Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Osobně jsem se svezl na ZERO SR, sice jenom kousek, ale výkonově srovnatelný s benálem. ( 67k /144Nm). Ta motorka je bomba, až na tu cenu. Z fabrickýho platu nedostupná záležitost. ( teda pro mě ).
Pokud to vydrží, co garantuje výrobce a nejsou to reklamní kecy, tak za mě BOMBA. Na cesty do práce, na nákupy - nabíjení jednou týdně, na zbytek moto se spalovákem.
článek o ničem,jistojistě placená reklama,a bike na elektro? můj názor- k tomu co každé ráno vypustím do mísy(původní koment s předmětným slovem mi byl scenzurován a smazán jardou :),pokud si někdo toto koupí v ceně auta do práce tak je cvok,a na cestování?takových 150 km v alpách na jeden zátah bych chtěl vidět
Minule jsem někde slyšel, že při výrobě elektřiny pro průměrný elektromobil se vyprodukuje tolik bordelu že to vychází jako běžný auto se spotřebou 7l/100km. Takže dokud nebude většina energie z atomů tak naprosto zbytečná módní věc.
V práci používáme elektrické ještěrky junghaidrich a občas si na tom i zablbnem jelikož to má pichy jak čert Díky tomu bych ani tuhle alternativu nezatracoval.
KTM je podstatně dražší než ZERO FX, a taky bych řekl horší /výkon, dojezd atd/.
SuperSIc58: jeden takový trotl je třeba fotograf, který fotí divokou přírodu a vyhovuje
mu přemisťovat se mezi lokalitama na takovém stroji. Někde jsem četl jeho blog.
Každopádně, že někdo má a vydělá víc než ty a nemusí takový věci řešit není důvod
k tomu, abys ho označoval za trotla:)
Ahoj.Já osobně elektropohonu fandím a sleduju kam jde vývoj.Váha 165 kg je super a hned bych do toho šel.Jenom ta cena bude asi pořád astronomická.Stejně jako u KTM.
Míra> sory, ta záruka 8 let platí pro citroen zero. Jinak u e-mobilu v 90% pod 80% nabíjet stejně nebudeš (ušetříš tak 4minuty ...), většinou budeš nabíjet na 80-90%.
A pokud se nepletu, tak žádnou motorku nesmíš táhnout na laně. Elektromobil (auto) samozřejmě táhnout lze (stejně jako každé jiné auto) - zákon to nijak nezakazuje. Pokud to zakazuje některý z výrobců (např. Toyota, ale nikoliv např. Nissan), tak to je jen kapric (např. tím můžeš přijít o záruku, pokud se na to ovšem přijde), stejně jako např. u Ferrari, Rols Royce apod.
to stassek>
Já našel :
Řidiči Nissanu LEAF jsou nyní kryti pro případ, že stav baterie zobrazený na přístrojové desce klesne během 5 let nebo 100 000 kilometrů pod 9 z 12 dílků.
Před časem bylo v TopGearu o elektromobilech.Baterie nabíjená do 80% se ničí a elektromobil nesmíš tahnout.
Ford bol zasrany imperialista a fasista. Podporovali Hitlera do poslednej chvile aby zarobili. Dodaval mu podvozky, komponenty, pozicky v zlate. Tesne pred 2.svetovou vlastnil 99% akcii vw to ti nikto nikde nenapise. presne vedel k comu sa to pouzije a bolo mu to jedno. Takeho hajzla by som konkretne necitoval dobre mu tak ze uz skapal...Elektromotor je fajn vec ale az sa vyriesi napajanie tak to bude masovka. S klasickym akumulatorom ako ho pozname dnes je to uplny krok vedla...
mezi přibližovadlem na elektřinu a parní lokomotivou je víceméně rozdíl jen v tom, kde se kouří z komína. Tohle je možná řešení do přeplněných měst, až se vyřeší čistá elektrická energie, a nebudou se kvůli uhlí bourat domy. Vývoj tímhle směrem půjde, ale zatím furt ještě kopeme uhlí.
Nikdo na tom nejel, ale každej ví, že je to špatný. Když začínaly auta, lidi měli stejný názory - "je to k ničemu, na naše koně to nemá". Taky první letadla se prakticky k ničemu nehodily, první spalovací motory měly mizerný výkon, benzin se kupoval v lékárnách, všechno to vypadalo tak neprakticky.
Jakmile si to začnou lidi kupovat, dá se očekávat mohutný vývoj. Prostě jakmile v oboru budou prachy stejný jako v klasickým automobilovým průmyslu - bude i pokrok. A myslím, že svezení je na tom fajn už teď.
Taky mám pochyby o výdrži a ceně baterií.
V testech většinou řeknou jen klady a zápory si nechají pro sebe.
Představa nabíjení několik hodin je hrozná.Ještě horší bude,když někdo u dobíjecí stanice bude nabíjet před tebou.
Baterie vydrží cca 3 roky.Za 21 let provozu odděláš 7 baterií.Benzinový motor vydrží jeden.
Výroba a ekologická likvidace 7-mi baterií bude pro ekologii horší zátěž než benzinový motor.
Ja nejak nechapu, proc na to nekdo nadava, vzdyt to nikdo nenuti nikoho kupovat a verim, ze pro urcitou skupinu je to fajn zalezitost. Ja to taky nejsem, ale je zajimavy sledovat ten vyvoj v tomto.
Osobně jsem se svezl na ZERO SR, sice jenom kousek, ale výkonově srovnatelný s benálem. ( 67k /144Nm). Ta motorka je bomba, až na tu cenu. Z fabrickýho platu nedostupná záležitost. ( teda pro mě ).
Pokud to vydrží, co garantuje výrobce a nejsou to reklamní kecy, tak za mě BOMBA. Na cesty do práce, na nákupy - nabíjení jednou týdně, na zbytek moto se spalovákem.
článek o ničem,jistojistě placená reklama,a bike na elektro? můj názor- k tomu co každé ráno vypustím do mísy(původní koment s předmětným slovem mi byl scenzurován a smazán jardou :),pokud si někdo toto koupí v ceně auta do práce tak je cvok,a na cestování?takových 150 km v alpách na jeden zátah bych chtěl vidět
mig_35 - mají tak jak model F tak model S, takže klidně můžeš vyrazit.
Minule jsem někde slyšel, že při výrobě elektřiny pro průměrný elektromobil se vyprodukuje tolik bordelu že to vychází jako běžný auto se spotřebou 7l/100km. Takže dokud nebude většina energie z atomů tak naprosto zbytečná módní věc.
proc nejakej elektros*ac? K cemu je to dobry, kdyz existuje kraaaasna parni alternativa! At se ekoteroristitreba po...rou.
V práci používáme elektrické ještěrky junghaidrich a občas si na tom i zablbnem jelikož to má pichy jak čert Díky tomu bych ani tuhle alternativu nezatracoval.
KTM je podstatně dražší než ZERO FX, a taky bych řekl horší /výkon, dojezd atd/.
SuperSIc58: jeden takový trotl je třeba fotograf, který fotí divokou přírodu a vyhovuje
mu přemisťovat se mezi lokalitama na takovém stroji. Někde jsem četl jeho blog.
Každopádně, že někdo má a vydělá víc než ty a nemusí takový věci řešit není důvod
k tomu, abys ho označoval za trotla:)
Chtěl bych vidět toho trotla, co za tenhle zmetek vysolí takovej ranec
Ahoj.Já osobně elektropohonu fandím a sleduju kam jde vývoj.Váha 165 kg je super a hned bych do toho šel.Jenom ta cena bude asi pořád astronomická.Stejně jako u KTM.
Marex:
mrkni sem
//www.zeromotorcycles.cz/
jinak mně mrzí, že tam nemají testovají FX, to by mně zajímalo víc...
Vypadá to celkem dobře. Jaké jsou parametry a cena?
Míra> sory, ta záruka 8 let platí pro citroen zero. Jinak u e-mobilu v 90% pod 80% nabíjet stejně nebudeš (ušetříš tak 4minuty ...), většinou budeš nabíjet na 80-90%.
A pokud se nepletu, tak žádnou motorku nesmíš táhnout na laně. Elektromobil (auto) samozřejmě táhnout lze (stejně jako každé jiné auto) - zákon to nijak nezakazuje. Pokud to zakazuje některý z výrobců (např. Toyota, ale nikoliv např. Nissan), tak to je jen kapric (např. tím můžeš přijít o záruku, pokud se na to ovšem přijde), stejně jako např. u Ferrari, Rols Royce apod.
to stassek>
Já našel :
Řidiči Nissanu LEAF jsou nyní kryti pro případ, že stav baterie zobrazený na přístrojové desce klesne během 5 let nebo 100 000 kilometrů pod 9 z 12 dílků.
Před časem bylo v TopGearu o elektromobilech.Baterie nabíjená do 80% se ničí a elektromobil nesmíš tahnout.
to Míra> baterie dnes vydrží cca 10 let, jinak by na ně nedával Nissan ve svém Leafu 8letou záruku
za 15 let nastartujeme benzinovej bike a zavřou nás
Ford bol zasrany imperialista a fasista. Podporovali Hitlera do poslednej chvile aby zarobili. Dodaval mu podvozky, komponenty, pozicky v zlate. Tesne pred 2.svetovou vlastnil 99% akcii vw to ti nikto nikde nenapise. presne vedel k comu sa to pouzije a bolo mu to jedno. Takeho hajzla by som konkretne necitoval dobre mu tak ze uz skapal...Elektromotor je fajn vec ale az sa vyriesi napajanie tak to bude masovka. S klasickym akumulatorom ako ho pozname dnes je to uplny krok vedla...
Henry ford (Průkopník automobilového průmyslu)
“Kdybych se zeptal lidí, co chtějí, řekli by mi ‘rychlejšího koně’”
Uz jsem mel tu cest ridit jednu ze sesti elektro Octavii (prototyp) a tohle bych taky rad zkusil!
kdyby to stalo sto litru tak bych o tom i uvažoval jako motku do prace,ale za pul mega si to koupi jen blazen
Jo, do takovéhle motorky, nebo skůtru, elektromotor, proč né. Ale jinam se nehodí, do supersportů, nebo customů, bych to nedával.
mezi přibližovadlem na elektřinu a parní lokomotivou je víceméně rozdíl jen v tom, kde se kouří z komína. Tohle je možná řešení do přeplněných měst, až se vyřeší čistá elektrická energie, a nebudou se kvůli uhlí bourat domy. Vývoj tímhle směrem půjde, ale zatím furt ještě kopeme uhlí.
jo ,dobrý ,no jen by mně zajímalo,kolik takovejch strojů by vzniklo bez různých dotací a kolik lidí by si je koupilo bez daňovejch úlev ???
Přesně tak, smradlavý mám XJRko, tohle je jiná, voňavá alternativa.
A dokonce to kupodivu vypadá jako motorka...
Nikdo na tom nejel, ale každej ví, že je to špatný. Když začínaly auta, lidi měli stejný názory - "je to k ničemu, na naše koně to nemá". Taky první letadla se prakticky k ničemu nehodily, první spalovací motory měly mizerný výkon, benzin se kupoval v lékárnách, všechno to vypadalo tak neprakticky.
Jakmile si to začnou lidi kupovat, dá se očekávat mohutný vývoj. Prostě jakmile v oboru budou prachy stejný jako v klasickým automobilovým průmyslu - bude i pokrok. A myslím, že svezení je na tom fajn už teď.
Taky mám pochyby o výdrži a ceně baterií.
V testech většinou řeknou jen klady a zápory si nechají pro sebe.
Představa nabíjení několik hodin je hrozná.Ještě horší bude,když někdo u dobíjecí stanice bude nabíjet před tebou.
Baterie vydrží cca 3 roky.Za 21 let provozu odděláš 7 baterií.Benzinový motor vydrží jeden.
Výroba a ekologická likvidace 7-mi baterií bude pro ekologii horší zátěž než benzinový motor.
Jako postrk do práce, proč ne? Jen se obávám životnosti akumulátorů a jejich ceny až odejdou.
Ja nejak nechapu, proc na to nekdo nadava, vzdyt to nikdo nenuti nikoho kupovat a verim, ze pro urcitou skupinu je to fajn zalezitost. Ja to taky nejsem, ale je zajimavy sledovat ten vyvoj v tomto.
Tak nejak...
Ne, díky!