husqvarna_svartpilen_801_2




Japonská velká čtyřka ohlásila elektrickou spolupráci

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
puffybodie (390) napsal 07.05.2019 v 09:29

Taky je dobre se podivat na tuhle diskuzi s mladymi. Nebo si alespon precist vycuc. Krasne je videt odkud vane vitr, kde se ty nerealne nesmysly o "ekologii" berou a ze jsou ti lide uplne mimo. Tohle jsou naockovani mladi, ti z toho treba vyrostou a rebelie k jejich veku patri, ale ze tyhle nesmysly opakuji i dospeli a protlacuji ty svoje elektro bludy, tak to je na povazenou.

//www.osel.cz/10498-diskuze-s-organizatory-stavky-pro-klima.html

puffybodie (390) napsal 07.05.2019 v 09:27

Jinde posahanci pri honbe za ekologii dosahli toho, ze dvoutakt je ekologictejsi nez ctyrtakt Dobra zprava.

https://scooterlab.uk/ulez-good-news-for-london-2-strokes-news/

IvanDvoutakťák (5069) napsal 22.04.2019 v 08:19

Špinavá tajemství jinak čistých pohonů elektrických vozidel . . .
*******************************************************************

//www.autoforum.cz/zajimavosti/studie-poukazala-na-spinava-tajemstvi-jinak-cistych-pohonu-elektrickych-aut/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

IvanDvoutakťák (5069) napsal 13.04.2019 v 16:52

Stále více Švédů nechce létat, důvodem je flygskam
************************************************************
Do švédštiny proniká nový módní výraz: flygskam. Slůvko, které by se dalo přeložit jako „stud z létání”, shrnuje pocity stále většího počtu Švédů, kteří kvůli obavám o globální klima omezují používání letadel a místo nich volí ekologičtější dopravní prostředky, zejména vlaky. Jezdí jimi například i na dovolenou do Španělska.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/502468-stale-vice-svedu-nechce-letat-duvodem-je-flygskam.html

IvanDvoutakťák (5069) napsal 12.04.2019 v 11:54

Ona totiž ta globalizovaná(!) letecká, lodní a automobilní přeprava,
přepravující nesmyslně z jednoho konce světa na druhý, ještě "chvíli "
s OPECem kolaborovat bude !
Nebo letadla,nákladní lodě a kamiony budou taky E ???

IvanDvoutakťák (5069) napsal 12.04.2019 v 11:47

Puffy, o této tématice jsme se už pobavili níže, jak se výrobně
jednodušší e-vozidla prodávají za vyšší ceny než s klasickým motorem ,
což je pouze další stupeň okrádání lidí obdobně jako ty léta trvající
"stesky", že dvoutakt nemůže splnit emise . Přece je lepší vyrábět
podstatně složitější čtyřtaktní motory, v poslední době navíc "narvané"
elektronikou a vydělá se podstatně víc, než s "primitivně" jednoduchými
dvoutakty . . .
A to se propagátoři e-mobility považují za spasitele ekologie světa
přesto, že materiálně přírodu devastují větší spotřebou surovin .

Medvidek1 (24) napsal 12.04.2019 v 10:37

Jacob82
Nevím jak to řeší v jinak zcela diktaturní Číně či Koreji, ale třeba v rámci USA je Kalifornie tak “pokroková” jako EU. Přijde mi že jedou dle hesla: zabij bobra zachráníš strom.

puffybodie (390) napsal 12.04.2019 v 10:28

Jen tak pro zajimavost... zatimco Japonci se sdruzuji do hejna, tak Peugeot pro tento rok vratil do svych skutru dvoutaktni 50ccm a svete div se, emise to splnuje...
Jak to ti cinani jen delaji, ze i bez elektriny umi splnit soucasne emise a jinde breci, ze to nejde

puffybodie (390) napsal 12.04.2019 v 10:27

Jacob82> presunou se z vlivu ropne lobby to vlivu elektro lobby se neda rikat vyhra Navic kdo si vazne mysli, ze vsechny ty plasty a dalsi dily v elektro aute nebo motorce jsou vyrobene bez ropy, tak at zvedne ruku

Medvidek1 (24) napsal 12.04.2019 v 09:46

Nezapomněl, jen nevidím svobodu trhu, ale propagaci a diktaturu jako právě v případě scestného Start-Stop systému. Poruchovost a technické zpracování Tesly je dle vyjádření servisů horší. Dojezdy a životnost také. Cena neodpovídá konkurenčním pohonům.

Závislost na OPEC vymeměnit za závislost na těžbě lithia asi nebude nejlepším řešením. ;)

Jacob82 (142) napsal 12.04.2019 v 09:07

Medvidek1: Pokrok není v tom, že se použije elektřina, ta tady skutečně byla na trhu už před mnoha lety (jako např. to elektro-auto Baker "pro holky" z JayLeno´s garage - pro holky bylo hlavně proto, že se u toho člověk nezašpiní ;o) Ale díky technoligiím, které tu dneska jsou jdou dělat věci, který by ani před deseti lety nebyli možný.. Třeba 200kW po více než 45 minut v závodnim tempu (i když spíše vytrvalostním stylem) v malinkatý formuli nebylo možný ani před 5ti lety.. A dneska je.. A co za 5let? Nebo za 10? Mě se třeba moc líbí JoskouH zmiňovaná KTM Freeride E-XC, do lesa ideál, žádný naštvaný myslivci, houbaři, koňáci atd.. Nebo třeba i3ku pro běžný ježdění s rodinou, do práce atd. Který auto si dneska můžu přednastavit na přesnej čas na určitou teplotu v interiéru (když jedu v zimě ráno do práce)?

Zase, argumenty z cesty o startstopech a EU jsou zbytečný, nevidim tam žádnou velkou korelaci s elektro-revolucí, ta přichází do jisté míry nezávisle na Evropě, nevšiml jsem si, že by byla v EU třeba Čína, Thajsko, USA nebo třeba Japonsko.. EU je projekt, kterej míří do hrobu a s ním snad i některé nesmysly (doufám).. Ale tohle je větší. Po desítky let nebylo možný (hlavně díky kartelu OPEC a jejich přisluhovačům z východu i západu) aby vůbec někdo s nějakou alternativou přišel.. Jsem rád, že za mého života se to změnilo! Je mi fuk, jestli to bude elektrika, vodík, stlačenej vzuch nebo třeba helium3...

Jinak efektivita spalovacích motorů je mizivá, komplexnost a složitost neskutečná (stovky dílů, jen aby to fungovalo) a s tím malá spolehlivost (a elektřinu to potřebuje taky). Kolik už jsem koupil filtrů, litrů oleje, těsnění, svíček atd.? Kolikrát sem čekal dny než přestane smrdět po celym baráku benzín, co jsem omylem vycintal, kolikrát už sem vzteky kousal do volantu, když sem viděl přes noc updatovanej ceník benzínu bez možnosti to jakkoliv ovlivnit a tak bych mohl pokračovat do nekonečna.. Možná jste na to trochu zapomněli, ale fosílie mají taky nevýhody a neni jich zrovna málo...!

Medvidek1 (24) napsal 12.04.2019 v 07:30

A systém výměny jednotných baterií je hezký. Jen mám obavu že to dopadne jako USB-mini který se lidé (třeba po paměti/po tmě) pokouší narvat
opačně, kdežto
intuitivnější až blbuvzdorný systém nahryzaného ovoce je ten špatný a opovrhovaný.

Medvidek1 (24) napsal 12.04.2019 v 07:21

Tak nevím zda nazývat pokrokem něco co tu před sto lety už bylo. Jen olovo se vyměnilo za zinek a pak za kadmium a to za lithium.
Ano nároky se mění. Ale považovat za pokrok takový systém Start-Stop snad může jen výrobce který z toho profituje. Přesto je EU nařízen byť devastuje samotné motory, spotřebu reálně nesnižuje a o ekologii tu ale vůbec nejde.
U elektro výtvorů je modelová situace podobná, neli horší.

JoskaH (444) napsal 12.04.2019 v 01:00

Ok, demagogie to může bejt, svýho druhu

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.04.2019 v 22:29

Josko, Tvoje komenty si vždycky rád přečtu, ovšem(!) je-li Ti skutečně
42 let, jak uvádíš ve Tvém profilu, překvapuje mně, že takto demagogicky
umíš kvalifikovat "můj problém" téměř pětasedmdesátiletého člověka,
ktërý mimochodem seděl za řidítky od r.1964, či spíš mně to mrzí .

JoskaH (444) napsal 11.04.2019 v 19:15

Ivane2t, já rozumím kam mířís. Problém je v tom, že máš rozdělený svět na dvě fronty. Tedy na "přátele" a nepřátele. A kdo dělá "špatnou" věc, je nepřítel. Podle mě to takhle není.
Ještě jednou zopakuji, že elektromoto ani auto neplánuji, naopak jsem příznivcem atmosferickych benzinaku a vidím co dělá EU za kraviny. Ale to neznamená že jsem proti jakémukoli vývoji a toho, kdo o tom píše a/nebo jezdi na tom budu považovat za špínu...
Kdybych měl prachy navíc, hned bych si koupil elektrokrosku od KTM, neboť mám les hned za barákem. Silniční bych si asi nekoupil, přijde mi to jak tichá smrt zhmotnena ze vzduchu, jak to jezdí potichu.

Jacob82 (142) napsal 11.04.2019 v 11:05+2

"At the beginning everbody laughed at us, then they started criticising and NOW THEY JOIN, that´s how disruptive technology works" - Lucas di Grassi

Můj oblíbenej komentář od závodníka a ambasadora Formule E (kde dneska závodí Citroen (DS), Jaguar, BMW (Andretti), Audi, Nissan, Mahindra a Nio. Mercedes kvůli tomu dropnul DTMka a společně s Porsche se přidávají přístí rok..)

Krásně řečeno! A vystihuje to vše. Vzpomínám si, jak jsem se bránil mobilním telefonům a dneska se tomu směju. Úplně stejně jako s elektro-pohonem.. Od tý doby co jsem jel na C-Evolution to chci! A to je blbej skútr, kterej je těžkej jako tři prasata a skoro nikam nedojede..

A k ekoligii: Ekologický je ve skutečnosti jen život podobný tomu Amazonského indiána před příchodem konkvistadora.. A ten jak známo neměl žádnou motorku.. Ne? Všechno ostatní je převlečenej business.. Tak nevim, proč pořád protěžovat tu srajdu, co nám sem cpou Amíci a Rusáci mixnutý s OPECem.. To je jako hledat, proč je papírová taška horší, než igelitovej pytlík s argumentem jak ropa pěkně šustí a že do něj nenateče..

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.04.2019 v 09:32

Jsem rád, žes to TAK PĚKNĚ , Josko, napsal Ty, protože MNĚ by
něco takového bylo zde smazáno .
Především ty dvě první věty Tvého předchozího komentáře jsou na 100%
pravdivé .
Ještě totiž před tím, než začalo "E-vymývání mozků" a boom všemožných
rychlovýrobců E-vozidel, ti (tak zvaní !) ekologové, politici, zaprodaní / při-
sluhující novináři a probruselské mafie, neřekly ANI SLOVO , např.
o rakovinotvorných mikrosazích v emisích vozidel s naftovými motory
a všichni tito spasitelé "tlačili" generace dýzláků jako moderní, progresivní
a spotřebou paliva levnější možnost především osobní "přepravy" . . .

JoskaH (444) napsal 11.04.2019 v 08:12+1

Ok, nezbývá mi než uznat, že prostě pro někoho není elektromotorka elektromotorka, nýbrž především (pro někoho, zdá se, výhradně) politika a ekologie...
Novinář není novinář, nýbrž zaprodanec a přisluhovač, kterého živí probruselská elektromafie...
A že zde máme spoustu odborníků, kteří vědí naprosto přesně, jak vyřešit dopravu a smog v mnohamilionových asijských a jiných městech a jak má vypadat celosvětová energetická koncepce...
A to je fajn

Petřičák (184) napsal 10.04.2019 v 23:18

Tak si říkám, jestli se taky dočkám doby, kdy lehce nespokojení zákazníci, vyléčení realitou ze zeleného snu o vysavačích na kolečkách, rozbijí nejen ústa zodpovědných politiků a dealerů, ale také mainstreamových novinářů, kteří je do toho nesmyslu kdysi navezli... Ne, že bych snad schvaloval trestání druhých za vlastní blbost, ale z nějakého lehce perverzního důvodu se mi ta představa líbí.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.04.2019 v 21:43

Puffy , " kolik to stojí, skutečná(!) ekologičnost výroby a establišmenty kamuflované
problémy při provozu " se řeší pouze(!) tady , např. na serveru M.cz ,
protože poukazovat na ten okamžitý zisk výrobců je "politicky nekorektní"
TESLA-stories ve Tvém odkazu to jasně dokazují .
A to přesto, že ta jednoduchost konstrukce e-vozidel oproti klasickým se spalovacími
motory a z toho vyplývající podstatně nižší výrobní náklady musí být každému
myslícímu člověku zřejmé .

puffybodie (390) napsal 10.04.2019 v 18:50-1

A jen tak pro zasmani neco o Tesle. Ta ma tech problemu mraky, ktere ovecky nechteji videt, ale pro odlehceni aspon nejake

https://www.zerohedge.com/news/2019-04-03/reset-doesnt-work-sheryl-crows-tesla-gets-stuck-parking-lot

(otevirani dveri jen na tlacitko = navrhnuto debilem )

puffybodie (390) napsal 10.04.2019 v 18:49+1

JoskaH>

Vsechny ty krachujici bikesharing, carsharing a podobne sluzby at uz v Asii nebo zapadni Evrope ukazuji dostatecne jak velky "smysl" to ma. Idea to je pekna, ale argumentovat mesty vetsimi nez v CR? Tady u nas neni problem v ramci mesta jednim smerem 10km a zpet taky 10km, kdyz si clovek odpusti veskere zajizdky. A to se bavime o prtavych mestech oproti takovemu New Yorku. K cemu je v takovem meste stroj co ujede 40km a pak se 6 hodin nabiji? Odpoved ma moznost jen A) - k nicemu. Jiste, muze jednou denne nekde prehodit baterky na "stanici", pokud tam ale zrovna budou, kdyz se to rozsiri a materialy pro vyrobu baterek jsou uplne stejne konecne na Zemi tak jako ta nenavidena ropa

Solarni nabijecky maji smysl, i kdyz ucinejsi jsou ve vesmiru. Nicmene to se jich nesmi chytat solarni baroni treba

Pro vyrobu elektriny je spousta moznosti, ktere se tady nevyvraci. Elektro auta nebo motorky se argumentuje tim, ze je to ekologictejsi nez ropa coz je pusta a cira lez a je smutne kolik lidi te lzi veri

Mne je fuk, ze pripadne prijdeme o spalovaci motory, zvuk se da udelat i pocitacem a smrad si muzes delat vaporizerem stejny, jen to bude para. Tady se resi to kolik to stoji, ze to neni ekologicke a mnoho dalsich problemu okolo, ktere se jen kamufluji, protoze jde o okamzity zisk pro firmu a pripadne narizeni komisariatu EU

Nebojim se. Koupil bych si elektro motorku nebo skutr, pokud jde sehnat za cenu jake jsou v bazaru za spalovaci (pripadne to same nove), kdyby mela aspon 3/4 dojezd te spalovaci a taky kdybych vedel, ze nejak pomuzu planete, protoze te vice pomuzu, kdyz dal budu jezdit na dvoutaktu a novejsim ctyrtaktu.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.04.2019 v 15:40

Targus (119) napsal Včera v 22:03
pod článkem
*Změní Lightning Strike svět (nejen elektrických) motorek? *

JoskaH :
Ještě ti pošlu reálný odhad "elektrosituace" v roce 2030. Německo se probouzí z těžkého sna.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.04.2019 v 15:30

Bojím se Ale jen např. toho, že ty "nekonečné pouště na povrchu Země,
vhodné na těžbu / výrobu elektřiny" problém s jejím nastávajícím(!) deficitem
v Evropě určitě nevyřeší .

https://video.aktualne.cz/dvtv/nemci-se-pomalu-probouzeji-ze-sna-odstavenim-jadra-zvysi-emi/r~e209155a56f411e993a6ac1f6b220ee8/

JoskaH (444) napsal 10.04.2019 v 15:09

Jistě že to má pro městský provoz smysl, obzvlášť pro obrovská města počtem obyvatel cca ČR a větší...
I ta pitomá solární nabíječka má smysl.
Elektřinu není nutné dolovat výhradně z uhlí, a kdyz tak emise modernich elektráren jsou směšně nízké.
Ale to asi každý tuší ne?
Skutečný důvod těchto pseudopolitickych komentářů, někdy naprostych blábolu, je strach že přijdeme o spalovací motor a tím o motorky...
Tak proč nenapsat rovnou "Bojím se." a schovávat to za ekologii a kdo vi co ješte?

Michal_KA (12) napsal 10.04.2019 v 14:02

prehodit baterky a pokracovat v jizde dava zmysel, v meste samozrejme

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.04.2019 v 12:06

Letecké, lodní a pozemské(nákladní) dopravě "ta ropa taky dojde" ,
takže se světlých zítřků elektropohonu dožijí tyto oblasti lidské činnosti
taky, akorát že se o tento problém zatím "nikdo moc" nezajímá ...

bukic (8) napsal 10.04.2019 v 10:33+1

Deluxa zabudol si dodať že to uhlie ťažia malé deti, aby ten tvoj nezmysel mal hlavu a patu. Ropa skrátka dojde a my sa musíme naučiť žiť bez nej. Na povrchu zeme sú nekonečné púšte, tie sú vhodné na ťažbu elektriny, samozrejme tu máme aj iné riešenia.

děsno (38) napsal 10.04.2019 v 10:22+1

podle mě by všichni měli používat konektor jako má iphone, život s ním je mnohem jednodušší

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist