yamaha_demo_tour




Ondra Ježek na tandemu s Vláďou: V továrním týmu Ducati to bylo fajn

Páteční rozhovor s Ondrou Ježkem rozhodně stojí za to. Jelikož závodil v nejrůznějších šampionátech, má zážitků až na půdu a málo kdo ví, že měl tu čest i se speciálem MotoGP. Po rozporuplném ukončení působení v seriálu světových superbiků přesedlal na vytrvalostní závody, a jak sám říká, je to velký mazec.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Ondra je velký sympaťák a je neuvěřitelné, že na těžké okamžiky kariéry dokáže vzpomínat s úsměvem a koukat se na ně s velkým nadhledem. Motosport je krásný, ovšem někdy celkem nespravedlivý. Poslechněte si rozhovor a dozvíte se více, stejně jako o prvním okamžiku na závodní motorce, přestupu na velké tratě, setkání s realitou v podobě zahraniční konkurence nebo angažmá v továrním týmu Ducati.

Náš tip

Stahujte MP3 v plné délce 1 hodina: jezek.mp3 nebo si rozhovor poslechněte ve svém Spotify, případně na Apple Podcasts.

Ondra Ježek závodil ve třídě Superstock, Supersport a dostal se až do vysněné kategorie světových superbiků. Nyní jezdí vytrvalostní závody a nedaří se mu tam vůbec špatně. Poslechněte si, jaké to je nastavit závodní motorku pro tři různé jezdce, jak moc velká je to zodpovědnost a jak moc si dá člověk do těla při čtyřiadvacítce. 

O čem se mluvilo:

  • O prvním svezení na závodní motorce a začátku závodění
  • Jak to chodí v různých šampionátech
  • O superstockovém a superbikovém speciálu
  • Jak se svezl na MotoGP mašině a málem v MotoGP závodil
  • O vytrvalostních závodech   

Přečtětě si také:

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

Autoři článku obdrželi prémie 18 Kč od 3 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
JardaKTM přispěl 6 Kč
Korbik přispěl 6 Kč
Marian16 přispěl 6 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist