globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Freedomák (18) napsal 15.07.2014 v 19:16

Ou to by se mi jako práce líbilo Jako automechanik co se minul svému vzdělání dělám taky ve strojařině ovšem zezačátku jsem byl na tlakovym lití hliníku ted' pracuju na CNC a s příspěvkem LibRR se stotožnuju.Vedení chce kusy v kvantě na úkor kvality ,pracuje tam kde jakej jouda co vůbec neví po půl roce ve fabrice jak to nemá vypadat a směle dál se jedou zmetky.V lepším případě se na to přijde ještě než se to vyexpeduje do světa v horším bůh s řidiči aut,autobusů a kamionů když pekař,rumun,ukrajinec a jiný kvalifikovaný si dou odkroutit svejch 8hodin.

dinosaurus (16) napsal 15.02.2014 v 08:45+1

komu se chce ať si mrkne :
//motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=48544

woody (1) napsal 15.02.2014 v 01:09

LibRR: Máš naprostou pravdu! Samý rekvalifikant a na výrobní stroje se bere každý ňouma a kdo je zrovna po ruce jen aby kvalitního strojaře nemusel nikdo platit! Berou to jak housky na krámě a pak to tak vypadá Každý manager chce vidět ekonomický růst, ale já se ptám: kde je hranice? Prorůstová politika nemůže trvat do nekonečna!
Ale co se týče článku a videa od Floo, tak jsem si to teda fakt užil!
Nádhera! Nevím jestli bych to dal, dělat u montážního pásu, ale moc se mi to tam líbilo a strojařské srdce zaplesalo. Já bych se snad byl mazlil s každou motorkou co bych na ni šáhnul ...nééé fakt nejsem ú_chyl_l, ale moc se mi to líbilo

JA-NE (768) napsal 14.02.2014 v 10:14

Kazdy Tyden novy Motor
K**** Tlaci Motorku
tak sa to u nas hovorí. pamatam si ked sme ako mladenci mali enduracku maniu a kamosi mali kadejake KTM,ja som mal vtedy Pegaso a pamatam si aj zadrene motory a nie 1x, + ine fatalne poruchy motora a podobne..verim tomu z to dnes uz to tak snad nieje..KTM hodne kopla do vrtule a je to podla mna na jej novsich strojoch aj vidiet..

Floo (67) napsal 13.02.2014 v 11:22

Luk42.. tak vzhledem k tomu, ze jsem novy stroj jeste nezajizdel tak te beru na vedomi.

librrr.. jo asi to vidim stejne.

Luk42 (-207) napsal 13.02.2014 v 11:12

Floo,omyl,nová motorka dle mé osobní zkušenosti je ještě tak syrová,že funguje hůře než stroj za 70 litrů.Pokud ji zajíždíš dobře a staráš se o ní,stoprocentně mechanicky funkční začne být kolem 10 tisíc km.To je fakt,kterej mě nikdo nevymluví,sám jsem si to okusil.

LibRR (12) napsal 13.02.2014 v 10:00+2

Všechny moto fabriky jsou jen montovny a 90% dílů berou od dodavatelů, protože dělám ve strojařině tak vím jak to u některých dodavatelů chodí. Práce ve stresu, všechno ihned, zaměstnanci jsou lidé z pracáku co zrovna jsou k mání, odborníci nejsou, zaučení nulové, šéfové tlačí na produktivitu,dodací terminy krátké, výstupní kontrola žádná aby se ušetřilo atd. Dříve se dělalo klidněj a kvalitněj. Alespoň teda u nás ve firmě to tak je. Teď si vemte, že naše součástky se montují do dalších atd. Jak potom má konečný výsledek vypadat??? A to je jen důsledek novodobých manažerů, kterých nezajímá co bude zítra,oni chtějí si nahrabat dnes a zodpovědnost a poctivost jim nic neříká! Pak se nedivme tomu co kupujeme a nezáleží kde je to vyrobené. KTM je dobrá továrna, ale bohužel nemohou kolikrát za to, co jim dodavatelé dodají, reklamace pak následně řeší u dodavatelů a pak jim to dají k náhradě. Blbé je to že i když jedni se snaží pracovat kvalitně a pak ji to pokazí nějaký blbý dodavatel. Jinak KTM vlastním a zatím bez závady!

Floo (67) napsal 13.02.2014 v 08:31+2

Maxim: tak vsak urcite. Jak jsem psal nechci nic hanit ani kazit radost z noveho stroje. Mrzi me jen ze se to nekde tak odflakne. Pardon, ale aby z noveho stroje tekl olej to by me nasralo. Nemluve o tom ze za ten stroj das 300 papiru. Od nove moto cekam ze do minimalne patnacti tis. prijdu, nastartuju a nic neresim. Aby me nechala nejaka tupa zavada v alpach viset na to jsem zvyklej od stroje co ma vic jak 75 tis. Vsem jinak preju at to jezdi a v pripade reklamace at to resi bleskove

Luk42 (-207) napsal 12.02.2014 v 22:50

Dareckov,plky neeee,nemáme houby,mám třeba úplně nové Z 1000 Kawasaki 2013 Ale musím říct,že hádat se jestli taková ,nebo maková značka je kvalitnější je hloupost,výrobní postupy,stroje a lidský faktor jsou z 95% podobné A je jedno jestli KTM,Kawasaki,Suzuki,Yamaha,BMW atd.Ta třeba ty vaši vychvalovaný Japonci,to je obyčejnej pásovej ojeb Moje nová Z 1000 přišla v krabici,po 600 km z ní tekl olej,tak šla na reklamaci a ted mám najeto necelé 4 tisíce km a uvolnuje se přední maska a to ji šetřím jako dětátko,takže asi tak

Maxim (21) napsal 12.02.2014 v 22:27

floo: tak jestli me potka jen to cos napsal, jsem v pohode

Floo (67) napsal 12.02.2014 v 21:40

Maxim: tak to gratulace ! Smt je vyborny bajk a lidi ho jen chvali a to jsem toho nacetl mraky. Na tom foru co jsem zminoval lidi resili napr. po tydnu koupe odeslo cidlo stojanku. Ktery jim pri zarazeni za 1 zdechlo moto. Pomohla jen vymena za jine, nove. To same psali o baterii, za rok a pul vetsine zacala delat problemy. Dali jinou nez origo a jelo se dal. Tekouci spojkova pumpa v malo pripadech. Stejne tak malokdy tekouci vidle u hornich stelovaku predpeti. Zasekle neoteviratelne vicko nadrze, ktere diky zvetseni z nejakeho duvodu nejde tam ani zpet. Pry k tomu dochazi diky vetsimu obsahu ethanolu v americkych palivech. To je spise USA problem. Rozhodne nechci malovat certa na zed a nerikam ze jsou KTM spatne postaveny motky, jen zjistuji jak se k tomu dnes tovarny stavi. Co vse nechaji na zarucni dobu a co vse risknou. Takze mir vsem bytostem co jezdi KTM :)

Slivka (0) napsal 12.02.2014 v 21:36

ewan mcgregor by z této návštěvy asi nadšený nebyl...

Maxim (21) napsal 12.02.2014 v 20:05

ja napriklad uplne novy SMT mam a jestli se podela,tak budu fakt nasranej,takze hosi nestraste co se tyka enduro a cross,neznam v "nove ere" KTM,co by mela nejaky zavazny problem, od motoru po prasklej ram (to je PRO ME opravdu nova a scifi informace). Mimochodem,vlastnil jsem i pres miliony udajne spatnych a odstrasujicich zkusenosti stary Tuono a nemel jsem jedinej problem, vcetne "detskych" nemoci. Mam silny pocit po hodne letech na motorkach,ze je to hlavne kus od kusu,tak jako ve vsem a pausalizovat velmi tezko. A podle meho nazoru neskutecne zavisi,jak se clovek k motorce chova. Vzdy jsem motorky pravidelne servisoval, kvalitni dily, kvalitni naplne...a hlavne zavcasu. Nikdy zadny zavazny problem. A jak uz bylo napsano,i ja se priklanim pouze k osobni zkusenosti (vim co jsem s tim delal a jak jsem se k tomu choval,takze muzu soudit).Kecy predevsim specialistu, kteri tu a onu motorku videli pouze na obrazku nebo na parkovisti mi zily fakt netrhaji. btw. kdyz ji milujes,neni co resit

Floo (67) napsal 12.02.2014 v 18:58

dareckov: samy plky vid? a tak jsi se musel taky vyjadrit

to dratek: dik za info. Ovsem odkud se berou pistni cepy, brzdovy hadicky, predni vidle, dily do brzdovych pump...? Co jsem dnes procital forum ktmsmt.com tak na zavady jeste v prubehu zaruky neni nouze. Ovsem tezko rict, zda tohle nepotkava i jine znacky.

dareckov (14) napsal 12.02.2014 v 17:57+1

to jsou plky tady bože.. kolik z Vás tady má novou KTM? jezdíte na starých jebkách a hajzly máte na chodbě

dratek (5) napsal 12.02.2014 v 17:45

To Floo> Například karbonové blatníky na některé modely KTM a třeba X-Bow se dělají kousek od továrny KTM v Riedu. Osobní zkušenost a nyní jsme dostali další zakázku od KTM na výrobu karbonových dílů zase do Riedu.

To Bothrops ono se tady nekrade vůbec,na parkovišti před fabrikou se nechávají odemčená auta, přes léto se staženými okny i s navigací. Německý kolega nechal přes noc u hotelu otevřené dveře od auta i s klíčky v zapalování a nic se neztratilo.
Takže bys asi byl první

Lemur.R1 (13) napsal 12.02.2014 v 12:29+1

to Bothrops: Jsi mě rozsekal

Bothrops (249) napsal 12.02.2014 v 12:21+5

já bych tam asi kradl. přiznám se no ..

Snuff (33) napsal 12.02.2014 v 11:44-1+2

to sirr: Rozhodně to nechci pitvat, ale zkušenost kolegy je podle mého názoru jiná než osobní. Taky mám xx kamarádů co jezdí různé motorky a slyšel jsem už ledacos od pohádek až po sciffi, ale přednost dávám skutečně osobní zkušenosti. Jezdím dnes již v pořadí třetí KTM 450 exc(2013), předtím jsem měl 2010 a předtím 2005, vždy od nové a nikdy, skutečně nikdy jsem neměl technický problém, který by se dal považovat za tech. závadu. Pokud jsem tedy mašině neublížil svou jízdou, lépe řečeno tlamou. Ano, svým způsobem jsem poznamenán vlastnictvím značky, ovšem neřekl bych, že kvalita má sestupnou tendenci, pokud teda mluvíme výhradně o ostrých endurech.

Floo (67) napsal 12.02.2014 v 11:16+1

zel mam pocit, ze kvalita materialu sla dolu uplne vsude. Ani za ty japonciky v soucasnosti da malo lidi ruku do ohne.

bledemon (126) napsal 12.02.2014 v 11:10

KTM teď začalo spolupracovat s čínským cf moto, tak to sem snad nebudou vozit
sirr: s těma spz je na tom ktm stejně jako japonci ne? (motocrossy nemaj, endura maj)

sirr (55) napsal 12.02.2014 v 11:00-2+1

Kolega v týmu používá nové modely a řek bych že čim starší stroj, tím je kvalitnější!Mnohdy jsou tyto nové stroje zpracováním přirovnávány k tehdejším "zetkám" .
Všeobecně totiž dnes platí, že výrobci jsou živí ze servisů a náhradních dílů.Proto se skupují fabriky hlavně se servisníma sítěma!Proto se šidí materiály a jsou konstrukče spočitané pouze po životnost ser.intervalů!
Prodej nových strojů je až druhořadé.
To už ale odbočujeme mimo tento článek ..nikomu nic nevnucuju ani nehodlám vyvracet.Každý ať pozná a udělá si obrázek sám

Floo (67) napsal 12.02.2014 v 10:54

pro Sirr: tak takovy pohled na vec se ceni. Je ale fakt, zda plati i dnes tyto neduhy napr u silnicnich stroju. Osobne pokoukavam po SMT. Co me zarazi jsou ty servisni intervaly po 7 tis. to jaksi nechapu proc.. kdyz ma treba ducati po 24 nabo dokonce i po 30 tis. U ducati se taky najdou komenty na zpracovani ale na praskajici ramy nebo vadne motory jsem zatim spatnou kritiku neslysel. KTM jsou drany a Ducati rovnez ale preci jen technicky a motorove jsou na tom talosi lepe. Proc jsou ty KTM tedy tak drahy ?

Snuff (33) napsal 12.02.2014 v 10:41-1+1

to sirr: Srovnávat 13 let staré enduro KTM s dnešními je jako porovnávat telefonní budku s iPhonem...

Když už se pohybuješ u motocrossu, jistě víš, že KTM v roce 2004 prošla výarznou změnou právě co do kvality...

sirr (55) napsal 12.02.2014 v 10:28-4+4

Pro Floo: téměř celej život se pohybuju v motokrosovým depu a sleduju veškeré dění a vývoj co se offroadů hlavně týče!KTM je nejrozšířenější, protože hlavním tahákem je, že staví offroady na SPZ, což japonci téměř nedělaj.Dál pokud novou KTM-ku servisuješ v autorizovaným servisu a motorka se po**kazí (dodržují se servisní intervaly dle manuálu) dealer KTM vychází vstříc a uznává mnohdy reklamace!Což u japonských motocyklů je mnohdy nereálné!KTM má největší spektrum POWERPARTS, což nikdo jinej nemá...,KTM je pro obyčejného smrtelníka téměř nejdražší,ale pro špičkové Týmy které vlastní nějakou hvězdu velice žádané náčiní, dokáží totiž nakoupit kvalitní podporu za nízké finance!
Co se táče výdrže, liší se to model od modelu (roku), praskají rámy u krku řízení na you tube najdeš videa jak jsou motorky rozpůlené, v motorech doslova hóřej spojky a nahrazují se replikama.Motory mají daleko kratší servisní intervaly a rozhodně se nedoporučuje je překračovat,ventyly,ložiska kliky atd..
Jednu babičku KTM s prasklím válcem mám, jsem s ní spokojen protože jede jak zběsilá a má SPZ, ale co se týče zpracování a povrchovek ...
PS: nikdo ze špičkovejch jezdců a mangérů nemůže hanit náčiní, jsou zato sankciováni ... a halvně závodní stroj se seriovím strojem nemůže srovnávat, jsou zcela odlišné ..Stačí se podívat na MXON 2012 z LOMMELu, kolik modelů 2013 nedojelo
DAKAR a silnice vyhrávají proto, že mají nejlepší jezde a hlavně servisní základnu a podporu fabriky!

Snuff (33) napsal 12.02.2014 v 10:21-1+4

pro Sirr: To co tvrdíš jsou jen mýty a polopravdy podobné těm, že např. motocykly BMW jsou vzorem spolehlivosti.

Naopak KTM šlape do kvality i luxusních komponentů mnohem víc, než Japonci, které zmiňuješ. Ano, v roce 2002 ze kterého máš Fazera tomu tak nebylo, ale v dnešní době se mince už naprosto obrátila.

Floo (67) napsal 12.02.2014 v 10:05

vzpomnel jsem si na video z fabriky: //www.youtube.com/watch?v=Tcpmi-H1dtA

Floo (67) napsal 12.02.2014 v 09:47

bravo ! vic takovych clanku. Jeste by me zajimalo jak je to s vyrobou treba ramu, kde je delaji taky vse v Rakousku? Vzdy me zajima kolik dilu je z ciziny a o jaky dily se pak jedna.

P.S. Sirr-s tim zpracovanim atd. od KTM mas nejakou vlastni zkusenost ? nejaky tema ? nebo clanek ? celkem by me to zajimalo..

Tuareg-Tengai (1) napsal 12.02.2014 v 09:33

super tam bych chtěl dělat

sirr (55) napsal 12.02.2014 v 08:42-5+3

Takže ještě jednou.Fabrika KTM je SUPER,motocykly jsou výkonné a ve sportu udávají směr!Ale produkty jsou předražené, zpracování pokulhává:ocelové rámy praskají,motory nevydrží tolik jako konkurence Japonských strojů,povrchovky dílů lakování či dakromet šroubů = loupání a okamžité rezavění ...atd...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist