husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ppep (0) napsal 04.11.2015 v 19:36

Osobně jsem se svezl na ZERO SR, sice jenom kousek, ale výkonově srovnatelný s benálem. ( 67k /144Nm). Ta motorka je bomba, až na tu cenu. Z fabrickýho platu nedostupná záležitost. ( teda pro mě ).
Pokud to vydrží, co garantuje výrobce a nejsou to reklamní kecy, tak za mě BOMBA. Na cesty do práce, na nákupy - nabíjení jednou týdně, na zbytek moto se spalovákem.

chudela.pipa (-29) napsal 03.11.2015 v 19:57

článek o ničem,jistojistě placená reklama,a bike na elektro? můj názor- k tomu co každé ráno vypustím do mísy(původní koment s předmětným slovem mi byl scenzurován a smazán jardou :),pokud si někdo toto koupí v ceně auta do práce tak je cvok,a na cestování?takových 150 km v alpách na jeden zátah bych chtěl vidět

helmik (0) napsal 03.11.2015 v 07:57

mig_35 - mají tak jak model F tak model S, takže klidně můžeš vyrazit.

bolux (1) napsal 02.11.2015 v 09:16

Minule jsem někde slyšel, že při výrobě elektřiny pro průměrný elektromobil se vyprodukuje tolik bordelu že to vychází jako běžný auto se spotřebou 7l/100km. Takže dokud nebude většina energie z atomů tak naprosto zbytečná módní věc.

sered (113) napsal 02.11.2015 v 07:12+1

proc nejakej elektros*ac? K cemu je to dobry, kdyz existuje kraaaasna parni alternativa! At se ekoteroristitreba po...rou.





Italofil (41) napsal 01.11.2015 v 18:06

V práci používáme elektrické ještěrky junghaidrich a občas si na tom i zablbnem jelikož to má pichy jak čert Díky tomu bych ani tuhle alternativu nezatracoval.

Mig_35 (345) napsal 01.11.2015 v 09:38+2

KTM je podstatně dražší než ZERO FX, a taky bych řekl horší /výkon, dojezd atd/.
SuperSIc58: jeden takový trotl je třeba fotograf, který fotí divokou přírodu a vyhovuje
mu přemisťovat se mezi lokalitama na takovém stroji. Někde jsem četl jeho blog.
Každopádně, že někdo má a vydělá víc než ty a nemusí takový věci řešit není důvod
k tomu, abys ho označoval za trotla:)

SuperSic58 (1306) napsal 01.11.2015 v 08:57

Chtěl bych vidět toho trotla, co za tenhle zmetek vysolí takovej ranec

ich17 (7) napsal 01.11.2015 v 08:40

Ahoj.Já osobně elektropohonu fandím a sleduju kam jde vývoj.Váha 165 kg je super a hned bych do toho šel.Jenom ta cena bude asi pořád astronomická.Stejně jako u KTM.

Mig_35 (345) napsal 01.11.2015 v 08:19

Marex:
mrkni sem
//www.zeromotorcycles.cz/
jinak mně mrzí, že tam nemají testovají FX, to by mně zajímalo víc...

Marex (2570) napsal 31.10.2015 v 18:22

Vypadá to celkem dobře. Jaké jsou parametry a cena?

stassek (14) napsal 31.10.2015 v 13:07

Míra> sory, ta záruka 8 let platí pro citroen zero. Jinak u e-mobilu v 90% pod 80% nabíjet stejně nebudeš (ušetříš tak 4minuty ...), většinou budeš nabíjet na 80-90%.

A pokud se nepletu, tak žádnou motorku nesmíš táhnout na laně. Elektromobil (auto) samozřejmě táhnout lze (stejně jako každé jiné auto) - zákon to nijak nezakazuje. Pokud to zakazuje některý z výrobců (např. Toyota, ale nikoliv např. Nissan), tak to je jen kapric (např. tím můžeš přijít o záruku, pokud se na to ovšem přijde), stejně jako např. u Ferrari, Rols Royce apod.

Míra (210) napsal 31.10.2015 v 12:34

to stassek>
Já našel :
Řidiči Nissanu LEAF jsou nyní kryti pro případ, že stav baterie zobrazený na přístrojové desce klesne během 5 let nebo 100 000 kilometrů pod 9 z 12 dílků.

Před časem bylo v TopGearu o elektromobilech.Baterie nabíjená do 80% se ničí a elektromobil nesmíš tahnout.



stassek (14) napsal 31.10.2015 v 10:56

to Míra> baterie dnes vydrží cca 10 let, jinak by na ně nedával Nissan ve svém Leafu 8letou záruku

Bauiii (-16) napsal 31.10.2015 v 10:37

za 15 let nastartujeme benzinovej bike a zavřou nás

deluxa (347) napsal 31.10.2015 v 09:54+1

Ford bol zasrany imperialista a fasista. Podporovali Hitlera do poslednej chvile aby zarobili. Dodaval mu podvozky, komponenty, pozicky v zlate. Tesne pred 2.svetovou vlastnil 99% akcii vw to ti nikto nikde nenapise. presne vedel k comu sa to pouzije a bolo mu to jedno. Takeho hajzla by som konkretne necitoval dobre mu tak ze uz skapal...Elektromotor je fajn vec ale az sa vyriesi napajanie tak to bude masovka. S klasickym akumulatorom ako ho pozname dnes je to uplny krok vedla...

honza.tar (15) napsal 30.10.2015 v 23:55

Henry ford (Průkopník automobilového průmyslu)

“Kdybych se zeptal lidí, co chtějí, řekli by mi ‘rychlejšího koně’”

sramis (95) napsal 30.10.2015 v 23:53+1

Uz jsem mel tu cest ridit jednu ze sesti elektro Octavii (prototyp) a tohle bych taky rad zkusil!

Alesvf (35) napsal 30.10.2015 v 23:31

kdyby to stalo sto litru tak bych o tom i uvažoval jako motku do prace,ale za pul mega si to koupi jen blazen

olha (4) napsal 30.10.2015 v 20:08

Jo, do takovéhle motorky, nebo skůtru, elektromotor, proč né. Ale jinam se nehodí, do supersportů, nebo customů, bych to nedával.

splasenytrubky (117) napsal 30.10.2015 v 18:34

mezi přibližovadlem na elektřinu a parní lokomotivou je víceméně rozdíl jen v tom, kde se kouří z komína. Tohle je možná řešení do přeplněných měst, až se vyřeší čistá elektrická energie, a nebudou se kvůli uhlí bourat domy. Vývoj tímhle směrem půjde, ale zatím furt ještě kopeme uhlí.

pajapaja (37) napsal 30.10.2015 v 17:23+2

jo ,dobrý ,no jen by mně zajímalo,kolik takovejch strojů by vzniklo bez různých dotací a kolik lidí by si je koupilo bez daňovejch úlev ???

Nožíř (5) napsal 30.10.2015 v 16:23

Přesně tak, smradlavý mám XJRko, tohle je jiná, voňavá alternativa.
A dokonce to kupodivu vypadá jako motorka...

MartinNTV (32) napsal 30.10.2015 v 14:58-1+6

Nikdo na tom nejel, ale každej ví, že je to špatný. Když začínaly auta, lidi měli stejný názory - "je to k ničemu, na naše koně to nemá". Taky první letadla se prakticky k ničemu nehodily, první spalovací motory měly mizerný výkon, benzin se kupoval v lékárnách, všechno to vypadalo tak neprakticky.
Jakmile si to začnou lidi kupovat, dá se očekávat mohutný vývoj. Prostě jakmile v oboru budou prachy stejný jako v klasickým automobilovým průmyslu - bude i pokrok. A myslím, že svezení je na tom fajn už teď.

Míra (210) napsal 30.10.2015 v 14:44

Taky mám pochyby o výdrži a ceně baterií.
V testech většinou řeknou jen klady a zápory si nechají pro sebe.
Představa nabíjení několik hodin je hrozná.Ještě horší bude,když někdo u dobíjecí stanice bude nabíjet před tebou.
Baterie vydrží cca 3 roky.Za 21 let provozu odděláš 7 baterií.Benzinový motor vydrží jeden.
Výroba a ekologická likvidace 7-mi baterií bude pro ekologii horší zátěž než benzinový motor.

Jarda-Bekr (44) napsal 30.10.2015 v 14:26+1

Jako postrk do práce, proč ne? Jen se obávám životnosti akumulátorů a jejich ceny až odejdou.

MARTlN (54) napsal 30.10.2015 v 14:18

Ja nejak nechapu, proc na to nekdo nadava, vzdyt to nikdo nenuti nikoho kupovat a verim, ze pro urcitou skupinu je to fajn zalezitost. Ja to taky nejsem, ale je zajimavy sledovat ten vyvoj v tomto.

Zelinář (292) napsal 30.10.2015 v 12:24

Tak nejak...

Stadakk11 (277) napsal 30.10.2015 v 11:09-1+3

Ne, díky!




TOPlist