yamaha_demo_tour




The Featherweight: kombinace Ducati a Hondy, lehká jako pírko

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Radek156 (7) napsal 16.04.2017 v 11:47

Nakopávačka byla taky moc těžká? No jo, závodní stroje se roztlačují...

bulldogbiker (-3) napsal 15.04.2017 v 04:18

jean192 (153) napsal 12.04.2017 v 07:47

Porno

abbany (137) napsal 11.04.2017 v 20:06

co na těch Caffáčích všichni vidíte???

Darmah (222) napsal 11.04.2017 v 18:49

Klubko: ano, řazení je vpravo, dřív to tak bylo i na závodních motorkách.
Jinak parádní strojek

sered (113) napsal 11.04.2017 v 18:48

k dokonalosto chtbej v podsedlovy casti kastliky z Jawky se zlatejma rucne delanejma linkama . Ale jinak - stavba co neskonci nekde za vitrinou

pajapaja (37) napsal 11.04.2017 v 18:22

tak tohle můžu Jednoduchej lehkej strojek a k tomu krásnej!!!

klubko (18) napsal 11.04.2017 v 16:51-2

To věčné nadávání na STK už mě přestává bavit. Motorka stějně ve spoustě případů nejlíp funguje nejlíp sériová. Nebo snad někdo z vás má prostředky a čas se zabývat každou jednotlivou součástí a hlavně potom motorkou jako celkem, se kterým u výrobce strávilo vývojem a optimalizací x lidí x hodin a očekávat, že to během jednoho odpoledne o 100% vylepšil, než to udělal výrobce? Tuningem už jsem si prošel a vyrostl z toho.
Každej ať si staví co chce, ukazuje to na výstavách anebo jezdí na amatérsky podniky na okruhu (ať silnice nebo enduro, MX), kde není vyžadován TP, natož STK. Máme to štěstí, že v té naší malé republice to máme skoro všude "co by kamenem dohodil", takže motorku na vozík a prostoru zajezdit si na svojí upravené motorce je dost. Já osobně to tak praktikuju, i když mám sériovy motorky. Když pak jedu na motorce do práce, tak pak nemám potřebu se na silnici jakkoli exponovat. Z druhé strany, na motorce mě policajti kontrolovali naposled před 17ti lety, na pincku, kdy jsem měl ještě teplej řidičák v kapse. Od té doby ne.

Motorka ze článku se mi líbí. Až na ukončení rámu pod sedlem, jak byl zmíněno. Chtělo by to nějak jinak, ale nemůžu přijít na to jak.
A ten motor má řazení na pravé straně?

Capt.Orr (30) napsal 11.04.2017 v 16:50

Moc pekny, krasne jednoduchy

Interceptor (108) napsal 11.04.2017 v 16:09-2+2

Další z kategorie "k ničemu". Nebýt pěkného odstínu modré vypadalo by to jako neúplný šrot vytažený po 30letech někde z pod schodů. Vyrobitelné průměrně zručným člověkem v kdejaké stodole. Perfektní stojan který by bez 4cm podložky bezpochyby poslal celou tuhle nádheru k zemi. Chybí snad jen obalit překrásný černý svod do asbestové hadry, protože to je teď IN. Chválím ponechání podsedlového rámu s "dírou" po airboxu. Tuto jistě ocení každý, protože se jí bude moci podívat na něco oparvdu pěkného stojícího vedle. Celkově vzato bych neměl na ulici nic proti, ale dělat z tohoto vědu a plácat se po ramenou jaká to je bomba tak to chce jak se říká koule.

hd1727 (94) napsal 11.04.2017 v 15:33

Když už se s tím dělal, tak mohl zahladit podsedadlovou část rámu. Takhle to vypadá, jako by tam něco chybělo :)

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 11.04.2017 v 12:45

Když to jede a brzdí lépe než orignál...proč ne.
U nás mají problém i s tím, když dáš na auto širší gumy, přestože to samé auto v Německu je mít smí (ne že by nebylo řešení - samozřejmě, že je...ale dej blbci funkci, vymyslí lejstro).

Hooorus (124) napsal 11.04.2017 v 11:25

Krása...ale dokáže si to někdo představit u nás? Cože? vyrobeno v dílně? Kde máš homologace smrade? Na všechno !

U nás tě vyhodí z STK i s homologovanýma zrcátkama které jsou zavěšeny "podezřele ze spodu"

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 11.04.2017 v 11:06+2

V jednoduchosti je síla!




TOPlist