husqvarna_svartpilen_801_2




Motopoint MX Day s podvozkem K-tech

Kapitoly článku

Pár otázek pro produktového manažera Lukáše Kosinu

Kdy se poprvé podvozky K-tech objevily v České republice?
Poprvé se u nás objevily roku 2010 v červenci na mém motocyklu. Je to dáno tím, že vše co dáváme do oběhu, nejdříve poctivě testujeme. Příběh ale začal roku 2009 na veletrhu v Miláně, kdy jsme navázali kontakt a hned na jaře vyrazili s mechanikem do Anglie na školení.

Můžete nám něco prozradit o filozofii podvozku K-tech?
Podvozek musí být v dobrém stavu a musí fungovat. Během servisu podvozků jsme se setkali s tím, že jednotlivé základní prvky nefungovaly. Byly třeba zarezlé nebo se objevila zlomená jehla. Samozřejmě musí být v pořádku také všechno ostatní, jako je přepákování a ložiska. Prostě pokud bude podvozek sebelépe nastaven a nebude fungovat přepákování nebo cokoliv jiného na motorce, v tu chvíli nemá osobní nastavení žádný význam. Pokud lidé nebudou chtít investovat do úprav, určitě doporučuji zkontrolovat správné nastavení prověšení na zadním tlumiči. Základem osobního nastavení jsou pak pružiny, které musí být na váhu jezdce. Spousty lidí toto podceňuje a myslí, že to jde dohnat nějakým nastavením planžet nebo utažením tlumení... Konec konců, každý se může podívat na naše stránky, kde najde veškeré informace a poptávkový formulář. Na základě odeslání formuláře se dozví možnosti i cenovou představu.

Všiml jsem si, že podvozek K-tech jezdí Vojtěch Brumla?
Ano je to tak. Vojta Brumla již odjezdil s naším podvozkem celou sezonu 2011 a byl s ním velmi spokojen. V podstatě má na svém motocyklu komerčně dostupné nastavení, které si může pořídit kdokoliv. Pružiny má podle tabulek a jeho nastavení podvozku je motokros profi. Podvozek jsme ještě ladili na trati ve Vranově, kde jsme zkoušeli ještě další nastavení.

Na jaké motokrosové motocykly je možné pořídit podvozek K-tech?
Co se týká motokrosu, je to především japonská čtyřka a KTM. Na ostatní značky jako je Husqvarna a Husaberg je to spíše sporadicky, protože v Anglii tolik motorek není. Nicméně nastavení už jsme dělali například na tlumiče Sachs. Jen pro doplnění, umíme i podvozky pro silniční motocykly třídy superbike a supersport a z našich jezdců jezdí podvozek K-tech například Michal Indi Dokoupil.

Jak vás napadlo uspořádat zimní akci MX Day v nové motokrosové hale?
Rozhodnutí padlo někdy v průběhu podzimu. Původně měla být akce na klasické venkovní trati, ale počasí se rychle zhoršilo, a tak došlo na novou halu zde v Mohelnici. V zimě proto, aby měli jezdci ještě před novou sezonou šanci podvozky K-tech otestovat.

Můžeme se těšit na další podobné akce?
Určitě to budeme chtít zopakovat. Myslím si, že o prázdninách by mohla proběhnout další akce, kam opět pozveme zákazníky našich dealerů.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):
Související firma
  • Motopoint - Motonet

    Náhradní díly on-line rychle, spolehlivě a levně. Dodáváme na sportovní i cestovní silniční motocykly, pro motokros a enduro moto, ATV a čtyřkolky. Sortiment obsahuje výrobky pro běžné použití i pro racing. Naleznete u nás produkty značek Bel-Ray, BS Battery, All Balls, Motion Stuff, Athena, K-tech,...




TOPlist