husqvarna_svartpilen_801_2




Reportáž z Mnichova: Vize BMW 2020, Make Life a Ride

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honza.tar (15) napsal 16.11.2015 v 11:47

Konkurence nespi, už několik let se závodí
Isle of Man TT zero Začalo to v roce 2009 Od té doby se velmi zvedly výkony strojů a dosahované max. rychlosti.To už BMW nemůže přehlížet. Jsem zvědavý jak se prosadí.
Začátky rok 2009 To vypadlo spíše jako nedělní projížďka víc než závody
https://www.youtube.com/watch?v=qduhF3HQDcs
Rok 2015 to už je jiná jízda .
https://www.youtube.com/watch?v=FDsOJCiTubs

JA-NE (768) napsal 15.11.2015 v 21:32

a podobnu politiku budu razit aj iny premiovy vyrobcovia...

Zedsdead (293) napsal 15.11.2015 v 19:30

To: kuchta50
Moje SV1000S děkuje za kompliment

Mig_35 (345) napsal 15.11.2015 v 17:37-1

Co je svět světem, vždycky se všichni upínají k tomu, jak bylo dřív dobře:)
a nikdo už si nepamatuje, že věci, které teď chválíme jako ty dobré, co už se nebudou dělat, v předchozí generaci někdo hanil jako ty špatné, novátorské, ošizené, nedobré:)

RTourer (68) napsal 15.11.2015 v 16:27

Opečovávat staré klasické boxery a čtyřválce - bytelné poctivé kusy železa, které nám v budoucnu už nikdo nenabídne...

avatour (33) napsal 15.11.2015 v 16:25+1

Mig: Ja sem taky fanda bmw, este loni sem prohanel okruhovou 328i e36. Ale taky sem mel pristup do komunity, ktera karam fandi, ale vlastnima penezma ziskany zkusenosti jim davareallistickej postoj. Napr upne tragicky desetivalce, double vanosi u novejch sestivalcu apod.pak to skonci u toho, ze pokid chces bmw co funguje a vydrzi, tak e90 35i s jb4, a to uz je nakej patek.

Mig_35 (345) napsal 15.11.2015 v 14:24

Kosatka: měl jsem poslední F30 335i a neviděl jsem na tom automobilu nic špatného. Naopak, jelo to jako píchlý prase a v pohodě za devět litrů naturalu, i s mojím živým stylem jízdy... BMW má problémy s osmiválcovými motory, resp. mělo, ale to už je snad pryč. A o motorkách jsem toho moc špatného neslyšel, krom epizody s Rotaxem z Číny...

Mig_35 (345) napsal 15.11.2015 v 14:22

že BMW dělá modely s pohonem předních kol a udělali třístovkového naháče pro holky a začátečníky neznamená, že na opačném konci spektra není pořád 760i s dvanáctiválcem a nejlepší supersport, nejprodávanější cenduro a třeba cesťák s řadovým šestiválcem...

avatour (33) napsal 15.11.2015 v 13:51

To, cim jel na tu prezentaci, je pro vyvoj cely znacky bmw v posledni dobe docela symptomaticky. Budem delat fwd mpv a bouchat low-end v asii. V tyhle dobe drzet tradice = jit proti proudu.

alexa7 (101) napsal 15.11.2015 v 12:04

Mal so jednu sezonu F 650 Twin. Kupil som to výhodne od chlapíka co potreboval peniaze.
Mal som už v garáži všelico, ale u tejto motorky som až žasol že ako vie tou cenou BMW vyslovene
oje bat ludí . A to ešte predošlí majitel za nou plakal , že BMW. Ja som bol rád že so sa jej zbavil.

Jarda-Bekr (44) napsal 15.11.2015 v 12:01+1

Seikos Seikos, tobě musel někdo od BMW přebrat starou jinak to nevidím. Ta verva se kterou se pod každým článkem o týhle značce vrhneš do jejího hanění je fantastická. Když by si tohle úsilí upřel na nějakej cíl tak věřím že bys ještě dokázal i vyrůst aby si z GS dosáhl na zem

kosatka72 (7) napsal 15.11.2015 v 11:14+2

Mig_35: ty ale mluvíš o starších modelech /to se ještě používalo železo a mozek/, tady je řeč o nových...

Mig_35 (345) napsal 15.11.2015 v 10:17-1+1

Seikos: jde ti pěna od huby, ostatně jako vždycky, když vidíš nápis BMW. Kolik těch bavoráků jsi osobně měl, že o nich máš takové encyklopedické znalosti? Aut, motorek? já asi deset, a s ničím z toho, o čem píšeš, jsem neměl problém.

kuchta50 (90) napsal 15.11.2015 v 10:15

afro-r1- A to jsem je ve značkovém servisu upozornil,že nesmí zapnout zapalování,když bude vypuštěná brzdovka,že to zablokuje jednotku,samozřejmě to zapli a byli strašně překvapení.Jinak mašina jezdila super.Bývalý majitel si ji nechal připravit se všemi fičurami,co šla,vyšla ho skoro na půl mega,koupil ji v Německu,kde i dělal a za dva roky najel asi 7 000 km,gumy byly ještě původní,jen sjeté uprostřed,na jízdní vlastnosti si nestěžuju,mohl jsem klidně brzdit v zatáčce,přebrzdit,prostě cokoliv,elektronika to vychytala za tebe,ale to snad neí ono,to by mohla nakonec jezdit sama a vyšlo by to nastejno.Pech je,že ze zdravotních důvodů/Parkinson a Menier/ jsem musel skončit,měl jsem ještě naplánovanou MT-01,tak bohužel,teď se neudržím ani na kole

afro-r1 (513) napsal 15.11.2015 v 09:19

Kdyby BMW jen externe vyrabelo.. Bohuzel dnes si nechava externe i vyvijet. BMW uz nema konstruktery (cest poslednim vyjimkam), pouze koordinatory externich firem, navic pozice konstrukteru roky ani nevypisuje.

