husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Lamark (0) napsal 02.06.2007 v 07:57

Pár fotek z depa:<br />
//rapidshare.com/files/34751622/2007_05_24_-_Kawasaki_den_BRNO.zip

smazany2843 (0) napsal 31.05.2007 v 13:58

misto toho handrkování radsi nahodte linky na poradny sady fotek . Jinak kawa day byl super, gumy horeli, motor rozpalenej jak petnik a o kotoucich ani nemluvim

666S999 (85) napsal 30.05.2007 v 22:28

hm...(skoro)samý uražený ega... a k akci P.R.D.<br />
Po bitvě všichni generálem.<br />
Alex: jmenuj mi s kterými traťáky si tykáš a já Ti slíbím, že si tam budeš moct na &quot;méně zabezpečené akci&quot; zajezdit v protisměru... ( přát někomu aby se vymáznul je ...dost ekl[]) jo, hezký nick, Alex Hofmann jezdil dobře na Kawě 69!!!<br />
Tak jo, obrázky hezké...<br />
Přeju VŠEM ať jim to jezdí podle jejich představ!

Lamark (0) napsal 30.05.2007 v 21:48

to Georg34 - volné dny jsou pro všechny nejen ZX-R takže bez obav (já tam byl na půjčené Er5 a ještě k tomu modré barvy <br />
<br />
Jinak ve škole bezpečné jízdy Lelek vždy zdůrazňuje nedívat se do zrcátek a hlavně nezastavovat na trati. Osobně věřím Lelkovi a pochybuju o tom že KAWASAKI by si dovolila organizovat volné jízdy a neměla organizačně zvládnutou bezpečnost okruhu.

carka-carka (0) napsal 30.05.2007 v 19:07

To je zas debata jako kdyby ani žádnej Kawa Day nebyl .Pořád jen já položil, ty položil, já nepoložil apod.,a ke dni jako takovýmu skoro nic

smazany26923 (0) napsal 30.05.2007 v 11:57

No dohadů bylo dost, co takhle fotky někdo nemá??

MichalR10 (197) napsal 30.05.2007 v 08:47

To Marex: myslíš tím ZX10R? Já jsem spokojený. Je to neobvyklá motorka, kterou si jen tak někdo nekoupí - možná právě kvůli tomu designu. Ale jak ji máš, tak nechceš jinou...

volkswagen (4) napsal 29.05.2007 v 15:40

Alexi, jenom jsem sem nakopíroval text který publikuje Automotodrom Brno a týká se JEJICH pravidel ježdění na okruhu. Nevím proč tato pravidla nedodržovat. <br />
Není třeba vykřikovat srdceryvně něco o lidském životě, je to naprostý nesmysl. Navíc jsi tím ohrozil všechny ostatní kdo na tom okruhu jeli.<br />
<br />
Za tvoje přání ti děkuju, budu si to příště pamatovat co jsi za dobráka.....

volkswagen (4) napsal 29.05.2007 v 15:24

Alex, to že s tebou souhlasím neznamená že nemůžu říct že někdo něco udělá jako kretén. A to jsi prostě udělal. To rozhodnutí nebylo správné i když si to nakrásně myslíš. Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.<br />
<br />
Jinak citace:<br />
Automotodrom Brno organizuje jízdy veřejnosti pro všechny zájemce, kteří si chtějí vyzkoušet své řidičské umění na bezpečné dráze brněnského okruhu. Nejsou určeny primárně pro jezdce s licencí a/nebo závodní stroje. Jezdci s licencí se mohou zúčastnit, ale musí dbát zvýšené opatrnosti a ohleduplnosti, protože po dráze se pohybují jezdci s rozdílnou výkonností jak svojí, tak strojů (od okruhových speciálů pro cestovní endura a choppery).<br />
<br />
Automotodrom Brno při jízdách veřejnosti zajišťuje potřebné základní zabezpečení, které se skládá z dispečinku okruhu, traťových komisařů, lékařského personálu a hasičů. Všechny prvky zabezpečení jsou po dobu jízd veřejnosti v pohotovosti a mají jasně rozdělené role. Hlavním úkolem je poskytnout co nejrychlejší pomoc v případě havárie či jiného nebezpečí, které by mohlo ohrozit účastníky jízd veřejnosti.<br />
<br />
Při jízdě po okruhu je třeba v zájmu zachování maximální bezpečnosti dodržovat některá základní pravidla bezpečné jízdy po okruhu. Zde je základní desatero, jehož dodržování vám zajistí bezpečný návrat z okruhu domů:<br />
<br />
1. Při vjezdu na dráhu nesmíte ohrozit ostatní. Na dráhu vjíždějte tak, abyste nekřížili dráhu jezdcům, kteří již jedou po okruhu obvykle mnohem vyšší rychlostí než vy. Jejich možnosti při vyhýbání jsou omezené. Platí jednoduché pravidlo – držte se vpravo.<br />
<br />
2. Začněte pomalu. Obětujte jedno až dvě kola na začátku na zahřátí pneumatik vašeho motocyklu a nesnažte se ihned lámat osobní rekordy. Bez zahřátých pneumatik bude mít vaše rychlá jízda ještě rychlejší konec.<br />
<br />
3. Sledujte dění na dráze před sebou a zapomeňte na zpětná zrcátka (nejlepší je zrcátka sklopit či odmontovat). Co se děje za vámi vás nezajímá, to sledují ti za vámi. Snažte se jet tak, abyste pro ně byl co nejvíce čitelný. To znamená…<br />
<br />
4. Držte zvolenou stopu (i když není ideální) a neprovádějte náhlé a nečekané změny směru jízdy. Můžete tím ohrozit rychlejší jezdce, kteří jedou za vámi, snaží se odhadnout vaši stopu a nejsou připraveni reagovat na náhlé změny směru vaší jízdy.<br />
<br />
5. Na rovinkách se snažte držet rychlost a neohrožujte za vámi jedoucí jezdce nečekaným bezdůvodným zpomalením.<br />
<br />
6. Čili jak v zatáčkách, tak na rovinkách jeďte plynule a předvídatelně. Na rychlosti nezáleží. Pomalý jezdec, který jede plynule je méně nebezpečný pro ostatní než nevyzpytatelný střelec často měnící styl jízdy.<br />
<br />
7. V případě, že vás postihne nehoda nebo technická závada, tak nezůstávejte na dráze nebo ve výjezdové zóně, ale co nejrychleji opusťte dráhu či výjezdovou zónu a odejděte i s motorkou za svodidla. Odvoz nepojízdného stroje zajistí obsluha okruhu!!!<br />
<br />
8. Zastavení na dráze je přísně zakázáno. Ohrožujete tím ostatní jezdce. Zastavení není dovoleno ani v případě, že vidíte zraněného jezdce či chcete pomoci s odstraněním havarovaného stroje. Tyto činnosti zajišťuje lékařská služba a obsluha automotodromu a jsou koordinovány přímo z dispečinku, který sleduje pomocí kamerového systému dění na dráze.<br />
<br />
9. Věnujte maximální pozornost vlajkové signalizaci traťových komisařů a zapamatujte si význam základních vlajek. Řiďte se pokyny a příkazy traťových komisařů. Vlajková signalizace je jediným prostředkem mezi traťovými komisaři a jezdci, proto průběžně sledujte stanoviště komisařů podél trati.<br />
<br />
10. K jízdě slouží pouze závodní dráha. Ostatní komunikace v areálu mají svá pravidla pro pohyb osob a platí na nich pravidla pro provoz na silničních komunikacích. Maximální povolená rychlost je 20 km/h. Pohybujte se pouze ve veřejných zónách areálu a pokud není výslovně povoleno je přístup do prostoru za boxy zakázán.<br />
<br />
Vždy si důkladně si přečtěte Zásady pro provoz.. , které podepisujete a řiďte se jimi.<br />
<br />
Traťoví komisaři<br />
<br />
Úkolem traťových komisařů při jízdách veřejnosti je vlajková signalizace a zajišťování komunikace s dispečinkem o dění v daném úseku dráhy (počasí, havárie, stav dráhy atd).<br />
<br />
Úlohou traťových komisařů není vyprošťování motocyklů z kačírku ani jejich případné opravy. Důvodem je, že ve srovnání se závody je při jízdách veřejnosti počet traťových komisařů na jednotlivých stanovištích omezen.<br />
<br />
V případě nehody a zranění přijede na místo sanitka a lékař. Příkaz k vyslání sanitky dává dispečink po konzultaci s traťovým komisařem. Příjezd zdravotnického personálu je věcí několika minut. Všichni traťoví komisaři jsou odborně proškoleni na poskytování první pomoci před příjezdem zdravotnického personálu. Proto není třeba, abyste zastavovali a chtěli poskytnout první pomoc jezdci, který havaroval a je pravděpodobně zraněn. Nezastavujte ani když jste lékař.<br />
<br />
Nájezd a výjezd z dráhy<br />
<br />
Nájezd a výjezd z dráhy je možný pouze na jednom místě a to na startovní a cílové rovince v prostoru stupňů vítězů. Ostatní výjezdy z dráhy po celé délce okruhu slouží pouze k nouzovému opuštění trati. V žádném případě neslouží k vjezdu na trať. Opustíte-li trať, musíte se do prostoru startu a cíle dostat zpět po obslužné komunikaci podél dráhy, které k tomuto účelu slouží.<br />
<br />
Pohyb po obslužné komunikaci<br />
<br />
Po obslužné komunikaci se pohybujte pomalu a to pouze po směru jízdy po závodní dráze. Sledujte dění kolem sebe, protože obslužná komunikace slouží i k pohybu vyprošťovacích a odtahových vozidel a sanitek. Nesnažte se dostat se na obslužnou komunikaci bez povolení Automotodromu. Možná pořídíte hezké fotky, ale můžete výrazně ztížit pohyb vozidel a sanitek.<br />
<br />
Je naprostý nesmysl tam zastavovat i mimo trasu i za obrubníkem. Ničemu tím nepomůžeš a ohrozíš tím ostatní. To že se nic nestalo je spíš jedno velké štěstí.<br />
<br />

volkswagen (4) napsal 29.05.2007 v 12:13

1. Nevím proč by se němělo komentovat že někdo spadl, prostě se to stalo a jestli to dotyčný bere jako ostudu tak je to jeho problém a měl by možná vyhledat psychologickou pomoc<br />
2. Ten pád jsem viděl, a co se jednoznačnosti týče souhlasím s Alexem<br />
3. Ten kretén co jel hned za ním na Z1000 by potřeboval trošku vysvětlit co se na okruhu dělá a nedělá. Jedno z hodně důležitých pravidel tam je že se na něm nezastavuje - ANI NA OBRUBNÍKU, od toho jsou tam traťáci.

ltm_cz (0) napsal 29.05.2007 v 08:13

hele ale preci neni tezky napsat... Ty vole sem jel , tahal jsem za to co to šlo a pa kurwa zadna. sem si skrtnul o brzdu a uz jsem lezel... <br />
To ja jsem se taky parkrat vysekal a ted z toho jsou vesely povidacky.<br />
A jeste neco. Mi rekni kdo otestoval motorku dukladne i s crash testem

smazany26923 (0) napsal 29.05.2007 v 00:59

Jinak ještě dodám, že jsem rád že odešel po svých! <br />
<br />
Ono stejně nejdůležitější je vždycky po vyválení se rychle naskočit znova do sedla a vzít si poučení. <br />
<br />
Jízdě zdar!

