yamaha_demo_tour




Husabergy 2010 aneb 2+3=5

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
peťoš (0) napsal 21.11.2009 v 12:44

jak tady řešíte tu yamahu, už jste na tom někdo jel? mě připadá že to bude asi pěkně hřát zadeček ten suk na svodu, aby se pak z jezdců yamahy nestaly japonci a nebo nedejbože paviáni

iVlada (80) napsal 20.11.2009 v 15:39

Prsil no a dvakrát patnáct je devatenáct

Fanyn. (1) napsal 13.11.2009 v 19:10

2+2=5!!!

Itall (10) napsal 06.11.2009 v 14:44

Také mě zaujala váha endur, páč 2007 podle katalogu SUPERMOTO má suchou 109kg a teď nové 114kg? Že by přibral 5kg? KTM má 114kg bez paliva, ale s náplněmi, takže nyní je Husar těžší, než KTM?

Itall (10) napsal 30.10.2009 v 13:10

Joraell: Připadá mi dost logické, že výfuk končící na motorce vzadu, vede od válce dozadu, nikoliv dopředu. Navíc vstřikování by mělo umožnit, aby nádrž byla někde níže, asi pod sedlem, tím by se hodně zlepšila poloha těžiště a nebyl by u motorky takový rozdíl v ovládání s plnou nebo skoro prázdnou nádrží.

Joraell (3) napsal 29.10.2009 v 09:36

No k těm uchytům určitě nejsou tak dobré jako na starém husaru. Ale urcite jsou lepší jak nic protože ostatní endurové motorky věětšinou nemají žádný úchyt. A k motoru, někdo tu mluvil o koncepci yamaha . Je sice pěkné co yamaha udělala ale přínos nebude zdaleka takový jako u tohoto motoru nenapadá mě žádné lepší usazení pro motor. Teda napadá, ale to je technicky nemožné. No můžu jenom doufat, že jednou bude tohle "kladivo" doma

SuperSic58 (1307) napsal 28.10.2009 v 13:33

Konečně ste začli testovat pořádný motorky!

SHREK-CZ (0) napsal 27.10.2009 v 22:40

nadhera uz se tesim na FS 570

Mr.Klon (0) napsal 27.10.2009 v 16:30

Motorky parádní Hned bych si jednoho vzal do garáže Ale ten kickstart tam teda mohli nechat

Sycak (14) napsal 27.10.2009 v 15:15

to Sandok> Tak se nekdy na motardu svez na silnici a uvidis, k cemu to je.

Sandok (-1) napsal 27.10.2009 v 13:36

Oproti jiným značká jsou to endura jak má být, jen nemůžu nějak přijít na chuť tomu, na co tam cpát 17 kola a jezdit stím po cestě, přijde mě to stejné jak na Intráče dát 21 a vzít ho do lesa.

Troj11 (4) napsal 27.10.2009 v 12:27

Itall> ovladatelnost je opravdu znatelně lepší- není to takovej přímoběžnej tank jako starší modely! a hlavně- žádný nedodělky, všechno pasuje, lícuje, všechno funguje- ne jako GASGAS alias dodo made..
navíc motor totálně bez vibrací, krásně plynulej zátah od nuly- prostě tak to má být..

iVlada> s tou páčkou máš pravdu, že trochu k něčemu to je, ale co jsem viděl už dost rozlámaných pump tak vždycky byly rozlomený od rány zhora nebo zdola- i tak sklápěcí pumpy/ páčky se dělají a přijdou mi mnohem dokonalejší- ale to je jedno..
stejně jako tuhost ovládání spojky mi u 09 přišla o něco větší než u 08 (10 nevím, ale žádnou změnu v tomto prý neprodělala)
A ještě ten popruh- to je samozřejmě ideální věc, bohužel ať jsem koukal jak jsem koukal tak jsem nenašel k čemu ten popruh uchytit- leda nabrutálno chytit k plastům, ale to je mi trochu proti srsti

To vše však nemění fakt, že tyhle husí brky jsou nejdokonalejší a nejpokrokovější endura současnosti

Itall (10) napsal 27.10.2009 v 11:50

Ta čtyřstovka je rozumná. Nepochopil jsem, proč se od toho odešlo, aby se k tomu za čas zase přišlo . Bylo vždy jasné, že pro hobby je to (zatím) nejvhodnější objem. Ten ležatý válec nevím. Mnohem více se mi líbí letošní řešení Yamahy 450 s válcem skloněným dozadu a výfukem dozadu. Tedy ne na pohled, ale koncepčně. Zadní pérování bez přepákování je pěkné. Zrovna dělám údržbu u GG a mám to rozebrané, pěkná pakárna, která mi vždy zabere nejvíc času z běžného servisu. Sice si u KTM na to jeden endurista trochu stěžoval, že někdy se mu zdá, že pérování "nestíhá" oproti systémům s vahadly. Ale to jsem slyšel jen od jednoho, tak to je asi individuální. Podle mě je to elegantní a na údržbu jednoduché řešení, ale nejel jsem na tom .

iVlada (80) napsal 27.10.2009 v 11:39

OK, dikas za nazor Troji11. Nicmene si nemyslim, ze by vyklapeci packa spojky byla, jak pises, k ho_nu : Bez pritomnosti blastru urcite neco zachrani. Nedavno jsem tak spojku ucvalku v uchyceni k objimce-kdyby se vyklopila, asi by nepovolila. Pevne blastry jsou ale urcite mnohem lepsi ochrana. Motorku jsem uz parkrat z lecceho tahal, takze vim, jak se pak kazdy mistecko k uchyceni hodi. Navic jsem nenapsal, jak pises, " madla pod sedlem jsou skvělé a nejlepší" ale, to ze jsou prakticke a tim myslim uzitecne treba k nakladani motorky a dalsi manipulace treba v garazi... na tahani motorky je samo daleko lepsi pridelat pasek za sedlo a nad predni blatnik, ale to tam vyrobce seriove montovat asi nikdy nebude. Absenci kick startu rozhodne nechvalim, ale jen ten fakt konstantuji-uz pri lonskem predstaveni modelu 09 jsem z toho nebyl uplne happy...u endura neni nad kombinaci kicku a elektrickeho starteru. Jsou to vsak moje nazory a je jasny, ze kazdy mame uplne jine priority a zkusenosti, proto neni ten svet tak tuctovej,ze?

Troj11 (4) napsal 27.10.2009 v 10:48

OK OK nový Husabergy jsou opravdu špičkové stroje, jen bych trochu rozporoval nějaké unformace z článku- sklopná páčka spojky je úplně k ho_nu, když se má vyklápět proti směru chodu- za 1. všichni enduráci vozí blastry a za 2 nikdy v životě jsem se nesetkal s tím, aby se páčka měla tendenci sklopit proti směru- vždycky dostane bombu zhora nebo zdola..
To, že madla pod sedlem jsou skvělé a nejlepší je taky názor pouze člověka, kterej tu motorku nikdy odnikud netahal- pak by pochopil, že jsou moc vpředu, moc úzký a kluzký..
Dotřetice absence rezervy palivové nádrže taky neni nic úžasnýho spolu s absencí kickstartu, včera jsme rozdejchávali v rokli suchýho berga a už jsem pomalu začínal shánět lano...




TOPlist