Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak říká Super Sic ...další eko paskvil z Česka !
Jen doufám,že to dotáhne do zdárného konce a potom zahodí !
Další věc, jako moto z Ústí nad Orlicí za 2,5 mega vůbec nepotřebujeme ! A prachy se dají utratit daleko
rozuměji!
Jen design na efekt, bez praktického důvodu. 2 kola vpředu zbytečně zvyšují hmotnost a musí se kvůli nim víc dimenzovat rám. Uniká mi smysl takové koncepce. Navíc s takovou mrchou širokou nepůjde kličkovat mezi auty ani mezi výtluky. Elektromotor v kole? Další hloupost - extrémní neodpružená hmota. Lepší je dát motor do rámu a použít bezúdržbový řemen. Kdyby to aspoň mělo střechu aby to šlo použít i v zimě...
VIZI> "Vážení čtenáři, o vaše komentáře stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl a proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu. Vulgární, urážející a napadající komentáře budou smazány"
Budou???
Elektromotor do všeho nacpou konstruktéři jen tehdy, když jim to jejich šéfové přikážou. A jejich šéfové jim to přikážou jen když v tom budou prachy. Pokud zákazníci budou bateriovou elektromobilitu okázale bojkotovat, pak pojede všechno ve starých kolejích i přes jekot nejrůznějších neziskovek. My, daňoví poplatníci a hlavně zákazníci hlasující peněženkou rozhodujeme o své budoucnosti. Žádní politici ve Strakovce či Bruselu. Každý se může dobrovolně rozhodnout, jestli se nechá ekologickou lobby okrádat nebo ne.
VIZI: A vy se prosím příště naučte číst můj příspěvek než něco vypustíte do světa. Nikde jsem neřekl, že ten člověk dotace pobírá. Výslovně jsem tam uvedl, že proti němu nic nemám, pokud to vyvíjí za své! Pouze jsem vyjádřil názor, že jakožto daňový poplatník odmítám podobné nesmysly financovat, toť vše.
Zdar všem,co tu přispíváte,za sebe bych si něco takového v životě nekoupil,ale nedovolím si kritizovat už jen proto,že před pár lety jsem ohrnoval nos nad elektrokolem a podívejte se,jak to vypadá dnes s pohonem jízdních kol a jejich prodejem ve světě i u nás. Pokud se jim zadaří,tak by se mohli uplatnit někde jinde než u nás.Tady to zatím vypadá tak,že kdejaká ouřednice a oředník musí jezdit do práce vozem,aby si nezmazal značkové oblečení a větrem na skútru mu nevyvětrala voňavka.
Jinak ale podle vývoje a snižování obsahu motoru i v osobácích,není daleko doba,kdy nám nacpou ty paka zelený elektromotor do všeho.
satanokky: Naprostý souhlas, fyziku naštěstí narozdíl od lidí nelze uplatit ani ukecat. To pouze nejrůznější "experti" a "marketingoví odborníci" si myslí, že poručí větru, dešti. Stejně jako si to před nimi čtyřicet let mysleli komunisti a přesto si matička Příroda dodnes dělá, co uzná za vhodné. Fascinuje mě, jak tihle diletanti jsou schopní uctívat výrobky automobilky Tesla a přitom přehlížet fakt, že ani výborně naladěný podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a patřičně širokými pneumatikami není schopný při dynamičtější jízdě zvládnout ty více než dvě tuny hmotnosti, aby ten jejich elektrický zázrak vůbec někam dojel. Anebo když jeden nejmenovaný motoristický novinář na Stream.cz chválí hybridní BMW jak je strašně super a přitom jen tak mezi řečí poví, že má nádrž jen na 41 litrů namísto běžných 63 kvůli místu pro baterie, na které auto ujede nanejvýš jen 40 kilometrů. Takže BMW své zákazníky okrade o cca 200 km benzinového dojezdu výměnou za 40 kilometrů toho elektrického. No nekupte to!
teraz k projektu:
S koncepciou nazvanou motor-koleso som sa stretol už počas mojej doktorantúry na univerzite a tomu je teda dobrých 12 rokov. Malo to furt tie isté problémy - extrémne veľká neodpružená hmotnosť motor-kolesa, problém s utesnením motora voči nečistotám všetkého druhu, chladenie motora, rotačný prívod energie do motora a jeho ochrana voči vplyvom prostredia...
