yamaha_demo_tour




Europacup 2011. Mladí mechanici z Brna v konkurenci obstáli!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kebo (2) napsal 14.01.2011 v 17:35

Vyborna akcia a skvele umiestnenie ceskych chlapcov. Klobuk dolu.

Brabuss (-2) napsal 13.01.2011 v 12:41

Jak já těm klukům, závidím. Jsem o dva roky starší jak první absolventi, mám za sebou průmyslovku a ted se jebu na výšce. Takhle sem mohl šroubovat jak cip a tu výšku dělat taky!

nuclear (1) napsal 12.01.2011 v 01:47

takovéhle závady jsou v reálu zcela běžné,a souhlas s Franky, že běžný mechanik v realitě nemá navíc třeba tu diagnostiku, a manuál jenom nějakej z internetu nesedící přesně třeba na rok výroby atd.
Přesto to musí spravit a levně že jo
Taky jsem dostal nabídku jít dělat servismana, ale nakonec jsem nešel.
Čínské vehikly totiž ani nekomentovat- to je boží trest,některé nefungují ani po výměně skoro všech komponent, ale těžký je třeba i normální japonec do kterého si třeba někdo dříve namontoval power commander, a teď přijede na servis a požaduje přesně naladit jakýsi nějaký průběh.
A dneska skoro všechny motorky mají našlapaný prostor, nikam se nejde dostat,aby k tomu byli 2 lidi, jeden drží dráty druhej to dostává ven,
jó to už není jako třeba staré GS 550
kde se víko sundá stejně jak od popelnice,
stačí povolit 6 šroubů počítáno i s nádrží , profouknou se trysky a musí to jet.

Franky (155) napsal 11.01.2011 v 22:16

Také vybavenost školy je těžko uvěřitelná = mimo jiného nechybí motorová brzda jak pro motocykly tak automobily!
Je pravděpodobné, že s podobnou vybaveností se po opuštění školy studenti již nikdy najednou nepotkají !

Radiomen (0) napsal 11.01.2011 v 21:12

Super , velká gratulace hoši

pepoš (0) napsal 11.01.2011 v 20:55

Paráda . Gratulace kluků,o stupínek lepší jak já v minulém ročníku ve Švýcarsku

kodlisko (1) napsal 11.01.2011 v 19:52

super borci

GSX-Roll (4) napsal 11.01.2011 v 19:39

kopyr: probíhá dle vytvořeným učebních podkladů, které jsou kompilátem ze zahraniční literatury, ověřování na reálných motorkách, zkušenostech, znalostmi firem, se kterými se spolupracuje, z manuálů a uživatelských příruček, z internetu a podkladů dovozců motocyklů.

kopyr (8) napsal 11.01.2011 v 19:04

Je škoda,že sem se nikde nedopátral podle čeho probíhá výuka.Nemyslím tím praktickou.Všichni se s tím poprali a je fajn vidět mladý lidi,co uměj

Tagy (0) napsal 11.01.2011 v 16:13

zajímavý článek, ještě víc šikovní kluci. to může být zábavné studium

Ondrej_Vymetalik (0) napsal 11.01.2011 v 11:35

Redaktor Trevela
V pohodě. Byli z toho už tak dost nervózní

Harry_RnK (9) napsal 11.01.2011 v 11:07

"...A tak před vypršením limitu musela dostat slovo také připravená vakuová pumpička a nakonec ještě hadr." Že by soutěž mimo bodování?

Né ale vážně, hoši si zaslouží uznání

Trevela (2) napsal 11.01.2011 v 10:33

rockviper: díky, překlep opraven
Torm: sorry nechtěl jsem klukům koukat pod ruce celou dobu, takže malá improvizace

Frki (0) napsal 11.01.2011 v 10:28

Tohle vypadá na příjemně prožitý den.

Ondrej_Vymetalik (0) napsal 11.01.2011 v 09:36

V článku se vyskytují chybné informace o zadání ukolů.
Například motor se skládat nemusel, elektronika na dragstaru se nevyměňovala, ale jen se hledala závada apod. Každopádně úkoly byly těžké a časový limit vražedný

rockviper (-1) napsal 11.01.2011 v 08:27

Malý překlep v závěru - nebo byli Švýcaři skutečně pátí spolu s našimi?




TOPlist