Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No nejvetsi problem je, ze ekologicke to stale zatim neni, vyroba a skladovani elektricke energie poradne nedoresena a dojezd takovych veci timpadem vice nez mizerny.
Hybridni auta mi davaj trosku vetsi smysl, ale u motorky si to predstavit nedokazu.
Jako specialy jako krosky, co najedou "par" km a pak jde stejne masina temer na kompletni rozbor a kde neni problem jednou za rok vymenit celou baterii ... ok.
P.S. Uz se tesim, ze budu muset pri mototripu do Rumunska planovat nekolikahodinove zastavky na dobijeni "elektrokolky".
A pokud se zrovna nepodari dojet k nejake elektrocerpacce co bude otevrena ... to me desi.
PasarloPipa> jenomže FAKTA hovoří jasně: ten alternativní pohon nikdy nebude fyzikálně absurdní a jenom politickou ideologií násilně protlačovaná "elektromobilita" z baterií, nýbrž zkapalněná paliva ať půjde o vodík, CNG nebo něco úplně jiného.
Tři klíčová fakta:
1) přenosová síť:
podle ERÚ a odborníků z ČEZ Distribuce je pro současné dobíjení elektromobilů v domácnostech potřeba posílit přenosovou síť 2x až 3x, což stojí asi 1,5 milionu EUR na kilometr. NApř. Francie má 78000 km rozvodných sítí... Spočítejte si to.
2) rychlost dobíjení:
1 MJ = 0,2778 kWh.
1 litr benzinu je ekvivalent 8,60 kWh.
Do nádrže auta načerpáš 80 litrů benzinu neboli 688 kWh za ani ne 4 minuty.
Rychlonabíječkou dočerpáš za 60 minut 80% baterie a ještě to pro ni není zdravé.
Fyziku neokecáš. Leda že bys byl sovětský komunista-ideolog.
3) energetická hustota
1kg benzinu, i s měrnou energií sníženou aby odpovídala 30% účinnost benzinového motoru, obsahuje 3,56 kWh/kg. Oproti tomu 1kg akumulátorů, s měrnou energií odpovídající 90% účinnosti elektromotorů, obsahuje jen asi 0,8 kWh/kg. Tedy 4,5x méně!
Elektromobily jsou prostě pitomost a jediná skutečná alternativa jsou pouze kapalná paliva jako vodík apod. Jenže tam jsou zase problémy s čerpáním. Takže benzin a CNG racionálně vedou a vést budou, a CNG fakt od Arabů není.
Jede to jak pila, tak co byste chtěli Soudě podle některých komentů tak celý svět bude jednou jezdit na alternativní pohon jenom Čecháčci budou po ruských a amerických zadnicích hluboko zasunuti v muslimských prdelích škemrat o kapku benzínu... Proč se benzín nesyntetizuje? Protože je to drahé jako prase...
Níže jsem se zajímal o poměr váhy baterie a "zbytku" toho elektrocyklu,
ale ještě zajímavější by byl podíl ceny té baterie na tom celém
belgickém ***pozoruhodném elektrickém stroji***
Jinak rozložení hmotnosti na přední a zadní kolo 50:50 se mně podařilo
už v r.1986 na Suzuki GT750 r.v. 1976 ...
Schrunch píše "slepá ulice", jinak řečeno "krok stranou", kterých se už
světovým "inovátorům",zachráncům planety Země, podařilo dost .
Naposledy s diesel-motory osobních aut a jejich emisními normami ...
Přesně tak Ivane . Já tyhle výdobytky dnešní doby beru s určitým nadhledem. Svým způsobem si dovolím říct, že je to "slepá ulice" s určitým časovým horizontem...myslím singl-elektro-pohon. Dnes se dá lecco syntetizovat, tak proč ne benzín. Navíc tu máme prakticky vyřešený problém s vodíkem, kterého je všude habaděj. A co si budeme namlouvat, tohle je velký byznys!
V každým případě by se mělo jednat o superbyznys pouze výrobců baterií
Zdroj energie normálního(!) motocyklu sestává z nádrže na benzin ("nafťáky"
se snad protlačovat, jako kdysi auta, nezačnou!) . K tomuto zdroji energie
dostáváme za naše peníze i všechno to ostatní, se všemi fičurami, co jich na
dnešních motocyklech je!!! Nebudu to všechno vypisovat, konstrukci motocyklu
přece zná každý z nás .
To primitivní jednostopé vozidlo s pohonem elektromotorem, záměrně je
nenazývám MOTOCYKL, poněvadž toto pojmenování pochází z anglického
MOTORCYCLE. Až jednou třeba budou po celém světě jezdit pouze vozidla
s elektrickým pohonem, bude se jim už oprávněně moci říkat MOTORKA
a ne MOTOCYKL a mně to v té době už určitě bude fuck ...
Mikrovlnky taky byly (před léty) hitem, než "se přišlo" na to,
že se na nich vlastně dá jen ohřívat hotový jídlo
Když si představím, žeby mně vezlo něco, co znovu cholericky nezařve
po každém přeřazení a otočení plynem, že jedinou "hračkou" bude to otáčení
plynem, je mně úzko z takového výhledu do budoucnosti(?) ...
Ale ještě není vše ztraceno, Stadakku, pokud je pravdou to, co napsal Petřičák :
***V civilizovaných periodikách se takovéto články výrazně oddělují od ostatního
obsahu, aby bylo jasné, že se jedná o komerční záležitost. ***
Dokud poteče ropa, je to cajk. Až nepoteče jsme v hajzlu, protože v regále bude jen toto elektro zboží. Aktuální cena je strašidelná, je to kusová výroba s použitými kompozity a velkou baterkou..
Parádní a zvláště pak zepředu . Něco mezi nepodařeným Lotus superbikem, tou luxusní přestavbou CB 1000R v černém matu a Patonem. Grafika je věc vkusu a elekto-biky na to jdou po svém. Co mne nebaví jsou ta tak oblíbená zrcátka v řídítkách a držák SPZ na kyvce. Kupa inovací a nových řešení, co na tom, že linka nádrže a spodního vedení je rovná. Pekelně krátká prdelka, drahý matroš kam se oko podívá. Začínám si zvykat na novou éru a tenhle představitel se mi rozhodně líbí. Jsem zvědav kam to designem dotáhnou až budou baterie poloviční. Hned bych se sklouznul na vlně 400Nm+ krouťáku.
no to snad ne!!!
taky jsem rád, že jsem si užil a užívám na spalovacích potvorách. Co to jako je za bezcharakterní zelené zmetky na elektriku? Snad to ještě pár let vydrží a nebudeme muset přesedlat kvůli EU na takové hnusy!!!
No... vypadá to hi-tech. Akorát mě mrzí, že teda nemá žádnou výkonovou křívku. Takže, jako u dětského odrážedla, můžete tahat za heft jak chcete, ale prostě to nebude dělat nic. Myslím, že kdyby stroj osadili alespoň lineární výkonovou "křivkou", udělali by za ty prachy lépe ... Jinak teda design nic moc. Leda tak do sbírky jako spekulativní investici.
Mě připadá, že čím větší hnus, tím přímo úměrně stoupá cena a tato je přímo astronomická. Pokud bude stát benzín ještě nějakej čas 32 Kč, tak mě to zatim neláká.
Mě by jenom zajímalo, jestli jsou dnešní presstituti užitečnými idioty v pravém slova smyslu a tyto parodie na motocykl propagují zdarma. V opačném případě by bylo velmi zajímavé znát cenu za takovéto PR a také jeho zadavatele. V civilizovaných periodikách se takovéto články výrazně oddělují od ostatního obsahu, aby bylo jasné, že se jedná o komerční záležitost.
Jak může (jak by mohl !) někdo svými 1,1+ miliony Kč podpořit "vývoj"
pseudomotocyklů TÍMTO směrem , když má kolem sebe TOLIK
nádherných motocyklů skutečných ?
O této kreaci mně zajímá snad jedině poměr váhy baterie a "zbytku" .
A toto bude čím dál častěji jev,jsem rád že ziju v téhle době a pokovad to půjde budu jezdit na benzínové motorce, miluju ten řev, dělá to 50 procent radosti z jízdy, takže tohle může jezdit jak chce, ale bez zvuku to prostě není a nikdy nebude to pravé ořechové, pro mě za mě ať to dávají do aut, když to ušetří přírodu bude to fungovat a nebude to drahé ale motorky by z toho měli vynechat, vážně hrůza,zní to jak mixér
“Elektromotor, disponující oproti klasickému spalovacímu motoru jediným pohyblivým dílem, nemá žádnou výkonovou křivku a veškerá síla je tedy dodávána okamžitě. “ s tím si dovolím nesouhlasit. Ano na začátku má max kroutící moment ale ve vyšších otáčkách pak klesá.
No nejvetsi problem je, ze ekologicke to stale zatim neni, vyroba a skladovani elektricke energie poradne nedoresena a dojezd takovych veci timpadem vice nez mizerny.
Hybridni auta mi davaj trosku vetsi smysl, ale u motorky si to predstavit nedokazu.
Jako specialy jako krosky, co najedou "par" km a pak jde stejne masina temer na kompletni rozbor a kde neni problem jednou za rok vymenit celou baterii ... ok.
P.S. Uz se tesim, ze budu muset pri mototripu do Rumunska planovat nekolikahodinove zastavky na dobijeni "elektrokolky".
A pokud se zrovna nepodari dojet k nejake elektrocerpacce co bude otevrena ... to me desi.
Jede "to" jak pila, akorát že např. na TT pouhý jedno kolo, t.j. cca 60km
V celku pěkný kuchyňský robot...
Vcelku zajímavé elektrokolo, ale motocykl to nikdy nebude.Ten smrdí jenom benzínem
PasarloPipa> jenomže FAKTA hovoří jasně: ten alternativní pohon nikdy nebude fyzikálně absurdní a jenom politickou ideologií násilně protlačovaná "elektromobilita" z baterií, nýbrž zkapalněná paliva ať půjde o vodík, CNG nebo něco úplně jiného.
Tři klíčová fakta:
1) přenosová síť:
podle ERÚ a odborníků z ČEZ Distribuce je pro současné dobíjení elektromobilů v domácnostech potřeba posílit přenosovou síť 2x až 3x, což stojí asi 1,5 milionu EUR na kilometr. NApř. Francie má 78000 km rozvodných sítí... Spočítejte si to.
2) rychlost dobíjení:
1 MJ = 0,2778 kWh.
1 litr benzinu je ekvivalent 8,60 kWh.
Do nádrže auta načerpáš 80 litrů benzinu neboli 688 kWh za ani ne 4 minuty.
Rychlonabíječkou dočerpáš za 60 minut 80% baterie a ještě to pro ni není zdravé.
Fyziku neokecáš. Leda že bys byl sovětský komunista-ideolog.
3) energetická hustota
1kg benzinu, i s měrnou energií sníženou aby odpovídala 30% účinnost benzinového motoru, obsahuje 3,56 kWh/kg. Oproti tomu 1kg akumulátorů, s měrnou energií odpovídající 90% účinnosti elektromotorů, obsahuje jen asi 0,8 kWh/kg. Tedy 4,5x méně!
Elektromobily jsou prostě pitomost a jediná skutečná alternativa jsou pouze kapalná paliva jako vodík apod. Jenže tam jsou zase problémy s čerpáním. Takže benzin a CNG racionálně vedou a vést budou, a CNG fakt od Arabů není.
Jede to jak pila, tak co byste chtěli Soudě podle některých komentů tak celý svět bude jednou jezdit na alternativní pohon jenom Čecháčci budou po ruských a amerických zadnicích hluboko zasunuti v muslimských prdelích škemrat o kapku benzínu... Proč se benzín nesyntetizuje? Protože je to drahé jako prase...
Níže jsem se zajímal o poměr váhy baterie a "zbytku" toho elektrocyklu,
ale ještě zajímavější by byl podíl ceny té baterie na tom celém
belgickém ***pozoruhodném elektrickém stroji***
Jinak rozložení hmotnosti na přední a zadní kolo 50:50 se mně podařilo
už v r.1986 na Suzuki GT750 r.v. 1976 ...
Schrunch píše "slepá ulice", jinak řečeno "krok stranou", kterých se už
světovým "inovátorům",zachráncům planety Země, podařilo dost .
Naposledy s diesel-motory osobních aut a jejich emisními normami ...
Přesně tak Ivane . Já tyhle výdobytky dnešní doby beru s určitým nadhledem. Svým způsobem si dovolím říct, že je to "slepá ulice" s určitým časovým horizontem...myslím singl-elektro-pohon. Dnes se dá lecco syntetizovat, tak proč ne benzín. Navíc tu máme prakticky vyřešený problém s vodíkem, kterého je všude habaděj. A co si budeme namlouvat, tohle je velký byznys!
V každým případě by se mělo jednat o superbyznys pouze výrobců baterií
Zdroj energie normálního(!) motocyklu sestává z nádrže na benzin ("nafťáky"
se snad protlačovat, jako kdysi auta, nezačnou!) . K tomuto zdroji energie
dostáváme za naše peníze i všechno to ostatní, se všemi fičurami, co jich na
dnešních motocyklech je!!! Nebudu to všechno vypisovat, konstrukci motocyklu
přece zná každý z nás .
To primitivní jednostopé vozidlo s pohonem elektromotorem, záměrně je
nenazývám MOTOCYKL, poněvadž toto pojmenování pochází z anglického
MOTORCYCLE. Až jednou třeba budou po celém světě jezdit pouze vozidla
s elektrickým pohonem, bude se jim už oprávněně moci říkat MOTORKA
a ne MOTOCYKL a mně to v té době už určitě bude fuck ...
Mikrovlnky taky byly (před léty) hitem, než "se přišlo" na to,
že se na nich vlastně dá jen ohřívat hotový jídlo
Když si představím, žeby mně vezlo něco, co znovu cholericky nezařve
po každém přeřazení a otočení plynem, že jedinou "hračkou" bude to otáčení
plynem, je mně úzko z takového výhledu do budoucnosti(?) ...
Ale ještě není vše ztraceno, Stadakku, pokud je pravdou to, co napsal Petřičák :
***V civilizovaných periodikách se takovéto články výrazně oddělují od ostatního
obsahu, aby bylo jasné, že se jedná o komerční záležitost. ***
no a první co se podělá bude baterka za x tisíc...a na cestování je dobrý když víš kam dojedeš...
Dokud poteče ropa, je to cajk. Až nepoteče jsme v hajzlu, protože v regále bude jen toto elektro zboží. Aktuální cena je strašidelná, je to kusová výroba s použitými kompozity a velkou baterkou..
Kdo tu argumentuje zvukem - koukali jste včera na to video? Sice krapet tramvajoidní, ale když se to rozhejbe... já bych si říct dal
Parádní a zvláště pak zepředu . Něco mezi nepodařeným Lotus superbikem, tou luxusní přestavbou CB 1000R v černém matu a Patonem. Grafika je věc vkusu a elekto-biky na to jdou po svém. Co mne nebaví jsou ta tak oblíbená zrcátka v řídítkách a držák SPZ na kyvce. Kupa inovací a nových řešení, co na tom, že linka nádrže a spodního vedení je rovná. Pekelně krátká prdelka, drahý matroš kam se oko podívá. Začínám si zvykat na novou éru a tenhle představitel se mi rozhodně líbí. Jsem zvědav kam to designem dotáhnou až budou baterie poloviční. Hned bych se sklouznul na vlně 400Nm+ krouťáku.
No, tak toto motorkár spáchať nemohol.
To musel byť nejaký "umeletz"
no to snad ne!!!
taky jsem rád, že jsem si užil a užívám na spalovacích potvorách. Co to jako je za bezcharakterní zelené zmetky na elektriku? Snad to ještě pár let vydrží a nebudeme muset přesedlat kvůli EU na takové hnusy!!!
No... vypadá to hi-tech. Akorát mě mrzí, že teda nemá žádnou výkonovou křívku. Takže, jako u dětského odrážedla, můžete tahat za heft jak chcete, ale prostě to nebude dělat nic. Myslím, že kdyby stroj osadili alespoň lineární výkonovou "křivkou", udělali by za ty prachy lépe ... Jinak teda design nic moc. Leda tak do sbírky jako spekulativní investici.
Ta předražená lednice fakt jezdí?
To je ekl. Vic nenapisu
Mě připadá, že čím větší hnus, tím přímo úměrně stoupá cena a tato je přímo astronomická. Pokud bude stát benzín ještě nějakej čas 32 Kč, tak mě to zatim neláká.
Mě by jenom zajímalo, jestli jsou dnešní presstituti užitečnými idioty v pravém slova smyslu a tyto parodie na motocykl propagují zdarma. V opačném případě by bylo velmi zajímavé znát cenu za takovéto PR a také jeho zadavatele. V civilizovaných periodikách se takovéto články výrazně oddělují od ostatního obsahu, aby bylo jasné, že se jedná o komerční záležitost.
Jak může (jak by mohl !) někdo svými 1,1+ miliony Kč podpořit "vývoj"
pseudomotocyklů TÍMTO směrem , když má kolem sebe TOLIK
nádherných motocyklů skutečných ?
O této kreaci mně zajímá snad jedině poměr váhy baterie a "zbytku" .
No fuj, teď jsem večeřel a všechno je venku
https://youtu.be/Q4RALGAOqDs
Takovej hnus.
A toto bude čím dál častěji jev,jsem rád že ziju v téhle době a pokovad to půjde budu jezdit na benzínové motorce, miluju ten řev, dělá to 50 procent radosti z jízdy, takže tohle může jezdit jak chce, ale bez zvuku to prostě není a nikdy nebude to pravé ořechové, pro mě za mě ať to dávají do aut, když to ušetří přírodu bude to fungovat a nebude to drahé ale motorky by z toho měli vynechat, vážně hrůza,zní to jak mixér
“Elektromotor, disponující oproti klasickému spalovacímu motoru jediným pohyblivým dílem, nemá žádnou výkonovou křivku a veškerá síla je tedy dodávána okamžitě. “ s tím si dovolím nesouhlasit. Ano na začátku má max kroutící moment ale ve vyšších otáčkách pak klesá.
Stupacky zkrze kyvku - to vidim prvne. Zajimavy
Je tady velká pravděpodobnost,že tenhle bullshit s dizajnem ledničky z osmdesátejch let si za miliondvěstě nekoupim..jenom aby ste věděli..