Jinak penize prinasi masove modely, ne exkluzivni specialitky. Na ty musi masove modely nejdrive vydelat.

kuchta-Kdyz ctu, co vsechno predchozi majitel neudelal a servis zmrsil, tak se nedivim, ze motorka nefungovala.

callowsick (463) napsal 15.11.2015 v 08:57+1

Nezávislý publicista děkuje BMW za poskytnutý auto...

kuchta50 (90) napsal 15.11.2015 v 08:55

Zdravím,byl jsem majitelem K1200R.Po zimě mi začlo blbnout všechno,co bylo spojené s benzínem, ukazatel množství,průměrná spotřeba atd.Na jaře jsem nechal v servisu vyměnit všechny kapaliny a při vypuštění brzdovky se zablokovala řídící jednotka a mašinu museli převézt do Prahy do BMW.Po převzetí motorky mi začal blbnout ukazatel zařazených rychlostí-špatně ho nasadili.Upozornili mě,že bývalý majitel nebyl na svolávačce,takže mám špatný napínák řetězu a pár maličkostí,tak jsem to radši prodal,sice to bylo neskutečné dělo prošpikované elektronikou,ale větší zážitek z jízdy mi udělala Suzuki SV 1000 s kapotkou,byla taková syrová,ale nejezdila za mě elektronika.

crxjet (258) napsal 14.11.2015 v 23:52

jo,neser se seikosovi do guzzi

seikos (975) napsal 14.11.2015 v 22:26

petrumr: G650 a X450 (jednoválce) jsou Kymco Tchaiwan. F650, F700 a F800 (dvouválce) jsou Loncin Čína.
A nevím co do toho motáš nějakou Guzzi. Tady je diskuse o značce BMW.

petrumr (-185) napsal 14.11.2015 v 21:15-1

čínské motory jsou na G650gs, 800 jsou dvouválce. Je někde u prodejce guzinna, která má najeto přes 100tkm? ASi ne, když z výroby to jde na sklad, kde to 3 roky hledá majitele.

seikos (975) napsal 14.11.2015 v 20:09+2

"BMW si nemůže dovolit snížit svoji laťku kvality" To psali někde v reklamním letáku?
Přesně takovéto argumenty používalo BMW když například zahajovalo výrobu trojkového modelu v Jihoafrické republice. A byla to katastrofa, která od značky odehnala spoustu zákazníků. Podle toho kdy byla v Pretorii kontrola z Mnichova, podle toho ty auta taky vypadaly. Některé byly ok, jiné byly katastrofa. A jako páteční kusy tam byly snad všechny mimo středy.
Jsou to jen oblbovačky pro investory a potencionální zákazníky, že kvalita zůstane, cena bude nižší.
Realita je taková, že kvalita půjde dolů, cena bude nižší jen opticky, ale fabrika si víc namastí kapsy a přitom zbyde dost i pro TVS.
Však ono se stačí podívat na 800ccm modely, jak "kvalita BMW zůstala a cena šla dolů" v momentě kdy se začalo osazovat čínskými motory a komponenty.

Výsledek bude takový, že BMW na těch levných motorká vydělá marginální podíl a zdegraduje si celou značku. Jako to udělalo s malinkými MPV s předním náhonem. A jako to příkladně udělal Mercedes se svými maličkými A-classe, B-classe a katastrofou jménem Citan. Ale jak jsem psal v mém minulém příspěvku na toto téma - to ty "mladé a dravé manažery" už nebude zajímat. Poberou odměny za vyšší obrat a do roka jsou jinde v jiné fabrice. Třeba u Electroluxu

olha (4) napsal 14.11.2015 v 11:13+1

No jo. Každej dělá všechno, to už je v pr...

Left (30) napsal 14.11.2015 v 09:52-1+3

Ani mě se vývoj značky nelíbí. BMW platilo za "poctivý kus železa" ,kdo si jej koupí má v případě cest.endura stroj co projde i zdí a povozí se na něm ještě vnoučata. Značka byla leaderem inovativního vývoje+poctivé klasiky, tak jako Honda v 80-90 letech. Pak to ale vzali do rukou designeři a IT hračičkové co se nehnou od PS , natož aby na moto jeli někde dál a tohle je výsledek - "trendy moto" ,něco jako např. nový Hundai-sám zaparkuje, palubní počítač dělá za vás kde co, ale po 3 letech je auto na odpis.

chooki (100) napsal 14.11.2015 v 09:46+1

pekna PR blbost..to auto na zaver clanku uz bolo moc..A igelitku s darkami co si dostal nam neukazes?

pycha (12) napsal 14.11.2015 v 07:17+1

Nevím jak ostatní
Moto od bmw už jsem prodal a koupil mv agustuy
S auta od bmw asi taky brzo půjdou z domu vývoj značky se mi vůbec nelíbí

Nori (35) napsal 12.11.2015 v 17:48

Pokuď to značce přinese dost prostředků na vývoj "dospělých"biků a zvýší se jejich již tak dobrá kvalita a trvanlivost,tak proč ne?
Elektrický superbike...za deset let asi už běžná věc.




TOPlist