journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kostros (45) napsal 06.01.2015 v 19:20

V létě jsem tam také byl a je to užasný pocit vidět místo,kde se narodila moje motorka .

Ziky112 (5) napsal 03.01.2015 v 16:30+1

byl jsem tam v lete 2014, je to parada, to musim potvrdit. na Fogyho 916 si nesahne clovek kazdy den!
Jen meli redaktori asi lepsi vstupenky - standardne se ve vyrobe nesmi fotit. Do oddeleni CORSE nas nechali nahlednout pres dvere- to je tajny asi pro vsechny. Ducatistum doporucuju a kdyz budete jako ja na dovolene v Rimini, tak je krasnej den jet do Bologne, tam stravit mimo ducati jeste treba obed a kouknout na universitu a centrum a pak po ceste zpet k mori kouknout do IMOLY a temer u more na MISANO - ochotny vratny vas pusti do predni casti paddocku, kde se muzete vyfotit s obrovskym plakatem Simonceliho. Tak ciao!

zdenekr6 (2) napsal 28.12.2014 v 08:53

Tifone (147) napsal 21.05.2014 v 22:54

tak tam jednou musím vyrazit

stařík62 (24) napsal 21.05.2014 v 20:38-3

Mně to video z montáže taky nefachá. Ani na jednom kompu.

Floo (67) napsal 21.05.2014 v 18:05

Kivis: diky za odpoved. Rikal jsem si ze by to bylo celkem fofr i s obrabenim :)

Desmotom (0) napsal 21.05.2014 v 14:24

Před 2 lety jsme se byli podívat v továrně a jak píše autor, zážitek na celý život. Nádhera...
Z továrny nás museli kvůli mě vyhánět a v muzeu jsme zůstali skoro 3 hodiny.
Jak se říká v jedné reklamě :"Když jí miluješ, není co řešit".

Kivis (35) napsal 21.05.2014 v 12:04

Floo: Odkud jsou ocelové polotovary, bohužel nevím. Možná to lze dohledat na webu Ducati, kde mají soupis externích dodavatelů. Každopádně závěrečné obrábění probíhá až v Ducati v "obráběcí části" továrny a odtud jdou pak jednotlivé součástky na montážní linku, kde to ti dva kluci během 90 - 120 minut dají do kupy

Floo (67) napsal 21.05.2014 v 11:22+1

mel bych otazku: 90-120 minut na vyrobu motoru? tim se mysli asi jen jeho smontovani ne? nebo i vyroba samotna vcetne opracovani odlitku atd. ? btw. rekli vam odkud se berou tyto polotovary? resp. odkud je ta ocel ? to asi Italie nebude, nebo se o tom taktne mlci ?

sardel (63) napsal 21.05.2014 v 10:32+1

Kivis: OK, pak bych ale nemluvil o "vynálezu" desma, ale spíš o obdobném konstrukčním provedení u Ducati a M-B. Ale to je jen takový hraní se slovíčky, pouze mě to při čtení článku upoutalo, nic víc. Jinak prima report.

Kivis (35) napsal 21.05.2014 v 10:18

sardel: Dobrý postřeh Jak jsem od průvodkyně koupil, tak prodávám. Teď jsem projel i internet a víceméně je to tak, že skutečně první byly značky, které jmenuješ, ale jejich systém byl dost odlišný od toho, který pak použila Ducati. Ta se inspirovala právě desmo systémem Mercedesu. (Mercedes-Benz was the first to use the system on its W196 Gran Prix and 300SLR sports cars in 1954 and 1955.)

Jarda (268) napsal 21.05.2014 v 10:00-1+8

seikos> Me se libi, jak ty vsemu rozumis, to se musi clovek jen smat.

DOMINATOR (1260) napsal 21.05.2014 v 09:25

pěkný článek minuly rok jsem tam jel ale nezajel zaujalo mě něco jineho a skončil jinde v it. ale to přijde

seikos (975) napsal 21.05.2014 v 09:10-6+5

Hurá. Po letech přišel tento server na to že už nemá smysl ignorovat mobilní zařízeni a video mi jede i na tabletu

sardel (63) napsal 21.05.2014 v 08:48+1

Technická: Mercedes Benz vynalezl desmo? To bude nějaký renonc, ne? Desmodromický rozvod používaly už před první světovou válkou na svých vozech třeba továrny Peugeot či Delage. Firma Mercedes Benz vznikla až v roce 1926...

crxjet (258) napsal 21.05.2014 v 08:35

jednou tam vyrazím

MotodědekTonda (11) napsal 21.05.2014 v 08:24

Před několika lety jsem to taky absolvoval.A jsem tomu velice rád.A nadcházející pondělí budu u moto guzi a pak u Mv Agusty.Všem doporučuji.

Pjercak (48) napsal 21.05.2014 v 07:25-2

tovarna malo fotek...




TOPlist