Eicma: první novinky

Přinášíme Vám první dojmy a fotografie z výstavy. Italové rozhodne nezklamali a na domácí půdě představili řadu očekávaných novinek. Další podrobné informace o všech představených novinkách Vám přineseme během týdne, včetně videa a obsáhlé galerie modelek.

Eicma: první novinky

Aprilia


Aprilia 850 Mana - Italové se blýskli technickou lahůdkou – prvním roadsterem s automatickým řazením. Motocykl Mana s vidlicovým dvouválcem o objemu 850 ccm nabízí maximální výkon 75 koní a točivý moment 78 Nm při relativně nízkých otáčkách 5 750 ot/min.




Aby si to Italové nerozházeli u příznivců klasického manuálního řazení, představili další model Shiver 750 s motorem V 90° a čtyřmi ventily na válec. Na rozdíl od zaoblené Many zvolili podstatně ostřejší design doplněný trendem letošního roku – trojúhelníkovými koncovkami výfuku. Sedmpade nabídne 95 koní maximálního výkonu a jako technickou lahůdku bude poprvé v kategorii naháčů používat elektronické ovládaní plynu.


V kategorii enduro představila Aprilia upravenou verzi RXV 450 s označením Rally a novinku MXV 450.


Derbi


Designová královna – to je nová podoba modelu Mulhacén 659 Café. Podívejte se na krásné řešení zadní části, která připomíná motorku zepředu…
Derbi také již před časem představila řadu 125, která jakoby z oka vypadla novým strojům BMW řady G650X.


Ducati


O nové Ducati 1098 jsme zde již psali, osobní setkání ale předčilo očekávání. V reálu je ještě hezčí, při posazu kupodivu ani nepůsobí tak nekompromisně, tak uvidíme, jak se již oznámených 160 koní na 173 kg hmotnosti projeví na silnici.
A z barevné verze v italských národních barvách místní doslova šíleli.




Cagiva


Cagiva ukázala krásný model Mito 500. Na první dojem jde o sportovní motocykl vycházející ze svého slavnějšího vzoru v objemu 125. V srdci motorky je jednoválec 501 ccm s výkonem “pouhých” 60 koní, ale hlavní silou Mita je hmotnost – 133 kilogramu je údaj patřící spíše do říše stopětadvacítek!


Gilera


V Itálii jedna z nejprodávanějších značek předvedla další trumf v závodu o skútr s největším objemem motoru – Gilera GP 800. Dvouválec do V s objemem dokonce 839 ccm a maximálním výkonem 75 koní – s maximálkou 188 km/h už to tedy mohou skútristi nandat velké většině pětistovek. Jen nevím, jestli neudělali soudruzi chybu, když skútr nevybavili pořádným plexištítem…


Dalším novým modelem je tříkolka Fuoco 500 ie na bázi Piaggia MP3 představeného letos v létě. Narozdíl od dvěstěpadesátky MP3 ale Fuocco zvýšilo objem na pětset kubíků.

Honda


Honda sice neukázala žádné nové komerční modely, ale předvedla nový stroj RC212V pro příští sezónu MotoGP 800.


Husqvarna


Sice až pro rok 2008, ale jinak nádherný Supermotard STR 650. Známý je zatím jen údaj o váze – neuvěřitelných 132 kg.




Více informací o novinkách Husqvarny naleznete ZDE

Kawasaki


Zelená značka naživo ukázala před pár týdny zveřejněnou novinku – inovovanou Z750. Moderní design se myslím povedl, ale při osobním setkání jsem si z ní odnesl pořádnou modřinu. Ten boční rám vedle motoru je sice moc hezký, ale praštit se o něj musí snad každý...


KTM


Inovovaný Superduke s motorem 990 bude příští rok k dostání ve dvou verzích – klasické a „racingové“ s označením 990R


Moto Guzzi


Nový model 940C – C jako Custom – udělá radost milovníkům italské klasiky, protože citlivě vychází z tvarů původních modelů Guzzi – hlavně tvarem nádrže. Vzpomínáte na modely Jackal a Stone?


Další novinkou je Griso s novým motorem 1200 ccm s osmi ventily - Moto Guzzi Griso 1200 8V. A aby se nove Griso něčím odlišovalo, dostalo pořádně ujetý výfuk – jedna velká bambitka s přilepeným menším bratříčkem… Výsledkem jsou parametry 110 koní a 110 Nm.


Moto Morini


Další italská chuťovka – tentokrát s konceptem ve stylu cenduro založeném na modelu Corsaro a s ohlášeným výkonem 125 koní.


MV Agusta


Jestli chcete něco, co hned tak každý nemá, bude vás zajímat MV Agusta F4 C.C. Nadupaná záležitost s výkonem 190 - 200 koní a hmotnosti 175 kg s maximálkou 315 km/h za cenu okolo 100tis Eur.


Vespa S 50/125


Italská modla – už desítky let vypadá pořád stejně a už desítky let ji kvůli tomu italové milují a kupují. A když potřebuje ukázat nějakou novinku, stačí vzít model ze sedmdesátých let a osadit modernější motor a komponenty – a opět je tu bestseller.

Yamaha


Jediný úplně nový japonec – skútr X-City 125, patrně jako nástupce dosavadního modelu Majesty 400? Italové si holt na skútry potrpí.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist