Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Neřešte článek z pohledu Čecha, ale Američana, který musí na naše motorky z padesátých
až 80-tých let "čumět jako puk", protože u Hatleye se v té době měnila výška sedla jako u kola ! ! ! !
Vytahovalo se z rámové trubky ! A to nemluvím o jiných věcech !
Že to s Jawou a ČZ dopadlo tak jak to dopadlo je už jiné kapitola !
sbírka pěkna ,ale jak je to napsaný je děs nebo možna je to překladem? např :
Součástí je i jednokolový trailer, ve kterém lidé vozili věci na delší výlety nebo dovolenou. - PAV
s rotujícím laminátovým diskem pro distribuci pohonné hmoty do válce - rotační šoupě
a dale jednotlivé popisovaní modelů , lepší by byla historie daneho kousku a ne psat že panelka ma netradiční řešení řadící páky, která sloužila rovněž ke startování., nebo že pařez ma pérování pod sedlem to tady v čechach ví většina lidí , takže sbírka ok ale jak je to napsaný
Pro nebetyčný rejpaly. Jeďte sami do U.S.A. zkuste něco sehnat a dát to tam do kopy tak jak to má být. Dnes v době internetu ok, e-bay a jiné. Dobové fota a dokumentace se dá taky sehnat, ale v osumdesátkách nic takového nebylo a na burzách pán musel hledat kupku v jehle sena, bo je to tam samý HD. Zkuste pánové udělat něco zemitě Amerického a prezentujte to tam.
Jinak za mě pán je borec a tím pro mě i stále vlastenec hrdý na to že je původem čech a to se počítá nejvíc.
Najde se možná dost věcí neodpovídajících na těch Jawách co do původnosti. Majitel si to udělal pro radost a o to šlo. Po pravdě některé věci na Jawách byly provedeny dost různě a debaty skalních renovátorů o tvaru šroubku či vedení zlaté linky mě přijdou trochu mimo. Zvláště od lidí co to nezažili tehdejší realitu a svě vědomosti mají vyčtené od ostatních pamětí nepamětníků a odborníků. Předáváním informací mezi takovými znalci pak vznikají legendy a věci co se nestaly...Majitel sbírky je v Americe a udělal si to pro sebe a svoji radost podle sebe. Je v tom kus i amer.mentality. Já mu fandím ...
Každý revonuje jak umí. Pravda je, že v tomto případě, jsou některé udělané věci na motocyklech mimo mísu. Třeba ten nanuk, není zcela originál, protože přední kapota je již kopie, říditka nebyli sportovní a spoustu dalších věcí.Jen tak pro upřesnění mám doma originál i s původními papíry, tak vím o čem tady píšu. Další 350/640 nikdy nebyla v tomto barevném provedení jako nanuk. Jinak chválím za zápal dotyčného pro české motorky, jen by to chtělo dodržovat onu originalitu. Stačí kouknout na dobové fotky.
S pozdravem dědek
Na Ameriku to je vééééľmi veľmi dobré. šak oni si kúpia novú mašinu a už druhý deň to kurvia...
Ale ten tacháč na Bizóne do 120 km/h ma nasral!
Šak ja som tam mal anno 160.
To, že ten Bizón má olejovú nádržku a v spojkovom dekli chýba olejové čerpadlo, to je pri tom tacháči nepodstatný detail.
Deti v múzeu pozerajú len tacháče.
Pěkný, v usa určitě neobvykle tolik cz motorek ale koukám ze češi se projeví tak ze se tu nikdo nikomu nezavdeči. Škoda ze nejde zažít porovnání výrobek tehdejší jawy treba kejvacky v těch jejích výrobních podminkach a po dnešku totální renovace kde by si majitel nejradši pochromoval i trenky . Ja mam doma taky prvni panelku ještě s kejvackovyma bubnama proroze to je 300vyrobek a můžeš se hádat s dedkama ze to je bastl a veteranisti by te nakopali at si to každej dela po svým. Za me
svahilec
... jo, 19 + nafta vypada jako velke cislo, ale pokud zacal "rozsirovat sbirku od roku 1982" a bylo mu nejakych 50 a ted je mu , tak to i tak dela podle mne jaksi povrchne...
Ale jak pisu, muzes si natrit L&K treba stribrenkou na kamna, vzit zrcatko z Babety... Kazdeho jeho vec.
Ten, kdo dělal někdy nějakou renovaci do provozuschopného stavu ví, jaká je to piplačka, ať se jedná o montážní práce, čištění, broušení, lakování, shánění správných origo/neorigo dílů atd. Vemte si, že těch motorek má 19. Samosebou, že detaily v takovém kvantu nebudou dotáhlý. Jako sbírka to ale na mě dělá dojem, i když je to JAWA.
Heki souhlas ... některé detaily byly pěkně odfláknuté. Už jsem tady viděl zrenovované kousky od českých chlapců a ty jsou na mnohem vyšší úrovni a taky si dělali sami. Zlaté české ruce
Pekne, za snahu a za oceanem Atlantickym
Ale jinak holt souhlas s Heckim, treba ten parak by zaslouzil stylovejsi zrcatko(a), i jedno by stacilo. Bowden predni brzdy upevnen snad jen nouzove, prozatim. A mozna se trochu povenovat tahlu zadni brzdy, pak by i ten pedal ... Ale je zase kazdeho vec, jak renovaci pojme.
Royal v dieslu zase takova rarita neni, alespon v Evrope teda.
Preji kratkou zimu a teplou garaz !
Ovšem, tohle je taky perla
"Ervin vypichuje netradiční řešení zadního pérování, tedy odpružené sedlo, a pohodlí při jízdě i na delší cesty." Ostatně, celej ten článek je takovej - americkej!
krasna zbierka ...dufam ze po tomto clanku zasa stupnu ceny Jawy 350 alebo inych crepov z Tyneckej produkcie nic v zlom. Ale ked som videl v inzerate Jawu 250 za 4500e stratil som rec. Za tie peniaze kupis Anglicana po renovacii zo 60-70-tych
Když se tak dívám na komentáře zdejších hodnotitelů, tak už asi vím co to znamená KRUTOPŘÍSNÝ
Neřešte článek z pohledu Čecha, ale Američana, který musí na naše motorky z padesátých
až 80-tých let "čumět jako puk", protože u Hatleye se v té době měnila výška sedla jako u kola ! ! ! !
Vytahovalo se z rámové trubky ! A to nemluvím o jiných věcech !
Že to s Jawou a ČZ dopadlo tak jak to dopadlo je už jiné kapitola !
Pane Bittner, mě se sbírka líbí a hlavně že Vám dělá radost .
sbírka pěkna ,ale jak je to napsaný je děs nebo možna je to překladem? např :
Součástí je i jednokolový trailer, ve kterém lidé vozili věci na delší výlety nebo dovolenou. - PAV
s rotujícím laminátovým diskem pro distribuci pohonné hmoty do válce - rotační šoupě
a dale jednotlivé popisovaní modelů , lepší by byla historie daneho kousku a ne psat že panelka ma netradiční řešení řadící páky, která sloužila rovněž ke startování., nebo že pařez ma pérování pod sedlem to tady v čechach ví většina lidí , takže sbírka ok ale jak je to napsaný
Chybí Jawa 350/638. Jinak super .
Sorry plejtvaku, ale jak si mame o prazaci myslet neco pozitivniho, kdyz usilovne makate na tom byt vzdy negativni.
Jawa 350/640 není z roku 1984
boneshaker Není co dodat...
Pro nebetyčný rejpaly. Jeďte sami do U.S.A. zkuste něco sehnat a dát to tam do kopy tak jak to má být. Dnes v době internetu ok, e-bay a jiné. Dobové fota a dokumentace se dá taky sehnat, ale v osumdesátkách nic takového nebylo a na burzách pán musel hledat kupku v jehle sena, bo je to tam samý HD. Zkuste pánové udělat něco zemitě Amerického a prezentujte to tam.
Jinak za mě pán je borec a tím pro mě i stále vlastenec hrdý na to že je původem čech a to se počítá nejvíc.
Najde se možná dost věcí neodpovídajících na těch Jawách co do původnosti. Majitel si to udělal pro radost a o to šlo. Po pravdě některé věci na Jawách byly provedeny dost různě a debaty skalních renovátorů o tvaru šroubku či vedení zlaté linky mě přijdou trochu mimo. Zvláště od lidí co to nezažili tehdejší realitu a svě vědomosti mají vyčtené od ostatních pamětí nepamětníků a odborníků. Předáváním informací mezi takovými znalci pak vznikají legendy a věci co se nestaly...Majitel sbírky je v Americe a udělal si to pro sebe a svoji radost podle sebe. Je v tom kus i amer.mentality. Já mu fandím ...
