Majitel značky PSí Libor Hubík odpovídal on-line
Text: Petr Poduška | Foto: PSí Hubík | Zveřejněno: 26.2.2013 | Zobrazeno: 13 269x
Firma PSí Hubík za více než dvacet let svojí existence oblékla tisíce motorkářů nejrůznějších typů - od příležitostných jezdců až po profesionální závodníky. V jejím katalogu pro rok 2013, který vychází právě v těchto dnech, najdete kompletní sortiment motooblečení: kožené kombinézy, kalhoty a bundy z kůže i textilu, ale i trička, mikiny a další oblečení pro volný čas.
Proto se zboží PSí Hubík například nedá koupit jinde než ve značkových specializovaných prodejnách, a šije se výhradně v tlumačovské dílně, kde se na výrobě podílí 30 odborníků. V úzkém kontaktu s výrobou neustále zůstává zakladatel a majitel firmy Libor Hubík, který svoje dlouholeté zkušenosti aktvního motorkáře využívá při vývoji a zdokonalování softwaru na tvorbu střihů. A právě jeho se můžete ptát na všechno, co vás ze zákulisí výroby motooblečení PSí zajímá. Pan Hubík bude na vaše dotazy odpovídat zítra od 13 hodin, dotazy ale můžete vkládat už teď.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Otázky a odpovědi
Dobrý den pane Hubíku, jak se máte. Moc Vám fandím, škoda, že jste nevyhrál před několika lety v anketé Podnikatel roku, poslal jsem Vám hlas.
Jak těžké je šít mimo "rozvojové" dálného východu a udržet konklurence schopnou cenu. Děkuji, s pozdravem, Roman Kalkus, potkali jsme se v roce 2009 v Sosnové a fotili jsme se tam s Karlem Abrahamem.
Dobrý den pane Romane, děkuji za hlas , sice jsem nevyhrál, ale bylo velmi příjemné, potkat se s lidmi kteří dělají svou práci srdcem. Rád na ně vzpomínám. Konkurovat cenou k produkci v Asii nedokážeme, dokážeme ale nabídnout kvalitu, individuální přístup a také servis.
Dobry den Libore, vas kozeny komplet mi velmi dobre slouzil celych 6 let jezdeni na motorkach, ale doba se zmenila a nemam pro nej bohuzel uz vyuziti - nabizite moznost vykupu, pokud je zcela neposkozeny a udrzovany? diky a hodne uspechu v teto nelehke dobe Martin
Děkuji za přání a taky za zpětnou informaci, že oblečení dobře sloužilo. Rád bych pomohl s odkupem, ale bohužel tuto službu nemáme.
Zdravím pane Hubík, mám starší kombinézu, ale nemám na ní aerodynamický hrb co jsem si vždycky tak přál. Vím že poskytujete i opravy či přešívání kombinéz, a proto se chci zeptat zda není možnost u Vás nechat ten Aer.hrb přišít??
Předem díky za odpověď a přeji úspěšný rok !
Zdravím a děkuji za přání úspěšného roku. Hrb našijeme, můžete si zvolit hrb ze dvou velikostí, případně i hrb s prostorem na vak s pitím. Přineste kombi na kteroukoli naši prodejnu, kde se dohodnete na typu hrbu, barvách kůže a dalších podrobnostech. Termín na opravy je do čtyř týdnů.
Dobrý den pane Hubíku, neuvažovali jste někdy o "akci" na zakázkové šití (myšleno na atypické postavy). Např. 1-3 modely ve dvouch barevných variantách.
Díky za odpověď i za velmi kvalitní výrobky, kupoval jsem z druhé ruky (od postavově stejného čahouna) kombinéza už má 8let a pořád funguje skvěle!
Dobrý den, to jsou dobré zprávy že kombi dobře funguje. Jestli dobře rozumím , máte na mysli v podstatě vytvoření konfekční řady pro ne zcela konfekční postavy. Takové velikostní tabulky existují, podle kterých lze udělat řadu například pro břichaté postavy, hubené vysoké atd. ... , běžně se využívají pro téměř všechny typy oblečení. Vzhledem ke specifičnosti oděvů na motorku, a individuálním požadavkům zákazníků, dáváme přednost konstrukci oděvu přímo podle naměřených hodnot na těle (potřebujeme jich 19). Na základě těchto dat + požadavků zákazníka, dokážeme vytvořit střih který co nejvíce odpovídá tělesným rozměrům každého člověka.
Dobrý den, už dlouhou dobu uvažuji o zakázkové kombinezé od PSí. Chtěl bych se tedy optat jaký typ kůže doporučujete, případně proč je kombinéza z klokaní kůže o tolik dražší a v jaké kůži jezdí Karel Abrahám? S pozdravem Richard Kovář
Dobrý den pane Kováři, Karel Abraham má kombi celou z klokana. Je to z důvodů hmotnosti i pohyblivosti. Klokan má podle hověziny, která se nejčastěji používá, o cca 30 % vyšší odolnost proti prodření. Proto se používá tenší tloušťka (0,8 -1,1 mm) než hovězina (1,2 -1,6mm) a je tedy lehčí, navíc je pružnější. To byly výhody, nevýhodou je téměř dvojnásobně vyšší nákupní cena usně a navíc nižší výtěžnost - plocha usně z klokana je podle hověziny 5 - 10 x menší a navíc často s povrchovými vadami (jizvy, šrámy po zranění v přírodě...)
Podle mne je nejlepší poměr výkon/cena kombinace hovězina / klokan. Klokan na dílech které je dobré mít co nejměkčí (přední díly, část rukávů...) a ostatní z hověziny. Doporučuji vyzkoušet na některé naší prodejně rozdíl mezi těmito provedeními. Lepší jednou vyzkoušet, než stokrát slyšet :-)
Zdravím, je možná úprava velikosti? Něco jsem přibral od zakoupení a hlavně v pase by to možná nebylo od věci.
Díky za odpověď.
Dobrý den, upravíme. Přijďte na kteroukoli naši prodejnu, vyzkoušíme, poměříme, rozšíříme.
Jen pro zajímavost z naší statistiky: rozšiřování výrazně vede před zúžováním :-)
Zdravím pane Hubík, ve vašem sortimentu jsou na prodej i kožené rukavice. Je u Vás také možnost šití rukavic na zakázku? Pokud ne, neplánujete tuto možnost zrealizovat? Díky za odpověď
Dobrý den, zatím to nelze ale uvažujeme o tom. Pracujeme na přípravě výroby rukavic přímo u nás, ale jde to moc, moc pomalu :-(. Modely rukavic, které jsme loni představili, jsme si nechali vyrobit s naším logem dodavatelem z Ásie (a je to uvedeno na etiketě v rukavici).
Dobrý den, mám dva dotazy. Opravíte i kombinezu jine značky než PSI? Kolik mat pilotů v MS GP nebo SBK,respektive kdo byl a nebo je váš nejvetší ulovek zvučneho jmena? Dík Luděk
Dobrý den Luďku, kombinézy jiných značek bohužel neopravujeme. Je to z důvodů rozdílných střihů, technologií výroby a také kapacity. V současné době je pilotem nejzvučnějšího jména v naší kombi Karel Abraham, na kterého máme i přes ne zrovna nejvydařenější loňskou sezónu velmi kladné ohlasy z celé Evropy i ze zámoří. V SBK letos pojede v naší kombi Max Neukirchner, v moto3 Kevin Hanus , na TT Michal Dokoupil a také například angličan Andrews . K tomu několik dalších pilotů v národních šampionátech, kteří se objeví na divokou kartu i v nejvyšších soutěžích. Před lety ke zvučným jménům patřil například Jarda Huleš a spousta dalších na které rád vzpomínám. Moc si vážím toho, že můžeme oblékat kluky,co jezdí 300 :-) Všem jim držím palce !
Dobry den. Ako sa pozerate na firmu 4SR? Je to pre Vas silna konkurencia?
Dakujem.
Dobrý den, kždá firma na trhu v našem oboru je konkurencí, a takto vnímám i 4SR.
Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda při zakázkovém šití je nějak omezena barevná kombinace (textilní oblečení).
Dále bych se chtěl zeptat, zda je možno při zakázkovém šití vybrat i si starší model z vaší produkce (myslím střih) např. Avalon , zvolit si materiál (pokud je dnes na trhu něco lepšího než dříve) + drobná individualizace (umístění odvětrání, delší suchý zip u krku a v pase, termovložka).
Dobrý den, v textilním materiálu Cordura 500 máme k dispozici 10 barevných odstínů. Výšivky a tisk na textil cca po 30-ti odstínech nití a tisku. Lze si vybrat i starší model, ale výhodnější je zvolit aktuální model, a ten doplnit nebo upravit tak, aby splňoval všechny Vaše požadavky .
Dobré odpoledne,
Posílám pozdrav do Tlumačova a ať se Vám daří !
Zeptal bych se ohledně šití kožených moto vest ?
Mám od Vás bundu a musím říci dobrá práce.... Uvažuji teď o koupi vesty a taky jsem Vás kontaktoval ale jak mi bylo řečeno 8000 kč ! - Tak do toho rozhodně NEJDU ! když za bundu jsem Vám dával 10 tis. (která má rukáv, chrániče) atd....Tak to beru. ale chtít za vestu takové peníze je zlodějna !
Dobrý den, děkuji za pozdrav i za tento dotaz. Vesta je trochu problém :-( . Vesty totiž nemáme v naší běžné nabídce. Nemáme na ně připravený konstrukční program a ani technologické postupy.... Jsme sice schopni vestu vyrobit , ale trvá to dlouho jak v konstrukci tak i švadlence při výrobě. Proto je tam v porovnání s bundou (které jsou v různých provedeních ve výrobě stále) skutečně neúměrná cena.
Dobrý den, co se děje s kombinézou např. od jezdce MotoGP po pádu? Opravíte ji a pak ji používá dál? Jaká je +- spotřeba kombinéz na závodní sezónu? Děkuji
Dobrý den, kombinézy i pro jezdce v moto GP opravujeme. Pak se stávají vzácnými artefakty ve sbírkách. Počet kombinéz které jeden závodník spotřebuje na sezónu je různý. V nejvyšších soutěžích navíc platí , že pilot nesmí na start v podřené kombinéze. Někteří jezdci jsou vázáni smlouvou ze strany svých sponzorů, že se nesmí objevit i v minimálně poškozené kombi. Nejvyšší počet kombinéz pro jednoho jezdce na jednu sezónu bylo 27 kusů.
Zdravím Libore,
měl bych dotaz na cenu kombinézy na míru s individuálním designem (např. kombinézy inspirované filmem Tron na Vašich FB stránkách). Je mi jasné, že na celkové ceně se promítne použitá výbava, ale spíše mi jde o nějaký přibližný nástřel ceny za zrealizovaní individuálního designu, oproti klasickému šití na míru.
Druhý dotaz je ohledně plastových chráničů které používáte. Jaké používáte ty "základní" a jak jsou na tom Vaše karbonové chrániče (pokud proběhlo testování, jakou úroveň homologace splňují)? Kdyby se v budoucnosti na Vašich stránkách objevilo nějaké povídání či fotky právě o používaných chráničích, určitě by to nebylo na škodu :).
Předem děkuji za odpověď a ať se daří.
Zdraví Tadeáš
Zdravím Tadeáši, cena kombinézy na zakázku v individuálním designu začíná na 21 000,- Kč , pokud bychom poskládali to nej nej nej co umíme, to znamená celá z klokana, carbonové chrániče, carbonové větrání v hrbu, tištěná grafika na přání, případně spoustu kožených nápisů dostaneme se na 40 000,- Kč
Všechny naše chrániče jsou testovány a splňují EN 1621. Norma připouští při energii rázu 50 J maximální přenesenou sílu 50 kN a nejvyšší průměrnou hodnotu vypočítanou z celkem devíti nárazů na třech zkušebních oblastech max 35 kN. Průměrné hodnoty našich chráničů se pohybují od 12,8 kN do 15,2 kN a maximální pod 20 kN. Tohle je měřeno samostatně bez carbonových vnějších chráničů nebo kovových feritových chhráničů. Ty používáme výhradně v kombinaci se základními chrániči. Kombinací dosáhneme výsledky o cca 50 % lepší. Pokud jsem správně informován , u chráničů kloubů nejsou legislativně definovány hladiny úrovně přenesené síly jako je to u chráničů páteře na stupně Level 1 a 2. Děkuji za nápad dát info i s obrázky na web. Časem to tam umístíme.
Dobrý den,
akce hubnutí s Hubíkem je pouze na motosalonu, nebo lze i jinde?
Dobrý den, akce hubnutí s Hubíkem je podmíněno registrací ve stánku ČMN nebo PSí na výstavě Motosalon Letňany od 7 -10.3.2013
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, proč už nenabízíte kopie rukavic 4SR?
Děkuji.
Dobrý den, nenabízíme a už ani nebudeme. Nabízet kopii jakéhokoliv výrobku nebyl úmysl, ale naše pochybení. Loni jsme si nechali od několika zahraničních výrobců udělat nabídku na rukavice s naším logem. Z nabídek jsme vybrali (jak se později ukázalo trochu nešťastně) právě tento model. Při výběru jsme řešili tvar, provedení a funkčnost, a tak nás ani nenapadlo, že rukavice mají spoustu společných znaků se zavedeným produktem jiné značky. Objednali jsme naštěstí jen nevelké množství na zkoušku, zda budou takové rukavice prodejné. Po upozornění majitelem firmy 4SR panem Jirušem, že se jedná o model velmi podobný jeho rukavicím, jsme se spolu dohodli, že PSí po vyprodání zásob nebude tento model již nabízet.
Dobrý den.
PSÍ je v terminologii sportovních motorek POJEM. Co mi ale vrtá hlavou je to, jak rychle vaši značku vytlačuje ze scény 4SR. Tedy alespoň v motocyklových závodech to vnímám dost intenzivně. Máte krom nezpochybnitelné kvality nějaké trumfy v rukávu?
Hodně úspěchů v podnikání.
Dobrý den, v uplynulých letech jsme částečně snížili rozpočet na podporu silničních závodů a ponechali jsme si ty nejdůležitější jezdce pro zpětnou vazbu a zlepšování nšeho koženého oblečení. Uspořené prostředky nyní využíváme na zkoušky a vývoj textilního oblečení. Naše trumfy jsou dány nejlepšími materiály na světovém trhu, vlastní výrobou ve vlastní budově, a především našimi lidmi s letitými zkušenostmi ve výrobě . To vše umožňuje individualitu v každé zakázce, kvalitu, opravy po pádu i při změně postavy. Snad jedinou nevýhodou jsou násobné náklady na výrobu v porovnání s produkcí mimo Evropu. Myslím si, že každá firma má své zákazníky a svůj potenciál. Děkuji za přání i za dotaz
Dobrý den,
můj dotaz se bude lehce vybočovat od předchozích. Je velký problém ušít látkové moto oblečení za cenu přívětivější i nižší vrstvě lidí co mají motorky v srdci a pod zadkem? Dobře chápu, že některé materiály jsou holt jinde cenově, ale co udělat kolekci pro "ostatní"? Vždy dávám přednost českým firmám, pokud je to možné a např u Vás to možné finančně nebylo. Proto jsem volil propracované oblečení od Ixonu. Není to škoda? Nebo máte dost těch movitějších zákazníků a není potřeba se "zdržovat" ostatní klientelou? Prosím, nechápejte mé řádky rejpavě, opravdu své věty myslím vážně a slušně..
Díky a přeji klidný den
TM
Dobrý den, odpověď je stejná co jsem psal na dotaz níže. Když jsme před dvaceti lety začali s výrobou, byli jsme úspěšní právě proto,že v porovnání s evropskou konkurencí jsme byli díky nižším platům než v Německu či Itálii levní. Teď se "karty obrátily", převážná většina nabízených produktů je vyrobena v Pákistánu nebo Číně. A cena je skutečně neporovnatelná. Před časem jsem se musel rozhodnout zda jít cestou zrušení výroby a nechat vyrábět produkci v Ásii nebo ponechat výrobu zde. A protože jsem určitě víc technik než ekonom, rozhodl jsem se vyvíjet, vymýšlet a vyrábět tady, především proto, že mě moc baví něco tvořit. Navíc věřím, že to má budoucnost. Tím je daná cena za kterou jsme schopni vyrobit. ( cena pouze materiálu na naši textilní bundu Taiga je vyšší než cena celé vzhledově podobné bundy vyrobené mimo Evropu, k tomu mzda , odvody státu, školení bezpečnosti.....) To si nestěžuji, jen vysvětluji . Děkuji
Dobrý den,
zajímalo by mě, kolik kombinéz jste již ušili pro Karla Abraháma (od jeho závodění v MS) a kolik jich má na jednu závodní sezonu. Dále by mě zajímalo, kolik by taková kombinéza stála normálně u vás v obchodě. Nakonec bych Vám chtěl poděkovat za kvalitní výrobky a popřát hodně prodejních úspěchů po celém světě. P.J.
Dobrý den,děkuji za dotaz i za přání úspěchů. Počet kombi pro Abaju od 125 v MS až po letošek je cca 90 kusů. V nižších třídách stačily dvě až pět , kdežto v nejvyšší královské třídě, kde musí být vše dokonalé potřebuje na sezónu minimálně dvacet.
Cena této kombinézy je cca 40 000,- Kč vč. DPH
Dobrý den pane Hubíku,
Předem bych chtěl říct, že jsem fanouškem Vaší značky a zejména závodních kombinéz. Měl bych několik otázek jestli je možné jich položit více
1) Kdo se stará o design Vašich kombinéz z konfekce? Zejména konfekce mi přijde dosti "out" a co sleduji v okolí, designy jsou tím co odradí od koupě Vaší značky. Světová konkurence jako je Dainese, Spidi, Rev-it, Alpinestars, Berik nabízí jednoduché ale přitom módní věci a ten design je jasně líbivější. Je to určitě škoda protože závodní kombinézy umíte udělat opravdu špičkové jako např pro Abaju, který má design předpokládám od stejného designéra který mu navrhoval motocykl.
2) Jak funguje podpora pro jezdce ve WSBK a GP ? Jedná se o plnou podporu ? Před lety jsem zaslechl,(nemusí být pravda) že i třeba Kuba Smrž musel ve WSBK za kombinézy od Vás platit materiál.
3) Poslední otázka je také k závodním kombinézám. Ve vítězném závodě Abaji ve Valencii měl na sobě kombinézu, ze které už během závodu vlály "cáry" něčeho. Na stupních bylo viděl, že celá vrchní barevná vrstva byla otrhaná. O co se jednalo ?
Děkuji za odpovědi a přeji příjemný den :)
Dobrý den a děkuji za dotazy. Design našich kombi jsem často dělal já, případně některý ze spolupracovníků avyjímečně externí návrhář. V loni jsem sebekriticky zhodnotil situaci :-) a přijali jsme profi designérku s letitou praxí návrháře v renomované firmě. Letošní nové modely jsou již její prací, snad se budou líbit víc.
Co se týká podpory v šampionátech WSBK a GP nemohu nic sdělovat, jsem vázán smlouvou.
Kombi ve Valencii :-) Během druhé poloviny sezóny tehdejšího roku jsme pracovali s Kájou na zcela nové kombinéze na následující rok. Zkoušely se různé provedení a ve Valencii byla poslední možnost vyzkoušet ji přímo "na ostro". Udělali jsme testovací jednorázovou kombi a dohodli se, že ji zkusí při prvním tréningu. Kája byl s ní tak spokojený, že v ní nastoupil i do závodu. Na to ale už kombi nebyla vyrobena. Když jsem ho viděl v "testovačce" na startu, "pokoušel se o mne infarkt" :-). Vše dopadlo dokonale a já si aspoň mohu myslet, že třeba i ta kombi, mu malinko pomohla k vítěztví :-)
Dobrý den, chci se zeptat ohledně bundy serpens a kalhot eridanos jaká je cena materiálu na ušití těchto výrobku.Cena těchto výrobku je asi uměrná materiálu a kvalitě provedení.Mám textilní oblečení ale stejně v letě je to katastrofa horko a pot, nepomáhá ani termoprádlo.Jezdím rekreačně do 4000km za rok tak do čeho investovat aby to fungovalo.Přeji hodně uspěchu v podnikání.PETR.
Dobrý den Petře. Děkuji za otázku. Cena materiálu je nižší než náklady na řezání a šití, které je díky spoustě větrání a odpínání velmi náročné. Základní materiál je Cordura 500 s teflonovou úpravou povrchu. Tento typ oblečení je bez membrány, a tím je dokonale prodyšný. Rádi Vám předvedeme tento oděv na kterékoli naší prodejně a náš vyškolený prodejce doporučí pro Vaše potřeby ten nejvhodnější model .
Přeji dobrý den,
měl bych dotaz z úplně jiného soudku než všichni ostatní.
Před nedávnem Vaše firma pořádala soutěž o nejlepší návrh designu motokombinézy vytvořený v aplikaci na Vašich stránkách. Od jednoho z účastníků soutěže, který velmi dlouhou dobu ve Vaší soutěži vedl a který zde prosil o podporu, jsme se však dozvěděli, že hlasy pro konkurenční návrh (který byl přidán mnohem později a který také nakonec vyhrál) přibývaly podezřele rychle a to i bez jakékoli dohledatelné veřejné prosby o podporu v soutěži.
Vaši firmu to prý i přes upozornění nezajímalo a diskutující na tomto fóru se shodli na tom, že to je škoda.
Rád bych tedy znal i Váš pohled na tuto věc.
Děkuji za odpověď!
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Tuto soutěž pro nás realizovala firma která vytváří a spravuje naše www stránky. Během soutěže došlo několikrát k nekorektním načítáním hlasů. Všechna upozornění či podezření jsme předávali této agentuře, žádali zásah a zdůvodnění a několik z nich bylo také dohledáno, prokázáno a tyto hlasy anulovány. Můj pohled na tuto záležitost je rozporuplný. Na tuto soutěž jsem byl velice zvědavý a měl z ní radost, tyto průvodní potíže a komplikacce mne ovšem nepotěšily.
Dobrý den,
Dumka:
Před třemi léty jsem rozbil prasátko a vyrazil jako první do Tlumačova že si konečně koupím pořádné oblečení na moto s logem PSI-české firmy. Textil na cestování s vyndavací membránou, tenkrát jste nic takového nevyráběli.Takže jsem musel pořídit jinde. Dnes když se dívám na konfekci na scorpiuse za 17999kč a kalhoty perseus za 9999kč obávám se že bych na to neměl.(strop jsem měl kolem 20-max.22tis.kč)a vidím že to je málo. Tak trochu se tím připojuji k otázce od ThomsonMotorson.
Druhá část, poměrně těžko se z vašeho webu získávají konkrétnější informace o jednotlivých modelech(kde je kapsa-je voděodolná, kde je ventilace-jak vypadá/kolik se dá rozepnout, jak je řešeno vpínání vrstev-obrázek,jak vypadá protektor, kde jsou všechny vychytávky.Myslím že tady máte trochu rezervy na jinak pěkném webu. Jinak vám moc fandím a přeju hodně úspěchů.
Dobrý den, děkuji za otázku. S cenama jsem to popisoval již níže. Skvělý nápad ohledně dotažení webu. Jak je u něčeho člověk blízko, pak ho občas trefí profesní slepota . Moc děkuji za nápad i za podporu
Scháněl jsem něco na léto, aby to vypadalo civilně, a poskytovalo solidní ochranu. Ozkoušel jsem už hodně, ale nic mi nevyhovělo. (jezdím ve Vaší kožené kombině) Neuvažujete o nějaké letní bundě, která by se dala připnout k Vaším kevlarovým džínám? (klasicky pouze v černé barvě, bez nějakých extra reklamních billbordů na zádech atd...?)
Dobrý den. Zatím nic takového v nabídce nemáme a myslím že je to škoda. Díky za námět
Dobrý den,
co vlastně znamená zkratka PSÍ?
Dobrý den, je to foneticky psané řecké Y , tedy PSí. Nemá to žádný hlubší význam, jen se mi to líbilo jako slovní hříčka a navíc k tomu mám rád psy :-) Děkuji za dotaz
Dobrý den pane Hubík,
v první řadě bych Vám rád pogratuloval k úspěšné firmě a k rozšíření kvalitního sortimentu pro motorkáře.
Velice by mě zajímalo, zda někdy plánujete rozjet novou větev výroby eventuelně kvalitní distribuci. Třeba šití gelových sedadel, cestovních batohů nebo třeba stany pro cestovatele. Ano, je spousta stránek s tímto zbožím ale u Vás by byla jistota kvality.
Děkuji a přeji Vám spoustu spokojených zákazníků.
Dobrý den . O rozšíření tímto směrem zatím neuvažujeme. Celý náš vývojový tým tří osob (konstruktérka, designérka a já ) je plně vytížen současnou produkcí. Mám rád ale výzvy, takže třeba za pár let ... :-) Děkuji za dotaz i přání.
Dobrý den,
na Vašich stránkách nabízíte tento produkt http://www.psihubik...us/?feature=category a chtěl bych se zeptat zda existuje něco obdobného pro dvoudílné kombinézy? Kombinéza mě stále pasuje, jen jsem povyrostl a hodil by se mi něco jako nastavovací kus. Nebo jestli byste do budoucna něco takové zvážil pro výrobu?
Předpokládám, že to je asi velmi zvláštní dotaz, tak jen doufám, že není uplně mimo.
Děkuji za odpověď a hodně úspěchů!
Dobrý den, Váš dotaz mimo není , naopak. Myslím , že nejste jediný ketrého něco podobného trápí. Na prodloužení kombinézy nic takového nenabízíme. Především pro Vaši bezpečnost, by bylo lepší kombinézu prodloužit. Cena takové opravy je 2 600,- Kč vč. DPH
Děkuji za dotaz i přání
Dobrý den. Nemám ani tak dotaz, jako spíš pozdrav a poděkování. Odvádíte opravdu výbornou práci a já s manželkou používáme vaše výrobky již řadu let. Přiznám se, měli jsme výluku a vyzkoušeli i konkurenční značky, ale nakonec jsme se vrátili k PSI. Ze Vsetína to nemáme do Tlumačova daleko, perfektní servis, přístup, šikovné cérečky na prodejně, prostě pohodička. Já mám navíc obrovské štěstí, že mi sedí vaše vel.50 a tudíž jsem si už 3 x vybral z vašich "vzorků" za parádní ceny! A přece na závěr jedna otázečka. Prodej rukavic Clover bude pokračovat a nebo s nimi končíte? My je používáme. Díky a hodně spokojených zákazníků. Válkovi ze Vsetína.
Dobrý den. S rukavicemi Clover jsme velmi spokojení a určitě budou v naší nabídce i nadále. Děkuji
Dobrý den, blahopřeji k úspěšné firmě a skoro se divím, jak můžete prosperovat v Česku, kde většina lidí kupuje pouze to nejlevnější bez ohledu na následky. Jsou motorkáři jiní? Jaký máte podíl exportu? Jak jste úspěšní v zahraničí? Jsem Váš zákazník už delší dobu a když jedu kolem filiálky v Zahradním městě tak se zastavím jenom na pokoukání a pokec, abych nasál fajn atmosféru. Přeju hodně úspěchů.
Dobrý den. Export nám nyní dělá cca 20 % z celkového obratu. Nejúspěšnější odběratelé ze zahraničí byli v loni Lichtenštejnsko a Rusko.
Motorkáři - zákazníci v ČR jsou asi stejní jako v jiných odvětvích. Jsem vděčný, že přes širokou nabídku na trhu s oblečením na moto, máme stále své příznivce. To mne těší. Děkuji za podporu.
Dobrý den pane Hubíku,
zajímalo by mě kolik prodáte moto kombinéz ročně a zda se Váš podíl na trhu zvětšuje?Osobně jezdím taky Vaši kombinézu a nemůžu si ji vynachválit, když se něco dělá poctivě jde to vidět!!
S pozdravem
Martin Pitrun
Dobrý den pane Pitrune. V posledních letech je náš podíl na trhu po mírném poklesu stabilní. Tedy neroste, ale ani neklesá. Roční produkce je cca 900 kombinéz. Děkuji za dotaz i za pochvalu
Dobrý den pane Hubíku,
neuvažujete o tom používat GORE-TEX? Pokud ne, z jakého důvodu?
Děkuji
Dobrý den. Používání Gore-texu stejně jako Sympatexu který používáme, je vázáno auditem výrobce a následným přidělením licence. V době kdy jsme o licenci žádali , byl pro nás schůdnější právě Sympatex.
Děkuji za otázku
Dobrý den,
chci se zeptat, jak nejlépe umyji propocenou koženou kombinézu (PSI)? Můžu to dát třeba do pračky?
předem děkuji za odpověď
Dobrý den. Do pračky raději ne, asi by to nedopadlo nejlépe. Doporučuji se obrátit na čistírnu, která umí čistit kožené kombinézy, nebo přinést kombinézu k vyčištění do některého z našich obchodů. Děkuji za otázku