Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ta akce jednu chybu měla: prej počasí, že je objednaný a přitom po obědě už jen přeháňky a furt mokro slizko
... Jo a nesly se tam (i tady) názory, že ty 690ky dole příliš cukaj, škubou... Takže vážení - vítejte ve světě velkých jednoválců
Můj tip na 1A KTMky je: pro město a okolí novej Duke 690, na pohodový a rychlý cestování Adventure 990 s ABS a na všechno dohromady 950 (990) SMko
Zdravím, měl jsem vyčtěno, že lc8 adventure je skvělá motorka, ale když jsem se projel na vyšší verzi adventure S, tak moje první myšlenka byla, že doma zaparkovaný lc4 adventure půjde do světa. Ta motorka nemá chybu stejně jako celá tato akce. Všem organizátorům velký dík.
zdravim,já sem jel na 690 SMC na tom okruhu a neřekl bych že by to bylo nějak ucukaný nebo tak něco. Jen to chtělo brát už odspodu a dalo se krásně jet aji zatáčky šli hezky vyjíždět. ta motorka byla opravdu moc v pohodě a na tom okruhu se chovala jako pravej závoďák není nic copak bych ju vytknul
Tož nevím no, sám vlastním SMC 660 a podle mě ta 690 právě byla děsně plynulá i za jedna. Co se týče zvuku, holt euro norma je taková. Po ťuknutí startérem jsem musel sehnout hlavu jestli ten motor slyším a jestli mě jen nešálí nějaká diagnostika otáčkoměru. V každém případě je to oproti té mojí 660 (verze 2003) krok kupředu, i když pro mě to zas trošku ztrácí kouzlo "rozlobené motorové pily".
no na me se poprvy SMC nedostalo, protoze tomu nekdo urval zadni brzdu, tak mi pujcili bilyho duka a ten podle me jel min jak to SMC, ale taky min cukal. S tim SMC se na jednicku nedalo jet plynule(bez spojky)...
jel jsem na oranžovym dukovi a je fakt, že spodek a střed nic moc, ale od 6 vys tahal jak splasenej, tech 65k tam tutove je. jakozto absolutni amater sem se potykal s ucukanym vstrikovanim, na utazeny zatacky sem musel radit za 1 a na vyjezdu rychle radit za 2, tak to nebylo moc plynuly. Vzhledem k my masine mi malej vévoda prisel dost HARDCORE. Sjel sem si i modryho Adventura na silnici a tahle lokomotiva mi byla mnohem bližší, pravy velký endura, zadna mekkota a nahore tahne jako tank, spodek opet nic moc, střed dobrej
"zvuk, který vycházel z nerezové ocelové koncovky výfuku byl balzámem nejen pro mé ucho"
sorry, ale tomu se proste musim zasmat lol , sam uvazuju o koupi SMCecka, ale ten zvuk byl proste hroznej...
nevite nekdo kdy se kona oranzovy den ve vlasimi??
Ta akce jednu chybu měla: prej počasí, že je objednaný a přitom po obědě už jen přeháňky a furt mokro slizko
... Jo a nesly se tam (i tady) názory, že ty 690ky dole příliš cukaj, škubou... Takže vážení - vítejte ve světě velkých jednoválců
Můj tip na 1A KTMky je: pro město a okolí novej Duke 690, na pohodový a rychlý cestování Adventure 990 s ABS a na všechno dohromady 950 (990) SMko
Sériový výfuk bych vůbec neřešil, jezdil jsem s 690 enduro které mělo Akrapa a to je teprve mazec,na trojku jde v pohodě na zadní. Akrap vše vyřeší.
tak mne nekdo toho ĎUKA kupte ne?!kde na to ja chudej student mam vzit
Zdravím, měl jsem vyčtěno, že lc8 adventure je skvělá motorka, ale když jsem se projel na vyšší verzi adventure S, tak moje první myšlenka byla, že doma zaparkovaný lc4 adventure půjde do světa. Ta motorka nemá chybu stejně jako celá tato akce. Všem organizátorům velký dík.
zdravim,já sem jel na 690 SMC na tom okruhu a neřekl bych že by to bylo nějak ucukaný nebo tak něco. Jen to chtělo brát už odspodu a dalo se krásně jet aji zatáčky šli hezky vyjíždět. ta motorka byla opravdu moc v pohodě a na tom okruhu se chovala jako pravej závoďák není nic copak bych ju vytknul
Tož nevím no, sám vlastním SMC 660 a podle mě ta 690 právě byla děsně plynulá i za jedna. Co se týče zvuku, holt euro norma je taková. Po ťuknutí startérem jsem musel sehnout hlavu jestli ten motor slyším a jestli mě jen nešálí nějaká diagnostika otáčkoměru. V každém případě je to oproti té mojí 660 (verze 2003) krok kupředu, i když pro mě to zas trošku ztrácí kouzlo "rozlobené motorové pily".
no na me se poprvy SMC nedostalo, protoze tomu nekdo urval zadni brzdu, tak mi pujcili bilyho duka a ten podle me jel min jak to SMC, ale taky min cukal. S tim SMC se na jednicku nedalo jet plynule(bez spojky)...
Njn prostě KTM SMC >> můj sen READY TO RACE >>>>> KTM
na tý ctyrkolce to musi bejt docela sranda zkusil bych to
jel jsem na oranžovym dukovi a je fakt, že spodek a střed nic moc, ale od 6 vys tahal jak splasenej, tech 65k tam tutove je. jakozto absolutni amater sem se potykal s ucukanym vstrikovanim, na utazeny zatacky sem musel radit za 1 a na vyjezdu rychle radit za 2, tak to nebylo moc plynuly. Vzhledem k my masine mi malej vévoda prisel dost HARDCORE. Sjel sem si i modryho Adventura na silnici a tahle lokomotiva mi byla mnohem bližší, pravy velký endura, zadna mekkota a nahore tahne jako tank, spodek opet nic moc, střed dobrej
"zvuk, který vycházel z nerezové ocelové koncovky výfuku byl balzámem nejen pro mé ucho"
sorry, ale tomu se proste musim zasmat lol , sam uvazuju o koupi SMCecka, ale ten zvuk byl proste hroznej...