Každý revonuje jak umí. Pravda je, že v tomto případě, jsou některé udělané věci na motocyklech mimo mísu. Třeba ten nanuk, není zcela originál, protože přední kapota je již kopie, říditka nebyli sportovní a spoustu dalších věcí.Jen tak pro upřesnění mám doma originál i s původními papíry, tak vím o čem tady píšu. Další 350/640 nikdy nebyla v tomto barevném provedení jako nanuk. Jinak chválím za zápal dotyčného pro české motorky, jen by to chtělo dodržovat onu originalitu. Stačí kouknout na dobové fotky.
S pozdravem dědek
Já se z té ameriky nepotento, tady bych se za některé renovace musel asi stydět, tam ať dělají jak umí .
Na Ameriku to je vééééľmi veľmi dobré. šak oni si kúpia novú mašinu a už druhý deň to kurvia...
Ale ten tacháč na Bizóne do 120 km/h ma nasral!
Šak ja som tam mal anno 160.
To, že ten Bizón má olejovú nádržku a v spojkovom dekli chýba olejové čerpadlo, to je pri tom tacháči nepodstatný detail.
Deti v múzeu pozerajú len tacháče.
Pěkný. Chybičky se někdy objeví. Kdo udělá takovou sbírku bezvadně. Ještě Jawu 592.
Jawa 350/640 z roku 1982? To asi ne, nebo se pletu?
Pěkný, v usa určitě neobvykle tolik cz motorek ale koukám ze češi se projeví tak ze se tu nikdo nikomu nezavdeči. Škoda ze nejde zažít porovnání výrobek tehdejší jawy treba kejvacky v těch jejích výrobních podminkach a po dnešku totální renovace kde by si majitel nejradši pochromoval i trenky . Ja mam doma taky prvni panelku ještě s kejvackovyma bubnama proroze to je 300vyrobek a můžeš se hádat s dedkama ze to je bastl a veteranisti by te nakopali at si to každej dela po svým. Za me
svahilec
... jo, 19 + nafta vypada jako velke cislo, ale pokud zacal "rozsirovat sbirku od roku 1982" a bylo mu nejakych 50 a ted je mu , tak to i tak dela podle mne jaksi povrchne...
Ale jak pisu, muzes si natrit L&K treba stribrenkou na kamna, vzit zrcatko z Babety... Kazdeho jeho vec.
A také píše o ČZ 175/477 a na fotce je typ 175/487.
Ten, kdo dělal někdy nějakou renovaci do provozuschopného stavu ví, jaká je to piplačka, ať se jedná o montážní práce, čištění, broušení, lakování, shánění správných origo/neorigo dílů atd. Vemte si, že těch motorek má 19. Samosebou, že detaily v takovém kvantu nebudou dotáhlý. Jako sbírka to ale na mě dělá dojem, i když je to JAWA.
Zvláště pěkný termín je "jednokolový trailer"
Ruce neruce...té Jawě 90 Cross nandal co v garáži zbylo.Děsnýýý
Heki souhlas ... některé detaily byly pěkně odfláknuté. Už jsem tady viděl zrenovované kousky od českých chlapců a ty jsou na mnohem vyšší úrovni a taky si dělali sami. Zlaté české ruce
Pekne, za snahu a za oceanem Atlantickym
Ale jinak holt souhlas s Heckim, treba ten parak by zaslouzil stylovejsi zrcatko(a), i jedno by stacilo. Bowden predni brzdy upevnen snad jen nouzove, prozatim. A mozna se trochu povenovat tahlu zadni brzdy, pak by i ten pedal ... Ale je zase kazdeho vec, jak renovaci pojme.
Royal v dieslu zase takova rarita neni, alespon v Evrope teda.
Preji kratkou zimu a teplou garaz !
Nic ve zlém, nejsem hnidopich - ale některé ty detaily při renovaci jsou udělané tak, že by se z toho kámošům veteránistům otevíral v kapse nůž...
Ale sbírka se mi líbí. Stačil by mi ten nanuk.
Ovšem, tohle je taky perla
"Ervin vypichuje netradiční řešení zadního pérování, tedy odpružené sedlo, a pohodlí při jízdě i na delší cesty." Ostatně, celej ten článek je takovej - americkej!
Čtyřsedadlová čechie. Kvalitní české repliky najdete po celé zeměkouli! - To by byl krásný reklamní slogan. Tady má číňan ještě drobné mezery...
pěkná sbírka
krasna zbierka ...dufam ze po tomto clanku zasa stupnu ceny Jawy 350 alebo inych crepov z Tyneckej produkcie nic v zlom. Ale ked som videl v inzerate Jawu 250 za 4500e stratil som rec. Za tie peniaze kupis Anglicana po renovacii zo 60-70-tych