Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tý vadoo, to muselo stát prachů! Technické provedení je dokonalé, pánové nepochybně udělali slušnou útratu na laserovém pracovišti. Protože mají maníci občanství USA, tak si se strojem taky zajezdí na papírech a něco prodají, takže jim zbyde na zacvakání poplatků na patentovém úřadě.
V našem banánově by stavitel patrně s mašinou navěky kličkoval mezi opicejními kordóny a přemlouval kamarády, že už do centra nejede, že počká na výpadovce.
-------
jo a s tím masírováním rozkroku HD,.to nás čeká jednou všechny
DMC- Před nedávnem (to ještě nemrzlo ) jsem pozoroval jednoho strýce u benzinky, jak startuje haryka a skoro jsem se lekl, jak se to celý začalo třepat. Už už jsem chtěl přiskočit pomoct mu to chytat před pádem ze stojanu ale kořeň se tvářil, že je to ok. Asi mu to příjemně masírovalo rozkrok
Anti> Protože V2 je to nejlepší co se dá v motorce použít , od Supersportů přes Naked až po Choppery je V2 to NEJ! Co bys tam chtěl prosímtě nacpat? Nějakej vydechlej čtyřvál ne? Ty ftipálku!
Váňa> Máš pravdu , časem prověřenej HD V2 OHV s obsahem víc jak 100 ci by byl pro tento stroj vhodnější , ale motor z V-RODa je taky dobrej , to né že né, sice to už není to "vono" co dělá Harley - Davidson nejlepším ve své třídě, ale když chceš jen pouhý výkon bez emocí, tak proč né...
Amíci opět nezklamali.Zase neznají nic jiného než to svoje véčko.To monstrum by potřebovalo pořádný motor na rozhýbání!Na druhou stranu,radši ne,kdo ví jaká je ovladatelnost...
Moc často si nerýpu:
Stroj je bržděn jen předním šestipístkovým Brembem, který si ale s 317kg suché hmotnosti dokáže vcelku dobře poradit.
Ale vzadu je opravdu kotouč vidět, a navíc pochypuji, že na tom autor článku jel, takže psát, že si přední brzda s 317kg suché váhy vcelku poradí je názor vycucaný z prstu.
Jen poznámku k autorovi článku, aby taková mašina neměla zadní brzdu je dost podezřelé. Dle mých informací by mělo mít zadní kolo dvoupístkový brzdič. Navíc je na fotce kotouč celkem zřetelně vidět, brzdič už méně
Má to krásnej zvuk. Svezl bych se...
To odpružení předníhoho kola asi nebude na český silnice špatný , horší bude to, že rejd to bude horší jak má V3Ska a na dýlku to zabere při parkování snad víc místa než Superbéčko. No nevim, nevim
tý vadoo, to muselo stát prachů! Technické provedení je dokonalé, pánové nepochybně udělali slušnou útratu na laserovém pracovišti. Protože mají maníci občanství USA, tak si se strojem taky zajezdí na papírech a něco prodají, takže jim zbyde na zacvakání poplatků na patentovém úřadě.
V našem banánově by stavitel patrně s mašinou navěky kličkoval mezi opicejními kordóny a přemlouval kamarády, že už do centra nejede, že počká na výpadovce.
-------
jo a s tím masírováním rozkroku HD,.to nás čeká jednou všechny
je to pekny ale nekoupila bych si to
DMC- Před nedávnem (to ještě nemrzlo ) jsem pozoroval jednoho strýce u benzinky, jak startuje haryka a skoro jsem se lekl, jak se to celý začalo třepat. Už už jsem chtěl přiskočit pomoct mu to chytat před pádem ze stojanu ale kořeň se tvářil, že je to ok. Asi mu to příjemně masírovalo rozkrok
Anti> Protože V2 je to nejlepší co se dá v motorce použít , od Supersportů přes Naked až po Choppery je V2 to NEJ! Co bys tam chtěl prosímtě nacpat? Nějakej vydechlej čtyřvál ne? Ty ftipálku!
Váňa> Máš pravdu , časem prověřenej HD V2 OHV s obsahem víc jak 100 ci by byl pro tento stroj vhodnější , ale motor z V-RODa je taky dobrej , to né že né, sice to už není to "vono" co dělá Harley - Davidson nejlepším ve své třídě, ale když chceš jen pouhý výkon bez emocí, tak proč né...
grc
Amíci opět nezklamali.Zase neznají nic jiného než to svoje véčko.To monstrum by potřebovalo pořádný motor na rozhýbání!Na druhou stranu,radši ne,kdo ví jaká je ovladatelnost...
Moc často si nerýpu:
Stroj je bržděn jen předním šestipístkovým Brembem, který si ale s 317kg suché hmotnosti dokáže vcelku dobře poradit.
Ale vzadu je opravdu kotouč vidět, a navíc pochypuji, že na tom autor článku jel, takže psát, že si přední brzda s 317kg suché váhy vcelku poradí je názor vycucaný z prstu.
Jinak mě se ta motorka nelíbí.
Nechtěl bych to ani zadarmo
Jen poznámku k autorovi článku, aby taková mašina neměla zadní brzdu je dost podezřelé. Dle mých informací by mělo mít zadní kolo dvoupístkový brzdič. Navíc je na fotce kotouč celkem zřetelně vidět, brzdič už méně
Má to krásnej zvuk. Svezl bych se...
Vůbec se mi to nelíbí
Páč to nejsou žádný tovární sériovky tak je ujetost zcela na místě!
Proč fuj, je to hodně veliký, válec místo zadní gumy, zástupy egomasážníku by to chtěli mít doma...
fuj
zajímavej týpek na čopra v kůži a integrále, na lehnu s prodovym motorem džíny, košili z kvalitní novozélandské vlny a bez helmy
DMC.motobiker:
Souhlas, motor z V-Rodu je fakt parádní (hold made in germany) , žádný vydechlý OHV
důkaz že zrealizovat se dá lecos nicméně do mého vkusu to zrovna zásah není
Komiksová divočina,ale já to nemůžu nestranně ohodnotit, pže je to chopper...či tak něco.
Má to motor z HD , takže palce UP!
Co je to za transformerse?
Omg co je zas tohle :
Dat tomu jinou masku, bylo by to dokonaly.
To odpružení předníhoho kola asi nebude na český silnice špatný , horší bude to, že rejd to bude horší jak má V3Ska a na dýlku to zabere při parkování snad víc místa než Superbéčko. No nevim, nevim
Moc mě to nebere, ale to Y2K je dobré tak leda na dálniční přesuny po Německu, jinak nevím na co by ta kravina byla dobrá