globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TynkaCB500 (2) napsal 02.10.2013 v 20:10

Krasne stroje

PajaZR (5) napsal 11.07.2013 v 12:40+1

Parádní stroje,hlavně Nanuk
Motočeta HS super,umí Pro pár remcálku...Je to zbytečný divadlo,vyhozený peníze?? je to prezentace našeho státu a ta musí být.

Misak.BMW (5) napsal 10.07.2013 v 18:55+3

Chce se mě z toho blejt,kam se tahle diskuse zvrhla. To jste chlapi družstevníci?
Jen ať HS jezdí a jezdí,alespoň si kluci užijou. Mají ty prachy rozkrást politici? Prachy se mají točit.
Motočeta HS to na motorkách umí a to že sebou někdo plácne se stává. Ruku na srdce kdo z vás to v životě nesložil? Jen srab to nepřizná.
Jsou to kluci srdcaři,což o některých "motorkářích" se říct nedá.Sposta blbů co mají motorku ji mají jenom z frajeřiny,nebo aby ukázali že na ni prostě mají a to jsou s prominutím GUMY.
Jinak super článek

MimoCZ (25) napsal 10.07.2013 v 15:58+1

Moc krasne stroje a moc krasne zamestnani . Skoda, ze se tu pokec zvrhnul v politickou diskusi.

Dolas750 (5) napsal 10.07.2013 v 11:10

Moto dobrý, ale jinak šaškec..

Potep (3) napsal 08.07.2013 v 12:01+1

Krásný článek. Díky

Petrohrad (11) napsal 07.07.2013 v 11:35-1

Jo, a ještě neco k tématu: Nanuk je bezkonkurenčně nejúchvatnější mašina co se na hradě vyskytla

Petrohrad (11) napsal 07.07.2013 v 11:32

Dovi: No tak to máš pravdu, že mi mohlo být ježdění na motorkách ukradený, ale o to nejde, že jo. nebylo všem tenkrát deset let A nešlo samozřejmě jenom o motorky ale vlastně veškeré zboží. Ovšem děkuji za poučení Ale když si někdo něco dovezl/nechal dovézt, tak ho taky nemuseli rovnou nahánět estébáci. Když jsem před lety hrál v kapele, tak mi spoluhráč, kterýmu je tak kolem padesáti vykládal o muzikantovi, kterej šel bručet za to, že si z ciziny přivezl aparát Peawey. Nevím, jestli ho znal osobně, nebo to někde slyšel, nebo je to jenom další městská legenda. Nicmémě, jestli je to pradvda, nebyl zdaleka jendiný, kdo měl problémy kvůli zboží ze západu. Takovýhle perzekuce si taky mohli soudruzi odpustit, ale to už holt k totalitnímu režimu patří...

Dovi (90) napsal 06.07.2013 v 21:44+1

Petrohrad>

Jestli dobře počítám, Tobě bylo v době "revoluce" 10 let, takže jsi před plyšákem jezdil jenom na tříkolce a na koloběžce, a možná nakonec i na dětském kole.
Takže ohledně ježdění na mašinách západní provenience jsi vůbec o nic nepřišel.

A druhá věc - že by to bylo "pouze v důsledku zvůle vládnoucí garnitury", tak to ani náhodou, to by bylo hodně daleko od pravdy. Důvod byl národně-ekonomický - prostě objektivně byl nedostatek tvrdé měny, která se proto používala přednostně na celospolečensky a vojensky mnohem důležitější věci než na nákup libovolného západního spotřebního zboží.

Tímto konstatováním faktů samozřejmě ale nehájím tehdejší celkové poměry, pouze uvádím na pravou míru některé mýty a dojmy z tohoto období...

Petrohrad (11) napsal 06.07.2013 v 19:53-1

Pesastor: Ona ta doba před ´89 nebyl ajenom o frontách na banány, že jo. Třeba taky o tom, že na mašině z ciziny jsme se jen tak svézt nemohli. A to prosím pouze v důsledku zvůle vládnoucí garnitury.

Miškin (0) napsal 06.07.2013 v 13:08

Jen mě mrzí že si nenechají vyrobit na zakázku Jawy. Myslím že by to bylo mnohem zajímavější.
Jinak proti hradní stráži nic nemám, je to jen banda reprezentantů :)

IvanDvoutakťák (5065) napsal 06.07.2013 v 12:12+1

Nevím z Tvého profilu, pesastore, kolik je Tobě let a navrhuji, poté co Ti odpovím na Tvoje"skryté" dotazy, abychom zde neřeši-
li osobní věci, místo české HS, jejich motocyklů, přehlídek,
výstav a show.
Pokud by moji rodiče po 40 letech mohli restituovat jejich živnost (2 šicí stroje kožešnické a 1 krejčovský, plus vybavení
dílny), určitě bych si za to nekoupil ani motocykl v nálezo-
vém stavul. Navíc si to komouši za jejich absolutismu dobře zorganizovali a po r.1989 dobře"ohlídali". První PC(r.v.cca
2000) jsem pořídil před 3 lety z důchodu urážlivé výše(po 42
letech PRÁCE), tak jako platím za připojení na internet.
No a co se týká mého bajkerského CV: v r.1964 Jawa250/559 na
t.zv.doplňkovou půjčku(něco jako dnešní leasing) a to až jsem začal vydělávat a oba rodiče vyžili z jejich důchodů. Od roku
1976 pak "jedna Suzuki za druhou"(celkem dvě, T350R/1972 a
GT750/1976) a že jsem je,coby "nečlen", nekoupil "přes" Tuzex,
ani nedovezl "přes" kamarády na celnici, to je snad zřejmé.
Až jsem GT750 zrepasoval, přestavěl na kafáče a po 22 letech
"vlastnictví" prodal, zbytek si půjčil s lichvářským úrokem
od (netřeba říkat KÝM) zprivatizované banky, splnil jsem si můj
životní sen a "dojel"si v r.2008 do SRN pro můj stávající mo-
tocykl. Na benzin vždycky "nějak našetřím". Tož tak .

pesastor (7) napsal 06.07.2013 v 11:32-1

Ivan: kdo je to MY a kdo ONI? Vzdyt i Listinou je zaruceno, ze vsichni jsou si rovni... Jenze nekteri trosicku rovnejsi?
Pamatuji jednu nocni diskusi v zime 89/90 s Vaclavem VI, do nedavna kralem ceskym, markrabetem moravskym etc., etc. s nekolika absolventy FJI, kteri tvrdili ze budou muset emigrovat - nebyla pro ne adekvatni prace a STAT do nich investival velke prostredky. Nacez se jich Vasik zeptal 'co je to stat? Neznam! V obcanske spolecnosti se stara kazdy sam o sebe'.
Jestli je ti podle profilu 69 a tvi rodice nebyli zrovna z vyvolenych (restituentu), pak se divim, ze jeste vubec mas na pripojeni k Netu, natoz na motorku!

IvanDvoutakťák (5065) napsal 06.07.2013 v 11:21+1

Reprezentace státu,i když jen s 10miliony obyvatel je normální.
V kolika dalších zemích však má hlava státu, případně návštěvy
hlav států z jiných zemí, motocyklový doprovod? Jak už jsem zde
jednou napsal:nikdo zde neplive na ARMÁDU. Ba ani na českou HS.
Zásadním se stalo, že po dvaceti letech už jsme v naší zemi
OPĚT "my a oni" a mladí lidé OPĚT mluví o emigraci.
A pokud by se někdo chtěl přesvědčit o tom, že v KULTURNÍCH
evropských zemích lze "dělat kapitalismus s lidskou tváří"
a ne to, co je nám dosud předkládáno jako jediný způsob,
doporučuju četbu článku "V oranžové zemi" v ČMN č.13/2013 .

Floo (67) napsal 06.07.2013 v 10:43+1

Dovi ty ale stale nechapes o cem tato a cela ta vec ,jak ty rikas, pozlatko je. Je to reprezentace statu jeho majestatu ktery kazdy, dokonce i ten nas, musi mit stejne tak jako pravo na suverenitu. Pak by prezident mohl chodit na delegace v pizamu. To ze tato jednotka predvedla nacvicenou a dobre zvladnutou sestavu pro lidi je velke plus a to jeste na dvore hradu. Alespon toto je prezentace za kterou se pred cizinci nez si pusti CNN s Klausem nebo Zemanem nemusime stydet. To ze se bere na potrebnym a delaji se chybna pol. rozhodnuti je spatne, a plivat se musi na tyto daleko vetsi cile.

pesastor (7) napsal 06.07.2013 v 10:32

Sebralo se pro jistotu nejen pastelkovne!
Radsi jsem opravdu stal frontu na banany nez na praci!

IvanDvoutakťák (5065) napsal 06.07.2013 v 09:50

Ano, Dovi - i dětem "pastelkovné" bylo třeba sebrat ...

pesastor (7) napsal 06.07.2013 v 08:33

Gumy se vyskytujou jak je videt i v MCZ!
Plnej souhlas s Ivanem dvoutaktakem a klibouk dolu pred organizatorama akce.
Kdo se nekdy svezl na nanuku, vi ze se neprehrival, ale byl sakra nachylnej i na drobnej bocni vitr.
Pro me jsou tohle vsechno vzpominky na davny mladi...

Dovi (90) napsal 06.07.2013 v 08:27-3+1

Takže takové krátké shrnutí:

Čili kdo má na základě svých životních zkušeností jiný (svůj vlastní) názor na přínos a skutečnou potřebu těchto nákladných parádiček a zbytečností, tak ten údajně píše hovadiny, plive na armádu a na hochy, kteří odvádějí svou práci.
A takového člověka je potřeba poslat do p.r.d.e.l.e a nejlíp mu rovnou zlámat ruce, když už ho nemůžeme - my spravedliví s tím jediným správným názorem - zcenzurovat.

A neopomenout přitom zdůraznit, že takový člověk s vlastním názorem (na vyhazování peněz na zbytečné parádičky) je vzorkem lůzy z novinky.cz...

Aby bylo jasno - nemám nic proti motorkám ani lidem v jejich sedlech.
Každý, koho to baví, ať si jezdí kam chce, třeba i ty krasojízdy v kruhu.
Ale za svý - ne za peníze druhých lidí!

Vím, že v kontextu toho, co stát ročně rozkrade, je toto malá kapka, jenže i tydle uplně zbytečný cingrlátka nás stojí ročně desitky milionů z našich kapes, a to v době, kdy se skutečně potřebným neustále utrhuje od huby.
Ale na zbytečnosti je peněz stále dost.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 06.07.2013 v 08:23+2

Těm zakomplexovaným bych ty ruce rovnou sekal.
Cenzura je potřeba neustále a ne jen někdy.
Jsem totiž zastáncem radikálních řešení - jen po
tom r.1989 se "to nějak nepovedlo"...

Herman1 (1) napsal 06.07.2013 v 08:05

PĚKNÉ

Floo (67) napsal 06.07.2013 v 01:37+1

Prinosny clanek ,jen mam vytku k redakci ze na akci neupozornilo drive! Nebo jsem to prehlid? Vedet to predem tak bych se sel podivat. To ze to jsou lidi co jezdit umi a maji k motorkam vztah je jasny. Zakomplexovanym lidem co tu zacnou psat kraviny a "gumach" a kritizovat hovadiny bych ruce zlamal jako praktickou ukazku nekdy potrebne cenzury.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 05.07.2013 v 23:05+1

wries :

Korycan.V (2) napsal 05.07.2013 v 21:17+2

HS jsou lidé, kteří odvádí svou práci a musí umět velmi dobře ovládat motorku. Jinak by tam nebyli. Ta práce je pro některé sen, který se ve většině nesplní.
Osobně znám kluka na poslední fotce a věřím tomu že svou práci umí velmi dobře. A jsem rád, když mohou ukázat jak našincům tak zahraničním turistům něco co běžně nedělají včetně ukázky starších strojů, které HS používala dříve. Po dlouhé době zase něco jiného než se zde píše.

kolb.y (6) napsal 05.07.2013 v 21:14+2

osobně sem ty pány viděl na dálnici když sem se vracel z motodovolené z turecka, jak jeli , aniž bych tušil o co jde a byl sem nadšenej jak elegantně jeli ve formaci,... byl na ně ůžasnej pohled a bylo mi strašmě příjený se jich pár kiláků držet

wries (47) napsal 05.07.2013 v 20:50+3

privateer: to o ty ucte a respektu jsem psal ja a myslel jsem to obecne na slusny chovani a je mi o 3 roky vic nez tobe ty pako!!! Takze za komancu jsem fakt drzel hubu,protoze jsem jeste neumel mluvit. Rozhodne tady neobhajuju nakou gumarnu, ale ty jsi dukazem,ze kdyz se nekdo neumi chovat,tak mu nepomuze ani vojna ani svecena voda. Tahle diskuze je jen obraz spolecnosti

EEE (7) napsal 05.07.2013 v 19:51+5

Chlapi, na mašinách se (skoro) všichni zdravíme a tady se hádáte a skoro urážíte jak na novinkách. Každý si přeci něco prožil a zažil a vzpomíná ve zlým nebo v dobrým. A mladší holt si svoje taky prožívaj. Není lepší nad tím mávnout rukou a nechat život prostě plynout jak je.

f.hoffi (23) napsal 05.07.2013 v 14:51-1+8

A ještě k zobákům, kteří tady píší, že byli na vojně, tak pánové, na vojna jako taková skončila v r.1990, pak už to nemělo cenu, maminčini mazánci byli doma víc než v kasínu. Ta pravá pakárna skončila. Ti kluci, co jsou teď v armádě, mají vyšší IQ než většina zde píšících borců.

f.hoffi (23) napsal 05.07.2013 v 14:40-1+2

Ahoj lidi, tak tuhle "spartakiádu" (snad se aktéři neurazí) jsem měl možnost vidět, a přiznávám: spadla mi čelist, smekám před těmi kluky. Jsou to borci. Jen škoda, že bolševik zmrazil vývoj našich motorek, mohli jsme jezdit hrdě na našich strojích. ...jojo kdyby, kdyby...

marvinuv (1) napsal 05.07.2013 v 13:40+1

Krasny!
Ja tam dycky chtel (k ty motocete), ale bohuzel sem nikdy nenatrefil na zadnyho insidera. Takze jsem si aspon trenoval ty osmicky na Strahovsky plose (jeste nez to tam zapraskali autama).

K diskusi – stejne me vzdycky prekvapi, kolik je v lidech uplne zbytecny nasranosti. Jedina moznost je to ingnorovat.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist