. A tvrdím že kupujúci si vyslovene pýtajú byť oklamaní. Chcú dobrú motorku,s drahými doplnkami, s málo km a hlavne za"sračku". Ked som mal dobrú motorku za ktorú som dal ruku do ohňa, aj majitela som poznal a cena bola primerane vyššia tak ju nikto pre cenu nechcel. Ale lacná šunka s bohvie kolko km sa predala v pohode.

DavR1 (14) napsal 27.05.2013 v 21:03

To je hrozenej blábol .. nemá cenu všechno psát bylo by to na dlouho a zabitej čas .. prostě v CZ je 80-90% motorek dovezenejch většinou od dovozce .. i ta i od toho "majitele" od kterého je prej lepší kupovat .. my po prohlídce odmítáme 50-60% protiúčtů a výkupů od "majitelů" takže vím co tady jezdí.Ale je zase pravda že druhej den tu motorku najdu v inzerci v jiném bazaru .. takže je to všechno kus od kusu a univerzální návod neexistuje ... ... každopádně jezděte s někým kdo tomu opravdu rozumí (to není zas tak moc lidí jak si myslíte ) a smiřte se s tím že je potřeba toho objet víc,tím spíše když je aktuálně určitých motorek v nabídce dost málo Tak hodně štěstí

sramis (95) napsal 27.05.2013 v 19:26

Zatím jsem nikdy o bazaru neuvažoval. Ani s autem ani s motorkou. Pokaždé od soukromníka a jen jednou jsem řekl ne na motorku a jel jinam. Zatím mi to vychází...

hluska (156) napsal 27.05.2013 v 19:03+1

Ja bych to nevidel tak cerne. Myslim ze v dnesni dobe je tolik bazaru, ze prezijou jen ti nejslusnejsi a nejlepsi. Ostatni driv nebo pozdejs jednoduse zkrachujou, protoze se to o nich proste roznese. Naopak kdyz je nekdo nekde spokojenej, tak neni duvod proc by si dalsi motorku nekoupil prave v tom samem bazaru nebo prodejne(muj pripad).

Jethro (-3) napsal 27.05.2013 v 18:19+3

Trošku teču z toho jak chtějí někteří jedinci slevu na PHM co projedou k prodávajícímu.Nikdy v životě by mě nic takového nenapadlo.A to i potom co jsem sjezdil s vozíkem celou republiku,protože stav naprosto vůbec neodpovídal skutečnosti,tudíž jsem nekoupil nic.Holt každá sranda něco stojí a jestli řešíte pár korun za benzín,jak se asi budete o tu mášu starat?

SpawnnS (1) napsal 27.05.2013 v 18:05

moto jsem kupoval od ofic. dealera, jel se podivat 350km ve sněhové vánici a po usednutí nebylo co řešit. Jako kupující jsem se samozdřejmě zajímal o ,,slevu,, po telefonu a bylo mi odmitnuto že leda až na místě, což chápu, ono vlastně ani nebyl důvod proč slevnit, bo stav byl perfektní. nakonec jsme se dohodli k maximalni spokojenosti na obou stranach.

zajímá zkušenost s koupi auta, kdy na sbazaru to byl inzerat s oficialnim obrazkem a ktomu jedna foto od auta, byla tam nejnizssi cena, rok stare,11.000km na tachacu, serviska ... podle me nikdo na ten inzerat ani nereagoval bo to bypadalo jak kdyby to psala nejaka naprosta lama a chtela natom nekoho nachytat... jel sem se nato podivat se smisenymi pocity, kdy byly dohodnute prohlidky ve 3 servisech značky, po usednutí do kresla u managera jedne nadnarodni firmy jsem uz nic neresil, bo mi bylo jasne ze to opravdu prodava prototze ma sluzebni a tim vubec nejezdi... Takze zame jen dobre zkusenosti, ale do bazaru bych nikdy nesel.

ACE1981 (0) napsal 27.05.2013 v 17:56

Prodej motorky v dnešní době je velká sranda,na můj inzerat odpovědělo 9 lidí.Přijel se podívat jen jeden a ten měl čerstvě řidičák a bál se na tu 1200RS sednout natož se projet,tak jsem se ho zeptal na čem v živote jezdil.On,že na skůtru 50.fakt tuhle dobu nechápu,já jsem 3x přijel,zaplatil a 3 ji odvezl.Dneska je to divné prodávat mašinu.

Mario81 (7) napsal 27.05.2013 v 17:35

Stačí se jen mrknout na ujeté km a je to jasný Pomalu 15-20 leté motorky a maj namotáno max do 35000km!!! Ze 70% samé keci

_xy_ (4) napsal 27.05.2013 v 16:18

...pár motorek jsem už koupil, v bazaru, od soukromníka nebo i individuální dovoz, zkušenosti mám ode zdi ke zdi - od bezproblémových kousků až po zkušenost z vychváleného mazlíka zdejšího uživatele, ve kterém chyběla polovina olejové náplně a majitel přes všechny internetové řeči o servisu nevěděl ani kde olej kupuje, a že prý ho mění kamarád
...při prodeji si moji motorku pokaždé odvezl první zájemce, a to i s 96tisíci na tacho - ten ještě řekl, že by mu bylo hloupé chtít slevu, když motorku viděl..
...copak motorka - zkuste jít koupit ojeté auto

enusim2 (21) napsal 27.05.2013 v 15:17-3

ja s prodejem motorek nemam problem..Prvni kupujici odeme ani na to nesedl.pak sem mu to prevezl do brna a jel pryc Treti motorka to same..povozil jsem ho jako spolujezdce.nasedl a odjel. a nejlepsi byl motor z rozstreleneho gsxr.motor demontovany.prijel,ja rekl ze funguje,nalozili jsme a jel..ale nikdo mi jeste nepsal co jsem za hajzla a bla bla tak vse klape...a kupuji vzdy levne sunky pod cenou takze co od toho cekat.jen jednou jsm resil dodatecnou slevu protoze tam byla spousta veci zatajena,ale domluvili jsme se a pohodicka...a posledni zkusenost zx9 mam pres prostrednika Bikerscrown a prsote je to naprd, nic o te motorce nevi nikdo nic k tomu nerekne a ve finale po 3 tydnech kdyz jsem nemel TP mi rekli at mu zavolam a domluvim se primo s nim a ja zjistil ze je to cizinec co umi cesky jen pozdravit a resil problematicky prepis lamanou anglictinou..to byl fakt hnus.ale zase mam lestenku za cenu rozstrerleneho vraku.no neber to
a ja jako kupec vzdy chtel slevu za rychle jednani,prijedu,zkouknu,zaplatim a jedu,zadne keci a remcani okolo>to nesnasim,bud ji chci nebo ne

kratod (14) napsal 27.05.2013 v 15:06

koupi beru jako sazku do loterie, max scihnout dorazy na riditkach a sundat plasty (pokud tvrdi ze nelezela).. rict si o petibabu slevy na benal a jedu.. Jak uz bylo receno, kupuju ojety, pouzivany motocykl, nemuzu cekat zazraky... a druha vec, ktery se bojim ze funguje- Murphyho zakon,cim vic prebiram,tim spi preberu..

