husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rrss (0) napsal 27.04.2010 v 18:34

fakt super článek o fabrice, zamáčkl jsem slzu nad 5 lety na BMW R1100RS, prodávám vrak a za 3 týdny mám 3000 km na Yuki Daytona 320 ccm - design anglický, Regal Raptor, výroba komplet Čína. Zatím se zdá, že jsem neudělal chybu, koneckonců pádná je věta z článku "Linka je určena i pro výrobu jednoválců, ty jsou ale v současné době z kapacitních i ekonomických důvodů vyráběny na Tchajwanu (G450X u Kymca) a v Číně (G 650 Xcountry v továrně Loncin"

JARDAJBC (0) napsal 08.04.2010 v 08:46

Díky Filipe za článek.Potěšil si nejedno srdíčko milovníka
modrobílé vrtulky!

michal-opava (0) napsal 08.04.2010 v 08:26

ale článek pěkný

michal-opava (0) napsal 08.04.2010 v 08:25

koukám, že i v té fabrice v dojčlandu dělaj asiati -> takže máš vpodstatě jedno, kde to dělaj

Kety13 (0) napsal 07.04.2010 v 10:52

Ahoj, říkala jsem si, kdy sem dáš ten článek . Musím říct, že jsi to moc pěkně napsal . I mě se poštěstilo se zúčastnit této super expedice, kterou mohu všem jen doporučit. Těch ujetejch km až tam, stojí za to! Největší závist jsem měla před tou budkou, kde si mašinku tester osedlal a testoval různé funkce. Dokonce i boční vítr. Možná, že za pár let přidaj i déšť . Ale fakt se jim musí uznat, že většinu závad nebo správný chod poznají u všeho už během montáže jednotlivých dílů a to ze zvuku při jeho testu. Takže máte-li chuť a čas, určitě se tam vydejte. Výklad je v AJ nebo v NJ.

radosek (31) napsal 05.04.2010 v 12:05

Díky za pěkný článek. Po přečtení mám zase o chlup příjemnější pocit ze svého GéeSího mazlíka a úctu k jeho "rodičům"...

radim2 (22) napsal 01.04.2010 v 10:25

tak tady jsou rodiče mého autobusu

hiffson (5) napsal 31.03.2010 v 23:12

Njo Germáni. Mají to vymakaný. A drahý a koplikovaný..

MartasUS (108) napsal 31.03.2010 v 00:22

Tak presne tady se pred 4 roky narodilo moje miminko

Hans_V_strom (0) napsal 30.03.2010 v 22:22

super článek, super motorky..

Lexa999 (1) napsal 30.03.2010 v 21:16

...to neměla bejt narážka ale dotaz, zda-li se tam fotit může nebo ne

Lexa999 (1) napsal 30.03.2010 v 21:13

Foto: Filip Tichý tam se může fotit? asi to budou ale fotky z BMW Pressu co

koroner (0) napsal 30.03.2010 v 20:55

To by me zajimalo co tam delaj ty asiati, asi se zaucujou...?

Anti (390) napsal 30.03.2010 v 20:31

Ti "zkoušeči" jsou teda ale zviřata...
Trochu nesvůj jsem z faktu,že BMW dělá jednoválce v Tchaj wanu a Číně...

FilipT (16) napsal 30.03.2010 v 20:23

Jen pro doplneni - ten chlapek na dynamonetru prej da denne tak 100 km a pritom se nehne z mista Masiny nijak moc nesetri, zadny dlouhy zahrivani, po pul minute uz drzi plnej a rve tam kvalty...

sramis (95) napsal 30.03.2010 v 19:58

Parádní čtení a parádní továrna.. To CNC takhle čistý u mě v práci snad nikdy neuvidim...

basett (3) napsal 30.03.2010 v 18:37

Tam si tak nekdy zajet pro novýho Bavoráčka .

mitak80 (-1) napsal 30.03.2010 v 18:36

Luxusní fotky z luxusní fabriky s luxusníma mašinama BMW

bystřické-1 (2) napsal 30.03.2010 v 18:33

jo jo,tam se mi narodil můj helmut žádná čína

Toecutter (0) napsal 30.03.2010 v 17:41

inu němci

rudirt (45) napsal 30.03.2010 v 17:41

Teda Filipe trochu závidím, vidět jak to běží a jak se to skládá dohromady... Rád bych byl tím chlápkem na konci, ale ten toho musí mít po směně plný zuby, že asi jezdí domů autem.. i když kdo ví. Ale zrušit denně 2 motory, to je cena za spolehlivost a výdrž baworů, díky i za to!!!

DaveLister (82) napsal 30.03.2010 v 16:12

Ta HP2 je luxusní

FilipT (16) napsal 30.03.2010 v 14:29

Mončičák> dobrej postreh, zkusim se na to jeste zeptat a upresnim.

seagull (0) napsal 30.03.2010 v 13:29

tak tak oranžové Káčko je brutální nezbývá než začít šetřit

Mončičák (0) napsal 30.03.2010 v 11:33

Zajimavy je, ze uz v obrabeci hale vedi komu jakej dil pripadne, a pak nakonec vyberou nahodne dva lidi kterejm ten motor sesrotujou a musej ho delat znova. By me nasr.. kdyby to byl zrovna muj motor a ja musel cekat o tejden dyl.

Lub@ (0) napsal 30.03.2010 v 09:56

Tolik techniky a presto se jim snizuje produktivita. V 67mym jeden zamestananec vyrobil 1.3 motorky za den dnes je to uz jen 0.3 motorky na zamestnance. Pak to nema byt tak drahy

Krajda (8) napsal 30.03.2010 v 09:51

Pěkné nahlédnutí pod pokličku, tam se člověk jen tak nepodívá
Několikrát jsem byl na "soukromé" exkurzi v těch monstrózních halách v Týnci a tam to taky žije, všude plno myší, pod stropem vlašťovky a dokonce jsem potkal toulavou kočku

Pjercak (48) napsal 30.03.2010 v 09:45

Fajn pohled do továrny a mají tam pořádek ne jak u nás Dělat u pásu no Brrrr To oranzove Kacko nato nenasetřím

MajoKE (51) napsal 30.03.2010 v 08:40

No tie sireny na policajnych moto by mohli konecne zacat inde umiestnovat, nad 180 neviem udrzat motorku v klude a pri obcasnych 200 s velkou namahou v jednom jazdnom pruhu.Pritom motor toci spokojnych 6000ot. pri 180. Niezeby ma bavilo chodit rychlo, ale ked ludom sibe a treba ist za nimi...

stiki (3) napsal 30.03.2010 v 08:38

som v raji..sice bol by som
nadhera.. od tej znacky raz budem mat moto

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist