globalmoto_duben_nolan




Co chystá CFMOTO? Ptejte se obchodního ředitele českého zastoupení

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zedsdead (293) napsal 28.10.2018 v 21:02

Hmm. Tak jestli motorka stojí 137 000, v čem je doprava+marže+clo+DPH, tak kolik je velkoobchodní cena? 80000? Jakou kvalitu za tu cenu asi vyrobíte?
Na to si každý odpoví sám.

Stadakk11 (277) napsal 28.10.2018 v 13:35+3

Nepovažoval bych za důležité dávat CF Moto někam na závody, ale raději by mne zajímala celková spolehlivost. Líbilo by se mi, kdyby CF Moto někdo otestoval v dlouhodobém testu. Třeba Jarda Šíma.

barracuda101 (11) napsal 28.10.2018 v 09:35

Mám jejich čtyřkolku pět let, za tu dobu jsem se stal zručným mechanikem. Životnost některých dílů je podprůměrná (čepy, gufera, ložiska a zejména plasty). Letos mi přivezl na servis zákazník novou 450, přední brzda byla bez kapaliny, po 400 Km teklo těsnění uzávěrky předního diferenciálu, vůle v čepech přední nápravy. Tedy se nic nezměnilo, pouze desing. Vzhledem k cenám dílů u nás je lepší to na měsíc odstavit a objednat na Aliexpresu.
Po těchto zkušenostech CF Moto už ne.

Eso_Rimmer (383) napsal 26.10.2018 v 13:05

"v testech nevysla vubec spatne..." z te desitky, ne-li stovky testu vam nejaka masina vysla spatne? kolik procent z testovanych stroju to cca bylo? staci fakt priblizne...

TomHorn (49) napsal 26.10.2018 v 10:46+1

Pěkný PR článek. Není nad to, mít známost v médiích, když prodávám čínu. Spojení s KTM určitě také zafunguje, dodá firmě punc solidnosti. KTM, ostatně jako jiní, v Číně vyrábí hlavně kvůli nižším nákladům na výrobu. Výsledkem je především větší zisk výrobce, o tom, že je výrobek levnější pro zákazníka, dost pochybuji. A konkrétně se spolehlivostí KTM Duke 390 mám dost špatnou zkušenost, přestože je to jinak skvěle zkonstruovaný strojek. Upadlá řadící páka, uvolněný vyvažovací prvek klikovky, uvolněný kabel od baterie, drnčící plasty, ... V případě možnosti volby, bych rozhodně vždy volil motocykl vyrobený v místě výrobce než v Asii, a to i za případně vyšší cenu.




TOPlist