nitmar (1) napsal 27.05.2013 v 15:00+1

Já jsem kupoval motorku 2x. Jednou v bazaru 3 roky starou prý nepadenou - Podle pohledu byla nádherná testovací jízda ok. najeto cca 12tis. km tak jsem ji koupil. Pojezdil jsem 4 roky a pak prodal. Taktéž jako nepadenou. Později mi napsal kupec, že si to nechal ověřit a padená byla. :( Nic to nemění na faktu, že moto byla držák a každý kdo ji viděl mohl na ni nechat oči.
Druhou moto jsem si koupil asi před měsícem. Od soukromého prodejce. Stará je 6 let. Musím říct, že po telefonu jsem si řekl o slevu. Motorka byla 240km daleko a tak jsem vše domlouval po telefonu případně mejlem(trvalo to asi 4 dny. Další foto jsem nechtěl). Nakonec jsem i domluvil 3k slevu. Po příjezdu k prodávajícímu začlo pršet. Takže jsem rychle zkontroloval vin očihl jsem stav. Projel se 200m zaplatil a frčel domů. Koupě trvala asi 15 min :). Jsem ale spokojený a prodávají byl supr. Možná i někdo z vás co tady píšete.

kubrt11 (3) napsal 27.05.2013 v 14:12+3

Kupoval jsem za svůj dlouhý motorkářský život jak v bazaru,tak od soukromníka,a je fakt,že pokud tomu člověk moc nehoví,je vždy lepší vzít si sebou někoho znalého!Já tomu bohudík trochu rozumím,takže se mi nestalo,abych nějak víc naletěl,a to ani u jiných!V každém případě je však nutné brát v potaz hlavně tu skutečnost,že kupuji ojetý starší stroj,kterému většinou odpovídá i cena,která může být i třetinová a menší proti novotě,a tedy musím zákonitě počítat s tím,že to ještě nějaké peníze spolyká,na rozdíl od té novicky.Každému chytrému kupci při prodeji řikám,máte na novou,kupte si novou,nemáte-li musíte se spokojit se starou,a to se vším všudy!Hodně lidí by chtělo za pár peněz skoro nový stroj,ale to jaksi apriori možné není!!!

CryingDragon (7) napsal 27.05.2013 v 13:14

Svého introše jsem koupil MTT Brno a byl to krám, a šrot jak prase, nakopal jsem do něj spousty peněz. Bazar už nikdy, raději soukromý prodejce a pro jistotu spousty čtení na netu, a pak sebou ještě někoho kdo tomu rozumí, a pořádně číst co se podepisuje. (český národ moc nečete).

Ducatimaniak (1) napsal 27.05.2013 v 12:47+1

Autor článku by se měl více teoreticky připravit. Skryté nebezpečí v kupní smlouvě je v jiné formulaci a to je "jak stojí a leží", tato formulace bráni kupujícímu uplatnit jakékoli vady předmětu koupě, které lze uplatnit dle paragrafu 599 odst.1 občanského zákoníku, ve lhůtě 6 měsíců od uzavření kupní smlouvy.

DOMINATOR (1260) napsal 27.05.2013 v 11:07

Kež by bylo tolik peněž že bychom si koupili vždy novou motorku!

O.X.H. (3) napsal 27.05.2013 v 10:44+1

Jindrej -> naprostý souhlas. Mám stejnou zkušenost.

LiborK (37) napsal 27.05.2013 v 10:43+2

Šunku jsem nikdy neměl a to jsem měl motorek asi víc jak deset. Co mě však trápí jsou naopak ne prodávající, ale kupující. Prodával jsem jen voňavky v perfektním stavu a musím říct, že nedůvěra stran kupujících je obrovská. Někteří jsou príma, přijedou, mají s sebou někoho zkušeného, prohlídnou, projedou se, daj prachy a odfrčí. Informací mají dost a na místě si je ověří. O to horší jsou váhaví, neurotičtí a nedůvěřiví střelci. Vše řeší už v mailu a nejvíc po telefonu i když nejsou z daleka. Nákup případných dílů doplňkové výbavy berou jako bastl(dokupuji jen výjměčně, když originální díl vypadá jako bedna kitu).
Prodával jsem donedávna dvě mašiny a rozhodl jsem se, že už na kupující s-e-r-u, protože na to nemám nervy. Pokud budu o motorečky pečovat jako doposud, obě klidně za dvacet let prodám jako yuongtimery a budu v poho.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist