Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
byl jsem tam v lete 2014, je to parada, to musim potvrdit. na Fogyho 916 si nesahne clovek kazdy den!
Jen meli redaktori asi lepsi vstupenky - standardne se ve vyrobe nesmi fotit. Do oddeleni CORSE nas nechali nahlednout pres dvere- to je tajny asi pro vsechny. Ducatistum doporucuju a kdyz budete jako ja na dovolene v Rimini, tak je krasnej den jet do Bologne, tam stravit mimo ducati jeste treba obed a kouknout na universitu a centrum a pak po ceste zpet k mori kouknout do IMOLY a temer u more na MISANO - ochotny vratny vas pusti do predni casti paddocku, kde se muzete vyfotit s obrovskym plakatem Simonceliho. Tak ciao!
Před 2 lety jsme se byli podívat v továrně a jak píše autor, zážitek na celý život. Nádhera...
Z továrny nás museli kvůli mě vyhánět a v muzeu jsme zůstali skoro 3 hodiny.
Jak se říká v jedné reklamě :"Když jí miluješ, není co řešit".
Floo: Odkud jsou ocelové polotovary, bohužel nevím. Možná to lze dohledat na webu Ducati, kde mají soupis externích dodavatelů. Každopádně závěrečné obrábění probíhá až v Ducati v "obráběcí části" továrny a odtud jdou pak jednotlivé součástky na montážní linku, kde to ti dva kluci během 90 - 120 minut dají do kupy
mel bych otazku: 90-120 minut na vyrobu motoru? tim se mysli asi jen jeho smontovani ne? nebo i vyroba samotna vcetne opracovani odlitku atd. ? btw. rekli vam odkud se berou tyto polotovary? resp. odkud je ta ocel ? to asi Italie nebude, nebo se o tom taktne mlci ?
Kivis: OK, pak bych ale nemluvil o "vynálezu" desma, ale spíš o obdobném konstrukčním provedení u Ducati a M-B. Ale to je jen takový hraní se slovíčky, pouze mě to při čtení článku upoutalo, nic víc. Jinak prima report.
sardel: Dobrý postřeh Jak jsem od průvodkyně koupil, tak prodávám. Teď jsem projel i internet a víceméně je to tak, že skutečně první byly značky, které jmenuješ, ale jejich systém byl dost odlišný od toho, který pak použila Ducati. Ta se inspirovala právě desmo systémem Mercedesu. (Mercedes-Benz was the first to use the system on its W196 Gran Prix and 300SLR sports cars in 1954 and 1955.)
Technická: Mercedes Benz vynalezl desmo? To bude nějaký renonc, ne? Desmodromický rozvod používaly už před první světovou válkou na svých vozech třeba továrny Peugeot či Delage. Firma Mercedes Benz vznikla až v roce 1926...
V létě jsem tam také byl a je to užasný pocit vidět místo,kde se narodila moje motorka .
byl jsem tam v lete 2014, je to parada, to musim potvrdit. na Fogyho 916 si nesahne clovek kazdy den!
Jen meli redaktori asi lepsi vstupenky - standardne se ve vyrobe nesmi fotit. Do oddeleni CORSE nas nechali nahlednout pres dvere- to je tajny asi pro vsechny. Ducatistum doporucuju a kdyz budete jako ja na dovolene v Rimini, tak je krasnej den jet do Bologne, tam stravit mimo ducati jeste treba obed a kouknout na universitu a centrum a pak po ceste zpet k mori kouknout do IMOLY a temer u more na MISANO - ochotny vratny vas pusti do predni casti paddocku, kde se muzete vyfotit s obrovskym plakatem Simonceliho. Tak ciao!
tak tam jednou musím vyrazit
Mně to video z montáže taky nefachá. Ani na jednom kompu.
Kivis: diky za odpoved. Rikal jsem si ze by to bylo celkem fofr i s obrabenim :)
Před 2 lety jsme se byli podívat v továrně a jak píše autor, zážitek na celý život. Nádhera...
Z továrny nás museli kvůli mě vyhánět a v muzeu jsme zůstali skoro 3 hodiny.
Jak se říká v jedné reklamě :"Když jí miluješ, není co řešit".
Floo: Odkud jsou ocelové polotovary, bohužel nevím. Možná to lze dohledat na webu Ducati, kde mají soupis externích dodavatelů. Každopádně závěrečné obrábění probíhá až v Ducati v "obráběcí části" továrny a odtud jdou pak jednotlivé součástky na montážní linku, kde to ti dva kluci během 90 - 120 minut dají do kupy
mel bych otazku: 90-120 minut na vyrobu motoru? tim se mysli asi jen jeho smontovani ne? nebo i vyroba samotna vcetne opracovani odlitku atd. ? btw. rekli vam odkud se berou tyto polotovary? resp. odkud je ta ocel ? to asi Italie nebude, nebo se o tom taktne mlci ?
Kivis: OK, pak bych ale nemluvil o "vynálezu" desma, ale spíš o obdobném konstrukčním provedení u Ducati a M-B. Ale to je jen takový hraní se slovíčky, pouze mě to při čtení článku upoutalo, nic víc. Jinak prima report.
sardel: Dobrý postřeh Jak jsem od průvodkyně koupil, tak prodávám. Teď jsem projel i internet a víceméně je to tak, že skutečně první byly značky, které jmenuješ, ale jejich systém byl dost odlišný od toho, který pak použila Ducati. Ta se inspirovala právě desmo systémem Mercedesu. (Mercedes-Benz was the first to use the system on its W196 Gran Prix and 300SLR sports cars in 1954 and 1955.)
seikos> Me se libi, jak ty vsemu rozumis, to se musi clovek jen smat.
pěkný článek minuly rok jsem tam jel ale nezajel zaujalo mě něco jineho a skončil jinde v it. ale to přijde
Hurá. Po letech přišel tento server na to že už nemá smysl ignorovat mobilní zařízeni a video mi jede i na tabletu
Technická: Mercedes Benz vynalezl desmo? To bude nějaký renonc, ne? Desmodromický rozvod používaly už před první světovou válkou na svých vozech třeba továrny Peugeot či Delage. Firma Mercedes Benz vznikla až v roce 1926...
jednou tam vyrazím
Před několika lety jsem to taky absolvoval.A jsem tomu velice rád.A nadcházející pondělí budu u moto guzi a pak u Mv Agusty.Všem doporučuji.
tovarna malo fotek...