Na stránkach projektu (//tiltingvehicle.eu/projekty/frais-hub-motor/) sa píše o váhe motora 4 až 6,5kg pri kontinuálnom výkone 20kW. To bude asi preklep, lebo posratý 0,5kW motor na 36V má 7kg (//www.ecotech.cz/sk/elektromotory-v-rafiku/) resp. 5,5kg (//www.ecotech.cz/elektrokola-motory/asistencni-em-500w-36v/). Plus ešte na týchto stránkach nájdeme nejaké údaje k oloveným akumulátorom kde zaujme váha (veeeeeľka) a počet nabíjacích cyklov 300 až 700 s origo nabíjačkou. U Li-ion akumulátorov je to váhovo lepšie (asi 4 krát ľahšie pri rovnakom napätí a kapacite) pri cene asi 2,6 krát vyššej (akumulátory s nabíjačkami) ale chýba údaj nabíjacích cykloch a navyše Li-ion-ky sú od Samsungu. Internet tvrdí u tých 36V Liňion akumulátorch o 500 a viac nabíjacích cykloch.
Toto mají napsáno v kampani: "Na základě projektu hodláme založit Obchodní společnost, v níž všichni investoři následně obdrží podíl. Datum jejího založení bude záviset na výši dosažené částky v kampani. Při nižší částce by se společnost založila až se vstupem dalšího potřebného kapitálu." A toto mají napsáno v přiloženém busines plánu: "Na projekt zatím není založen žádný podnikatelský subjekt, ale funguje jako osobní iniciativa podporovaná rodinnými příslušníky, pár kamarády a také i dodavatelskými partnery. V nejbližší době, podle výše získané investice, bychom rádi založili Společnost (s. r. o.), do které začleníme naše projekty a společníky/investory, kteří přinesou potřebný kapitál na realizaci našich plánů." Těžko by si tedy vzali dotaci, když ještě nejsou firma. Všechny firmy a organizace, které vzali dotaci z EU, nebo od města či kraje, tak vím, že ve smlouvách mají povinnost viditelně propagovat poskytovatele dotace, jinak riskují vrácení dotace.
to Kawasakizelená: si si istý tým čo píšeš o tom že:" Kdyby měli na projekt dotace, museli by to uvádět na svém webu, jinak by měli velký průser a nic takového tam není." ? Lebo jak kukám tak kukám tak na stránkach o Midalu (//www.midalu.eu/) nič nieje o dotáciach a to isté sa týka Jawy (//jawa.eu/). Navyše som ani pomocou googlu nič nenašiel o povinnosti zverejňovať niečo o dotáciach na www stránkach "dotovaných" firiem či projektov.
Akurát na fasbúku sú aktívne anti-kampane voči Midalu a Jawe 1000
Projekt je opravdu skvělí a hned bych si něco podobného pořídil, proto jím na jejich kampaň na PENĚZDROJ posílám 300 Kč. Kdyby každý komu se to libí poslal jen 100 Kč, mohli by nám brzo ukázat, jak to jezdí a mohli bychom světu zase ukázat, že Češi jsou nejlepší. Pro komentující níže: Kdyby měli na projekt dotace, museli by to uvádět na svém webu, jinak by měli velký průser a nic takového tam není. A taky by nedělali tu crowdfundingovou kampaň na penězdroji. To da přece rozum!
Další průkopník slepých uliček... Pokud si zraje doma a za svoje .Proč ne.Pokud ale bude žebrat peníze od eráru,tak kopnout do prdele...A když bude neodbytný,tak s rozběhem...
Motor ktory bude tak lahky, aby jeho neodpruzena masa v kolese neposlala jazdne vlastnosti motorky rovno do haja a zaroven tak odolny, aby sa vibraciami nerozlozil na prvocinitele po 100km ale zaroven aspon trochu vykonny,... No necham sa prekvapit, ale pocitam ze nobelova cena za fyziku panovi pride postou hned nasledujuci den po uvedeni motorky na trh.
Daten, Fakten zahlen, němci jsou v tomto nějak dopředu.
Čas ukáže, jelikož plány a skutečnost jsou vždy trochu(někdy i víc) mimo.
Držím palce, ale benzín je benzín a to k motorkám patří.
Zajímavá doba. Svařím rám, vypletu kola a hned to prezentuji jako novou značku, aniž bych měl funkční prototyp. Ale když to evidentně funguje v CADu, postavit a vytvořit značku už bude sranda.
Asi jsem ze staré školy kdy platilo, že se nejprve musí něco dokázat, aby se tím dalo chlubit.
Jak říká Super Sic ...další eko paskvil z Česka !
Jen doufám,že to dotáhne do zdárného konce a potom zahodí !
Další věc, jako moto z Ústí nad Orlicí za 2,5 mega vůbec nepotřebujeme ! A prachy se dají utratit daleko
rozuměji!
Jen design na efekt, bez praktického důvodu. 2 kola vpředu zbytečně zvyšují hmotnost a musí se kvůli nim víc dimenzovat rám. Uniká mi smysl takové koncepce. Navíc s takovou mrchou širokou nepůjde kličkovat mezi auty ani mezi výtluky. Elektromotor v kole? Další hloupost - extrémní neodpružená hmota. Lepší je dát motor do rámu a použít bezúdržbový řemen. Kdyby to aspoň mělo střechu aby to šlo použít i v zimě...
Další eko paskvil, co se ztratí v propadlišti dějin..
VIZI> "Vážení čtenáři, o vaše komentáře stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl a proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu. Vulgární, urážející a napadající komentáře budou smazány"
Budou???
Elektromotor do všeho nacpou konstruktéři jen tehdy, když jim to jejich šéfové přikážou. A jejich šéfové jim to přikážou jen když v tom budou prachy. Pokud zákazníci budou bateriovou elektromobilitu okázale bojkotovat, pak pojede všechno ve starých kolejích i přes jekot nejrůznějších neziskovek. My, daňoví poplatníci a hlavně zákazníci hlasující peněženkou rozhodujeme o své budoucnosti. Žádní politici ve Strakovce či Bruselu. Každý se může dobrovolně rozhodnout, jestli se nechá ekologickou lobby okrádat nebo ne.
VIZI: A vy se prosím příště naučte číst můj příspěvek než něco vypustíte do světa. Nikde jsem neřekl, že ten člověk dotace pobírá. Výslovně jsem tam uvedl, že proti němu nic nemám, pokud to vyvíjí za své! Pouze jsem vyjádřil názor, že jakožto daňový poplatník odmítám podobné nesmysly financovat, toť vše.
Kawasakizelena> ofcany oblbnes, PR je mocna zbran . Ale fyziku nastesti neeee!
Zdar všem,co tu přispíváte,za sebe bych si něco takového v životě nekoupil,ale nedovolím si kritizovat už jen proto,že před pár lety jsem ohrnoval nos nad elektrokolem a podívejte se,jak to vypadá dnes s pohonem jízdních kol a jejich prodejem ve světě i u nás. Pokud se jim zadaří,tak by se mohli uplatnit někde jinde než u nás.Tady to zatím vypadá tak,že kdejaká ouřednice a oředník musí jezdit do práce vozem,aby si nezmazal značkové oblečení a větrem na skútru mu nevyvětrala voňavka.
Jinak ale podle vývoje a snižování obsahu motoru i v osobácích,není daleko doba,kdy nám nacpou ty paka zelený elektromotor do všeho.
Když to pojede stovkou a dojezd 500km tak to můžou GéESA zabalit.
Steve - nejenom ekologií,ale vlastně už prakticky vším
No myslim ze je to dalsi predem ztraceny projekt..A kdyby se nejakou nahodou dostal na trh tak min jak 200 000 kc stat nebude...A to se vyplati
jste idioti co tady hned píšete o dotacích, nejdřív si přečtěte jejich stránky, zjistěte si informace a pak něco pište
Další
satanokky: Naprostý souhlas, fyziku naštěstí narozdíl od lidí nelze uplatit ani ukecat. To pouze nejrůznější "experti" a "marketingoví odborníci" si myslí, že poručí větru, dešti. Stejně jako si to před nimi čtyřicet let mysleli komunisti a přesto si matička Příroda dodnes dělá, co uzná za vhodné. Fascinuje mě, jak tihle diletanti jsou schopní uctívat výrobky automobilky Tesla a přitom přehlížet fakt, že ani výborně naladěný podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a patřičně širokými pneumatikami není schopný při dynamičtější jízdě zvládnout ty více než dvě tuny hmotnosti, aby ten jejich elektrický zázrak vůbec někam dojel. Anebo když jeden nejmenovaný motoristický novinář na Stream.cz chválí hybridní BMW jak je strašně super a přitom jen tak mezi řečí poví, že má nádrž jen na 41 litrů namísto běžných 63 kvůli místu pro baterie, na které auto ujede nanejvýš jen 40 kilometrů. Takže BMW své zákazníky okrade o cca 200 km benzinového dojezdu výměnou za 40 kilometrů toho elektrického. No nekupte to!
teraz k projektu:
S koncepciou nazvanou motor-koleso som sa stretol už počas mojej doktorantúry na univerzite a tomu je teda dobrých 12 rokov. Malo to furt tie isté problémy - extrémne veľká neodpružená hmotnosť motor-kolesa, problém s utesnením motora voči nečistotám všetkého druhu, chladenie motora, rotačný prívod energie do motora a jeho ochrana voči vplyvom prostredia...
Na stránkach projektu (//tiltingvehicle.eu/projekty/frais-hub-motor/) sa píše o váhe motora 4 až 6,5kg pri kontinuálnom výkone 20kW. To bude asi preklep, lebo posratý 0,5kW motor na 36V má 7kg (//www.ecotech.cz/sk/elektromotory-v-rafiku/) resp. 5,5kg (//www.ecotech.cz/elektrokola-motory/asistencni-em-500w-36v/). Plus ešte na týchto stránkach nájdeme nejaké údaje k oloveným akumulátorom kde zaujme váha (veeeeeľka) a počet nabíjacích cyklov 300 až 700 s origo nabíjačkou. U Li-ion akumulátorov je to váhovo lepšie (asi 4 krát ľahšie pri rovnakom napätí a kapacite) pri cene asi 2,6 krát vyššej (akumulátory s nabíjačkami) ale chýba údaj nabíjacích cykloch a navyše Li-ion-ky sú od Samsungu. Internet tvrdí u tých 36V Liňion akumulátorch o 500 a viac nabíjacích cykloch.
Toto mají napsáno v kampani: "Na základě projektu hodláme založit Obchodní společnost, v níž všichni investoři následně obdrží podíl. Datum jejího založení bude záviset na výši dosažené částky v kampani. Při nižší částce by se společnost založila až se vstupem dalšího potřebného kapitálu." A toto mají napsáno v přiloženém busines plánu: "Na projekt zatím není založen žádný podnikatelský subjekt, ale funguje jako osobní iniciativa podporovaná rodinnými příslušníky, pár kamarády a také i dodavatelskými partnery. V nejbližší době, podle výše získané investice, bychom rádi založili Společnost (s. r. o.), do které začleníme naše projekty a společníky/investory, kteří přinesou potřebný kapitál na realizaci našich plánů." Těžko by si tedy vzali dotaci, když ještě nejsou firma. Všechny firmy a organizace, které vzali dotaci z EU, nebo od města či kraje, tak vím, že ve smlouvách mají povinnost viditelně propagovat poskytovatele dotace, jinak riskují vrácení dotace.
to Kawasakizelená: si si istý tým čo píšeš o tom že:" Kdyby měli na projekt dotace, museli by to uvádět na svém webu, jinak by měli velký průser a nic takového tam není." ? Lebo jak kukám tak kukám tak na stránkach o Midalu (//www.midalu.eu/) nič nieje o dotáciach a to isté sa týka Jawy (//jawa.eu/). Navyše som ani pomocou googlu nič nenašiel o povinnosti zverejňovať niečo o dotáciach na www stránkach "dotovaných" firiem či projektov.
Akurát na fasbúku sú aktívne anti-kampane voči Midalu a Jawe 1000
Projekt je opravdu skvělí a hned bych si něco podobného pořídil, proto jím na jejich kampaň na PENĚZDROJ posílám 300 Kč. Kdyby každý komu se to libí poslal jen 100 Kč, mohli by nám brzo ukázat, jak to jezdí a mohli bychom světu zase ukázat, že Češi jsou nejlepší. Pro komentující níže: Kdyby měli na projekt dotace, museli by to uvádět na svém webu, jinak by měli velký průser a nic takového tam není. A taky by nedělali tu crowdfundingovou kampaň na penězdroji. To da přece rozum!
Jaro Cimrmane probud se! Objevil se ti elektrobracha.
Další průkopník slepých uliček... Pokud si zraje doma a za svoje .Proč ne.Pokud ale bude žebrat peníze od eráru,tak kopnout do prdele...A když bude neodbytný,tak s rozběhem...
Motor ktory bude tak lahky, aby jeho neodpruzena masa v kolese neposlala jazdne vlastnosti motorky rovno do haja a zaroven tak odolny, aby sa vibraciami nerozlozil na prvocinitele po 100km ale zaroven aspon trochu vykonny,... No necham sa prekvapit, ale pocitam ze nobelova cena za fyziku panovi pride postou hned nasledujuci den po uvedeni motorky na trh.
Zajímalo by mě, jak dlouho nám budou ještě blbnout hlavu tou falešnou ekologií
Woody Allen: Chcete-li pobavit Pána Boha, seznamte ho se svými plány do budoucna...
Na konci článku sú uvedené výhody.
Povedal by som, že až na ten úložný priestor, skoro všetkými disponuje hociktorá udržiavaná Jawa 350/634
Daten, Fakten zahlen, němci jsou v tomto nějak dopředu.
Čas ukáže, jelikož plány a skutečnost jsou vždy trochu(někdy i víc) mimo.
Držím palce, ale benzín je benzín a to k motorkám patří.
Zajímavá doba. Svařím rám, vypletu kola a hned to prezentuji jako novou značku, aniž bych měl funkční prototyp. Ale když to evidentně funguje v CADu, postavit a vytvořit značku už bude sranda.
Asi jsem ze staré školy kdy platilo, že se nejprve musí něco dokázat, aby se tím dalo chlubit.
Pán je machr. Něco vymyslet, a pak postavit. Každé zboží si svého kupce najde. Držím palce.
//theoldmotor.com/?p=131468
Hm, chápem snahu aj všetko okolo toho... ale trošku mi príde ako toto:
tenisová raketa s dvoma gripmy.
//www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/3240220/Two-handled-tennis-racquet-developed-in-US.html
Aj v tom prípade vynálezca tvrdil, že takto je lepšie, ale voľako nevidno celosvetovo...
Plus "tilt" princíp, aj keď nie v tejto podobe, nie je novinka. Dávno pred Piaggo-m sa už skúšalo podobné volačo.
Kdo si hraje nezlobí, takže držím palce
zajímala by mě cena, jakou si za to představují - jinak zajímavé a jistě dobrý pokus