Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak já těm klukům, závidím. Jsem o dva roky starší jak první absolventi, mám za sebou průmyslovku a ted se jebu na výšce. Takhle sem mohl šroubovat jak cip a tu výšku dělat taky!
takovéhle závady jsou v reálu zcela běžné,a souhlas s Franky, že běžný mechanik v realitě nemá navíc třeba tu diagnostiku, a manuál jenom nějakej z internetu nesedící přesně třeba na rok výroby atd.
Přesto to musí spravit a levně že jo
Taky jsem dostal nabídku jít dělat servismana, ale nakonec jsem nešel.
Čínské vehikly totiž ani nekomentovat- to je boží trest,některé nefungují ani po výměně skoro všech komponent, ale těžký je třeba i normální japonec do kterého si třeba někdo dříve namontoval power commander, a teď přijede na servis a požaduje přesně naladit jakýsi nějaký průběh.
A dneska skoro všechny motorky mají našlapaný prostor, nikam se nejde dostat,aby k tomu byli 2 lidi, jeden drží dráty druhej to dostává ven,
jó to už není jako třeba staré GS 550
kde se víko sundá stejně jak od popelnice,
stačí povolit 6 šroubů počítáno i s nádrží , profouknou se trysky a musí to jet.
Také vybavenost školy je těžko uvěřitelná = mimo jiného nechybí motorová brzda jak pro motocykly tak automobily!
Je pravděpodobné, že s podobnou vybaveností se po opuštění školy studenti již nikdy najednou nepotkají !
kopyr: probíhá dle vytvořeným učebních podkladů, které jsou kompilátem ze zahraniční literatury, ověřování na reálných motorkách, zkušenostech, znalostmi firem, se kterými se spolupracuje, z manuálů a uživatelských příruček, z internetu a podkladů dovozců motocyklů.
V článku se vyskytují chybné informace o zadání ukolů.
Například motor se skládat nemusel, elektronika na dragstaru se nevyměňovala, ale jen se hledala závada apod. Každopádně úkoly byly těžké a časový limit vražedný
Vyborna akcia a skvele umiestnenie ceskych chlapcov. Klobuk dolu.
Jak já těm klukům, závidím. Jsem o dva roky starší jak první absolventi, mám za sebou průmyslovku a ted se jebu na výšce. Takhle sem mohl šroubovat jak cip a tu výšku dělat taky!
takovéhle závady jsou v reálu zcela běžné,a souhlas s Franky, že běžný mechanik v realitě nemá navíc třeba tu diagnostiku, a manuál jenom nějakej z internetu nesedící přesně třeba na rok výroby atd.
Přesto to musí spravit a levně že jo
Taky jsem dostal nabídku jít dělat servismana, ale nakonec jsem nešel.
Čínské vehikly totiž ani nekomentovat- to je boží trest,některé nefungují ani po výměně skoro všech komponent, ale těžký je třeba i normální japonec do kterého si třeba někdo dříve namontoval power commander, a teď přijede na servis a požaduje přesně naladit jakýsi nějaký průběh.
A dneska skoro všechny motorky mají našlapaný prostor, nikam se nejde dostat,aby k tomu byli 2 lidi, jeden drží dráty druhej to dostává ven,
jó to už není jako třeba staré GS 550
kde se víko sundá stejně jak od popelnice,
stačí povolit 6 šroubů počítáno i s nádrží , profouknou se trysky a musí to jet.
Také vybavenost školy je těžko uvěřitelná = mimo jiného nechybí motorová brzda jak pro motocykly tak automobily!
Je pravděpodobné, že s podobnou vybaveností se po opuštění školy studenti již nikdy najednou nepotkají !
Super , velká gratulace hoši
Paráda . Gratulace kluků,o stupínek lepší jak já v minulém ročníku ve Švýcarsku
super borci
kopyr: probíhá dle vytvořeným učebních podkladů, které jsou kompilátem ze zahraniční literatury, ověřování na reálných motorkách, zkušenostech, znalostmi firem, se kterými se spolupracuje, z manuálů a uživatelských příruček, z internetu a podkladů dovozců motocyklů.
Je škoda,že sem se nikde nedopátral podle čeho probíhá výuka.Nemyslím tím praktickou.Všichni se s tím poprali a je fajn vidět mladý lidi,co uměj
zajímavý článek, ještě víc šikovní kluci. to může být zábavné studium
Redaktor Trevela
V pohodě. Byli z toho už tak dost nervózní
"...A tak před vypršením limitu musela dostat slovo také připravená vakuová pumpička a nakonec ještě hadr." Že by soutěž mimo bodování?
Né ale vážně, hoši si zaslouží uznání
rockviper: díky, překlep opraven
Torm: sorry nechtěl jsem klukům koukat pod ruce celou dobu, takže malá improvizace
Tohle vypadá na příjemně prožitý den.
V článku se vyskytují chybné informace o zadání ukolů.
Například motor se skládat nemusel, elektronika na dragstaru se nevyměňovala, ale jen se hledala závada apod. Každopádně úkoly byly těžké a časový limit vražedný
Malý překlep v závěru - nebo byli Švýcaři skutečně pátí spolu s našimi?