yamaha_demo_tour




Triumph Scrambler od Sarah Lahalih

Ano, čtete správně, tuhle mašinu má na svědomí žena. Jistě, většina z nás si spojení „holky a mašiny“ představí trochu jinak, než jako ženu s klíčem a šroubovákem v ruce, ale o to je tato stavba zajímavější. Neméně zajímavá je pak osobnost a životní dráha samotné Sarah.

Když si se strýčka Google zeptáte na její jméno, zjistíte, že jde o sympatickou motorkářku, která má zkušenosti s ženským boxem, motocyklovým závoděním, školením jízdy na motocyklu a je také zainteresovaná ve značce Triumph, kde zastává pozici „brand-ambassador“ - je tedy tváří této britské značky.
Stavba vznikla čistě z její iniciativy, chtěla prostě svého Scramblera v trochu jiném kabátku. Požádala tedy o pomoc svého přítele s japonskými kořeny, Yoshinobu Kosaku, a jeho dílnu Garage Company o pomoc s realizací. Sarah měla zásadní vliv na design a výběr použitých materiálů. A celý průběh stavby probíhal za její asistence a přítomnosti, takže nešlo o klasickou zakázku se vztahem zákazník - dodavatel.
Nejtvrdším oříškem prý byl výběr barvy (zde se asi projevila její ženskost). Rám a motor je celý v černé, tady není moc co vymýšlet, Sarah šlo hlavně o nádrž. Nakonec se rozhodla pro pokrytí kůží se zlatavým nádechem, od čehož se následně odvíjel lak na zbylých částech, jako je custom podsedlová část, nová řídítka, krytky výfuků nebo lemování světlometu.
Začneme hezky odpředu. Triumph dostal retro přední vidlici s horním pružinovým odpružením. Kolo je ve vidlici hodně předsazeno, takže zajímavě opticky vyčnívá. Všimněte si, že zde zcela chybí přední brzda! Světlomet a malý analogový tachometr jsou také nové, stejně jako zajímavá oblá řídítka, samozřejmě retro a ve zlaté barvě.
O nádrži v kůži jsme se již zmiňovali, takže pojďme dál - výfuk je samozřejmě zakázkový. Jeho dva svody je efektně kříží a svůj efekt také plní zlaté krytky proti popálení nohy. Sedlo je kožené, ale jeho korpusová část je ze dřeva. Za zmínku ještě stojí stupačky, které byly přesunuty do racingové pozice. Sarah a její tým se určitě nemá za co stydět!

Informace o redaktorovi

Roman Daněk - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (9x):
Motokatalog.cz



TOPlist