Vítěz Custom Bike 2014
Text: Petr Kvaš | Zdroj: amdchampionship | Zveřejněno: 8.10.2014 | Zobrazeno: 7 085x
Letošní finále skončilo a poháry byly rozdány. Rok 2014 opět ukázal, že je stále kam posunovat pomyslnou hranici tvořivosti. Ostatně posuďte sami...
Soutež se konala v Kolíně nad Rýnem v rámci výstavy Intermot, ze kterého jsme vám přinesli rozsáhlou galerii přestaveb. Nyní známe již výherce Custom Bike, takže jak to dopadlo?
Letos se do soutěže přihlásilo opět několik desítek účastníků a vítězem ve třídě Freestyle ( tedy pro stavby jakéhokoliv druhu) se stalo BMW K1600 - Freddie 'Krugger' Bertrand. Tento pán již nejednou obsadil první příčky.
Druhé a třetí místo v kategorii Freestyle: WSA od Veikko Sikiö a Fiat Abarth, North Coast Custom.
Třída Modified Harley-Davidson
První je One Way Machine - Brougham, 2. místo Hot Dreams Barcelona - Rocket, a třetí je Thunderbike - TBR.
Modifkované retro - bike musí mít motor z motocyklu vyrobeného před rokem 1984.
Cafe Racer - stroje inspirované padesátými a šedesátými léty minulého století.
Street Performance - otevřená třída pro streetbike, povolené je i dodání turba, superchargeru, vstřikování NO, atd.
Letos se do soutěže přihlásilo opět několik desítek účastníků a vítězem ve třídě Freestyle ( tedy pro stavby jakéhokoliv druhu) se stalo BMW K1600 - Freddie 'Krugger' Bertrand. Tento pán již nejednou obsadil první příčky.
Druhé a třetí místo v kategorii Freestyle: WSA od Veikko Sikiö a Fiat Abarth, North Coast Custom.
Třída Modified Harley-Davidson
První je One Way Machine - Brougham, 2. místo Hot Dreams Barcelona - Rocket, a třetí je Thunderbike - TBR.
Modifkované retro - bike musí mít motor z motocyklu vyrobeného před rokem 1984.
Cafe Racer - stroje inspirované padesátými a šedesátými léty minulého století.
Street Performance - otevřená třída pro streetbike, povolené je i dodání turba, superchargeru, vstřikování NO, atd.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?