smazany26923 (0) napsal 29.05.2007 v 00:55

Reakce na Filipa T:<br />
<br />
To jsou pěkný kecy: &quot;navic jeho vina neni az tak jednoznacna a jak to bylo uz nikdo nezjisti, takze se v tom dal nehodlame stourat.&quot;<br />
<br />
To že se to může stát beru, kdo se nevyválel ať nepolemizuje, ale mluvit o jednoznačnosti??<br />
A řeči kdyby to byla Yamaha tak by tam bylo více moto......... co to má znamenat...více co nová moto stojí...možná tak z ceníků a škodu vždy někdo hradí a zde nejspíše dovozce.<br />
<br />
Pánové,já jsem si Kawu koupil za hotovku v roce 2006 a když vidím jak jedu 200km na den Kawasaki kde se Vy novináři proháníte na New moto a ostatní bikeři( daleko lepší než já, tak o 50%) slintají jelikož tu možnost mají buď velice omezenou, nebo žádnou tak se dívím že máte drzost obhajovat chybu a polemizovat o ní !<br />
<br />
Věc organizátorská je jiná, ale prosím alespoň nemlžte. pokud si půjčí motorku normální biker od prodejce za škodu většinou ručí a Vy?? To bych chtěl vidět. Na vlastní oči jsem to viděl a škoda 80 tisíc je velice skromný odhad.

FilipT (16) napsal 28.05.2007 v 23:32

Pisni mu prosim na mail, verim ze ti sdeli svuj nazor, ale chapu ze to nechce zverejnovat touto formou.

FilipT (16) napsal 28.05.2007 v 21:27

Sorry za pozdni odezvu, ted jsme teprve dorazili z foceni... Ja jsem zaparkoval jako prvni, takze si dovolim par slov za redakci: <br />
<br />
Co se crashe tyce - ze se Jirka Bursa nepochlubil je vcelku logicke, ono to nic k chlubeni neni, navic jeho vina neni az tak jednoznacna a jak to bylo uz nikdo nezjisti, takze se v tom dal nehodlame stourat. <br />
<br />
Ze by redakce ostatnich medii o svych nezdarech hrde psaly, to si fakt nemyslim. Spis je (bylo) zvykem o crashich kolegu novinaru solidarne ve svych periodikach nic nepublikovat.

smazany4026 (0) napsal 28.05.2007 v 20:53

Hmmm, pěkně tam bylo 47C trať....mňamy, mě ta ZX-6Rka nijak žíly netrhá, ale škoda jí, no.....<br />
<br />
Proč jste jako i jiných DAYů nefotili i lidi jiný, než tohoto??? To mi přijde trocha nefér....to máte všude - jednoho jezdce a test.....<br />
<br />
To jste se moc nepochlapili, kluci <br />
<br />
A kdes lítal Ty, Filipe?

carka-carka (0) napsal 28.05.2007 v 20:01

No,když už ji teda zničili,tak aspoň že nebyla zelená ,ale i tak škoda []

Maverlck (0) napsal 28.05.2007 v 16:55

Zdarte. O co vám de stou 6tkou. Člověk není stroj a dělá chyby (jetli na okruhu nebo pravopisný-to je jedno ). Hlavní je že pilot je v poho

_GAS_ (21) napsal 28.05.2007 v 13:27

No, chudák/nechudák. Motoráj velice dobře ví, že při rychlé jízdě na okruhu je pravděpodobnost pádu poměrně vysoká. Takže se to mohlo stát opravdu každému. Co nás spíš zamrzelo, že novinka ZX6R byla testovací jen jedna. Dva nebo tři testovací kousky ZX6R by situaci vyřešili.

lachi (0) napsal 28.05.2007 v 12:53

no to jste se teda předvedli stou šestkou hudák motoráj kterej ju měl mýt hned povás a ti další taky no

pilot1111 (2) napsal 28.05.2007 v 12:44

Jo jo pěkně ji zřídil<br />
Jsem myslel že budu brečet když ji přivezly takhle znetvořenou []

Orgovany (794) napsal 28.05.2007 v 10:17

Teda tu ZX 10 bych rád testnul, ale radši někde na letišti než na okruhu . Musí to bejt voprus s tim poměrem výkon/váha <br />
Ale šestka by taky nebyla k zahození....




TOPlist