globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BiG_PePe (0) napsal 19.08.2009 v 01:09

Na Voyager som cakal 7 mesiacov a prvy musel byt moj, Je uzas drzat tu silu pod nohami a vzbudzuje vela obdivu aj medzi HDckarmi. To ci je to kopia alebo nie..MF..kupoval som si ju aj hlavne preto, ze HD som nechcel, lebo nepotrebujem aby mi do usi drbali bubny celou cestou a preto, ze nemam amikov rad. Oslovila ma technickost a nie to, ci to sikmoocko okopirovalo..ved komu vadi ze sa auta v koncerne podobaju? Vzdy som bol na technicke veci a karburator uz nechcem ...
No a co povedat k Voyageru?..tak pohodlnu obyvacku na makkom podvozku som este nezazil. Nehovoriac o tom, ze ked pritiahnem plyn,drzi stopu ako pendolino a ja by som sa mohol venovat osahavaniu spolujazdkyne, samozrejme, keby chcela dcera zosadnut a vymenit sa) No a manevre na mieste?..po 7tis KM som si stale nezvykol, ze staci pustit spojku a striekacka drzi Voyager v pomalom suvnom rezime a vtedy ide vsetko hladko..
Viem, ze sa Vase nazory roznia ale neda mi to...vsetkam spekulantom odkazujem ..viezli ste sa? nie? tak drzte huby. Ja som uz vystriedal kde co a toto je najlepsie, co som mal. Nechcem sa vozit za skutrovymi riadidlami a na radovom motore s karburatorom...nuz a asi preto vyrobci vyrabaju tolko druhov-sto ludi, sto chuti..(ale priznam bez mucenia ze po dlhsej navsteve amikov nemusim a toto bolo jednym z dovodov. Ich kulturu neprijmem, ale to je o inom...)

DMC.motobiker (-23) napsal 05.06.2009 v 22:55

Podle mého je motocykl dělaný s podobným zadáním a za podobným účelem jako stroje od HD snad jedině Honda GoldWing, to je asi jedinej pravej HD po Japonsku, kterej je "svůj", a nic nekopíruje, ale v tomto případě znělo dle mého názoru zadání jinak, a to "jak nejlépe napodobit stroje od HD", protože ta podoba jistě není čistě náhodná... A nebyla to právě Kawa která po padesáti letech opět vytáhla na světlo Choppera ve stylu Indian? Takže ať už jsou tyto stroje jakkoly technicky na úrovni, morálně je to hnus! Ale to jen můj osobní názor, a ať si to každý přebere sám...

Vena-R (3) napsal 05.06.2009 v 15:17+2

Když máte podobné zadání a stvoříte stroj pro podobný účel, tak si buďte skoro jisti, že výsledek bude v různých podmínkách vypadat podobně. Tak je tomu i v přírodě a mohu uvést mnoho příkladů.
Ty dvě Kawy, co říci. Obě jsou krásné a po japonsku dokonalé a myslím i spolehlivé. Jistě, Hyrýkovic razli v této kategorii cestu, ale dnešní Japonci jsou o kousek dál v technice a o velkej krok dál ve spolehlivosti. S tím můžeme počítat jak s konstantou. Harýk je jistě klasik, sen, drahý špás a trošku obava o to jestli to bude fungovat jak má. Ale to víte, za těch 200 K navíc máte harýka i s tím zvukem jeho vejfuku, který má jen on.
Ale jinak výtky ke KAWĚ jsou nespravedlivé. Ty motky jsou fakt pěkné. A technicky úplně jinde než Harýky.

DMC.motobiker (-23) napsal 04.06.2009 v 22:27

No tak ten plagiát NightTraina nevypadá úplně špatně , i když na originál to pořád nemá a asi nikdy mít nebude , ale líbí se mi jak pěkně obšlehly ten SoftTailovskej rám , firmě HD už asi vypršela ochraná lhůta na patenty nebo nevím jak je tohle možný... Jinak je jasný že lidi si to budou kupovat, protože to nevypadá až tak zle, ale jak by taky mohlo když je to napodobenina HD že? Ale za mě bych při této ceně zvolil asi jedině originál...

SuperSic58 (1307) napsal 04.06.2009 v 10:15

Teda kdyby gsx-r 1000 a ducduc 1098 stály stejně, tk bych si stejně vybral Zuzanu, japonci sou pro mě motocyklová velmoc No.1 Na druhý místo bych dal ale s velkym odstupem taloše a potom helmuti, britové a rakušáci. Američani se svym přístupem only chopper a podobný splácaniny mi vyvolávaj jen posměšek na tváři...

Hofner (0) napsal 01.06.2009 v 00:02

Memphis: s tím naprosto souhlasím

memphis.unv (17) napsal 31.05.2009 v 13:17

Anti: snažil jsem se tim říct, že pokud se jde dopředu tak proč ne, samozřejmě že někdo s tim začne první. jenomže pokud někdo na něco nemá nejmenší vazmu, z komerčních důvodů ale začne něco i proti své přirozenosti vyrábět a ještě tvrdí jak je to v té kategorii úžasná věc, to se mně příčí. víme jací jsou italové, ta ducna se k nim hodí. víme jací jsou němci, ti bavoři se k nim hodí, víme jací jsou američani, ty hd se k nim hodím, víme jací jsou japonci, supersporty proč ne, ale japonské chopper?
nebo třeba japonské bobber, vždyť to je něco naprosto nepřirozenýho! to samý jakoby japonci začali dělat lotus 7 a tvrdili že je to úžasné japonské výrobek- ale auta už teda taky "kopírují".
já vím že to jsou úplně jiný motory, ale chtěl jsem tim říct něco jinýho.
noa co se týká různéch provedení, rozhodující je cena. podivej se na cenovku třeba zmíněné gsxr 1000 a 1098

Anti (390) napsal 31.05.2009 v 11:49

Memphisi,vždycky je někdo první.Když přišlo XT,tak posléze i KLR,DR,XR,nemůžeš se tomu divit.To samé,když se na scéně objevilo první GSX-R.Vzápětí začli vznikat supersporty i u ostatních značek.
V případě HD je to dané,ti vyrábějí to samé od samého vzniku,takže dlouho.V tom případě je jasné,že když začne někdo dělat něco podobného,tak kopíruje.
Akorát tu Ducati sem netahej,protože prastarý V2 OHV v klasických strojích je něco úplně jiného než desmodromický ovládaný L2 ve sportovních strojích.
A ještě něco.Kdyby se ty "kopie" neprodávaly,tak se nebudou ani vyrábět.Z čehož plyne,že ne každý upřednostňuje "Originál".

memphis.unv (17) napsal 30.05.2009 v 22:25

Row_Tomor: notak HD nic poruchovýho už asi 30 let neni.
pokud jde o vylepšení, samozřejmě že benz nebude jediné, kdo bude jezdit se spalovacím motorem, ale pokud se někdo zpětně vrací jen kvůli komerci bez vlastní vazby, je to něco jinýho. třeba jako japonské bobber.
asi tak jediná "kopie" co je lepší než originál, je kawasaki w 650, aji když je to smutný, je to tak

Georgij (0) napsal 30.05.2009 v 18:04

Hofner, tys nepochopil Grifindoora, zkrátka je "litr suzana", pak dlouho nic a pak opět litr.To mezi tím jsou motky "hujdy" které vlastní zbytek národa.Mě HD nic neříká, ale fichtl s "kulama jo" .Takže co pařmen, to jiná muzika.Já jsem třeba klasik a u toho zůstanu, byť mám ve stáji i jiné koně, ale klasika ja Klasika.

Row_Tomor (0) napsal 30.05.2009 v 17:07

Nevím, nad čím se tady rozčilujete , to vaše "kopírování" vždy bylo a vždy bude, a to nejen v motoristickém odvětví. Vždyť kopírování je hlavním tažným motorem vývoje - někdo něco udělá, druhý se tím inspiruje a přidá k tomu něco vlastního -jestli je to spíš vylepšení nebo zhoršení je věc druhá. Nikdo už moc neřeší, který model byl první např. s integrovanými blinkry v zadním světle - a tím pádem všechny modely od jakýchkoli značek jsou vlastně kopie atd atd.
A co se týče H-D vs. ostatní "kopie ", tak bych si vybral spíš to, co jezdí spolehlivěji, má menší provozní a pořizovací náklady --když už to vypadá "stejně". Mít HD jenom kvůli tomu že je to HD (prostě imidž) a mít strach kde mi to zase klekne... fakt ne, díky!
PS: nevím, jak je moc spolehlivá Kawa oproti HD, jen jsem chtěl říct, že i "kopie" může být kvalitní či třeba i kvalitnější
PSS: jezděte na čem chcete, hlavně opatrně a vždy bezpečné návraty

memphis.unv (17) napsal 30.05.2009 v 15:36

pokud někdo tvrdí, že kopírování od hd je k smíchu tak je jasný že to vidět nechce. kdyby hd nepoužíval véčka, japonci by po nich v životě nesáhli. když pomineme celou kategorii že to začali dělat po vzoru američanů, nic jak ten jejich voyager nikdy nedělali, mašinu přímo tohohle druhu. gold wing je něco úplně jinýho, ale tohle je electra glide jak přes kopírák aji po stránce designu, nerozdíl od glidy ale hnus
japonci vždycky dělali aji jakože choppery s normálně používaným rámem. najednou z ničeho nic obšlehli softail. když si ten japonské softail postavíte vedle night traina, je to jasná atrapa.
je rozdíl udělat mašinu se stejnou koncepcí a mašinu s obšlehnutým designem.
podle téhle filozofie byste mohli říct že od hd teda asi kopíruje aji ducna protože má taky V2 (L).
kdo to v tom nechce vidět, i když je to evidentní, tak před tim ty oči zavře

Row_Tomor (0) napsal 30.05.2009 v 14:22

Dneska jsem se byl jen tak mrknout na Vrbovce a obě první mašiny tam mají vystavené. A musím říct, že se mi fakt líbily. Hlavně ten Classic ...byla tam se mnou i mamina a se zájmem si jí prohlížela - prý nejhezčí moto na Vrbovce .. a přitom motorky moc nemusí a na téhle by se ráda povozila
pozn.: mají jí tam trochu vybavenější než v tom testu (plexi, kufry, opěrka...)

Anti (390) napsal 30.05.2009 v 11:36+1

Hofnere,máš pavdu že velké procento motorů na začátku byly jednoválce.Ale pokud někdo vyvinul dvouvál,byl z devadesáti procent vydlicový nebo ležatý(plochý,boxer).Řaďáky se ujaly až později.Tech firem byly stovky,né těch známých,ty co přežili hospodářdskou krizi,ty byly potom známé.Ale tenkrát si ty mašiny byly hrozně podobný.A v té době vznikl koncept toho,co HD vyrábí dodnes.Proto je blbost říci,že když někdo vyrobí něco v této kategorii,tak HD napadobuje.
Člověk nemusí být odborník,aby měl přehled.Před dvěma měsíci jsem získal vy Hyper Super knihu s názvem "Encyklopedie Motocyklů".Podle autora jsou v té knize vyjmenované úplně všechny značky co kdy vyráběli motorky,byť třeba jen půl roku.
Osobně se mi současná produkce také příliš nelíbí.Ale mám rád kompromis mezi Designem a technikou.Nemám rád design na úkor techniky a naopak.A v případě HD mám pocit,že jde hlavně o ten design.A nebýt Japonců,tak se možná nejezdí na ničem jiným a to by bylo strašný...

Jirkus (2) napsal 30.05.2009 v 10:47+1

Jsou to pěkný kousky a co se týče těch Vašich HDček tak Kawa bude určitě spolehlivější, když kupuješ HDéčko tak si musíš koupit i pořádnej vercajk.

Hofner (0) napsal 30.05.2009 v 00:42

Grifindoor: u mě je problém v tom, že mě se ty motorky prostě nelíběj. centrál jistě slouží líp, ale mně pak přijde, jako by tu motorku fakt někdo nakop. A dobře dokážu posloužit i klasický tlumiče, akorát že to dneska už nikdo nedělá. I segment naháčů je už neskutečně sprzněnej, nemůžu si pomoct. A obávám se, že bude hůř. Např Er-5 vs nová ER-6n, starej diversion vs. novej atd. Si myslím, že takovejch jako já je víc, akorát že pro nás se už nidko s motorkama pro pár lidí patlat nebude.I když co to tady pročítám, tak dost lidí novej design odsuzuje. nevím, jeslti je lidí, co fanděj staršímu designu tak málo, nebo výrobcům ještě nedošlo, že je to docela slušná díra na trhu. Jistě zajímavý podmět pro marketingový prlzkum. Ale Proč by to dělali, když i tak maj slušný odbyty. ZAtímco automobilek je plno, konkurence v daným segmentu není zase tak veliká (pokud porovnáme se situací na trhu s automobili, nebo ve slabších kubaturách, kde už začíná úřadovat Čína). Otázka je, jak se to projevuje v prodejích. Já teď po dlouhý době sednul zase zpátky na fichtla, a ten má podle mě koule taky, hlavně když člově jede do kopce, a netuší, kdy se utaví, nebo kdy už to jednička neutáhne a bude se muset tlačit Stejně tak průjezdy zatáčkama co jejvíc na krev,aby se nemuselo podřazovat z dvojky Skoro stejná zábava jako na půlltiru , kterej sem si nedávno pořídil :)
Anti: ano, máš pravdu v tom, že nejsem odborník na historii motocyklů. Čerpám hlavně z publikace 333 nejznámějších mtocyklů z celého světa. Neodvažoval bych se tvrdit, že slavnějších značek byly stovky. Ty méně slavné těžko zná i fundovaný odbornímk, natož ty, nebo já. TAky těžko čekat, že v tý době by vyvýjeli vlastní motory atd, ale to je jen domněnka. KAždopádně v poblikaci boxery BMW, do V H-D, zbytek jednoválce, nebo dvouválce v řadě, sem tam se objeví i nějaký čtyřválec. Já bych to pro zjednodušení omezil do roku 1945, nebo 1950, aby to nebylo zase tak složitý.

Anti (390) napsal 29.05.2009 v 23:44

Takže pokud chce někdo udělat Chopper nebo Cruiser tak kopíruje HD?Takže kdo udělá plochý dvouvál kopíruje BMW,ne?
Hofnere,kdybys znal trochu historii,tak bys věděl,že v dobách kdy vzniklo to usmolený HD,byl téměř každá dvouvál do V.A ten co nebyl,tak byl plochý dle BMW.A byly to stovky firem!
Silnice je jedna podobná druhý,opisují od sebe navzájem?Nebo jak má vypadat Chopper nebo Cruiser jinak než HD,který tento segment založil,jako enduro?
Mě se líbí,teda ten klasik.

josefd (7) napsal 29.05.2009 v 21:47

Ten Voyager mi prijde jako neuveritelna ubohost Japonci kopiruji HD uz hodne dlouho, ale tohle mi uz prijde jako presprilis Ze jde najit si svuj vlastni styl dokazuje nejen treba Victory Vision (ktery pro jeho design obdivuju), ale i treba Goldwing.

SuperSic58 (1307) napsal 29.05.2009 v 18:57

Hofner> Nesmíš furt snít v minulosti, mě se náhodou moderní japonský i evropský mašiny líbí. Mě zas motorka co nemá centrál příde jak starej verk. Myslíš že takový gsx-r 1000 nemá koule? Ale no tak...

Ondra_BIG (0) napsal 29.05.2009 v 18:26

Nejhezčí je ten, co Vám v Asku KC nepůjčili, bo není testovací - VN1700 Classic Tourer. Voyager je hezčí napodobenina Glajdy.
ZZR má pravdu, tyhle motorky nejsou určené do Evropy, tak PCH z Angeles do San Francisca bych si na nich nechal líbit

Hofner (0) napsal 29.05.2009 v 18:18

ZZR: Evropský tradice? nothon, triumph, jawa, bmw a spol, žádnej japonec. Akorát to okopčili, vylepčili a teď nám nutěj to, co se nám nelíbí, a my stím prd uděláme, jelikož toho moc na výběr není. Oproti klasice maj japonský kopíráky bezcharakterní chování. H-D alelespoň pořádně vibruje a dává o sobě vědět. Vyroibt precizní stroj, co nevbibruje a točí až bůhví kam není umění. Motorky, co maj koule už bohužel skoro nikdo nevyrábí. I starej dobrej bonnevile je v moderním kabátě něco úplně jinýho, ale ta motrka se mi líbí, taky kdo dřív vyráděl motory do V? Jedině H-D, zbytek byly paralel twiny, nebo boxery. Ale tak co, nemá cenu to do nekonečna rozebírat. Já stylu sruiserů nikdy moc nehodloval. Mám rád klasiku- pletený kola a válce pěkně v řadě, nejlépe dva, a klasickej vzled - kulatý světlo, a rám jako bonnevile, nebo jawa 500. Centrál vyloženě nesnáším. I když je to jistě praktická věc, tak motorka vypadá, jako kdyby jí někdo nakop do plastový řitě, a ta zůstala zůstala trčet kdesi ve vzduchu. A ještě jedna věc- pořádná motorka |(pokud to není jednovál, i když i tněkterý maj dva laufy) má na každý straně jeden lauf :)

Foxx (0) napsal 29.05.2009 v 18:14

mimoradne souhlas s HD,je to kopie vseho moznyho

memphis.unv (17) napsal 29.05.2009 v 16:13

noa jinak kawasaki softail je taky výborné počin

memphis.unv (17) napsal 29.05.2009 v 16:10

zbytek pominu, ale ten bastl ála electra glide je tragédie

ZZR1200 (127) napsal 29.05.2009 v 14:34

Já nevim, když už bych vybíral klasiku, podle mě se tenhle styl hodí do Ameriky, kde vznikly podobný motorky na základě rovných nekonečných silnic..Na evropský silnice se hodí něco víc ovladatelnýho, s evropskými kořeny a tradicí..

-LOTR- (2) napsal 29.05.2009 v 13:48

H-D nebo Kawa - to je jedno ne - motorka jako motorka

acALIEN (-4) napsal 29.05.2009 v 13:42

Posledni kousek az pretrapne pripomina HD.

Honzuna (12) napsal 29.05.2009 v 12:22

První dvě jsou celkem hezky . ten Voyager to je příšrnost stejně jako všechny motorky týdle kategorie.

kojot (22) napsal 29.05.2009 v 11:55

Když to dobře dopadne bude Voyager postaven v testu právě proti Glajdě. Podle mě to je naprosto odlišný zážitek i když si jsou dost podobný.

hans.41 (2) napsal 29.05.2009 v 11:51

no skoro jako davidson tý kopírky se rákosáci asi nezbavěj

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist